بیمه/خدمات جدید به بیمه شدگان تامین اجتماعی در es.tamin.ir


بیمه تامین اجتماعی در اطلاعیه ای به کلیه بیمه شدگان تامین اجتماعی اعلام کرده است برخی اصلاحات را در سامانه تامین اجتماعی بروز کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بیمه تامین اجتماعی در اطلاعیه ای به کلیه بیمه شدگان تامین اجتماعی اعلام کرده است برخی اصلاحات را در سامانه تامین اجتماعی بروز کنند.برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید .

بیمه/خدمات جدید به بیمه شدگان تامین اجتماعی در es.tamin.ir

بیمه تامین اجتماعی در اطلاعیه ای به کلیه بیمه شدگان تامین اجتماعی اعلام کرده است برخی اصلاحات را در سامانه تامین اجتماعی بروز کنند. آنچه در اندیشه معاصر می خوانید جزئیات کاملی از سخنان مدیر کل نام نویسی تامین اجتماعی است که پس از مطالعه آن می توانید از طریق لینک مستقیم وارد سامانه تامین اجتماعی شوید.

مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: از همه بیمه‌ شدگان دعوت می‌کنیم برای ثبت‌نام، تکمیل یا به‌روزرسانی اطلاعات و شماره تماس در سامانه خدمات غیرحضوری اقدام کنند تا مشمول دریافت اطلاع‌رسانی عمومی شوند.

بیمه

بیمه/خدمات جدید به بیمه شدگان تامین اجتماعی در es.tamin.ir

بشیر عمرانی اظهار داشت: پیامک‌های ماهانه واریز حق بیمه، به‌منظور اطلاع ذی‌نفعان از روزهای کارکرد در هر ماه، دستمزد مبنای کسر حق  آن و عنوان شغلی؛ از ابتدای خرداد ماه سال جاری، برای بیمه‌شدگانی که در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir ثبت‌نام کرده‌اند، ارسال می‌شود و بنابر این از همه بیمه‌شدگان دعوت می‌کنیم برای ثبت‌نام، تکمیل اطلاعات یا به‌روزرسانی اطلاعات و شماره تماس در سامانه خدمات غیرحضوری اقدام کنند تا مشمول دریافت این اطلاع‌رسانی عمومی شوند.

وی ادامه داد: براساس آخرین آمارهای رسمی اعلام شده از سوی مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات این سازمان در پایان سال گذشته از مجموع ۱۶ میلیون و ۳۰۵ هزار بیمه‌شده بیمه‌پرداز به سازمان تأمین‌اجتماعی (بیمه‌شدگان اصلی)، ۱۱ میلیون و ۳۸۰ هزار نفر بیمه‌شده اجباری در یک میلیون و ۳۶۲ هزار کارگاه مشمول قانون تأمین‌اجتماعی در حال کار هستند که این افراد مشمول دریافت پیامک‌های اطلاع‌رسانی ماهانه سازمان تأمین‌اجتماعی خواهند بود و درصورت ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی es.tamin.ir و ثبت شماره تلفن همراه خود در این سامانه، این پیامک اطلاع‌رسانی را دریافت خواهند کرد.



Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا