ثبت نام نمونه دولتی هفتم 1403-1404+ زمان و شرایط


به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا محترم می‌رسانیم ثبت نام نمونه دولتی هفتم که تا سال گذشته از طریق سامانه azmoon.medu.ir سمپاد به صورت هماهنگ برگزار می‌گردید و داوطلبان می‌توانستند در آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم شرکت کنند، اما در حال حاضر براساس اعلامیه رسمی آموزش و پرورش  آزمون مدارس نمونه دولتی پایه تحصیلی ششم به هفتم و در مجموع برای مقطع متوسطه اول حذف شده است.

بسیاری در ارتباط با ثبت نام نمونه دولتی ششم 1403-1404 و شرایط آزمون نمونه دولتی هفتم سؤال دارند. باید بگوییم که این مدارس به مدارس هیئت امنایی تبدیل شده‌اند. دانش آموزان دارای شرایط می‌توانند در زمان اعلام شده می‌توانند به صورت حضوری برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ اقدام کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام نمونه دولتی هفتم، می‌توانید با مشاوران آکادمی ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در تماس باشید.

 

نحوه ثبت نام نمونه دولتی پایه ششم به هفتم 1403-1404

👈 ثبت نام نمونه دولتی پایه ششم به هفتم، در سال‌های گذشته به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه اینترنتی صورت می‌پذیرفت. اما با توجه به تغییرات ایجاد شده و فعالیت مدارس مقطع ششم به هفتم به صورت هیئت امنایی، ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم به صورت حضوری و از طریق مدارس این پایه صورت می‌گیرد. لذا مطابق با آخرین اخباری که از آموزش و پرورش منتشر شده، احتمال برگزاری آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم بسیار کم خواهد بود.

👈 در سال‌های گذشته آزمون نمونه دولتی هفتم برگزار می‌شد و دانش آموزان می‌توانستند در زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم عملکرد خود را مشاهده کنند. اما در ساری جاری دانش آموزان زیادی در مورد شرایط آزمون نمونه دولتی هفتم سؤال دارند و نمی‌دانند این آزمون برگزار می‌شود یا خیر.

👈 باید بگوییم که این آزمون در سال‌های گذشته حذف شده است و به احتمال زیاد امسال نیز همانند سال‌های گذشته با عدم برگزاری آزمون برای این مقطع روبه رو خواهیم بود.

👈 از سوی دیگر ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم در سامانه ثبت نام نمونه دولتی ششم انجام نخواهد شد و با توجه به تغییر شکل این مدارس، تبدیل آنان به مدارس هیئت امنایی، دانش آموزان عزیز و اولیای آنان لازم است برای ثبت نام دانش آموزان خود، به این مدارس مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. شایان ذکر است که دانش آموزانی در این مدارس پذیرفته خواهند شد که واجد شرایط مدارس هیئت امنایی باشند.

نحوه ثبت نام نمونه دولتی پایه ششم به هفتم

حذف آزمون نمونه دولتی هفتم 1403-1404

👈 همان طور که ذکر گردید، برگزاری آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم در سال جاری حذف خواهد شد. بنابراین ثبت نام مدارس نمونه دولتی هفتم را نخواهیم داشت. اما، باز هم ممکن است این سؤال برای دانش آموزان عزیز مطرح شود که چنانچه این قانون برای سال جاری تغییر کند، در چه زمانی می‌توانم برای ثبت نام اقدام نمایم؟ و یا زمان برگزاری آزمون تیزهوشان چه زمانی خواهد بود؟

👈 قبل از ثبت نام لازم است دانش آموزان به سامانه ثبت نام نمونه دولتی ششم به آدرس my.medu.ir مراجعه نمایند. ثبت نام برای کلیه دانش آموزان به صورت اینترنتی خواهد بود و لازم است قبل از ثبت نام، نسبت به دریافت رمز عبور که برای تیزهوشان و نمونه دولتی یکسان می‌باشد اقدام نمایید. رمز عبور را در مرحله اولیه باید از مدرسه خود دریافت نمایید.

👈 چنانچه ثبت نام از طریق سایت my.medu.ir انجام شود، پس از انجام فرایند ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم سامانه مورد نظر کد پیگیری در اختیار شما قرار خواهد داد که ارائه این کد به منزله اتمام ثبت نام شما است.

حذف آزمون نمونه دولتی هفتم

شرایط ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم 1403-1404

👈 براساس اعلام مدیر کل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش، مدارس نمونه دولتی مناطق محروم دایر شده در سال 1390، به دلیل آموزش بیشتر، می‌توانند به صورت بدون آزمون و داشتن شرایط پذیرش، از میان داوطلبان دارای رتبه‌های برتر از مسابقات فرهنگی و هنری ثبت نام به عمل آورند.

👈 مدارس نمونه دولتی مناطق شهری نیز به مدارس هیأت امنایی تغییر نام پیدا کرده و دانش اموزان می‌توانند مطابق با محل سکونت خود برای ثبت نام اقدام کنند. برخی از دانش آموزان در مورد برگزاری و شرایط آزمون نمونه دولتی هفتم سؤال دارند. باید اشاره کنیم که آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم برگزار نمی‌شود و مهمترین شرط پذیرش متقاضیان داشتن نمرات و معدل بالا است.

👈 ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم در سال ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای دانش آموزان مانند مدارس دولتی است. دانش آموزان و اولیا باید در زمان مقرر و با داشتن مدارک و کارنامه دانش آموزان برای ثبت نام در مدارس هیئت امنایی اقدام کنند.

👈 اما چنانچه همانند سال‌های گذشته ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم را داشته باشیم، دانش آموزان لازم است از شرایط لازم برای ثبت نام در این آزمون برخوردار باشند. از جمله این شرایط می‌توان به داشتن تابعیت ایرانی برای کلیه دانش آموزان اشاره نمود. برای آن دسته از دانش آموزانی که تابعیت ایرانی نداشته باشند، ثبت نام با توجه به شرایط خاص صورت خواهد پذیرفت.

👈 آن دسته از دانش آموزانی می‌توانند نسبت به ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم اقدام نمایند که در سال جاری مشغول به تحصیل باشند و حتماً از نمرات لازم برای ثبت نام برخوردار باشند. از دیگر شرایطی که برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی در نظر گرفته شده است، می‌توان به داشتن حداقل نمره برای ثبت نام اشاره کرد.

سامانه ثبت نام نمونه دولتی ششم 1403-1404

با توجه به هیئت امنایی شدن مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم، دیگر آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم برگزار نمی‌شود. اما اگر روال ثبت نام تغییر کند و چنانچه ثبت نام همانند سال‌های گذشته باشد و آزمونی برای ورود به دانش آموزان ترتیب داده شود، دانش آموزان لازم است ابتدا در سامانه my.medu.ir اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام دهند و پس از آن در زمان مقرر برای آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم آماده شوند.

زمان برگزاری آزمون در سامانه ثبت نام نمونه دولتی ششم با توجه به دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام قابل مشاهده می‌باشد. همچنین زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نیز، پس از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام ششم به هفتم قابل مشاهده خواهد بود. دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند تمامی موارد ذکر شده در رابطه با ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم منوط به داشتن شرایط آزمون نمونه دولتی هفتم و برگزاری آزمون ورودی برای پذیرش در این مقطع می‌باشد.

سامانه ثبت نام نمونه دولتی ششم

آیا پذیرش در مدارس هئیت امنایی منوط به قبولی در آزمون ورودی خواهد بود؟

قبولی در آزمون هئیت امنایی منوط به شرایط معدلی و شرایط موجود و در نظر گرفته شده برای قبولی در این مدارس وابسته خواهد بود. لذا داوطلبان برای قبولی در این مدارس نیازمند قبولی در آزمون ورودی نخواهند بود.

اما این بدان معنا نیست که قبولی در این مدارس به آسانی و راحتی صورت پذیرد. همچنین ظرفیت قبولی این مدارس متفاوت است. بنابراین دانش آموزان برای کسب اطلاع از نحوه ثبت نام نمونه دولتی ششم می‌توانند با کارشناسان مجموعه ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در ارتباط باشند تا به شکل مناسبی راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

خلاصه مطالب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل با ثبت نام نمونه دولتی هفتم آشنا کنیم. همانطور که بیان شد، با توجه به امنایی شدن مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم، ممکن است که امسال آزمونی برای ورود به این مدارس برگزار نشود و افراد باید به صورت حضوری برای ثبت نام نمونه دولتی ششم اقدام کنند.

اما اگر قرار شود در سال 1403 آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم برگزار شود، حتماً به شما عزیزان اطلاع رسانی خواهیم کرد. شما دانش آموزان عزیز می‌توانید برای آگاهی از شرایط آزمون نمونه دولتی هفتم با مشاوران ما در ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 ارتباط برقرار کنید. در صورت داشتن هرگونه سؤال و ابهام با ما تماس بگیرید و یا برای ما کامنت بگذارید. همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی ایام سال، در سریع‌ترین زمان ممکن به شما عزیزان پاسخ خواهند داد.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

3.5/5 – (19 امتیاز)

ثبت نام نمونه دولتی هفتم 1403-1404 به چه صورت است؟

ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم 1403-1404 بصورت حضوری خواهد بود. 

آزمون آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم 1403-1404 کی برگزار می شود؟

با توجه به هیئت امنایی شدن مدارس این مقطع دیگر آزمونی برگزار نمی شود.

شرط پذیرش دانش آموزان پایه ششم به هفتم چیست؟

مدارس هیئت امنایی نمرات و معدل بالا را یکی از مهمترین شروط پذیرش قرار داده اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا