خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین 1402-1403 + هزینه، شرایط و امکانات


خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین برای دانشجویان دانشگاه بین المللی قزوین در نظر گرفته شده است که تمام دانشجویان واجد شرایط می توانند در این خوابگاه اسکان داشته باشند. هزینه خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین برای دانشجویان مختلف متفاوت است که امکانات و تعداد ظرفیت در کدام از اتاق ها روی آن موثر هستند. کلیه دانشجویان برای استفاده از این خوابگاه باید از شرایط خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین اطلاع داشته باشند. آدرس خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین به گونه ای است که همه دانشجویان می توانند به آن دسترسی داشته باشند و وقت زیادی را بین خوابگاه و دانشگاه تلف نکنند.

همان گونه که می دانید داشتن خوابگاه یکی از دغدغه های مهم دانشجویان با شروع هر سال تحصیلی است. آن ها برای این که بتوانند در دانشگاه بین المللی قزوین درس بخوانند باید یک خوابگاه خوب و ایمن داشته باشند تا در آن زندگی کنند. در حال حاضر این دانشگاه برای دانشجویان مجرد و متاهل خود خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین را تاسیس کرده است که با ظرفیت بالای خود می تواند دانشجویان زیادی را اسکان دهد. هزینه هر کدام از اتاق ها به صورت جداگانه تعیین می شود که دانشجویان باید برای رزرو خوابگاه، آن ها را پرداخت کنند.

نحوه پرداخت هزینه خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین برای استفاده از آن بسیار آسان است؛ اما برای رزرو آن باید در فرصت های اولیه اقدام نمایید. حال اگر شما قصد دارید خیلی سریع بهترین خوابگاه های دانشگاه بین المللی قزوین را رزرو کنید می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

آدرس خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین کجاست؟

دانشجویانی که قصد دارند در خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین  اسکان کنند باید بدانند که این خوابگاه در کجا قرار دارد و موقعیت آن نسبت به دانشگاه چگونه است. آدرس خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین در محله نوروزیان و در بلوار مطهری غربی قرار دارد. از نظر جغرافیایی نیز در نزدیکی دانشگاه بین المللی قزوین، خوابگاه بابایی و ایستگاه اتوبوس خوابگاه واقع است. در واقع شما به راحتی به کمک ایستگاه اتوبوس خوابگاه می توانید بین خوابگاه و دانشگاه تردد کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خوابگاه دانشگاه غیر انتفاعی و هزینه، شرایط و امکانات آن ها روی لینک کلیک نمایید.

آدرس خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین کجاست

ثبت نام خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین 1403

دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین یکی از دانشگاه های روزانه و دولتی کشور است که دانشجویان برای استفاده از خوابگاه آن باید در این دانشگاه ثبت نام کنند. آن ها برای ثبت نام به خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین  باید به سایت بوستان به آدرس http://www.ikiu.ac.ir مراجعه کنند. برای ورود به این سایت نیاز به نام کاربری (شماره دانشجویی) و کلمه عبور (پیش فرض کد ملی) دارند.

برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام خوابگاه روی لینک کلیک کنید.

دانشجویان با وارد کردن آن ها می توانند در خوابگاه دانشجویان قزوین ثبت نام کنند. دقت کنند که ثبت نام در سامانه بوستان به منزله اختصاص صد در صدی خوابگاه برای دانشجویان نیست. بلکه آن ها باید شرایط خوابگاه دانشگاه امام خمینی را داشته باشند تا بتوانند در آن اسکان کنند. نحوه ثبت نام در خوابگاه نیز بسیار آسان است و می توانید آن را به راحتی انجام دهید؛ اما اگر نیاز به راهنما و کمک دارید می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین

 

زمان ثبت نام خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین 1403

همان طور که در بالا اشاره کردیم ثبت نام شما در خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین  به منزله اختصاص خوابگاه نیست و شما باید شرایطی را داشته باشید. یکی از این شرایط، ثبت نام به موقع در خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین  است؛ بنابراین شما باید در اولین فرصت ثبت نام نمایید. در حال حاضر با شروع سال تحصیلی 1402 زمان ثبت نام آن تمام شده است؛ بنابراین شما باید منتظر فرصت آن برای ثبت نام سال تحصیلی آینده باشید.

زمان ثبت نام در خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین  در سال جای برای نوبت مهر ماه از ۳۰ تیر تا ۶ تیر ماه بوده است. لذا دانشجویان در این مدت زمان فرصت داشتند در این خوابگاه ثبت نام نمایند. حال دانشجویان جدید الورود که نتیجه کنکور آن ها بعد از مرداد ماه معلوم می شود آن ها چیکار باید کنند؟‌ آن ها معمولا در زمان ثبت نام با توجه به شرایط، در خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین  اسکان داده می شوند. در واقع هر ساله دانشگاه قزوین تعدادی از خوابگاه خود را برای دانشجویان جدید الورود اختصاص می دهد.

برای خوابگاه متاهلی به چه کسانی تعلق میگیرد؟ روی لینک کلیک کنید.

قوانین خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین

کلیه دانشجویان باید به هنگام اسکان در این خوابگاه ها قوانینی را رعایت کند تا یک محیط امن برای خود و دیگران فراهم کنند. اگر دانشجویی هر کدام از قوانین خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین را رعایت نکند، طبق قانون با او برخورد خواهد شد و از ارائه خوابگاه در ترم آتی محروم می شود. قوانین اسکان در خوابگاه ها را در ادامه بیان می کنیم.

🟢 کلیه دانشجویان ساکن خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین  باید به شعائر، مقررات و قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارند.

🟢 کلیه دانشجویان باید در مقابل مسئولین خوابگاه و سایر دانشجویان احترام و ادب خود را رعایت کنند.

🟢 دانشجویان باید در تمام مراحل برای ایجاد یک محیط خوب با مسئولین خوابگاه همکاری کنند.

🟢 رعایت سکوت و آرامش بر همه دانشجویان الزامی است. آن ها باید در ساعات بین 23 الی 30/6 صبح سکوت کاملا را رعایت کنند؛ بنابراین ایجاد هر گونه مزاحمت که موجب سلب آرامش ساکنان خوابگاه می شود مانند ایجاد سرو صدا، درگیری، بلند نمودن بیش از حد صدای رادیو و تلویزیون، نواختن ابزار و آلات موسیقی، استعمال دخانیات و غیره با عاملان آن برخورد خواهد شد.

🟢 برحسب فصول سال ساعت ورود و خروج مجاز به خوابگاه توسط اداره امور خوابگاه ها تعیین می شود؛ بنابراین دانشجویان ملزم به رعایت آن ها هستند.

🟢 دانشجویان وظیفه دارند برای اسکان در خوابگاه وسایل شخصی مانند پتو، ملحفه، بالش، تشک و غیره را با خود بیاورند.

🟢 در هر نیمسال تحصیلی دانشجویان تا محدوده زمانی خاصی اجازه اسکان در خوابگاه را دارند. اگر مدت زمان اسکان آن ها در خوابگاه تمام شد باید آن را تخلیه و کلید مربوط به اتاق خود را به مسئولین خوابگاه ارائه دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خوابگاه دانشگاه علوم تحقیقات و هزینه، شرایط و امکانات روی لینک کلیک کنید.

قوانین خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین

🟢 هر دانشجو مسئول حفاظت از اموال شخصی خود است و مسئولین خوابگاه در این مورد هیچ گونه مسئولیتی ندارند.

🟢 دانشجویان نمی توانند از اشیا و لوازم عمومی خوابگاه در اتاق خود استفاده کنند.

🟢 امکان تغییر یا تعویض قفل و سایر وسایل خوابگاه بدون کسب مجوز از مسئولین خوابگاه غیرمجاز است.

🟢 اگر در هر کدام از امور تاسیساتی خوابگاه مانند کلید و پریز برق، انشعابات آب و گاز و مشکلی پیش بیاید دانشجو موظف است آن را به مسئولین خوابگاه اطلاع دهد. در صورتی که مسئولین خوابگاه را مطلع نکند یا به صورت مستقیم برای تعمیر آن ها اقدام نماید، مسئول ضایعات جانی و مالی با دانشجویان ساکن آن محل است.

🟢 یکی از قوانین خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین  این است که دانشجویان نباید از ابزارآلات غیرقانونی از قبیل لوازم قمار، نوارهای مبتذل، موسیقی، قلیان، اسلحه سرد و گرم و غیره در خوابگاه استفاده و نگهداری کنند.

🟢 دانشجویان باید از وسایل و امکانات خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین باید به خوبی مراقبت کنند. مسئولین خوابگاه به هنگام تحویل خوابگاه لیست این وسایل را به آن ها ارائه داده و به هنگام تخلیه نیز عین آن ها را از دانشجویان طلب خواهند کرد. لذا اگر خسارتی  وارد کرده باشند باید آن را پرداخت نمایند.

🟢 دانشجویانی که قصد دارند اتاق یا خوابگاه خود را تغییر دهند باید برای آن درخواست داده و با مسئولین خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین  صحبت کنند. در غیر این صورت امکان جابجایی در خوابگاه و اتاق ها وجود ندارد.

🟢 بستگان یا دوستان دانشجویان با ارائه کارت شناسایی و تکمیل فرم ورودی می توانند به عنوان میهمان به همراه میزبان به خوابگاه رجوع کنند. ساعات ملاقات دانشجویان بر حسب فصول سال متفاوت است. معمولا این ساعات توسط اداره امور خوابگاه ها تعیین می شود. همچنین اجازه اقامت میهمان در خوابگاه بدون اجازه اداره خوابگاه ممنوع است.

🟢 دانشجویان باید پوشش متعارف و مناسب خود را در اتاق ها و سالن های عمومی خوابگاه ها رعایت کنند.

🟢 رعایت نظافت و بهداشت خوابگاه یکی از قوانین اسکان در آن ها است که کلیه دانشجویان باید آن را رعایت کنند.

🟢 نظافت داخل یخچال ها با دانشجویان آن محل است.

🟢 امکان طبخ غذا در اتاق های مسکونی وجود ندارد.

🟢 یکی از قوانین خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین رعایت کردن بهداشت در خوابگاه است. دانشجویان نباید در آشپزخانه ها اصلاح مو کنند یا ظروف کثیف خود را در آن رها نمایند. همچنین از گذاشتن لباس های کثیف خود در داخل حمام ها خودداری کنند.

قوانین خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین

جهت اطلاع از خوابگاه دانشگاه تهران و هزینه، شرایط و امکانات آن ها روی لینک کلیک نمایید.

🟢 در اماکن خوابگاه استعمال مواد مخدر توهم زا، نیروزا، روانگردان، شرب خمر، قمار و مداخله در معامله و توزیع آن ها ممنوع است.

🟢 حق استفاده از فرآورده‌های نمایشی، گویشی و نوشتاری غیرمجاز در خوابگاه دانشجویی ممنوع است. دانشجویان نباید در خرید، فروش، توزیع و تکثیر این محصولات در خوابگاه ها فعالیت داشته باشند.

🟢 ایجاد هرگونه مزاحمت، اذیت و آزار در داخل خوابگاه ممنوع است.

🟢 در محیط خوابگاه نباید هر گونه پوستر، بنر، پرچم، اطلاعیه و تبلیغ دیگر را بدون هماهنگی با مسئول خوابگاه نصب کنند.

🟢 دانشجویان خواهر تنها با اجازه والدین قانونی خود می توانند در هفته به مدت دو شب در خانه خویشاوندان خود بمانند. آن ها برای این مورد از قبل با مسئولین خوابگاه صحبت کرده و وقت تعیین شده خود را به آن ها اعلام کنند و مشخصات فرم خویشاوندی خود را با آن ها در میان بگذارند.

🟢 دانشجویان دختر برای این که بتوانند در ایام تعطیل به خانه خویشاوندان خود در نزدیکی مسافرت کنند باید از قبل مشخصات آن ها را عنوان کرده و با گزارش کتبی به مسئولین خوابگاه اطلاع دهند. در این حالت مسئولین خوابگاه باید مشخصات و اطلاعاتی که دانشجو در فرم کتبی ذکر کرده است را با مشخصاتی که قبلا توسط اولیا قانونی دانشجو در فرمی جداگانه نوشته شده است، مقایسه کرده و در صورت مطابقت اجازه دهند.

🟢 وقتی دانشجو از مسافرت خود باز می گردد باید حضور خود را به مسئولین خوابگاه اعلام کند.

🟢 در صورت بروز هر گونه تاخیر در مسافرت دانشجو باید علت موجه خود را به همراه مدارک به مسئولین خوابگاه ارائه دهد.

🟢 دانشجو قبل از تحویل خوابگاه باید فرم تحویل اقلام موجود در اتاق را تکمیل و به مسئولین خوابگاه ارائه دهد.

 

شرایط خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین برای دانشجویان

بدیهی است که کلیه خوابگاه ها برای اسکان دانشجویان خود شرایطی دارند. این شرایط باعث می شود تا دانشجویان از فیلتر اسکان خوابگاه عبور کرده و در آن زندگی کنند. به همین دلیل برای آشنایی بیشتر شرایط خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین را برای علاقه مندان به این خوابگاه های دولتی اشاره می کنیم.

✅ اولین شرایط خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین این است که در آن دانشجویان باید کلیه قوانین ذکر شده در بالا را رعایت کنند.

✅ دانشجویان برای رزرو خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین باید طبق اعلامیه های اداره خوابگاه ها در زمان تعیین شده برای ثبت نام و تمدید خوابگاه اقدام کنند. در غیر این صورت مسئولین خوابگاه هیچ گونه مسئولیتی را بر عهده ندارند.

✅ ظرفیت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین محدود است؛ بنابراین دانشجویان کارشناسی تا ۴ نیمسال می توانند از این خوابگاه های دولتی استفاده کنند.

شرایط خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین برای دانشجویان

برای اطلاع از خوابگاه دانشگاه تبریز و هزینه، شرایط و امکانات آن روی لینک کلیک کنید.

✅ یکی از شرایط خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین عدم واگذاری اتاق توسط یک دانشجو به دانشجویان دیگر است.

✅ دانشجویان حق جابجایی، تبدیل و تغییر هر گونه وسایل خوابگاه را ندارند.

✅ به منظور حفظ امنیت دانشجویان و جلوگیری از هر گونه وقایع سوئی در خوابگاه مسئولین خوابگاه می توانند در هر موقع طبق صلاحیت‌ های لازم از اتاق خوابگاه ها دیدن کنند؛ بنابراین دانشجویان در این موقع حق هیچ گونه اعتراضی را ندارند.

✅ دانشجویان همیشه باید کارت خوابگاه خود را همراه داشته باشند.

✅ یکی از شرایط خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین این است که دانشجویان ساعات ورود و خروج خوابگاه را رعایت کنند.

✅ در نگهداری از وسایل خوابگاه باید دانشجویان نهایت تلاش خود را کنند.

✅ دانشجو باید محل زندگی خود را نظافت کند و حفظ بهداشت آن با خود دانشجو است.

✅ استفاده از هر گونه وسایل آرایشی در خوابگاه های مجردی برای خواهران ممنوع است.

✅ در صورتی که دانشجویان هر کدام از قوانین خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین را رعایت نکنند به کمیته انضباطی معرفی می شوند و تصمیمات گرفته شده در مورد آن ها اجرا خواهد شد.

 

لیست خوابگاه های دولتی دانشگاه امام خمینی قزوین 1403

برای اسکان بیشتر دانشجویان در این دانشگاه خوابگاه های زیادی تاسیس شده است. دانشجویان با توجه به شرایط خود می توانند از خوابگاه و امکانات خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین استفاده کنند. در ادامه به لیست خوابگاه های دولتی دانشگاه بین المللی قزوین 1402 به همراه مشخصات آن ها اشاره می کنیم.

فهرست خوابگاه ها، شماره تماس و آدرس
ردیف نام خوابگاه آدرس جنسیت نام و نام خانوادگی مسئول خوابگاه شماره تماس

ثابت

1 مرحوم ابوترابی مجتمع خوابگاه های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برادران  فرشید دولت آبادیان 02833902247
2 شهید بابایی مجتمع خوابگاه های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برادران میلاد نجاری 02833902246
3 شهید امامی مجتمع خوابگاه های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برادران  

شعبان فیض الهی

02833902244
4 شهید رجایی مجتمع خوابگاه های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برادران فرهاد میرزایی 02833902243
5 علامه رفیعی مجتمع خوابگاه های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برادران محمد گونجی 02833902242
6 کوثر مجتمع خوابگاه های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) خواهران زهرا حسینی طایفه 02833902240
7 شهید باهنر مجتمع خوابگاه های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) خواهران فروغ بدرلو 02833902241
8 زینبیه خیابان نوروزیان نرسیده به کانال حکمت 30 پلاک 164 خواهران خانم رضایی 02833660727
9 معصومیه خیابان نوروزیان نرسیده به کانال حکمت 30 پلاک 161 خواهران خانم سعیدی کمال 02833665068
10 شهید چمران مجتمع خوابگاه های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) متاهلین شعبان فیض الهی 02833902245

لیست خوابگاه های دولتی دانشگاه امام خمینی قزوین

هزینه خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین 1403

با توجه به این که خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین  جزو یکی از خوابگاه های دولتی کشور محسوب می شود؛ بنابراین شما نسبت به خوابگاه های دیگر شهریه کمتری را پرداخت خواهید کرد. برای اطلاع از لیست هزینه خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین می توانید مقاله هزینه خوابگاه دانشجویی را مطالعه کنید؛ اما باید دقت نمایید که امکانات خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین روی قیمت آن ها موثر است که اطلاعات دقیق در مورد آن را می توانید به هنگام ثبت نام در خوابگاه دانشجویی قزوین مشاهده کنید.

برای اطلاع از هزینه خوابگاه دانشگاه آزاد روی لینک کلیک نمایید.

بعد از آن که دانشجویان خوابگاه خود را دریافت کردند می توانند برای پرداخت هزینه آن به سایت صندوق رفاه دانشجویی به آدرس https://refah.swf.ir مراجعه کنند. برای ورود به این سامانه لازم است حتما قبلا در آن ثبت نام کرده باشند. البته آن ها این کار می توانند به کارشناسان ایران تحصیل واگذار نمایند تا آن ها در سریع ترین زمان ممکن آن را انجام دهند. در واقع کلیه دانشجویان جدید الورود در تمام مقاطع تحصیلی تا یکم آبان ماه فرصت دارند باید ثبت نام در صندوق رفاه دانشجویی https://refah.swf.ir در آن هزینه خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین را پرداخت کنند؛ در غیر این صورت امکان اسکان آن ها در این خوابگاه ها وجود ندارد.

کلیه دانشجویان قدیمی نیز باید هزینه خوابگاه امام خمینی قزوین را در ابتدای نیمسال تحصیلی پرداخت کنند که برای پرداخت آن باید فیش خوابگاه خود را از اداره خوابگاه ها دریافت نمایند. همچنین این دانشجویان باید از کارت دانشجویی خود که در آن خوابگاه و اتاق ایشان مشخص شده، جهت ورود و خروج از گیت های سر در خوابگاه استفاده کنند. البته از کارت دانشجویی برای رزرو غذا نیز استفاده می کنند که با شروع هر نیمسال تحصیلی فعال می شود.

 

خوابگاه های خودگردان دانشگاه امام خمینی قزوین

آن دسته از دانشجویانی که موفق به دریافت خوابگاه های دولتی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین نشدند می توانند از خوابگاه های خودگردان زیر نظر این دانشگاه استفاده کنند. آن ها برای کسب اطلاعات در این مورد می توانند به اداره خوابگاه ها مراجعه کرده و اطلاعات لازم را در مورد آن ها دریافت کنند. دقت کنید که امکانات خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین همانند خوابگاه های دولتی خواهد بود که در آن شما هزینه تمام امکانات و خدمات را خودتان باید پرداخت نمایید. در حال حاضر لیست خوابگاه های خودگردان دانشگاه امام خمینی قزوین به شکل زیر هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خوابگاه خودگردان چیست؟ روی لینک کلیک کنید.

خوابگاه های خودگردان دانشگاه امام خمینی قزوین

 

ردیف مدیر خوابگاه نام خوابگاه نوع خوابگاه آدرس تلفن موبایل
1 قربانعلی رایگانی بهار ملت دخترانه قزوین، خیابان نوروزیان، کوچه حکمت ۷۰، پلاک ۱۷ 33650898 09123830188
2 شیوا فاضلی شکوفه دخترانه قزوین، خیابان نوروزیان، کوچه حکمت ۳۸، پلاک ۲۳ 33661636 09127830621
3 خانم میرباقری طهورا دخترانه خیابان دانشگاه، کوچه ۱۸ (شیوا)، پلاک ۱۴ 33340133 09127875330

 

شرایط خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین برای پذیرش میهمان

دانشگاه امام خمینی قزوین برای دانشجویانی که تنها چند روز در هفته را قصد دارند در خوابگاه باشند شرایط پذیرش میهمان را در نظر گرفته است. هر دانشجو در هر هفته می تواند به غیر از روزهای تعطیل و روزهای پایان هفته دو شب را در خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین  میهمان شود. این دانشجویان متقاضی باید یک روز قبل، از ساعت ۹ الی ۱۴ در سایت بوستان در بخش ارسال پیام (مدت، تاریخ، روز) درخواست خود را مطرح کنند تا کارشناس امور خوابگاه ها آن را مشاهده کنند. بعد از آن که با درخواست دانشجو قبول کردند جواب آن را در همین بخش ارسال می کنند تا دانشجو با پرداخت هزینه بتواند در خوابگاه میهمان شود. آن ها باید هزینه خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین را در بخش بدهی پرداخت نمایند تا از امکانات خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین استفاده کنند.

برای شرایط دریافت خوابگاه دانشجویی و مراحل دریافت آن روی لینک کلیک کنید.

خلاصه مطلب

افرادی که در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین قبول شدند می توانند برای دریافت خوابگاه به سامانه ikiu.ac.ir مراجعه کنند. آن ها باید در زمان مشخص شده به این سایت مراجعه کرده و در آن جا اقدام به ثبت نام خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین کنند. این خوابگاه ها همگی دولتی هستند و با پرداخت هزینه کمتری می توانید در آن ها اسکان کنید؛ اما باید به یاد داشته باشید که این خوابگاه ها شرایط و قوانینی دارند. همه دانشجویان ملزم به رعایت قوانین و شرایط خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین هستند.

همه آن ها باید ساعات ورود و خروج در خوابگاه را رعایت کنند و برای ساکنین خوابگاه هیچ گونه مزاحمتی را ایجاد نکنند. در صورت بروز هر گونه مشکل و سو استفاده توسط دانشجویان به کمیته انضباطی معرفی خواهند شد. بعد از تصمیم گیری کمیته انضباطی در مورد مشکلات ایجاد شده توسط دانشجو یا دانشجویان آن ها را اجرا خواهند کرد. در حال حاضر خوابگاه خواهران، برادران و متاهلین در خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین  وجود دارد که شما بعد از ثبت نام در آن باید هزینه آن را در صندوق رفاه دانشجویی واریز کنید.

حال اگر به هر دلیلی موفق نشدید از خوابگاه دولتی استفاده کنید می توانید از امکانات خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین خودگردان استفاده نمایید. این خوابگاه نیز تحت نظر دانشگاه امام خمینی قزوین قرار دارد و می تواند امنیت ساکنین را به همراه داشته باشد. شما برای این که بتوانید از خوابگاه خودگردان استفاده نمایید باید هزینه آن را پرداخت نمایید. برای اطلاع از نحوه پرداخت هزینه خوابگاه خودگردان دانشگاه امام خمینی قزوین می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

 

جهت دانلود پی دی اف مقاله روی لینک کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید

نتایج درخواست خوابگاه دانشگاه بین المللی قزوین  چگونه مشخص می شود؟

دانشجویان در تاریخ های مشخص شده از سوی اداره خوابگاه ها باید به سامانه بوستان مراجعه کنند و در آن ها به بخش دریافت پیام ها رجوع نمایند.

آیا دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین خوابگاه دولتی دارد؟

این دانشگاه به عنوان یکی از برترین دانشگاه های کشور برای کلیه دانشجویان دختر، پسر و متاهلین خوابگاه ارائه می دهد. حال اگر شما موفق به دریافت خوابگاه دولتی نشدید می توانید از خوابگاه خودگردان آن استفاده نمایید.

آدرس خوابگاه دانشگاه امام خمینی قزوین کجاست؟

این خوابگاه در قزوین، محله نوروزیان و خیابان مطهری غربی قرار دارد. در واقع فاصله آن با دانشگاه بسیار کم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا