دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1403 pdf – ایران تحصیل


آزمون لیسانس به پزشکی برای فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی برگزار می‌شود و با شرکت در این آزمون که اجرای آن زیر نظر دانشگاه تهران است، می‌توان وارد رشته پزشکی شد. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی و همراه داشتن این کارت در حوزه برگزاری آزمون الزامی است لذا داوطلبانی که ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی را در زمان مقرر انجام داده‌اند، باید به همان سایت ثبت نام مراجعه کرده و کارت خود را دریافت نمایند.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی

مدت زیادی تا زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی باقی نمانده است و فقط داوطلبانی که ثبت نام این آزمون را انجام داده‌اند، اجازه ورود به حوزه امتحانی را خواهند داشت. علاوه بر ثبت نام آزمون در موعد مقرر، یکی دیگر از ملزومات شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی، دریافت کارت ورود به جلسه است؛ بنابراین شما اگر در آزمون ثبت نام کرده‌اید، باید بدانید که زمان انتشار کارت ورود به جلسه در چه تاریخی است و سپس کارت را دریافت کنید.

زمان‌بندی ثبت نام، برگزاری و اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی از سوی معاونت آموزشی دانشگاه تهران، اطلاع‌رسانی می‌گردد و داوطلبان باید در جریان جدیدترین اخبار مربوط به آزمون باشند. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی نیز چند روز قبل از برگزاری آزمون است و داوطلبان حدود 3 تا 4 روز قبل از روز برگزاری آزمون فرصت دارند که کارت را بگیرند.

تاریخ برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی سال 1403 به طور دقیق مشخص نشده است به همین دلیل تاریخ انتشار کارت نیز معلوم نیست اما سال گذشته، آزمون در تاریخ 29 تیرماه برگزار شد و کارت هم از تاریخ 27 تیرماه در دسترس داوطلبان قرار گرفت.

شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی و زمان انتشار کارت ورود به جلسه این آزمون، با مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل در تماس باشید. مشاوران شما را در جریان جدیدترین اطلاعیه‌های مربوطه قرار خواهند داد.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی

معرفی سامانه دریافت کارت شرکت در امتحان لیسانس به پزشکی

دریافت کارت شرکت در امتحان لیسانس به پزشکی به شیوه اینترنتی انجام می‌گیرد؛ بنابراین نیازی نیست که حضوری به دانشگاه تهران مراجعه کنید. سامانه دریافت کارت ورود به جلسه، همان سامانه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی است و به نشانی exam.tums.ac.ir است. در این سایت، لینک دریافت کارت ورود به جلسه فعال خواهد شد و شما به راحتی می‌توانید کارت را دانلود کرده و سپس پرینت بگیرید.

لینک دانلود مستقیم کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی

لینک فوق بلافاصله پس از انتشار کارت، فعال خواهد شد و می‌توانید با کلیک بر روی آن، کارت را به صورت مستقیم دریافت کنید.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی از سایت exam.tums.ac.ir، به سادگی است و می‌توانید طبق مراحل زیر اقدام به دریافت کارت کنید:

  • آدرس سامانه exam.tums.ac.ir را در مرورگر اینترنتی وارد یا روی لینک کلیک کنید
  • در صفحه اصلی سامانه، کادری را مشاهده می‌کنید که باید آن را تکمیل کنید. کد ملی را در بخش نام کاربری وارد کنید و رمز عبور را هم درج نمایید
  • در صورت صحت اطلاعات، وارد پنل مدیریتی خود در این سامانه خواهید شد
  • در پنل مدیریت داوطلب، گزینه‌های مختلفی قرار دارد و شما باید گزینه “چاپ کارت ورود به جلسه” را انتخاب نمایید.
  • در ادامه می‌توانید از کارت خود پرینت تهیه نمایید

اصلاح کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی

به ندرت پیش می‌آید که کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون لیسانس به پزشکی به اشتباه صادر شده باشد یا اینکه مغایرتی در اطلاعات مندرج بر روی آن وجود داشته باشد؛ اما توصیه می‌شود پس از دریافت کارت، حتما آن را به طور دقیق بررسی کنید تا هیچ‌گونه اشتباهی نداشته باشد.

اگر کارت ورود به جلسه شما دارای اطلاعات اشتباه باشد و قبل از برگزاری آزمون متوجه این موضوع شوید، فرصت اصلاح آن را خواهید داشت؛ اما در صورتی که با کارت اشتباه وارد حوزه آزمون شوید، ممکن است از ورود شما به جلسه آزمون ممانعت شود.

کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی را در همان اولین روزی که منتشر می‌شود، دریافت کنید تا در صورت نیاز داشتن به اصلاح، فرصت کافی برای انجام این کار را داشته باشید. بعضی از اشتباهاتی که ممکن است کارت شما هم داشته باشد، عبارت‌اند از:

  • اشتباه شدن عکس داوطلب
  • وجود خط خوردگی و تاشدگی روی عکس
  • واضح نبودن عکس
  • مهر نداشتن عکس
  • مغایرت در اطلاعات شناسنامه‌ای

اصلاح کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی

فرصت ویرایش اطلاعات در زمان دریافت کارت آزمون لیسانس به پزشکی

بعضی از داوطلبان آزمون لیسانس به پزشکی در زمان تکمیل فرم ثبت نام این آزمون، اشتباهاتی انجام می‌دهند برای مثال در بخش مشخصات فردی، رشته تحصیلی و … اطلاعات اشتباه درج می‌کنند و بعد از دریافت کارت ورود به جلسه خود، متوجه این موضوع می‌شوند.

اگر شما هم جزو این دسته از داوطلبان هستید، لازم است بدانید که معمولا در زمان انتشار کارت ورود به جلسه، لینک ویرایش اطلاعات در سایت فعال می‌شود و می‌توانید برای اصلاح اطلاعات اشتباه اقدام کنید.

البته فقط می‌توانید یکسری از اطلاعات را ویرایش کنید و اصلاح کردن بعضی از اطلاعات ممکن نیست همچنین امکان دارد که فرصتی هم برای ویرایش اطلاعات در زمان انتشار کارت آزمون فراهم نشود. در این وضعیت شما می‌توانید به میز خدمات دانشگاه علوم پزشکی تهران پیام دهید و درخواست ویرایش اطلاعات را داشته باشید.

نکات مهم شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی

برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی باید آدرس حوزه امتحانی را بر روی کارت ورود به جلسه مشاهده کنید. سال گذشته، آزمون در سالن شهدا و کلاس‌ها و ساختمان اداری دانشکده پزشکی و سالن‌های دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد و احتمالا امسال نیز همین محل برای برگزاری آزمون در نظر گرفته شود.

زمان برگزاری آزمون، راس ساعت 9 صبح است اما داوطلبان باید حداکثر تا ساعت 8:30 صبح در حوزه حضور داشته باشند. توصیه می‌شود برای حضور به‌موقع و پیدا کردن راحت آدرس محل آزمون، یکبار در روزهای قبل از برگزاری آزمون به حوزه بروید تا مسیر را یاد بگیرید و در روز آزمون دچار استرس پیدا کردن حوزه امتحانی نشوید.

لازم به ذکر است که برای ورود به محل آزمون لیسانس به پزشکی، نباید لوازم اضافی به همراه داشته باشید که این لوازم شامل وسایل الکترونیکی، ساعت هوشمند، کیف، تلفن همراه حتی به صورت خاموش و … هستند. همراه داشتن این لوازم به عنوان تقلب محسوب می‌شود و احتمال دارد که از امتحان محروم شوید.

نکات مهم شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی

آدرس محل برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی

با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی، آدرس دقیق محل برگزاری آزمون را بر روی آن مشاهده خواهید کرد که به شرح زیر است :

  • آدرس دانشکده پزشکی : میدان انقلاب، خیابان قدس، خیابان پورسینا، درب شمالی دانشگاه
  • آدرس دانشکده داروسازی : میدان انقلاب، خیابان 16 آذر، ساختمان جدید دانشکده داروسازی

برای دانلود فایل PDF دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید

برای دریافت کارت شرکت در امتحان لیسانس به پزشکی به کدام سایت مراجعه کنیم؟

لینک دانلود کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی در سامانه exam.tums.ac.ir فعال خواهد شد.

کارت آزمون لیسانس به پزشکی کی منتشر می‌شود؟

زمان انتشار کارت آزمون لیسانس به پزشکی، معمولا چند روز قبل از برگزاری آزمون است.

برای دانلود مستقیم کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی به چه اطلاعاتی نیاز است؟

شما برای تهیه پرینت از کارت آزمون لیسانس به پزشکی باید کدملی و رمز عبور را در سایت درج کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا