راهنمای انتخاب هدیه طلا زیر یک میلیون


وقتی به دنبال یک خرید ارزشمند و دوست داشتنی برای عزیزان‌تان هستید، خرید هدیه طلا آخرین گزینه‌ای است که ممکن است به ذهن شما خطور کند، چرا که با قیمت‌های بالایی که هر گرم طلا دارد، بعید به نظر می‌رسد که بتوان با یک هزینه معقول، هدیه طلا خرید، اما خبر خوب این است که شما می‌توانید با صرف نظر از برخی گزینه ها با هزینه بسیار مناسب حتی زیر یک میلیون تومان یک هدیه طلا در خور توجه و مناسب تهیه کنید. بدون شک برای خرید یک انگشتر طلا جدید ممکن است خیلی گزینه در دسترس شما نباشد، اما به راحتی می‌توانید از میان انواع دستبند طلا که با چرم و بافت و مهره تلفیق شده است یک گزینه مناسب برای خرید بیابید.

پیشنهاد هدیه طلا زیر یک میلیون

در هنگام خرید طلا با قیمت زیر یک میلیون تومان، باید بدانید که علاوه بر وزن طلا، محدودیت‌های دیگری نیز ممکن است پیشروی شما باشد، مانند این که شما اگر قصد خرید دستبند طلا جدید داشته باشید بدون شک نمی‌توانید به سراغ دستبند با وزن سنگین یا مدل‌های نگین‌دار بروید، اما می‌توانید با کمی محدودیت از میان گزینه‌های جذاب و زیبایی که وجود دارند، یک نمونه مناسب با بودجه خود را انتخاب نمائید. در ادامه شما را با برخی از هدیه‌های طلا که می‌توانید با مبلغ زیر یک میلیون تومان خریداری کنید آشنا می‌کنیم.

شمش طلا

بدون شک با شنیدن نام شمش طلا شما به یاد آجرهای طلایی رنگ بزرگ و سنگین می‌افتید که بسیار گران قیمت هستند، اما امروزه با توجه به بازار عرضه و تقاضا، شمش‌های طلا در وزن‌ها و مدل‌های مختلف ارائه شده‌اند، که بهترین گزینه به عنوان هدیه طلا محسوب می‌شوند. شما می‌توانید شمش‌های طلا با وزن‌های 50، 100، 200 و حتی 250 سوتی را با هزینه زیر یک میلیون تومان تهیه کنید.

انواع دستبند طلا

 

وقتی قرار است یک هدیه طلا ارزان قیمت تهیه کنید باید بدانید که امکان خرید مصنوعاتی که تماما از طلا ساخته شده‌اند برای شما وجود ندارد، برای همین شما باید به سراغ زیورآلاتی بروید که از متریال های دیگری به جز طلا در ساختار خود استفاده کرده‌اند، به طور مثال شما می‌توانید به سراغ خرید دستبند طلا جدید با طرح‌ها و مدل‌های خاص و منحصر به فرد بروید. چرا که در برخی از مدل‌های این سبک زیورآلات، طلا را با متریال‌های مختلفی مانند: مهره، چرم، سنگ و انواع بافت تلفیق کرده‌اند و برای همین هزینه تمام شده‌شان بسیار کمتر از یک دستبند تمام طلا خواهد بود و شما به راحتی می‌توانید انواع دستبند را که شامل موارد زیر می‌باشند، با هزینه کمتر از یک میلیون تومان تهیه نمائید:

  • دستبند مهره‌ای و طلا

  • دستبند سنگ و طلا

  • دستبند بافت و طلا

  • دستبند چرم و طلا

آویز ساعت و دستبند

یکی از طلاهایی که ماهیت ساده و زیبایی دارند و به راحتی می‌توان انواع طرح و مدل آن را با قیمت مناسب تهیه کرد، آویز ساعت و آویزدستبند می‌باشد. این سبک طلاها به دلیل این که معمولا در وزن‌های کم و بسیار ظریف ساخته می‌شوند، قیمت پایینی دارند و می‌توانند یک انتخاب مناسب به عنوان هدیه ارزان و کم هزینه باشند.

گردنبند طلا ارزان

از آنجایی که گردنبند طلا به دلیل ساختاری که دارد اغلب دارای وزن بالایی است و هزینه تمام شده آن نیز بسیار بالا‌تر از یک میلیون تومان خواهد بود، برای همین طراحان همانند دستبندها، انواع پلاک طلا را با متریال‌های مختلفی مانند مهره، سنگ، چرم تلفیق کرده و نسل جدیدی از گردنبندهای طلا با هزینه مناسب و مقرون به صرفه را ارائه کرده‌اند.

کلام آخر

از آنجایی که وزن مصنوعات طلا در قیمت تمام شده آن‌ها تاثیر دارد، در هنگام خرید هدیه طلا کمی محدودیت برای شما به وجود می‌آید، به طور مثال شما وقتی قصد خرید انگشتر طلا جدید یا گوشواره طلا دارید، باید بدانید که این سبک زیورآلات را نمی‌توانید با وزن کم تهیه کنید چرا که ماهیت آن‌ها به گونه‌ای است که در کمترین وزن ممکن هم یک گرم طلا خواهند داشت، برای همین باید به سراغ طلاهایی بروید که در ساختار آن‌ها به جز طلا از متریال‌های دیگر نیز استفاده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا