راهنمای خرید ست طلای مادر و کودک


ست طلا برای کودکان یک هدیه جذاب و ایدئال است؛ زیرا چنین هدیه‌ای نه‌تنها گران‌بها و ماندگار خواهد بود، بلکه نشان از ارزش بالایی دارد که برای او درنظر گرفته‌اید. هنگام تولد یک نوزاد، خانواده‌ها دوست دارند هدایایی متفاوت و گران‌بها ارائه دهند تا ذوق و شادی‌شان را نشان دهد و طلا اغلب به‌عنوان یک انتخاب بی‌نظیر برای چنین مناسبتی شناخته می‌شود. یکی از مزیت‌های خرید طلا، تنوع آن است که به‌راحتی با سلیقه و استایل مختلف سازگار است. با خرید یک ست طلای کودک، می‌توانید بهترین هدیه را برای تولد یک نوزاد یا کودک خریداری کنید. با امکان خرید اقساطی طلا از فروشگاه ۱۰گلد گالری می‌توانید طلای موردنظرتان را با پرداخت مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت و تثبیت قیمت طلا تا پایان اقساط، به‌صورت قسطی بخرید.

چه زمانی می‌توان برای کودکان طلا تهیه کرد؟

فلزات ارزشمندی مانند طلا به‌دلیل خصوصیاتی که دارند، از جمله زیبایی، ماندگاری و مقاومت، از دوران باستان تاکنون توجه انسان‌ها را به خود جلب کرده‌اند. استفاده از طلا به‌عنوان یک پوشش زینتی و تزئینی، یکی از رسوم عمده مردم در فرهنگ‌های مختلف است. رسوم قدیمی بر این باور بودند که برخی از زیورآلات می‌توانند کودکان و نوزدان را در برابر بیماری یا چشم زخم حفظ کنند و از نوزادی برای آن‌ها طلا می‌خریدند.

این باورها نه‌تنها در فرهنگ ایرانی، بلکه در فرهنگ‌های دیگر نیز رایج بوده و حتی در زمان حاضر هم بخشی از باورهای مردمی است. به‌عنوان مثال، دستبندها، گردنبندها و سنجاق‌های چشم، از جمله زیورآلاتی هستند که خانواده‌ها برای کودکان و نوزادان خود می‌خرند تا آن‌ها را از چشم بد، انرژی منفی و بیماری محافظت می‌کنند. بااین‌حال، امروزه این باورها به‌تدریج کمرنگ شده‌اند و استفاده از طلا برای زیبایی و همچنین به‌عنوان یک سرمایه برای آینده کودکان رایج‌تر شده است.

انواع طلا مخصوص کودکان

اگر می‌خواهید برای یک کودک طلا بخرید، گزینه‌های خیلی زیادی در بازار وجود دارد. در ادامه به انواع طلای مخصوص کودکان اشاره می‌کنیم:

  • آویز طلا، پلاک طلا، و ان یکاد یا چشم‌نظر: این مدل طلاها، طراحی‌های مختلفی دارند و برای نوزادان و کودکان مناسب هستند. وزن سبک و قیمت مناسب آنها باعث شده است تا برای خرید به‌عنوان هدیه، گزینه مناسبی باشند.
  • سنجاق سینۀ نوزاد: سنجاق سینه نوع دیگر طلای مخصوص کودک است که با پلاک یا به‌صورت جداگانه استفاده می شود.
  • النگو: النگوها در طرح‌های مختلفی برای کودکان در بازار موجود هستند که با توجه به سن کودک می‌توان یک نمونه را انتخاب کرد.
  • سرویس‌های طلا با طرح‌های فانتزی و بچه‌گانه: سرویس‌های طلا یا ست طلای کودک با طرح‌های فانتزی، گزینه مناسبی برای هدیه به کودک هستند.
  • دستبند: دستبند طلا هم یک هدیه خیلی خوب برای کودکان و نوزادان است که طرح‌های متنوعی دارد. برای مشاهده دستبندهای طلای کودک بر روی لینک زیر کلیک کنید:
    https://10goldgallery.com/jewellery-for-kids/bracelet/
  • گوشوارۀ طلا: یکی از پرطرفدارترین زیورآلات طلا برای دختر بچه‌ها، گوشوارۀ طلا است.

نکات مهم در هنگام ست‌کردن طلای کودک با مادر

ست‌کردن طلای کودک با مادر، این روزها بسیار پرطرفدار است. برای اینکه ست طلای کودک و مادر زیبایی تهیه کنید، باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. برخی نکات مهم در هنگام ست‌کردن طلای کودک با مادر به‌شرح زیر هستند:

توجه به رنگ

مطمئن شوید که رنگ طلای کودک با رنگ طلای مادر هماهنگ است. اگر مادر طلاهای زرد رنگ دوست دارد، می‌توانید طلاهای کودک را هم زرد انتخاب کنید. همچنین درصورتی‌که طلای سفید یا رزگلد، انتخاب کنید، هم طلای مادر و هم طلای کودک را یک‌رنگ درنظر بگیرید.

هماهنگ‌بودن شکل و طرح

اگر طلای کودک شکل و طرح خاصی دارد؛ مثلاً طرح گل یا قلب، می‌توانید این طرح را در طلاهایی که برای مادر هم انتخاب می‌کنید درنظر بگیرید. به‌این‌ترتیب، شکل و طرح هر دو طلا یکسان است. البته هنگام هماهنگ‌کردن طرح و شکل، باید قیمت را هم درنظر بگیرید؛ مثلاً اگر قصد خرید انگشتر دارید، قیمت انگشتر طلا زنانه از قیمت انگشتر بچه‌گانه با توجه به وزن و سایز آن خیلی بیشتر خواهد بود.

انواع نیم‌ست طلای کودک

۱۰گلد گالری، چندین مدل ست طلای کودک دارد که به‌صورت اقساطی در اختیار شما می‌گذارد. در ادامه به چند نمونه از انواع نیم‌ست طلای کودک اشاره می‌کنیم:

نیم‌ست طلا کودک با طرح کفشدوزک

نیم‌ست با طرح کفشدوزک میناکاری، یکی دیگر از انواع نیم‌ست طلای کودک است که یک گردنبند با طرح کفشدوزک میناکاری دارد. ابعاد پلاک کفشدوزک برای کودکان در این نیم‌ست مناسب است و گردنبند آن در سایزهای 35 سانتی‌متر و 38 سانتی‌متر قابل تنظیم خواهد بود.

نیم‌ست طلا کودک با طرح یونیکورن

نیم‌ست با طرح یونیکورن میناکاری، شامل یک آویز با طرح یونیکورن است که آویز آن بدون زنجیر است و در صورت نیاز، می‌توانید زنجیر را جداگانه سفارش دهید.

نیم‌ست طلا کودک با طرح فیل

نیم‌ست با طرح فیل میناکاری، یکی از انواع نیم‌ست طلای کودک در ۱۰گلد گالری است که شامل یک گردنبند با طرح فیل میناکاری و یک پلاک فیل می‌شود. این گردنبند در اندازه‌های 35 سانتی‌متر و 38 سانتی‌متر قابل تنظیم است.

سخن پایانی

ست طلای کودک جمله اکسسوری‌های ایدئال و جذاب برای کودکان است که یک هدیه ارزشمند و ماندگار خواهد بود. بچه‌ها دوست دارند هدیه‌ای که به آن‌ها می‌دهید، رنگ‌های جذاب و شکل‌های کودکانه داشته باشد؛ بنابراین سبک‌های میناکاری‌شده یک گزینه مناسب برای شما هستند. باوجوداین، طرح‌های ساده و مینیمال تمام‌طلا هم برای ست طلای مادر و کودک گزینۀ خوبی هستند. تنوع بالای طرح و رنگ‌ در نیم‌ست‌های کودکانه فروشگاه 10 گلد گالری، به شما کمک می‌کند هدیه ایدئال خود را بخرید و تجربه‌ای رضایت‌بخش و آگاهانه از خرید خود داشته باشید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا