راه آسان سفارش هدیه سازمانی سفر


این روزها شرکت‌های مختلفی در زمینه فروش هدیه سازمانی فعالیت می‌کنند. این هدایا انواع مختلفی دارد؛ این موضوع دست مشتری را برای انتخاب و خرید بهترین گزینه باز می‌گذارد. بعضی‌ها ترجیح می‌دهند انواع دفتر و سررسید را برای مشتریان قدیمی بخرند. گاهی هم بسته‌های خوراکی مانند آجیل، میوه خشک و تنقلات مختلف به‌عنوان هدیه سازمانی اهدا می‌شود. لوازم‌التحریر مانند خودکارهایی با نوشته‌های خاص روی بدنه، خودنویس‌های شیک و رسمی و… انتخاب اول مشتریان است. هرچند همه این هدایا جذابیت‌های خاص خودشان را دارند؛ اما نمی‌توان نقطه ضعف شان را نادیده گرفت. این محصولات با وجود طرفداران بسیاری که دارند، تکراری و کلیشه‌ای هستند. مخاطبان دریافت هدیه سازمانی در مناسبت‌های خاص می‌توانند پیشبینی کنند این هدایای سازمانی را هدیه می‌گیرند.

در چنین شرایطی مجموعه علی‌بابا محصولی را طراحی و تولید کرده که حسابی مخاطب را شگفت‌زده می‌کند. هدیه سازمانی سفر همان چیزی است که جای خالیش درمیان انواع هدایای مارکتینگی حس می‌شد. شما با سفر کارت حس خوب و شیرین سفر را به مخاطب هدیه می‌دهید. تجربه سفری که مخاطب از برندتان هدیه گرفته، باعث می‌شود بیشتر با کسب و کارتان ارتباط برقرار کند و از خودش تمایل بیشتری برای خرید از سازمانتان نشان دهد.

سفرکارت علی بابا چیست؟

چقدر هدیه سازمانی سفر را می‌شناسید؟ تابه‌حال نظر کاربرانی را خوانده‌اید که سفر کارت علی بابا را خریده‌اند؟ سفر کارت یک هدیه شخصی نیست؛ یعنی نمی‌توان آن را برای هدیه‌دادن به دوستان و آشنایان سفارش داد. این محصول طراحی شده تا برای هدیه سازمانی سفر مورداستفاده قرار گیرد. جذابیت و ویژگی‌های خاص این محصول باعث شده فقط در چند هفته پس از رونمایی، به یکی از پرطرفدارترین هدایای سازمانی تبدیل شود.

 

خوشبختانه هدیه سازمانی سفر علی بابا محدود به هیچ میزان مشخصی از اعتبار نیست. این نکته می‌تواند خبر خوبی برای افرادی باشد که می‌خواهند با کمترین بودجه ممکن، این هدیه سازمانی را به مشتریان، همکاران و شرکای تجاری‌شان هدیه دهند. کمترین و بیشترین اعتبار این محصول به نظر مستقیم سفارش‌دهنده آن بستگی دارد. یکی از ویژگی‌های خاص کارت هدیه سفر علی‌بابا نقدنشدن آن است! اعتبار و موجودی هدیه سازمانی سفر فقط برای خرید از سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا طراحی شده و به هیچ روشی نمی‌توان آن را نقد کرد. دلیل اصلی چنین ایده‌ای در طراحی سفرکارت ترغیب افرادی به سفر است که معمولا تمایل چندانی برای رفتن به مسافرت از خود نشان نمی‌دهند.

ویژگی جذاب دیگر این محصول، امتیازات خاص آن در سفارش‌های ویژه (سفارش‌هایی با تعداد زیاد یا مقدار اعتبار بالا) است. در چنین سفارش‌هایی کارت‌های اعتباری سفر با درج نام و لوگوی اختصاصی برندتان چاپ خواهند شد. این کار تاثیرگذاری بیشتر روی مشتریان را در پی دارد.

ویژگی دیگر این هدیه سازمانی سفر نداشتن محدودیت در خرید محصولات سفر است. با سفر کارت علی‌بابا می‌توانید در یک سفارش و به‌شکل همزمان چند محصول سفر را از سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا بخرید. فرقی نمی‌کند این محصولات برای سفر سولو خریده شوند یا برنامه‌ریزی سفر گروهی را انجام داده باشید. پرواز داخلی، پرواز خارجی با ایرلاین‌های ایرانی و غیر ایرانی، بلیط قطار و بلیط اتوبوس را می‌توان با اعتبار هدیه سازمانی سفر علی‌بابا خرید. چه برنامه‌ای برای اقامت در شهر مقصد دارید؟ هتل‌های لوکس، انواع سوئیت‌ها، آپارتمان‌های مبله، ویلا، کلبه‌های جنگلی، هتل‌های یک تا سه ستاره و انواع اقامتگاه‌های بومگردی را در سایت و اپلیکیشن علی‌بابا با اعتبار سفر کارت رزرو کنید. شما همینطور می‌توانید بیمه مسافرتی علی‌بابا را هم با این اعتبار بخرید و از سلامت و ایمنی خود، همراهان و وسایلتان درطول سفر مطمئن شوید.

 

خرید سفرکارت در چند دقیقه

اولین راه برای خرید هدیه سازمانی سفر یعنی سفر کارت، مراجعه به سایت یا اپلیکیشن جدید علی‌بابا و صفحه معرفی کارت هدیه سفر است. در این مرحله همه آنچه باید درباره معرفی و امکانات جدیدترین محصول علی‌بابا را بخوانید، پیدا خواهید کرد. با ضربه روی کادر آبی رنگ ثبت درخواست، فرمی روی صفحه نمایشگر لپتاپ یا موبایلتان ظاهر می‌شود که پرکردن آن برای ثبت سفارش سفر کارت ضروری به‌نظر می‌رسد. حتما باید در این فرم اطلاعاتی مانند نام ونام‌خانوادگی، مبلغ درخواستی برای اعتبار سفر کارت، نشانی ایمیل، نام برند یا اسم شرکت، شماره تلفن و توضیحات تکمیلی را بنویسید. پس از آنکه کارشناسان و اعضای تیم فروش سفرکارت علی بابا فرم را دریافت کردند، برای ثبت نهایی این سفارش با شما تماس خواهند گرفت.

راه دیگر برای خرید هدیه سازمانی سفر، ارسال اطلاعات ضروری به نشانی ایمیل Safarcard@alibaba.ir است. این روش برای افرادی مناسب خواهد بود که نیازی به کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول ندارند و تصمیم نهایی خود را برای خرید گرفته‌اند. مشتریانی که خواستار ارتباط مستقیم با تیم فروش سفر کارت هستند، می‌توانند با شماره 02143900000 تماس بگیرند. کارشناسان علی‌بابا پس از ارائه راهنمایی‌های لازم برای خرید و پاسخگویی به سوالات سفارش‌دهنده، خرید سفرکارت را نهایی خواهند کرد. یادتان باشد افرادی که در تهران ساکن هستند و با تلفن ثابت سفرکارت را سفارش می‌دهند، نباید کد 021 را شماره‌گیری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا