رزرو هتل شیراز نزدیک ترنجستان قوام


شیراز یکی از جاذبه‌های گردشگری ایران برای مسافرین ایرانی و خارجی است. شهر شیراز مکان‌های تاریخی و تفریحی زیادی را در دل خود جای داده است. یکی از این مکان‌های تاریخی و گردشگری ترنجستان قوام است. این عمارت قدمتی 150 ساله دارد و در هنگام حکومت قاجار محل اقامت حاکم شیراز بوده است.

به دلیل وجود درخت‌های نارنج زیادی که در این عمارت وجود دارد لقب ترنجستان یا نارنجستان را به آن داده‌اند. از آنجایی که مسافرین می‌خواهند که محل اقامتشان نزدیک جاهای گردشگری و تاریخی باشد هتل ها و اقامتگاه های سنتی زیادی در اطراف این عمارت احداث شده است. اقامتگاه بوم‌گردی ترنجستان، اقامتگاه ماه منیر شیراز، اقامتگاه بوم‌گردی ماه سلطان شیراز، هتل بین‌الحرمین شیراز و اقامتگاه بوم‌گردی هفت رنگ شیراز از جمله این هتل‌ها هستند که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

اقامتگاه بوم‌گردی ترنجستان

برای رزرو هتل شیراز می‌توانید سراغ اقامتگاه بوم‌گردی ترنجستان بروید. فاصله این اقامتگاه تا ترنجستان قوام تقریبا 150 متر است. این بنا قدمتی 150 ساله دارد که در اوایل دوره قاجار دستور ساخت آن داده شده است. پس از انجام مرمت و بازسازی این عمارت به اقامتگاه تغییر کاربری داد. مساحت این عمارت 250 متر است و شامل سه طبقه اول، همکف و زیر زمین است. این اقامتگاه با هفت واحد اقامتی آماده خدمات‌رسانی به مسافرین است.

در این عمارت رستورانی با فضای باز و کافه‌ای با فضای دنج و آرام قرار دارد تا شما از فضای زیبای آن لذت ببرید. از آن جا که این بنا بافت تاریخی خود را حفظ کرده و پله‌های زیادی دارد برای مسافرینی که همراه معلول دارند پیشنهاد نمی‌شود. برای اینکه بافت تاریخی مجموعه حفظ شود مجموعه فاقد تلویزیون است. مساحت اتاق‌های این مجموعه از 12 متر مربع تا 20 متر مربع است که بهای آن‌ها از شبی 890 هزار تومن شروع می‌شود. اگر شما با کودک خردسال خود که سن او کمتر از چهار سال است به مسافرت می‌روید بابت فرزندتان هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

هتل چمران شیراز

اگر به دنبال کسب تجربه‌های خاطره‌انگیز هستید و ارتفاع را دوست دارید، اقامت در بلندترین هتل شیراز، می‌تواند لذتی متفاوت از ماندن در یک هتل را برای شما به همراه داشته باشد. هتل چمران شیراز (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-shiraz/shiraz-chamran) با 109 متر ارتفاع و سی طبقه در یکی از مرتفع‌ترین مناطق شیراز در سال 1389 ساخته و افتتاح شده است. محال است از بلوار چمران شیراز بگذرید، و چشمتان به برج بلند هتل چمران نیفتد. این هتل پنج ستاره از سمت شمال رو به باغ‌های میوه و از سمت جنوب به سمت رودخانه شیراز قرار گرفته است، که همین موقعیت جغرافیایی خاص موجب شده واحدهای اقامتی هتل چشم‌اندازی فوق‌العاده از شهر شیراز و طبیعت آن را به ساکنین آن هدیه بدهند.

اقامتگاه ماه منیر شیراز

این اقامتگاه در فاصله تقریبی 300 متری ترنجستان قوام قرار دارد. قدمت این بنا حدود 120 سال است که دستور ساخت آن اواخر دوره قاجار داده شده است. این بنا از سال 1397 به اقامتگاه تغییر کاربری داده است. این مجموعه با هفت اتاق که در طبقات همکف و بالا قرار گرفته‌اند، آماده خدمت رسانی به مسافرین است. اقامتگاه ماه منیر دارای چای‌خانه و شربت‌سرا سنتی است که حس نوستالژیک را به شما القا کند. بدلیل قدیمی بودن عمارت این مجموعه فاقد پارکینگ اختصاصی است.

مساحت اتاق‌های این مجموعه از 12 متر مربع تا 24 مترمربع است که بهای آن‌ها از شبی 520 هزار تومان شروع می‌شود. اگر با کودک خود به سفر می‌روید و سن او کمتر از سه سال است خدمات رسانی برای او بصورت رایگان است. همچنین اگر کودک شما بین سه تا هفت سال سن دارد 50 درصد هزینه ها برای او کسر می‌شود.

اقامتگاه بوم‌گردی ماه‌سلطان

یک انتخاب دیگر برای رزرو هتل شیراز اقامتگاه بوم‌گردی ماه‌سلطان است. این مجموعه در فاصله تقریبی 300 متری از ترنجستان قوام قرار گرفته است. قدمت این بنا به اوایل دوران پهلوی باز می‌گردد و از سال 1398 به این اقامتگاه تغییر کاربری داده است. این مجموعه دارای شش اتاق است که در طبقات همکف و بالا قرار گرفته‌اند. بدلیل قدیمی بودن بنا برخی از اتاق‌ها فاقد حمام و دستشویی اختصاصی هستند و باید از سرویس‌های عمومی استفاده کنید.

این مجموعه فاقد پارکینگ اختصاصی است. در این بنا رستورانی در طبقه بالا وجود دارد که شما باید سفارشتان را از روز قبل ثبت کنید. ظرفیت اتاق‌ها بین یک تا پنج نفر است که بهای آن‌ها از شبی 900 هزار تومان شروع می‌شود. اگر کودک شما زیر سه سال سن دارد بابت فرزندتان از شما هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

هتل بین‌الحرمین شیراز

این هتل سه ستاره برای رزرو هتل شیراز یک انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه خواهد بود. هتل از سال 1397 خدمت‌رسانی را به مسافرین آغاز کرده است. این مجموعه شامل دو طبقه و 58 واحد اقامتی برای مسافرین است. این مجموعه پارکینگ اختصاصی دارد که خیال شما را بابت امنیت ماشین راحت می‌کند.

برخی از اتاق‌های این مجموعه ویو به سمت ترنجستان قوام دارند که تجربه ای دلنشین برای شما خواهد ساخت. اتاق‌های این مجموعه مجهز به اینترنت رایگان هستند. ظرفیت این اتاق‌ها از یک تا پنج نفر است که بهای آن‌ها از شبی 800 هزار تومان آغاز می‌شود. در صورت رزرو و بهمراه داشتن کودک خردسال زیر سه سال بابت او از شما هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

اقامتگاه بوم‌گردی هفت‌رنگ

این اقامتگاه قدمتی 150 ساله دارد که در دوران پهلوی ساخته شده و در فاصله تقریبی یک کیلومتری ترنجستان واقع شده است. این مجموعه فاقد پارکینگ اختصاصی است. اقامتگاه شامل 11 اتاق در طبقات همکف و اول است. برای دست نخوردن بافت تاریخی این بنا برخی اتاق‌ها فاقد دستشویی و حمام اختصاصی هستند و سرویس برای مسافرین بصورت عمومی قرار داده شده است.

این مجموعه دارای رستورانی با فضای باز است که در آن موسیقی زنده اجرا می‌شود. همچنین یک شربت‌سرا سنتی دارد تا یک تجربه شیرین را برای شما رقم بزند. این مجموعه دارای فضای سبز و آلاچیق‌های بسیار زیبایی است. ظرفیت اتاق‌ها از یک تا پنج نفر است که بهای آن‌ها از شبی 650 هزار تومان شروع می‌شود. برای کودکان خردسال زیر پنج سال شما هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و خدمات رسانی برای آن‌ها بصورت رایگان است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا