رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور 1402 + شرایط، دانشگاه ها


ادامه تحصیل در رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور در سراسر کشور از طریق دانشگاه سراسری و پردیس خودگردان امکان‌پذیر است. داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت کرده، اما رتبه لازم برای قبولی در رشته‌های پیراپزشکی و اعضای مصنوعی رو نداشته‌اند، می‌توانند برای ثبت نام بدون کنکور  اقدام کنند.

برای دریافت مشاوره در ارتباط با نحوه ثبت نام در رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایران تحصیل در ارتباط باشید تا همکاران ما اطلاعات لازم را در این زمینه به شما عزیزان ارائه نمایند.

ثبت نام رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور

متقاضیانی که در آزمون سراسری رتبه قبولی را اخذ نکرده‌اند، می‌توانند در دانشگاه‌هایی که به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش دانشجو دارند، ادامه تحصیل دهند و در فرایند انتخاب رشته اعضای مصنوعی این دانشگاه‌ها شرکت کنند.

این رشته‌ یکی که از رشته‌های پرطرفدار شناخته می‌شود که دارای بازار کار مناسبی است. برای تحصیل در رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور باید از طریق خرید صندلی و ورود به واحدهای دانشگاه علوم پزشکی که به نام پردیس خودگردان هستند یا در خارج از کشور اقدام کنید.

یکی از مهمترین شرایط تحصیل بدون کنکور رشته اعضای مصنوعی توانایی پرداخت شهریه و ثبت نام برای دانشگاه مختلف است. در حال حاضر دانشگاه پردیس خودگردان و سراسری در رشته اعضای مصنوعی پذیرش دانشجو دارند و افراد می‌توانند از طریق اعلامیه های منتشر شده سامانه سنجش و دانشگاه پردیس خودگردان شرایط معدل و سوابق تحصیلی را بررسی نمایند.

ثبت نام رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور

جهت اطلاع از بازار کار رشته مهندسی پزشکی وارد لینک شوید.

سامانه ثبت نام رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور

افرادی که مایلند براساس سوابق تحصیلی و براساس معدل خود در رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور ادامه تحصیل دهند، باید قبل از هر چیز در ارتباط با شرایط پذیرش اعضای مصنوعی بدون آزمون اطلاعات لازم را کسب کنند.

داوطلبان باید در گام بعد مراحل ثبت نام و اسم نویسی خود را تکمیل نمایند.

پیش بینی می‌شود ثبت نام برای رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور از طریق سامانه سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org می‌باشد. اما در حال حاضر هیچ اطلاعی برای اسم نویسی بدون کنکور رشته اعضای مصنوعی منتشر نشده است.

متقاضیانی که مایل به اخذ پذیرش از دانشگاه پردیس خودگردان هستند، نیز می‌توانند از طریق از طریق دانشگاه‌های سراسری واحد پردیس خودگردان اطلاعات لازم را کسب کنند. توصیه ما به شما این است که حتماً برای آزمون سراسری خود را آماده کنید تا بتوانید از سد رقبا گذشته و در رشته دلخواه خود پذیرش مناسب دریافت کنید.

سامانه ثبت نام رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور

جهت بررسی دانشگاه های دارای رشته مهندسی پزشکی وارد لینک شوید.

شرایط رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور

رشته اعضای مصنوعی یکی از زیسر مجموعه های رشته پیراپزشکی است. از این رو افراد برای تحصیل در این رشته باید شرایط مشخصی داشته باشند که در ادامه این شرایط ذکر شده است:

1- برخورداری از ﺗﺎﺑﻌﯿﺖ کشور اﯾﺮان
2- اعتقاد داشتن به ﺑﻪ دﯾﻦ ﻣﺒﯿﻦ اﺳﻼم و ﯾﺎ ﯾﮑﯽ از ادﯾﺎن تعیین شده در ﻗﺎﻧﻮن اﺳﺎﺳﯽ ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ
3- داشتن اﻟﺘﺰام عملی ﺑﻪ ﻗﺎﻧﻮن اﺳﺎﺳﯽ ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ
4- اﻧﺠﺎم دادن ﺧﺪﻣﺖ دوره ﺿﺮورت ﯾﺎ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ برای داوطلبان مرد (اراﺋﻪ ﮐﺎرت ﭘﺎﯾﺎن ﺧﺪﻣﺖ و ﯾﺎ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ داﺋﻢ بعد از قبولی به دانشگاه می‌‌باشد.)
5-برخورداری از سلامت جسمانی از جمله از سلامتی (قلب، تنفس، گردش خون، دستگاه ادراری) و داشتن سلامت روانی
6-داشتن مدرک ديپلم متوسطه سه ساله نظام جديد و مقطع پيش‌ دانشگاهی
7- عدم داشتن اعتیاد به دخانیات و هرگونه مواد مخدر
8- عدم داشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

شرايط اختصاصی:

1-داشتن شرايط بومی حوزه جغرافيايی

2-برخورداری از تعهد خدمت به ميزان سه برابر طول تحصيل در مناطق اطلاع رسانی شده و محروم

3-داشتن حداكثر 25 سال برای همه داوطلبان

4- حداکثر سن داوطلبان مرد در صورت گذراندن دوره خدمت وظيفه عمومی 27 سال تمام است.

اطلاعیه

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شرایط رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور کافی است با شماره 9090975307 تماس بگیرید تا همکاران ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل شما عزیزان را در ارتباط با شرایط اعلام شده راهنمایی کنند.

دانشگاه های پذیرنده رشته اعضای مصنوعی

در حال حاضر دانشگاه های متعددی رشته اعضای مصنوعی را ارائه می کنند. برخی از بهترین دانشگاه ها جهت ادامه تحصیل در این رشته شامل مراکز دانشگاهی زیر است:

  • دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  • دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران
  • دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • مرکز آموزش عالی علمی کاربردی هلال احمر ایران

مشاوره رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور

رشته اعضای مصنوعی یکی از رشته‌های زیر گروه تجربی است که افراد می‌توانند از طریق آزمون سراسری در دانشگاه دولتی و پردیس خودگردان ادامه تحصیل دهند. اما آن دسته از دانشجویانی که نتوانسته‌اند رتبه مناسبی در آزمون سراسری کسب کنند، می‌توانند برای تحصیل در این رشته براساس سوابق تحصیلی و برحسب معدل اقدام نمایند.

امکان ادامه تحصیل در این رشته تا مقطع دکتری وجود دارد. بنابراین افرادی که مهارت‌های لازم را داشته باشند، می‌توانند براساس سوابق تحصیلی خود از دانشگاه‌های پردیس خودگردان و دانشگاه سراسری پذیرش دریافت کنند.

در بخ های قبل اطلاعاتی را راجع به نحوه ثبت نام جهت تحصیل در رشته اعظم مصنوعی بدون کنکور اطلاعاتی ارائه کردیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکاران ما در مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

شرایط رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور

برای آشنایی با دفترچه راهنمای ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور وارد لینک شوید.

 

خلاصه مطالب

رشته اعضای مصنوعی یکی از رشته های گروه پیراپزشکی و توانبخشی است. افرادی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه های پردیس خودگردان هستند و موفق به رتبه مناسب در آزمون سراسری نشده اند، این شرایط را دارند که در زمان انتخاب رشته بدون آزمون این رشته را به عنوان یکی از اولویت های خود گزینش کنند.

در این مقاله به نحوه ثبت نام در رشته اعضای مصنوعی و سامانه ثبت نام در این رشته پرداختیم. افرادی که واجد شرایط اعلام شده برای تحصیل در این رشته باشند، می توانند از طریق سایت سنجش مراحل درخواست خود جهت تحصیل در دانشگاه های که براساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند، ثبت کنند. برای دریافت مشاوره های لازم در ارتباط با فرانید انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی کافی است با شماره 9099075307 در ارتباط باشید تا شما عزیزان در راهنمایی کنند.

 

برای دانلود pdf مقاله کلیک نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید

نحوه ثبت نام در رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور چگونه است؟

داوطلبانی که موفق به اخذ رتبه مناسب نشده‌اند، می‌توانند از طریق دانشگاه‌های سراسری و پردیس خودگردان براساس سوابق تحصیلی ادامه در این رشته مشغول به تحصیل شوند.

 سامانه ثبت نام کنکور چیست؟

 در سال جاری پیش بینی می‌شود سامانه ثبت نام رشته اعضای مصنوعی سامانه سنجش آموزش کشور باشد.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور چه باید کرد؟

برای دریافت مشاوره در خصوص انتخاب رشته کنکور رشته اعضای مصنوعی بدون آزمون می‌توانید با همکاران ما ایران تحصیل در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا