رنگ سال 2023 و 1402 مشخص شد+ تصاویر


رنگ سال 2023

موسسه پنتون به عنوان معتبرترین و شناخته شده ترین موسسه رنگ در دنیا فعالیت می کند و تمام صنایع از جمله صنعت مد و فشن، صنعت چاپ و… اطلاعات رنگی مورد نیاز خود را از این موسسه دریافت می کنند. همان طور که مطلع هستید بیش از دو دهه است که سالانه قبل از شروع سال نوی میلادی موسسه پنتون اقدام به انتخاب و معرفی چند رنگ به عنوان رنگ سال می نماید و کارشناسان این موسسه برای انتخاب رنگ سال به عوامل اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و… که در سال گذشته در دنیا اتفاق افتاده است توجه می کنند.

فهرست موضوعات

موسسه پنتون اخیرا رنگ سال 2023 را معرفی کرد: Viva Magenta 

Viva Magenta ترکیبی رسا و سرکش از قرمز و صورتی با ته رنگ بنفش ارغوانی که نشان دهنده قدرت، جسارت و توانمندی بدون حد و مرز است.

پنتون هر سال رنگی را برجسته می‌کند که فرهنگ کنونی را منعکس می‌کند، و این برند می‌گوید Viva Magenta یک سایه “ترکیبی” است که نمادی از وجود ما در دنیای فیزیکی و دیجیتال است.

Leatrice Eiseman، مدیر اجرایی مؤسسه می‌گوید: «ما این رنگ را انتخاب کردیم زیرا احساس می‌کردیم که یک سایه غیر متعارف برای یک زمان غیر متعارف است، چیزی که می‌تواند چشم‌انداز جدیدی را به ما ارائه دهد. وی خاطر نشان می کند که Viva Magenta قدرت را منتقل می کند، اما به شیوه ای قاطعانه و نه تهاجمی. “این رنگی است که سیگنال جدیدی از قدرت و نشاط را نشان می دهد، چیزی که همه ما برای آینده ای خوش بینانه تر به آن نیاز داریم.”

رنگ سال 2023

رنگ ارغوانی انتخاب شده به عنوان رنگ سال 2022 از خانواده قرمز نشات می گیرد و بیانگر سیگنالی از قدرت و جسارت فراگیر و بدون مرز است. به طور کلی Viva Magenta سایه ای از قرمز زرشکی با ترکیبی از تن های گرم و سرد است.

2023 سالی است که ما افق های خود را گسترش می دهیم، از منطقه امن خود خارج می شویم و پیوسته به دنبال موفقیت و قدرت گرفتن در کسب و کار و زندگی خود هستیم.

 

کاربرد رنگ سال 2023 در حوزه زیبایی

رنگ سال 2023

رنگ مو به رنگ سال 2023

رنگ سال 2023

آرایش و میکاپ به رنگ سال 2023

رنگ سال 2023

کاربرد رنگ سال 92 و 2023 در مد و فشن

رنگ سال 2023

استایل با رنگ سال 2023

رنگ سال 2023

 

دکوراسیون

رنگ سال 2023 رنگ سال 2023

برگرفته از pantone.com

بیشتر بخوانید:

رنگ سال 2022 و 1401 معرفی شد + کاربرد آن در مد، زیبایی و دکوراسیون

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا