سایت آموزشیار دانشگاه آزاد | ورود به سایت آموزشیار edu.iau.ac.ir


ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

در حال حاضر امکان ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد فراهم شده است و کلیه دانشجویان می توانند برای انجام امور دانشگاهی خود وارد این سامانه به آدرس edu.ia.ac.ir شوند. دقت داشته باشید که با ورود به سیستم آموزشیار دانشگاه آزاد می توانید تمامی امور مربوط به دروس خود از جمله انتخاب واحد، واریز شهریه، دریافت برنامه درسی را انجام دهید. البته قبل از هر چیز باید با راهنمای ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد آشنایی لازم را پیدا کنید و مراحل لازم را برای ورود به این سامانه طی نمایید.

با توجه به این که آشنایی با نحوه ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد برای هر یک از دانشجویان الزامی و مهم به نظر می رسد، از این رو کمک خواستن از مشاوری کاردان و خبره در این رابطه می تواند بسیار کارساز و مفید باشد. برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ثبت نام و ورود به سیستم آموزشیار دانشگاه آزاد و همین طور شیوه کار با بخش های مختلف این سامانه می توانید از طریق تماس با شماره 9099075307 با تیم مشاوره خبره و کاردان آکادمی ایران تحصیل در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند. 

 

سایت آموزشیار

 

محتوا پنهان

در رابطه با سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد چه می دانید؟

همان طور که می دانید دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگ ترین و بهترین دانشگاه های ایران به شمار می رود که هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان را جذب می کند. از آن جایی که شمار دانشجویان این دانشگاه بالاست، باید راهی برای هماهنگ سازی تمامی واحدهای دانشگاهی اندیشیده می شد که در نهایت تصمیم به راه اندازی سامانه آموزشیار آزاد گرفته شد.

سامانه ای به نشانی edu.ia.ac.ir که تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد امکان استفاده از آن را دارند. بدین ترتیب دیگر خبری از اتلاف وقت دانشجویان برای انجام کارهای دانشجویی شان نیست و آن ها می توانند با ورود به سامانه آموزشیار آزاد کلیه اقدامات لازم برای انتخاب واحد، واریز شهریه و همین طور دریافت برنامه درسی را انجام بدهند.

مشاورین ما آماده پاسخگویی هستند

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد وارد سامانه مربوطه شوید.

 

بخش ها و امکانات مختلف سایت آموزشیار دانشگاه آزاد 

تا قبل از راه اندازی سایت آموزشیار آزاد به آدرس edu.ia.ac.ir و فراهم شدن امکان ورود به سامانه آموزشیار آزاد، دانشجویان برای انجام کارهای دانشگاهی خود می توانستند وارد سامانه سیدا شوند و اقدامات لازم را در این سامانه انجام دهند.

در سامانه آموزشیار آزاد امکانات مختلفی قرار داده شده است که از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان حذف و اضافه دروس دانشگاهی
  • بخش امور فارغ التحصیلان دانشگاه
  • ارائه لیست درس های رشته تحصیلی دانشجو
  • تاریخ تعیین شده برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد
  • امکان ارزشیابی اساتید و سنجش عملکرد آن ها
  • بخش اعتراض به نمرات هر ترم دانشگاه

 

چگونه می توان برای ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد اقدام کرد؟

قبل از هر گونه اقدامی برای ورود به سیستم آموزشیار دانشگاه آزاد کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ورود به این سامانه و انجام ثبت نام در آن الزامی و مهم به نظر می رسد. در ادامه این نوشته با ذکر راهنمای ورود به سامانه آموزشیار آزاد در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل هستیم و راهنمای تصویری ورود به سیستم آموزشیار دانشگاه آزاد را خدمتتان ارائه می کنیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد اسلامی وارد لینک مربوطه شوید.

 

راهنمای تصویری ورود به سایت آموزشیار

در اولین قدم برای ورود به سیستم آموزشیار دانشگاه آزاد الزاماً باید نشانی این سامانه یعنی edu.ia.ac.ir را در مرورگر سیستم خود درج کنید.

 

گام اول ورود به سایت آموزشیار

 

البته می توانید عبارت سامانه آموزشیار آزاد را نیز بخش میانی مرورگر گوگل درج بفرمایید تا امکان ورود به سامانه آموزشیار آزاد را پیدا کنید.

گام دوم ورود به سایت آموزشیار

 

در قدم بعدی باید وارد سامانه آموزشیار آزاد شوید و نوع کاربری خود را انتخاب بفرمایید.

 

گام سوم ورود به سایت آموزشیار

 

در صفحه باز شده باید بر روی گزینه ای به نام راهنمای دانشجو، استاد و پرسنل (که در قالب سه لوزی در پایین صفحه نشان داده شده است) کلیک بفرمایید تا کد ورود به سامانه آموزشیار آزاد در اختیار شما قرار بگیرد.

 

گام چهارم ورود به سایت آموزشیار

 

در قدم بعدی می توانید با دسترسی به شماره دانشجویی جدید خود برای ورود به سامانه آموزشیار آزاد به آدرس edu.ia.ac.ir اقدام کنید.

در مرحله بعدی نوبت به تأیید قوانین و ضوابط سامانه آموزشیار آزاد اسلامی می رسد که تنها با یک کلیک بر روی گزینه ای آبی رنگ در صفحه آن را انجام دهید.

 

گام ششم ورود به سایت آموزشیار

 

در قدم بعدی نوبت به درج نام کاربری و رمز عبور برای ورود به پورتال شخصی سامانه آموزشیار آزاد یا همان سامانه edu.ia.ac.ir می رسد.

 

گام هفتم ورود به سایت آموزشیار

 

قدم آخر برای ورود به سیستم آموزشیار آزاد ورود به صفحه شخصی خود در سامانه الزامی است.

 

گام هشتم ورود به سایت آموزشیار

 

اطلاعیه

چنانچه در ارتباط با مرحل ثبت نام و ورود به سایت اموزشیار دانشگاه آزاد نیاز به کسب اطلاعات تکمیلی داشته باشید می توانید از طریق تماس با شماره 9099075307 با کارشناسان ما در ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

 

سامانه آموزش های مجازی دانشگاه آزاد

از سامانه آموزشیار آزاد به نشانی edu.ia.ac.ir تنها برای موارد گفته شده در بالا استفاده می شود و دانشجویان برای برگزاری کلاس های درسی خود در ایام کرونا و تعطیلی دانشگاه ها از سامانه دیگری استفاده می کنند.

سامانه ای به نام وادانا که تمامی دانشجویان می توانند برای ورود و ثبت نام در آن اقدامات لازم را انجام دهند و مراحل لازم را برای نصب آن طی کنند.

 

نحوه ورود دانشجویان به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

کلیه دانشجویانی که به تازگی در دانشگاه آزاد در یکی از مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و پیوسته ( در دوره های با کنکور و بدون کنکور)، کارشناسی ارشد و دکتری پذیرفته شده اند باید در همان ابتدای ورود به دانشگاه برای انجام امور خود از جمله انتخاب واحد، واریز شهریه و غیره اقدامات لازم را برای ثبت نام و ورود به سیستم آموزشیار دانشگاه آزاد یا همان سایت edu.ia.ac.ir انجام دهند. در ادامه این نوشته با شما همراه هستیم و در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در سامانه آموزشیار آزاد به نشانی edu.ia.ac.ir در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

در اولین قدم برای ورود به سیستم آموزشیار دانشگاه آزاد الزاماً باید آدرس اینترنتی stnd.iau.ac.ir را در مرورگر گوگل خود درج بفرمایید تا بتوانید وارد سامانه آموزشیار شوید.

 

گام اول ورود دانشجویان به سایت آموزشیار

 

مرحله بعدی کلیک بر روی گزینه ای به نام ورود به سیستم- آموزشیار- دانشگاه آزاد اسلامی در صفحه باز شده است.

گام دوم ورود دانشجویان به سایت آموزشیار

 

در صفحه بعدی باز شده باید برای درج کلمه عبور و نام کاربری خود در فیلدهای مربوطه اقدام کنید.

 

گام سوم ورود دانشجویان به سایت آموزشیار

 

در آخرین قدم و با درج این دو مورد در فیلدهای مربوطه می توانید وارد پروفایل کاربری خود شوید و کارهای دانشگاهی خود از جمله انتخاب واحد، حذف و اضافه و اعتراض به نمرات هر یک از ترم های تحصیلی را انجام دهید.

 

گام چهارم ورود دانشجویان به سایت آموزشیار

 

برای اطلاع از زمان انتقالی دانشگاه آزاد در دوره بدون کنکور وارد لینک مربوطه شوید.

 

زمان ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

در رابطه با زمان ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه آموزشیار باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که بلافاصله بعد از اعلام نتایج دوره بدون کنکور و با کنکور آزاد بعد از ورود دانشجویان به دانشگاه آزاد این ثبت نام آغاز می شود و افراد می توانند برای این امر اقدامات لازم را انجام دهند. زیرا در هر صورت انجام انتخاب واحد، واریز شهریه و کارهای اداری در زمان ورود به دانشگاه آزاد برای دانشجویان ورودی جدید الزامی است.

پرداخت شهریه با سایت آموزشیار

تمامی دانشجویانی که در مقاطع و رشته های دانشگاه آزاد تحصیل می کنند موظف به پرداخت شهریه هستند.

یکی دیگر از امکاناتی که در این سایت در اختیار دانشجویان عزیز قرار گرفته، پرداخت شهریه واحدهای انتخابی به صورت آنلاین است که باید در مهلت مقرر، نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند.

 

مراحل پرداخت شهریه در سایت آموزشیار

  • ورود به سامانه
  • وارد کردن اطلاعات مربوطه جهت ورود به سایت
  • مراجعه به بخش مدیریت مالی
  • مشاهده کارنامه و پرداخت کامل شهریه

پرداخت شهریه با سایت آموزشیار

فرق بین دو سایت stdn.iac.ac.ir و edu.ia.ac.ir چیست؟

همان طور که بالاتر نیز گفتیم تمامی دانشجویان بعد از ورود به سایت edu.ia.ac.ir الزاماً باید از بین گزینه های به نمایش درآمده مورد دانشجو را انتخاب کنند و در ادامه با درج شماره دانشجویی خود می توانند به پروفایل کاربری خود وارد شوند و اقدامات لازم را در آن جا انجام دهند.

ولی با وارد شدن به سایت stdn.iac.ac.ir دیگر نیازی به انتخاب گزینه دانشجو نیست و به طور مستقیم می توانید وارد پروفایل کاربری خود شوید و کارهای خود را انجام دهید.

 

اطلاعیه

برای استفاده از امکانات سامانه edu.ia.ac.ir باید از طریق بخش مربوط به دانشجویان، از امکانت سامانه استفاده نمایید. 

آیا به جز دانشجویان اساتید هم می توانید از سامانه آموزشیار استفاده کنند؟

در پاسخ باید عرض کنیم که بله اساتید و پرسنل دانشگاه آزاد هم می توانند برای ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد و استفاده از امکانات آن اقدامات لازم را انجام دهند.

 

نحوه ورود اساتید به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد چگونه است؟

در رابطه با نحوه ورود اساتید به سامانه آموزشیار آزاد باید عرض کنیم که پرسنل و اساتید هم برای ورود به سامانه آموزشیار آزاد اسلامی الزاماً باید به همان شیوه دانشجویان اقدام کنند و فرق خاصی به جز در یک مرحله بین مراحل طی شده برای ورود به سامانه آموزشیار آزاد اسلامی برای دانشجویان و اساتید وجود ندارد.

 

ورود اساتید به سایت آموزشیار

 

آن فرق خاص هم این است که براساس تصویر بالا بعد از ورود به سیستم آموزشیار دانشگاه آزاد الزاماً‌ باید براساس دستورالعمل دانشگاه آزاد اسلامی برای درج نام کاربری و همین طور رمز عبور خود در سامانه آموزشیار آزاد اقدامات لازم را انجام دهید.

 

برای اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج میهمانی دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

آیا برای برگزاری امتحانات نیز از سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد استفاده می شود؟

خیر. از سامانه آموزشیار برای برگزاری امتحانات استفاده نمی شود. در واقع، سایت برگزاری امتحانات در دانشگاه آزاد اسلامی همان سامانه سیداست.

سامانه ای که هر یک از دانشجویان در پایان هر ترم تحصیلی می توانند برای برگزاری امتحانات پایان ترم از آن ها استفاده کنند.

اما قبل از هر چیز الزاماً باید از نحوه ورود به این سامانه و طرز کار با آن اطلاعات لازم را بدست آورید و سپس اقدامات لازم را برای آن انجام دهید.

 

جدیدترین اخبار پیرامون سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

شرایط دریافت کارت دانشجویی موقت از طریق سامانه آموزشیار

علیرضا بیابان‌ نورد، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد واحد شیراز  در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره  صدور کارت دانشجویی اعلام کرد: برای دانشجویان امکان صدور کارت دانشجویی دائم وجود خواهد داشت. به دلیل ازدیاد جمعیت دانشجویان باید عکس‌ ها و پرونده‌ ها اسکن و بارگذاری شوند. در شرایط فعلی برای آن دسته از دانشجویانی که مراحل اسکن عکس و پرونده صورت گرفته، کارت دانشجویی دائم صادر شده و برای آن دسته از دانشجویانی که اقدامات در زمینه اسکن اطلاعات انجام نشده، می‌ توانند در سایت آموزشیار کارت موقت دانشجویی ۳ ماهه دریافت کنند.

شرایط تمدید نام نویسی در سایت آموزشیار اعلام شد

ایمان عطارزاده در ارتباط با تمدید مهلت نام نویسی و بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان ورودی جدید دانشگاه آزاد در سایت آموزشیار گفت: بنابر درخواست دانشجویان برای تمدید مهلت ثبت نام و ابراز نگرانی جهت بارگذاری مدارک در آموزشیار، با برنامه‌ ریزی های انجام شده، تصمیم گرفته شده که طی هفته های آتی امکان بارگذاری و ثبت‌ نام تا آخرین نفر در سایت آموزشیار فراهم شود.

جدیدترین اخبار پیرامون سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد تهران شمال بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی نحوه ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد و چگونگی استفاده از امکانات آن پرداختیم. با با ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد می توانید هم امور مربوط به دروس خود از جمله فرایند انتخاب واحد، دریافت برنامه های درسی مربوط به هر ترم و همچنین واریز شهریه را انجام دهید.. برای اینکه بتوانید از تمام بخش های ین سامانه استفاده کنید، لازم است قبل از هر چیز با راهنمای ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی آشنایی پیدا کنید و مراحل ثبت نام در سایت را به درستی طی کنید. 

علاوه بر اینکه دانشجویان در این سایت می توانند مراحل ثبت نام خود را جهت استفاده از خدمات سامانه انجام دهند، بلکه اساتید نیز می توانند از امکانات این سایت استفاده نمایند. چناچه شما دانشجویان گرامی در ارتباط با نحوه ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی سوال و ابهامی دارید، می توانید از طریق تماس با شمار 9099075307 با کارشناسان ما در آکادمی ایران تحصیل در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. 

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

پادکست صوتی مقاله


 

 

 

 

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد چیست؟

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد به نشانی edu.ia.ac.ir سامانه ای است که مورد استفاده دانشجویان دانشگاه آزاد برای انتخاب واحد، حذف و اضافه و کارهای دیگر دانشگاهی است.

آیا اساتید هم امکان استفاده و ورود به سیستم آموزشیار دانشگاه آزاد را دارند؟

بله. اساتید هم می توانند برای ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اقدام کنند.

مزیت راه اندازی سامانه edu.ia.ac.ir چیست؟ 

مزیت راه اندازی این سامانه یکپارچه کردن فعالیت های دانشگاهی تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا