سایت تدریس خصوصی ایران مدرس؛ انتخاب بدون واسطه معلم خصوصی


در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس می توانید شماره تماس تمامی اساتید و معلم های خصوصی را مشاهده نموده و بدون واسطه با بهترین مدرسین تهران و کل ایران در ارتباط باشید.

نحوه انتخاب معلم خصوصی از سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس تا سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰۰ استاد و معلم خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست شناسی، عربی، کامپیوتر، زبان آلمانی و فرانسوی و … فعالیت دارند. برای انتخاب معلم تدریس خصوصی از سایت ایران مدرس با جستجوی اسم سایت مذکور در گوگل می توانید وارد آن شوید. در ادامه، همانطور که در شکل زیر نمایش داده شده، در قسمتی که برای جستجو در نظر گرفته شده است می توانید اسم درس مورد نظر خودتان را وارد نمایید.

به عنوان مثال، اگر در جستجوی معلم زبان انگلیسی خانم یا آقا هستید، در بخش جستجو عبارت زبان انگلیسی را وارد نمایید. به این ترتیب لیست مدرسین زبان انگلیسی به شما نمایش داده می شود. برای سایر دروس هم به همین ترتیب عمل نمایید. در مرحله بعد لیست مدرسین را با دقت بررسی کنید. بر روی عکس هر استاد که کلیک کنید توضیحات کاملتری برای آن استاد قابل مشاهده است. برای تمامی اساتید می توانید دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، سابقه تدریس، رزومه، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و اطلاعات کامل دیگری را مشاهده نموده و با آگاهی کامل و بدون واسطه معلم خصوصی خودتان را انتخاب نمایید. در ایران مدرس برای تمامی مدرسین خانم و آقا شماره تماس ایشان و قیمت درخواستی مدرسین قابل مشاهده است.

 

کلاس های آموزشی که با مدرسین هماهنگ می کنید می تواند به صورت تدریس خصوصی در منزل و یا تدریس آنلاین و مجازی باشد. بازدهی کلاس های حضوری می تواند بیشتر باشد اما در عوض تدریس خصوصی آنلاین تا ۵۰ درصد می تواند برای شما ارزان تر تمام شود. همانطور که گفته شد، قیمت تدریس خصوصی برای تمامی اساتید در ایران مدرس ارائه شده است و از ۱۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان و بیشتر برای یک جلسه می تواند متغیر باشد.

تفاوتی نمی کند که در جستجوی معلم خصوصی ابتدایی هستید و یا می خواهید برای موفقیت در کنکور و یا پاس کردن دروس دانشگاهی از کلاس های خصوصی استفاده کنید، در هر صورت با هر سلیقه و قیمتی می توانید یک معلم عالی با نرخ مناسب برای خودتان از ایران مدرس انتخاب نمایید. همانطور که گفته شد، برای تمامی مدرسین شماره موبایل و شماره تلفن ایشان در ایران مدرس قابل مشاهده بوده و برای هماهنگی کلاس هیچ واسطه ای در کار نیست. حتی اگر ترجیح می دهید استاد مورد نظر خودتان را از آموزشگاهها انتخاب کنید، تعداد زیادی موسسه و آموزشگاه تدریس خصوصی در ایران مدرس حضور دارند و اطلاعات و شماره تماس آنها هم ارائه شده است.

 

راهنمایی برای انتخاب معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب

اگر در جستجوی خدمات تدریس خصوصی در منزل تهران، کرج، تبریز، مشهد، اصفهان و یا هر جای ایران هستید و یا می خواهید قیمت تدریس خصوصی آنلاین و حضوری را بدانید، در هر صورت در ایران مدرس اطلاع بسیار کاملی در اختیار شما قرار دارد. برای اینکه بتوانید استاد خصوصی خوب با قیمت مناسب انتخاب کنید، در این بخش روش خوبی را به شما آموزش می دهیم.

فرض کنید می خواهید برای یادگیری بهتر درس ریاضی و موفقیت در امتحان ریاضی ششم، هفتم، هشتم، نهم و یا هر مقطع دیگری یک مدرس خوب با نرخ مناسب برای خودتان انتخاب کنید. در ایران مدرس بالای صفحه در بخش جستجو اسم درس را وارد کنید. مثلا اگر می خواهید یک معلم خصوصی خوب برای ریاضی دهم داشته باشید، در بخش جستجو عبارت ریاضی دهم را وارد کنید. به این ترتیب لیست مدرسین ریاضی پایه ۱۰ را خواهید دید. سپس، بدون توجه به قیمت درخواستی هر استاد و فقط با در نظر گرفتن رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان، ۷ معلم بسیار خوب را انتخاب کنید. اساتیدی را انتخاب کنید که از دانشگاه های خوب و معتبر مانند دانشگاه تهران، شریف، علم و صنعت، امیر کبیر، تربیت مدرس https://www.modares.ac.ir و … فارغ التحصیل شده اند و سابقه کاری بالایی دارند. به نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس مدرسین هم دقت کنید. در نهایت از بین مدرسین انتخابی خودتان با استادی که بهترین و مناسب ترین قیمت را پیشنهاد داده است برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید.

با استفاده از این روش خیالتان راحت است که یک مدرس خوب و عالی دارید و در عین حال با استادی تماس می گیرید که قیمت منصفانه درخواست داده است. البته باز یک مزیت دیگر این روش این است که انتخاب استاد خصوصی عالی را بر ارزان بودن کلاس ترجیح داده اید و روند درست هم همین است و منجر به موفقیت شما می گردد.

 

استفاده درست از کلاس های تدریس خصوصی برای موفقیت در امتحان و کنکور

برای اینکه در امتحان نمره بالاتری بگیرید، موفقیت در کنکور را بدست آورید و یا هر درس و نرم افزار دیگری را بسیار خوب آموزش ببینید، در کنار استفاده از کلاس های تدریس خصوصی باید خودتان هم از کلاس های تدریس خصوصی استفاده درستی داشته باشید. موارد زیر را در این زمینه مد نظر قرار دهید:

۱. کلاس های خصوصی را در زمان مناسب شروع کنید. اگر اشکالات زیادی دارید از اوایل یا اواسط ترم کلاس ها را شروع نمایید تا خوب نتیجه بگیرید.

۲. در فاصله زمانی بین کلاس ها خوب درس بخوانید و تمرینات را انجام دهید. اگر خودتان خوب درس بخوانید مطمئنا کلاس ها هم مفیدتر خواهد بود چرا که هر جلسه با آمادگی ذهنی بیشتری در کلاس شرکت می کنید.

۳. کلاس های خصوصی را در زمانهای مناسبی که سرحال و پر انرژی هستید برگزار کنید تا بازدهی خوبی برای شما داشته باشد.

۴. با یک معلم خصوصی عالی کلاس داشته باشید هر چند هزینه کلاس های ایشان بالاتر باشد. اساتید برتر با اطمینان بیشتری شما را به نتیجه مطلوب می رسانند.

عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی آنلاین و تدریس در منزل

هزینه کلاس های خصوصی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. خوشبختانه در سایت ایران مدرس در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری هر استاد می توانید نرخ درخواستی ایشان را هم ببینید و به این ترتیب بهتر می توانید متوجه شوید که هزینه درخواستی مدرس با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان مناسب هست یا خیر. هزینه هر جلسه یا هر ساعت تدریس خصوصی به تجربه مدرس، تعداد جلسات، آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها، درس تدریسی و عوامل دیگری بستگی دارد. به عنوان مثال، قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل به نسبت قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی کمتر است. البته به مرور زمان با افزایش قیمت سایر خدمات و کالاها، نرخ کلاس های خصوصی هم بیشتر می شود. مثلا، قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال ۱۴۰۱ با سال ۱۴۰۲ متفاوت است.

ایران مدرس؛ سایتی معتبر برای انتخاب مستقیم اساتید خصوصی برجسته

با توجه به توضیحاتی که داده شد می توان نتیجه گرفت که انتخاب معلم خصوصی از ایران مدرس می تواند بسیار راحت، آگاهانه و بدون واسطه باشد. در سایت ایران مدرس لیست بسیار کاملی از مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده است و می توانید برای هر درسی و هر رشته ای از هر جای ایران یک معلم خوب و عالی برای خودتان انتخاب کنید. حتی اگر برای درس یا نرم افزاری که مد نظر دارید اگر در شهر محل سکونت خودتان استاد نمی توانید پیدا کنید، راهکاری که وجود دارد این است که از مدرسین تهران یا سایر شهرهای بزرگ انتخاب نموده و کلاس را به صورت آنلاین یا مجازی برگزار نمایید. اینکه در ایران مدرس می توانید بدون واسطه و به صورت کامل تمامی اطلاعات اساتید را ببینید و حتی شماره تماس مستقیم معلم های خصوصی در اختیار شما قرار گرفته است باعث می شود انتخابی درست و آگاهانه داشته باشید و کلاس های خصوصی برای شما مفید و پربازده باشد.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا