سفارش آنلاین گوسفند زنده در تهران با قیمت و شرایط ویژه


در حقیقت خرید گوسفند زنده از مرکزی که عمل پرواربندی گوسفند را به شکلی اصولی و استاندارد انجام داده باشد، دارای اهمیت بسیاری است. مراکز معتبری که از روش‌های صنعتی برای پرورش گوسفندان استفاده می‌کنند. وب‌سایت دامکالا، یکی از معتبرترین مراکزی است که عمل پرورش گوسفند را زیر نظر دامپزشکانی متخصص انجام می‌دهد. این دامپزشکان نظارت دقیقی بر تزریق واکسن در موعد مقرر و همچنین نحوه‌ی تغذیه گوسفندان خواهند داشت. برای آشنایی بیشتر با خدماتی که وب‌سایت معتبر دام کالا ارائه می‌دهد، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

نحوه پرورش گوسفند در دام کالا

در بالا توضیحات مختصری در مورد نحوه پرورش دام در دام کالا ارائه دادیم. اما در این قسمت به شکلی مفصل به توضیح موضوع پرواربندی صنعتی، می‌پردازیم. خرید دام که به روش صنعتی پرورش یافته باشد بسیار هوشمندانه است. به این موضوع توجه نمایید که این نوع گوسفندان از سلامت جسمی بالایی برخوردارند. به این دلیل که نوع تغذیه آنها بر اساس نژاد و نیاز بدنشان، تعیین می‌شود. در حقیقت دامپزشکان مشغول بکار در دام کالا، بطور مرتب سلامتی دام‌ها را بررسی کرده و با تزریق به وقت واکسن‌های مخصوص، آنها را از ابتلا به بیماری‌های مختلف واکسینه می‌کنند. شما عزیزان می‌توانید بعد از انتخاب گوسفند در سایت، بر روی قسمت « مشاهده محصول و سفارش» کلیک نمایید و از واکسینه بودن گوسفند مورد نظر خود اطمینان حاصل فرمایید.

خرید گوسفند زنده از دامکالا از چه مزیت‌هایی دارد؟

دکتر سارا بهروان

امکان خرید آنلاین گوسفند زنده با قیمتی مناسب، فرصتی است بی نظیر که وب‌سایت دام کالا آن را برای شما تدارک دیده است. قابل توجه مشتریان عزیزی که نگرانی بسیاری بابت حمل گوسفند خریداری شده را دارند، باید بگوییم این مرکز ارسال گوسفند را با استفاده از خودروهای مخصوص و رایگان انجام می‌دهد. همچنین به همراه این خودرو یک قصاب ماهر و آشنا با قوانین ذبح اسلامی نیز به محل اعلام شده ارسال می‌شود. با استفاده از این امکان ویژه، دغدغه ای بابت ذبح شرعی گوسفند توسط فردی ماهر را نخواهید داشت. شما می‌توانید از قصاب درخواست نمایید که گوشت گوسفند را به باب میل شما خرد نماید. برخلاف قصاب‌های محلی که قسمتی از گوشت گوسفند را به عنوان دستمزد با خود می‌بردند، قصاب‌های ارسالی از وب‌سایت دامکالا اجازه چنین کاری را ندارند. قصاب ارسالی از این مرکز، وظیفه دارند تمام اجزای بدن گوسفند را به شما تحویل دهند.

قابل ذکر است در ماشین حمل کننده گوسفند زنده، همواره یک باسکول جهت وزن کردن گوسفند وجود دارد. به همین صورت، وزن گوسفندی که به شما تحویل داده می‌شود، با وزن ثبت شده در رسید منطبق خواهد بود.

خرید گوسفند زنده از دامدار

خرید گوسفند زنده از دامدار

از مهمترین دلایل قیمت مناسب گوسفند زنده در این مرکز، خرید مستقیم آن از دامداری است. این امکان را وب‌سایت دامکالا برای شما فراهم کرده است. با خرید مستقیم گوسفند زنده از دامداری، به کسب سود بیشتر این قشر زحمت کش کمک خواهید کرد. با استفاده از خدمات وب‌سایت دام کالا، خرید اینترنتی گوسفند زنده تهران و کرج بسیار آسان شده است. شما عزیزان می‌توانید با مشخص نمودن وزن دلخواه گوسفند، از قیمت روز آن آگاه شده و برای خرید اقدام نمایید.

قیمت گوسفند زنده

همانطور که می‌دانید در سالهای گذشته بازار ارز در کشور، نوسانات بسیاری را تجربه کرده است. افزایش قیمت ارز موجب افزایش قیمت تمام تجهیزات و همچنین علوفه مورد استفاده در دامداری‌ها شده است. برای آگاهی از قیمت گوسفند زنده، می‌توانید به سایت دام کالا مراجعه نمایید. کارشناسان مشغول بکار در این مرکز، هر روز اقدام به به روز رسانی قیمت گوشت گوسفند زنده خواهند کرد.

خرید گوسفند برای ادای نذر

در اغلب موارد، خرید گوسفند زنده با قصد قربانی کردن انجام می‌شود. بسیاری از افراد ذبح گوسفند را به عنوان شکرانه یا عقیقه کودک انجام می‌دهند. همچنین قربانی کردن گوسفند در مراسم عزا و عروسی نیز بسیار مرسوم است. قابل ذکر است برخی از افراد به دلیل گران شدن قیمت گوشت قرمز ترجیح می‌دهند، با ذبح گوسفند و استفاده از گوشت آن، در هزینه‌های خود صرفه جویی نمایند. چنانچه قصد قربانی کردن گوسفند را دارید، می‌توانید خرید آن را به ساده ترین شکل ممکن از وب‌سایت دام کالا انجام دهید. در صورتی که در خرید گوسفند از این وب‌سایت نیز دچار مشکل شدید، می‌توانید از طریق شماره‌های ثبت شده در وب‌سایت، با کارشناسان دامکالا در ارتباط باشید.

خرید عمده گوسفند زنده برای پرواربندی

خرید عمده گوسفند زنده برای پرواربندی

برای خرید گوسفند زنده به صورت عمده، لازم است یک مرکز معتبر و با سابقه را انتخاب نمایید. به این دلیل که شرایط نگهداری مناسب بره‌ها در دامپروری بسیار اهمیت دارد. به این نکته توجه نمایید که بهترین فصل برای خرید عمده بره، فصل بهار و تابستان است. علت این موضوع، قیمت مناسب بره به دلیل وجود تعداد بالای دام در این فصل ها می‌باشد. توجه کنید که بره‌های خریداری شده در برابر بیماری‌هایی مانند: انتروتوکسمی و تب برفکی واکسینه شده باشند. وب‌سایت دام کالا، در زمینه فروش بره به صورت عمده نیز فعالیت می‌کند. در این مرکز مشاوره‌های تخصصی نیز جهت پرواربندی اصولی بره، ارائه می‌شود. برای خرید عمده گوسفند جهت پرواربندی، کافی است با ما در تماس باشید. به این نکته دقت نمایید که ارسال عمده بره به محل مورد نظر شما نیز به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.

خرید گوسفند زنده از طربق تماس تلفنی

همچنین شما عزیزان می‌توانید با انتخاب مشخصات (وزن، جنسیت، رنگ) گوسفند دلخواه خود از طریق سایت، به صورت تلفنی آن را رزرو نمایید. برای انجام این کار می‌توانید با استفاده از تلفن همراه خود بر روی قسمت« رزرو تلفنی» کلیک نمایید. به این صورت شما قادر خواهید بود سفارش خود را از طریق تماس تلفنی به ثبت برسانید. شما می‌بایست زمان و مکان تحویل گوسفند را به کارشناس مربوطه اعلام نمایید.

خرید دام از دام کالا

دام کالا یکی از معتبرترین مراکز فروش گوسفند زنده‌ است که شرایط نگهداری اصولی دام را به صورت کامل فراهم کرده است. افراد مشغول بکار در این مرکز تمام آموزش‌های لازم را برای نگهداری استاندارد دام‌ها دیده‌اند. همچنین قابل ذکر است این مرکز دارای تمام مجوز‌های لازم از سازمان دامپزشکی کشور است. سپاسگزاریم که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید. امیدواریم مطالب ارائه شده برای شما مفید واقع شده باشد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا