سفارش بدون واسطه کانال فلکسیبل از سامان تهویه ایرانیان


اگر قصد ساخت ساختمان یا تعمیر آن را دارید حتما به جایگزین هایی برای مواد و مصالح نیاز دارید. حتی ممکن است در حین تعمیر ساختمان بخواهید برخی از مشکلات بنیادین آن را برطرف کنید. برای مثال سیستم تهویه هوای ساختمان از پرکاربردترین تجهیزات ساختمان است که در صورت نبود آن مشکلات جدی در بالانس هوای ساختمان به وجود می آید. کانال فلکسیبل از انواع کانال هایی است که در سیستم تهویه هوای ساختمان به کار می رود. این کانال منعطف هوای موردنیاز را برای تهویه با سرعت بالا و به‌ راحتی به حرکت درمی آورد. حتی به علت ساخت سریع و راحت آن می توان به عنوان جایگزین منعطف و کم وزن ورق های گالوانیزه نیز از آن ​استفاده کرد؛ از این رو بهترین گزینه برای تکمیل تجهیزات ساختمانی تهویه هوا، کانال فلکسیبل است که در انواع مختلفی برای کاربردهای متنوعی تولید می شود. همچنین این محصول در محیط های مختلف به کار گرفته می شود. برای شناخت بیشتر این محصول و اطلاعات خرید آن با ما همراه باشید.

چرا کانال فلکسیبل بهترین گزینه برای خرید است؟

برای راه اندازی و ساخت یک ساختمان مسکونی یا هر ساختمانی که انسان برای برطرف کردن نیازهای جامعه شهری و صنعتی آن را می سازد، وجود کانال تهویه هوا حیاتی است. این سیستم در ساختمان ها هم برای دمش و هم برای مکش هوا مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو باید توجه داشته باشید که از چه جنسی آن را تهیه می کنید. ما به شما سیستم تهویه فلکسیبل را پیشنهاد می دهیم چرا که از انعطاف بالایی برخوردار است؛ طوریکه به هر شکلی نصب شده و در هر یک محیطی جای می‌گیرد. این دست از کانال ها برخلاف حجم بالایی که دارند از وزن بسیار کمی برخوردارند، این یکی از بزرگترین مزیت های تجهیزات ساختمانی و صنعتی می تواند باشد که در مواد این محصول دیده می شود. خاصیت عایق بودگی این کانال در کنار مقاومت بالایی که دارد می تواند خیال شما را از بابت تغییرات آب ‌وهوایی، فشار بالای هوا، میدان مغناطیسی، دمای بالا یا پایین هوا و غیره راحت کند.

از دیگر برتری های این کانال های تهویه هوا قابلیت نصب آن در محیط‌های مختلفی است چرا که در اثر مقاومت بالایشان تحت تأثیر عوامل مختلف داخلی و خارجی قرار نمی گیرند. البته باید توجه داشته باشید که این کانال ها با قرارگرفتن در محیط‌ های باز کارایی خود را برای انتقال هوا از دست می دهند متناسب با انعطاف، وزن و جایگیری در محیط این محصول از نصب بسیار آسانی برخوردار است طوریکه به راحتی هر کسی می تواند با شناخت سطحی از محیط آن را جا بیندازد. با وجود این توضیحات، مهم ترین ویژگی کانال فلکسیبل متناسب با جنس و مقاومت آن که منعطف و مستحکم است مزیت مقرون به صرفه بودن را نیز دارا است. با در نظر گرفتن نصب آسان نیز می توان بر این قسمت ماجرا تأکید بیشتری کرد چرا که از دردسرهای نصب کمتری برخوردار است از این رو هزینه کمتری را نیز به همراه خواهد داشت. شما می توانید بهترین کانال های فلکسیبل را با کمترین و منطقی ترین قیمت موجود از سامان تهویه ایرانیان تهیه کنید.

حالم خوبه

 

مدل های مختلف کانال های فلکسیبل یا کانالهای انتقال هوا

کانال های فلکسیبل شرکت STI در انواع مختلف کاربرد ویژه ی خود را دارند؛ همچنین با توجه به مزیت های به خصوصی که در این محصول دیده می شود می توان گفت تنها تفاوت در انواع مختلف این کانال ها در جنس ساخت آن ها خلاصه می شود. شباهت کلی این محصولات نیز با توجه به فلکسیبیلیتی و انعطاف خبر از کارکرد فوق العاده آن ها می دهد. با این وجود سامان تهویه ایرانیان این محصول را در قالب های مختلف با اجناس متفاوت ارائه می دهد؛ چراکه هر یک از این انواع با توجه به ریز جزئیات و مقاومتشان در محیط های به خصوصی کاربرد دارند. در بررسی مدل های مختلف این کانال ها، مقاومت و کاربردهای آن با ما همراه باشید:

 

  • کانال فلکسیبل آلومینیومی ساده
  • کانال فلکسیبل کومبی STI با روکش PVC سفید و مشکی
  • کانال های فلکسیبل با عایق حرارتی پلی استر STI
  • کانال فلکسیبل برزنتی
  • کانال خرطومی مکش
  • کانال فلکسیبل pl با عایق فشرده
  • کانال فلکسیبل عایق دار IFD با عایق فشرده
  • کانال فلکسیبل نسوز
  • کانال های فلکسیبل با عایق حرارتی پشم شیشه STI
  • کانال فلکسیبل پیش عایق الاستومری
  • کانال فلکسیبل pvc
  • کانال فلکسیبل فنر استیل
  • کانال فلکسیبل با عایق الاستومری رابر و روکش AL

 

از پرکاربردترین کانال انتقال هوا ، کانال های فلکسیبل آلومینیومی است که از سرعت بسیار بالایی در انتقال برخوردار است. این کانال های دو لایه بودن، عایق مناسبی در برابر آب و حرارت هستند و با وزن سبک و انعطاف بالایی که دارند ثابت کرده اند که از بهترین گزینه ها برای استفاده در تهویه های انشعابات بزرگ، تهویه سرویس های بهداشتی و اگزاست فن‌ها هستند.

در کنار کانال فلکسیبل آلومینیومی، کانال فلکسیبل آلومینیومی مسلح نخ دار با روکش 170 میکرون آوازه مختص به خود را دارند زیرا این نوع کانال فلکسیبل هوا، با خاصیت هوارسانی و عایق بودنکامل، مورد تأیید سازمان استاندارد و مرکز تحقیقات وزارت مسکن و شهرسازی قرار گرفته است. سامان تهویه ایرانیان تضمین می کند که این نوع کانال ها طول عمر بالایی داشته و اثرات منفی زیست محیطی را نیز به همراه نخواهند داشت. علاوه بر این، تکنولوژی بسیار پیشرفته و به روزی را در ساخت این کانال به کار گرفته؛ طوریکه برای بهره برداری بهتر از عایق الاستومری به جای عایق های پشم شیشه و یا پلی استر بهره گرفته است. همچنین این محصول با یک عایق الاستومری و هم چنین روکشی آلومینیومی وارد بازار می شود.

بهترین فروشنده و تولیدکننده تجهیزات کانال های تهویه هوا

سامان تهویه ایرانیان سال هاست که به تولید و عرضه تجهیزات ساختمانی و صنعتی مشغول است. بنابر این با توجه به کیفیت تولید این محصول از جانب اس تی آی، ما نیز در تلاش بوده‌ایم تا پیغامی درباره قابلیت های این محصول را به گوش شما برسانیم. با توجه به انواع مختلف کانال های فلکسیبل، کانال هایی با عایق الاستومری به دلیل استفاده از مواد بهتر در حین ساخت، از قیمت بیشتری برخوردارند. پس از کانال های فلکسیبل الاستومری نیز کانال های فلکسیبل برزنتی در رده بعدی قیمت جای می‌گیرند. در این میان تنها کانال های آلومینیومی هستند که در بازار فروش خود از قیمت مناسب تری برخوردارند. البته توجه داشته باشید که شرکت اس تی آی محصولات خود را در کلاس قیمتی به صرفه‌تری به فروش می رساند از این رو برقراری ارتباط با پشتیبانی اس تی آی را پشت گوش نیندازید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا