سفارش گیفت کارت آیتونز و تحویل در ۳ دقیقه


آیتونز در واقع نرم افزار ارائه شده توسط شرکت اپل می‏باشد که از قابلیت‏ها و ویژگی‏های منحصر به فردی برخوردار است. یکی از کارآمد‏ترین ویژگی نرم افزار iTunes امکان انتقال اطلاعات بین دستگاه‏هایش می‏باشد و دیگر آن که برای خرید موسیقی، فیلم، کتاب موزیک و بازی مورد استفاده قرار می‏گیرد.

اما لازمه‏ ی استفاده از این قابلیت‏ها شارژ کردن اکانت آیتونز می‏باشد که کمپانی اپل با ارائه گیفت کارت iTunes به بازار، کار را برای کاربران محصولات اپل راحت نموده است. فروشگاه‏های زیادی در ایران وجود دارند که گیفت کارت آیتونز را ارائه می‏دهند. اما بهترین و معتبرترین فروشگاه برای خرید گیفت کارت آیتونز ارزان وبسایت ORIXGAME می‏باشد. شما می‏توانید با مراجعه به سایت اوریکس‏گیم نسبت به خرید گیفت کارت‏های آیتونز ارزان قیمت اقدام نمایید و در کمتر از 3 دقیقه آن را تحویل بگیرید. با خرید گیفت کارت آیتونز از اوریکس‏گیم می‏توانید خیلی راحت و بدون نیاز به کارت‏های اعتباری و بین المللی (ویزا کارت، مستر کارت و پی پال ) هر پرداختی در پلتفرم‏های مختلف دارید را انجام دهید. با خرید گیفت کارت یک کد ۱۶ رقمی را دریافت خواهید کرد که بعد از وارد کردن کد مربوطه از طریق سایت اپل یا برنامه اپ استور که روی گوشی شما است، می‌توانید اکانت خود را شارژ کنید.

مزایای خرید گیفت کارت اپل

با خرید گیفت کارت اپل می‏توانید از مزایای زیر بهره‏مند شوید.

  • امکان پرداخت درون برنامه‏ ای
  • استفاده از تمامی امکانات اپ استور
  • دسترسی به تمامی نرم افزارهای اپ استور و خرید اپلیکیشن
  • دانلود تمامی برنامه‌های اپل

قیمت گیفت کارت آیتونز

خرید گیفت کارت آیتونز ارزان فقط و فقط در وب سایت اوریکس‏گیم امکان‏پذیر است. شما کاربران عزیز می‏توانید پس از مشاهده پک‏های متنوع گیفت کارت، بدون نیاز به ثبت نام و احراز هویت داخل سایت بسته ‌های انتخابی خود را با کمترین قیمت نسبت به دیگر سایت‏ها و تحویل آنی و سریع آن (کمتر از 3 دقیقه) دریافت کنید. گیفت کارت اپل آیتونز هیچ گونه محدودیتی ندارد و کاربران در هفت روزه هفته می‌توانند به خرید از فروشگاه های اپل مانندApp Store وItunes Store بپردازند. در حال حاضر در سایت ما گیفت کارت اپل آیتونز کشور آمریکا موجود است و به زودی گیفت کارت آیتونز ارزان کشورهای هند، آرژانتین، امارات، آلمان، ترکیه، کانادا، انگلیس و اتریش نیز اضافه خواهد شد. همچنین با مراجعه با سایت می‏توانید برای خرید یوسی ارزان پابجی موبایل و تحویل آن در کمتر از 3 دقیقه اقدام کنید. از طرفی خرید جم بازی هی دی و یا خرید جم بازی فری فایر از دیگر محصولات فوق العاده موجود در سایت می‏باشد. در کنار این‏ها محصولات سوپر سل مانند خرید جم کلش اف کلنز، کلش رویال و جم براول استارز که به تازگی به سایت اضافه شده بسیار قابل توجه است . همچنین پک‏‌های جدید خرید جم موبایل لجند و واریز آن‏ها زیر 3 دقیقه باعث برتری اوریکس گیم نسبت به دیگر رقبا شده است. طرفداران بازی های اکشن با خرید سی‏پی‏کالاف دیوتی موبایل می‏توانید از بازی کردن لذت ببرید. همپنین می‏توانید از انواع محصولات استیم، ایکس باکس و پلی استیشن و … دیدن کنید و در صورت نیاز اقدام به خرید آن کنید. شما می‏توانید با مراجعه به سایت به لینک‏های ورود به تلگرام و اینستاگرام دسترسی داشته و با دنبال کردن این صفحات، با لایک و کامنت های خود از تخفیفات و آفرهای فوق العاده جذاب که بر روی تمامی محصولات اعمال می‏شود برخوردار شوید.

چرا وبسایت اوریکسگیم معتبر است؟

فروشگاه اوریکس‏گیم دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و لوگو طلایی ساماندهی می‏باشد و به شما اطمینان می‏دهد که بهترین سایت برای خرید گیفت کارت آیتونز است. چرا که با پشتیبانی قوی 24 ساعته در هفت روز هفته حتی روزهای تعطیل در کنار شماست، تا پس از ثبت سفارشات خود بتوانید با قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه و در کمترین زمان ممکن (زیر 3 دقیقه)، خرید خود را تحویل بگیرید و از خدمات اپل لذت ببرید. همچنین می‏توانید دیگر محصولات ارائه شده در وبسایت اوریکس‏گیم را نیز با کمترین قیمت و سریعترین زمان واریز خریداری کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا