سه نکته طلایی برای انتخاب لوازم خانگی بدون پشیمانی


از لیست کردن اقلام موردنیاز، تعیین بودجه و چنین مواردی که بگذریم، می‌رسیم به نکات مهمی که شاید تا کنون به آن‌ها توجه نداشته‌اید. هنگام خرید لوازم خانگی اکثر افراد به دنبال انتخاب برند مناسب، مقایسه قیمت‌ها و امکانات هر وسیله‌ای هستند و از دوستان و آشنایان خود درباره تجربه خریدشان سوال می‌پرسند. اما کمتر کسی به این فکر می‌کند که اگر وسیله‌ام بشکند چه خواهد شد؟ اگر دزد بیاید و تلویزیونی که به تازگی خریده‌ام را ببرد چه می‌شود؟

شاید بهتر باشد کمی دوراندیش باشیم و هنگام خرید لوازم خانگی به این سه نکته طلایی توجه کنیم.

1- بیمه لوازم خانگی؛ علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد!

همه ما در طول زندگی روزمره با حوادث و اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای روبه‌رو می‌شویم. به عنوان مثال ممکن است وقتی برای تعطیلات به مسافرت رفته‌ایم، دزد به خانه‌مان بیاید و برخی از لوازم مهم را به سرقت ببرد. یا ممکن است یک اتفاق کوچک مثل افتادن اسپیکر از روی میز باعث شکستن یا آسیب دیدن باندهای آن شود. حتی ممکن است تکرار برخی اتفاقات مانند نوسانات برق یا قطعی برق مکرر، سبب آسیب به موتور برخی لوازم خانگی مانند یخچال شود.

در چنین مواقعی بیمه لوازم خانگی می‌تواند خیال ما را از بابت هزینه‌های تعمیر یا تعویض لوازم خانگی راحت کند. اما متاسفانه به دلیل تصور اشتباهی که درباره پیچیدگی‌های مربوط به فرایند بیمه کردن لوازم خانگی هزینه‌های بالای آن وجود دارد، بسیاری از افراد، از این سرویس استفاده نمی‌کنند.

اما اگر هنگام خرید، لوازم خانگی همراه با بیمه رایگان ارائه شوند، انتخاب شما چیست؟

جی‌پلاس، لوازم خانگی خود را بیمه می‌کند …

جی‌پلاس برای آسایش خاطر مشتریان خود، تمامی لوازم خانگی و صوتی تصویری خود را همراه با بیمه رایگان ارائه می‌کند. این بیمه هیچ هزینه جانبی ندارد و بلافاصله پس از نصب توسط کارشناسان گلدیران، فعال می‌شود. بیمه مربوط به لوازم خانگی جی‌پلاس همچنین طیف وسیعی از حوادث و اتفاقات را پوشش می‌دهد که برخی از آن‌ها عبارتند از؛

  • هرگونه آسیب فیزیکی مانند شکستگی، ضربه، پوسیدگی، سقوط از بلندی و …
  • آسیب‌های ناشی از حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، رعد و برق، آتش‌سوزی و …
  • مشکلات ناشی از آب‌خوردگی و نفوذ رطوبت مانند آسیب به سنسورها، خرابی پنل و صفحه‌نمایش و …
  • خرابی‌های مربوط به نوسانات برق شهری مانند خرابی برد، آسیب به موتور دستگاه و …
  • هرگونه خسارت مالی و جانی ناشی از خرابی دستگاه
  • سرقت با شکستن حرز

2- فریب گارانتی‌های تقلبی در بازار لوازم خانگی را نخورید!

برندهای معتبر علاوه بر اینکه محصولات باکیفیتی تولید می‌کنند، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی نیز ارائه می‌دهند. امروزه گارانتی جایگاه ویژه‌ای در ذهن مشتریان دارد و اکثر افراد محصولات شامل گارانتی را با اطمینان خاطر بیشتری تهیه می‌کنند. اما متاسفانه بسیاری از فروشندگان از همین موضوع استفاده کرده و در سال‌های اخیر شاهد ارائه کالا با گارانتی نامعتبر و خدمات پس از فروش تقلبی هستیم.

درواقع در بازار لوازم خانگی تنوع زیادی از کالاهای داخلی و کالای قاچاق وجود دارد و در این بین، گارانتی تقلبی برای کالاهای قاچاق بسیار زیاد شده است. در چنین شرایطی شرکت‌های نامعتبر به‌صورت غیرقانونی و با هزینه‌های بسیار پایین کارت گارانتی را چاپ کرده و بر روی محصولات قرار می‌دهند. و خریداران صرفا با دیدن برچسب گارانتی، به آن کالا اطمینان می‌کنند.

به همین جهت بهتر است هنگام خرید لوازم خانگی حتما از اصل بودن کارت گارانتی محصولات اطمینان حاصل کرده و از برندها و شرکت‌های معتبر لوازم خانگی، خرید نمایید. محل و نوع کارت گارانتی ارائه شده، نشان‌دهنده اصل یا غیراصل بودن آن است و معمولا گارانتی‌های تقلبی بدون برگ ضمانت‌نامه می‌باشند. بنابراین حتما به این موضوع توجه کنید که کارت گارانتی همراه با ضمانت‌نامه بوده و هولوگرام مخصوص را هم داشته باشد.

3- قبل از خرید تحقیق کنید!

بهتر است حتما قبل از خرید لوازم خانگی، اطلاعات کافی در مورد آن‌ها کسب کنید و از دوستان و آشنایان خود که تجربه خرید لوازم خانگی دارند، مشورت بگیرید. همچنین بهتر است از نمایندگی برندهای معتبر لوازم خانگی خرید نمایید.

در نهایت باید گفت برای خرید لوازم خانگی لازم است ابتدا نیازهای خود را مشخص کرده و با در نظر گرفتن میزان بودجه، به بررسی مدل‌های مختلف بپردازید. همچنین در این میان بهتر است به نکات مهمی مانند داشتن گارانتی، خدمات پس از فروش مناسب و بیمه لوازم خانگی توجه نمایید تا در صورت بروز مشکل بدون پرداخت هزینه‌های مضاعف بتوانید به‌راحتی اقدام به تعویض یا تعمیر لوازم خانگی خود نمایید.

شرکت گلدیران سالهاست که در زمینه ارائه خدمات پس از فروش فعالیت می‌کند و تمامی لوازم خانگی و صوتی تصوری جی‌پلاس، همراه با گارانتی 24 ماهه گلدیران و یک سال بیمه رایگان ارائه می‌شوند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا