طراحی ربات تلگرام چه مزایایی برای کسب ­وکارها دارد؟


طراحی ربات تلگرام از جمله اقداماتی است که صاحبین کسب ­وکار برای رشد بیزینس خود در بستر دیجیتال به آن نیاز پیدا خواهند کرد. باید بگوییم که علت این موضوع ارتباط مستقیمی با محبوبیت بیش از حد پیام­رسان تلگرام دارد.

تلگرام پلتفرمی است که روزانه کاربران زیادی را به ­خود و سرویس ­های بی­نظیرش جذب می­کند. ازاین­ رو ساخت ربات تبدیل به یک راه منطقی برای افزایش تعداد مشتری­ها در بستر اینترنت شده است.

ربات ­ها معمولا با اهداف فروش محصول، سرگرم ­کردن مخاطب، اجرای بازی­ها و سوال و پرسش مورد استفاده قرار می­گیرند که هر یک از موارد گفته­ شده، می­توانند به ­عنوان یک راه برای موفقیت در رابطه با موضوع­ های مربوط به دیجیتال مارکتینگ در نظر گرفته شوند.

با توجه به صحبت­ های گفته­ شده در مورد ربات­های تلگرامی و مزیت­ های آنها، درصورتی­که علاقه­ مند به سفارش یک ربات اختصاصی برای رشد کسب­ وکار خود در بستر دیجیتال و این پیام­رسان محبوب دارید، در این مقاله با ما همراه باشید.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با ربات تلگرام و مزیت­هایی که به­ دنبال دارد آشنا کنیم. همچنین قرار است با معرفی انواع ربات­ها و بررسی کاربرد هر یک، پیشنهادهای جذابی را برای افزایش تعداد مشتری و فروش محصولات­ در اختیارتان بگذاریم. پس تا انتها همراه ما بمانید.

ربات تلگرام چیست و چه ویژگی­هایی دارد؟

ربات به نوعی ماشین می­گویند که انجام یک سری از فعالیت­های مشخص و برنامه­نویسی­شده را به­صورت خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی انجام می­دهد. این ابزارها شباهتی به انسان­ها ندارند و با توجه به کدهایی که توسط رایانه در آنها نوشته می­شوند، قادر به فعالیت هستند.

ازاین­رو با توجه به توضیح مطرح­شده، طراحی ربات تلگرام را می­توان اقدامی دانست که در آن یک ربات قادر است در فضای تلگرام، مجموعه اقداماتی را انجام دهد که طراح ربات، آنها را در آن برنامه­نویسی کرده است.

بزرگ­ترین مزیت ربات­های تلگرامی در فعالیت 24 ساعته آنها در شبانه­روز است. دقت داشته باشید که فرقی نمی­کند این ربات­ها را با چه هدفی تولید کرده باشید، چیزی که اهمیت دارد این است که کاربران تلگرام، در صورت مراجعه به ربات در هر ساعت از شبانه­روز، قادر هستند تا از قابلیت­های آن بهره­مند شوند.

همچنین لازم به ذکر است که ربات­ها را می­توان به­عنوان یک شخصیت مجازی که توسط وب سرویس­های تلگرامی فعالیت می­کند نیز تعبیر کرد. در واقع هر ربات، با توجه به وظایفی که بر عهده دارد، یک نام از سوی طراحش دریافت می­کند و بین کاربران تلگرامی با همان نام شناخته می­شود.

 

ربات­های تلگرامی در چه انواعی تولید می­شوند؟

زمانی که یک نیاز در بستر دیجیتال شکل می­گیرد، طراح ربات تلگرام با توجه به همان نیاز، اقدام به طراحی یک ماشینی می­کند که بتواند به نیازهای مخاطبان در کسری از ثانیه پاسخ دهد.

به بیان دیگر، این نیازها هستند که می­توانند طراحی ربات تلگرام را به انواع مختلفی دسته­بندی کنند. پس اگر بخواهیم یک توضیح منطقی از وجود انواع ربات­های فروشگاهی، سرگرمی و مدیریتی بدهیم، باید بگوییم که کاربران، مدیران گروه­ها و کانال­های تلگرامی با در نظرگرفتن نیازهای خود، اقدام به ایجاد ربات­هایی کرده­اند که اکنون قادر به استفاده از آنها هستیم.

این ربات­ها می­توانند فرآیند مدیریت گروه و کانال را برای ادمین ­ها تسهیل کنند. همچنین با سرگرم­کردن اعضای گروه، قادر هستند تا مدت عضویت افراد را در کانال­ها و گروه­ها افزایش دهند. در ادامه بیشتر در رابطه با انواع ربات­ های تلگرامی صحبت خواهیم کرد.

 

ربات تلگرام فروشگاهی چیست و چه امکاناتی دارد؟

طراحی ربات تلگرام فروشگاهی عبارتی است که این روزها زیاد مورد جستجو قرار می­گیرد. این ربات­های فروشنده به­قدری بین صاحبین کسب­وکار محبوب شده­اند که برخی از آنها، بدون احساس نیاز به طراحی وب­سایت، به­صورت مستقیم به­سراغ این ماشین­های فروشنده جذاب می­روند. امکانات ربات­های تلگرام فروشگاهی به­شرح زیر هستند:

  • ثبت محصولات: در ربات تلگرام فروشگاهی قادر به ثبت تک­تک ویژگی­های محصولات خود خواهید بود. زیرا همان­طور که قابل پیش­بینی است، انواع محصولات فیزیکی و مجازی، خصوصیاتی دارند که مشتری حق دارد در رابطه با آنها، اطلاعاتی کسب کند.
  • دسته­بندی: همه فروشگاه­های حضوری و اینترنتی، محصولات متنوعی دارند که برای مدیریت بهتر آنها، باید هر یک را در یک دسته­بندی مجزا قرار دهند. به این ترتیب روند فروش و ثبت خرید برای مدیر کسب­وکار ساده­تر پیش می­رود. دقت داشته باشید که در ربات تلگرام فروشنده، چنین قابلیتی موجود است.
  • مشاهده محصولات: اینکه کاربر بعد از مراجعه به ربات، توانایی دیدن همه محصولات را داشته باشد، یک مزیت است که فقط در وب­سایت­ها قادر به مشاهده آن هستید. خبر خوب این است که اگر برنامه نویسی ربات تلگرام به­درستی انجام شود، چنین قابلیتی به ربات اضافه خواهد شد.
  • سبد خرید: زمانی که کاربر اقدام به خرید چند محصول متفاوت در ربات تلگرام می­کند، قبل از پرداخت­کردن حساب خود، باید توانایی دسترسی به سبد خرید را داشته باشد. این قابلیت در ربات­ها قابل ایجاد است.
  • تعریف تخفیف: اینکه روی یک سری از محصولات در بازه­های زمانی مشخص، تخفیف تعریف شود، سیاستی است که صاحبین کسب­وکار برای فروش بیشتر کالاهای خود از آن استفاده می­کنند. به همین دلیل همان­طور که در وب­سایت­ها قابلیت ایجاد تخفیف وجود دارد، ربات­های تلگرامی نیز از قافله عقب نمانده­اند و این ویژگی را به مجموعه خدمات خود اضافه کرده­اند.
  • پرداخت آنلاین: معمولا بعد از انتخاب محصولات مورد نظر و ثبت سفارش، نوبت به پرداخت آنلاین می­رسد. باید بگوییم که در طراحی ربات تلگرام فروشگاهی، امکان اتصال به درگاه پرداخت آنلاین برای کاربران فراهم شده است.
  • مدیریت سفارش­ها: اینکه مدیر ربات بتواند هر یک از سفارش­های ثبت­شده را به­درستی مدیریت کند و سر وقت به رسیدگی آنها بپردازد، قابلیتی است که باید در ربات­های تلگرام فروشگاهی تعریف شود.
  • مدیریت کاربران: در طراحی ربات تلگرام، امکان مشاهده لیست مخاطبین و مشتری­ها وجود دارد. دقت داشته باشید که این قابلیت می­تواند در شناخت تارگت مارکت و مخاطب هدف به صاحبین کسب­وکار کمک زیادی کند. زیرا اگر مدیر بیزینس بداند که محصولاتش بیشتر توسط چه جنسیت و کدام گروه سنی خریداری می­شوند، به­راحتی قادر به گسترش ابعاد کسب­وکار خود خواهد بود.
  • ارسال پیام به کاربران: گاهی پیش می­آید که مدیر ربات نیاز به برقراری ارتباط با کاربران و مشتری­ها دارد. در این شرایط خبر خوب این است که ربات­های تلگرامی، امکان ارتباط برقرارکردن را برای مدیر فراهم می­کنند. به این ترتیب ادمین تلگرام می­تواند همه اخبار مهم در رابطه با ثبت سفارش و روز تحویل محصول را به اطلاع مشتری برساند.
  • جذب بازاریاب: چند فروشندگی امکانی است که در وب­سایت­ها و به­کمک افزونه­های قدرتمندی به­وجود می­آید. این قابلیت هنگام سفارش ساخت ربات تلگرام برای صاحبین مشاغل وجود دارد. چراکه مدیران باید بتوانند تا از طریق جذب بازاریاب، آوازه محصولات و خدمات­شان را با سرعت بیشتری به گوش کاربران مورد نظرشان برسانند.
  • ایجاد و تعریف سوالات متداول: اینکه یک فروشگاه اینترنتی، فارغ از اینکه ربات باشد یا وب­سایت؛ با داشتن سوالات متداول قادر به فروش بیشتر محصولاتش خواهد بود. چون کاربران فضای مجازی، بی­حوصله­تر از آن هستند که به­دنبال پاسخ سوالات خود بگردند. آنها ترجیح می­دهند تا مجموعه سوالات ذهنی آنها در مدت­زمان کوتاهی پاسخ داده شود.
  • جستجو محصول: کاربران حق دارند که میان انبوه محصولات موجود در ربات، قادر به جستجو مورد مورد نظرشان باشند. به همین دلیل دقت داشته باشید که هنگام سفارش طراحی ربات تلگرام فروشگاهی، نسبت به وجود قابلیت جستجو محصول در آن، اطمینان حاصل کنید.
  • ویرایش محصولات: اینکه قیمت و مشخصات یک محصول در طول زمان تغییر کند، یک امر طبیعی است. به همین علت وجود قابلیت ویرایش محصول، یکی از امکانات ضروری در ربات­های تلگرامی فروشگاهی است.
  • ثبت نظر مشتری: خواندن نظرات مشتری­های سابق، یکی از قابلیت­هایی است که همه خریداران به آن نیاز پیدا می­کنند. زیرا این موضوع حق آنهاست که بدانند کیفیت محصولات شما، قادر به راضی­کردن مشتری­های قدیمی بوده است یا نه.

 

برای ربات­های سرگرمی تلگرام، چه قابلیت­هایی تعریف شده است؟

برنامه نویس ربات تلگرام شخصی است که می­تواند علاوه­بر ایجاد یک ربات فروشگاهی قدرتمند، اقدام به ساخت ربات­های تلگرامی کند که بسیار سرگرم­کننده هستند و موجب افزایش ترافیک کانال­ها و گروه­های تلگرامی می­شوند.

باید بگوییم که ربات­های سرگرم­کننده تلگرام می­توانند به پخش موزیک بپردازند. همچنین با اتصال کاربران به بازی­های کامپیوتری آنلاین، اوقات خوشی را برای آنها بسازند.

لازم به ذکر است که برخی ربات­ها حاوی مجموعه سوالات سرگرم­کننده­ای هستند که کاربر با پاسخ به آنها، لحظات جذابی را در تلگرام سپری می­کند.

از جمله مهم­ترین ربات­های تلگرامی سرگرم­کننده می­توان به ربات جرئت حقیقت، فال­های روزانه، پخش­کننده موسیقی، ادیت عکس و ماشین­های تلگرامی سخن­گو در گروه­های دوستانه اشاره کرد.

 

آیا در طراحی ربات تلگرام، امکان ساخت ماشین­های مدیریتی وجود دارد؟

برنامه نویسی ربات تلگرام علمی است که می­تواند هر سفارشی را برای کاربران انجام دهد. در واقع فرقی نمی­کند که قصد شما از داشتن یک ربات تلگرامی سرگرم­شدن است یا نه. حتی مهم نیست که به­دنبال یک ماشین تلگرامی برای مدیریت گروه و کاربران خود می­گردید یا در پی داشتن یک ربات فروشگاهی هستید، چیزی که اهمیت دارد این است که برنامه نویس ربات تلگرام می­تواند تک­تک موارد گفته­شده را برای شما خلق کند.

به همین دلیل درصورتی­که صاحب یک سوپر گروه تلگرامی هستید و با تعداد کابران 1000 به بالا، نیاز به کمک­گرفتن از قدرت­های مدیریتی یک ربات دارید، باید به شما این خبر خوب را دهیم که ربات­های امنیتی زیادی در سراسر تلگرام وجود دارند که می­توانند عملیات بی­نظیری را به­جای نیروی انسانی برای شما انجام دهند.

از مهم­ترین این عملیات می­توان به حذف کاربران متخلف، محافظت از گروه در برابر حمله­های مخرب‌ها، عدم اجازه چت­کردن تا ساعاتی مشخص و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. دقت داشته باشید که تک­تک موارد گفته­شده در دسته مهم­ترین عملیاتی قرار می­گیرند که اجرای آنها توسط نیروی انسانی، بسیار نشدنی و خسته­کننده است.

 

طراحی ربات تلگرام بهتر است یا سفارش طراحی سایت؟

زمانی که صحبت از دیجیتال مارکتینگ به­میان می­آید، معمولا صاحبین کسب­وکار بین استفاده از ابزارهای مختلف و پلتفرم­های گوناگون سردرگم می­شوند و نمی­دانند که به مزیت­ها و قابلیت­های کدام یک بیشتر نیاز دارند؟ برای آنها این سوال مطرح می­شود که در میان شبکه­های اجتماعی مختلف، ربات­ها و وب­سایت­های وردپرسی و برنامه­نویسی­شده کدام یک قادر به پاسخگویی نیازهای بیزینس­شان است؟

باید گفت که همه موارد گفته­شده، دارای مزایا و قابلیت­های خاص خود هستند که انتخاب هر یک از آنها، می­تواند شروع فوق­العاده­ای را برای بیزینس­تان در بستر دیجیتال رقم بزند. اما نکاتی که باعث تمایز شبکه­های اجتماعی، ربات­ها و وب­سایت­ها از هم می­شوند، 2 عامل مهم هستند که ما آنها را به کاربری و میزان بودجه تقسیم­بندی می­کنیم.

در واقع کاربری ربات­های تلگرامی، تفاوت زیادی با شبکه­های اجتماعی مثل اینستاگرام دارد. همچنین نحوه فعالیت در وب­سایت­ها، به­شکل متفاوت­تری نسبت به ربات­ها طراحی شده است.

ازاین­رو دقت داشته باشید که شما به­عنوان مدیر کسب­وکار، کاربری کدام یک از موارد گفته­شده را ترجیح می­دهید؟ همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که تارگت مارکت بیزینس­تان، علاقه­مند به استفاده از کدام پلتفرم است؟

علاوه­بر این­ها توجه داشته باشید که میزان بودجه بیزینس برای ورود به دنیای دیجیتال، نکته دیگری است که از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا همان­طور که قابل پیش­بینی است، ساخت اکانت در شبکه­های اجتماعی کاملا رایگان است و سفارش ساخت ربات تلگرام نسبت به طراحی سایت هزینه کمتری دارد.

به همین دلیل در پاسخ به سوال طراحی ربات تلگرام بهتر است یا سفارش طراحی سایت، باید بگوییم که این شما هستید که با شناخت مخاطب هدف، کاربری مورد نیاز و بودجه­ای که دارید، کدام یک ترجیح می­دهید.

با این حال این نکته را گوشه ذهن خود خاطر نشان کنید که برنامه نویسی ربات تلگرام نسبت به طراحی سایت ­های وردپرسی و برنامه ­نویسی­ شده، نیاز به هزینه کمتری دارد و با این حال تمام خدمات موجود در وب­سایت را در اختیار کسب­ وکار شما قرار می­دهد.

طراحی ربات تلگرام فروشگاهی مخصوص چه کسب­وکارهایی است؟

طراحی ربات تلگرام فروشگاهی به بیزینس ­هایی توصیه می­شود که دارای محصولات فیزیکی و مجازی هستند. در واقع برخی کسب ­وکارها وجود دارند که سود آنها در فروش خدمات نهفته است. این بیزینس ­ها به­ واسطه ثبت سفارش مشتری و تحویل خدمات­شان در زمان تعیین­ شده، کسب سود زیادی می­کنند.

در مقابل این­ ها، یک سری بیزینس دیگر وجود دارد که بنای کسب­ وکارشان را روی فروش محصول ساخته­ اند. در واقع چنین کسب ­وکارهایی یک سری محصولات فیزیکی و مجازی دارند که در مقابل تحویل آنها به مشتری، هزینه ­ای را از آنها دریافت خواهند کرد.

این کسب ­وکارها می­توانند در صورت داشتن ربات تلگرام فروشگاهی، اقدام به ثبت محصولات خود در آن کرده و در فضای تلگرام به فروش کالاهای خود مشغول شوند.

از مهم­ترین کالاهای فیزیکی می­توان به انواع خوراکی، پوشاک، لوازم خانه، وسایل بهداشتی و آرایشی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که منظور از کالاهای مجازی، دوره­ های آموزشی یا فایل­هایی هستند که مخاطب هدف آنها می­توانند دانشجوها و کارمندانی که به فکر ارتقای شغلی هستند، باشد.

 

مزیت­ های طراحی ربات تلگرام فروشگاهی

با توجه به اینکه طراحی ربات تلگرام فروشگاهی از هوادارن بیشتری برخوردار است و این روزها توجه بیزینس­های زیادی را به­خود جلب کرده، در ادامه چند مزیت مهم آن را آورده­ایم. دقت داشته باشید که آشنایی با این مزایا می­تواند تصمیم­گیری را برای شما ساده­تر کرده و روند رشد کسب­وکارتان در بستر دیجیتال را سرعت ببخشد:

  • ربات تلگرام فروشگاهی دارای همه قابلیت­های سایت­های فروش در گوگل است.
  • این ربات می­تواند امکان پیگیری سفارش را در اختیار مدیریت قرار دهد.
  • کاربران اینترنت، کارکردن با تلگرام را به استفاده از مرورگر و رفتن به سایت­های مختلف ترجیح می­دهند.
  • ربات تلگرام فروشگاهی اجازه می­دهد به تک­تک کاربران و مشتری­های خود به­صورت مستقیم دسترسی داشته و در صورت لزوم به آنها پیام دهید.
  • هزینه ساخت ربات تلگرام فروشگاهی نسبت به سایت­های وردپرسی و برنامه­نویسی­شده پایین­تر است.
  • استفاده از ربات­ها نیاز به هیچ دانش فنی در رابطه با مدیریت و استفاده از پنل ندارد.
  • این ربات­ها از رابط گرافیکی ساده­ای استفاده می­کنند.
  • ربات­ها همیشه در معرض دید کاربران قرار دارند و در صورت اضافه­کردن محصول جدید، شانس بیشتری برای فروش آنها در اختیار مدیران فروشگاه قرار می­گیرد.
  • در ربات­ها روند معرفی فروشگاه و محصولات بسیار ساده­تر از وب­سایت پیش­روی می­کند.
  • فروش بدون محدودیت از دیگر مزیت­هایی است که با طراحی ربات تلگرام به آن دسته پیدا خواهید کرد.
  • دسترسی سریع و عدم هدردادن وقت کاربر برای وصل­شدن به سایت و سرعت هاست، از دیگر مزیت­هایی است که نمی­توان از آن چشم­پوشی کرد.
  • چت با ربات تلگرام بسیار ساده­تر از صحبت با پشتیبان­ها در وب­سایت­ها است. آنها می­توانند در چند صدم ثانیه به سوالات مطرح­شده پاسخ دهند.

سفارش ساخت ربات اختصاصی تلگرام

برخی کسب­وکارها وجود دارند که با ایده­ای نوین پا به بازار کار گذاشته و بیزینس آنها، امکانات خاص و متفاوتی را طلب می­کند. این دسته از مدیران معمولا دچار این سوال می­شوند که آیا طراحی ربات تلگرام به­صورت اختصاصی امکان­پذیر است؟ آیا برنامه نویس ربات تلگرام می­تواند هر سرویس و خدمتی را خلق کند؟

همان­طور که پیش­تر اشاره کردیم، ربات­ها به این دلیل در زندگی بشر مورد استفاده قرار می­گیرند که بتوانند یک سری فعالیت روتین و خسته­کننده را در مدت­زمان کوتاه و بدون یک لحظه خستگی انجام دهند.

در این راستا قبول داریم که تلگرام یک پیام­رسان اپن سورس است و سرورهای تلگرام قابلیت پشتیبانی از کدنویسی­های متفاوتی را دارند، اما به این نکته توجه داشته باشید که برنامه نویسی ربات تلگرام، مشابه هر کسب­وکار دیگری با محدودیت مواجه است.

ازاین­رو اگر نیاز به یک ربات اختصاصی دارید که نمونه آن در سطح تلگرام پیدا نمی­شود و این خدمت می­تواند یک ایده از سمت بیزینس شما باشد، بهتر است که در رابطه با آن از مشاوره بگیرید و صبر باشید. چراکه برنامه­نویس­های ربات تلگرام باید با جستجو و آزمون و خطاهای مختلف، اقدام به ساخت یک سرویس و خدمت جدید از طریق ربات­های این پیام­رسان کنند.

باید اضافه کنیم که در دنیای برنامه­نویسی، هیچ نیاز و سرویسی وجود ندارد که به­کمک کدنویسی خلق و ایجاد نشود. پس درصورتی­که همین الان و با خواندن این مطلب، یک ایده بیزینسی فوق­العاده در ذهن­تان شکل گرفته، آن را با برنامه­نویس­های ربات تلگرامی در میان گذاشته و برای طراحی ربات تلگرام اقدام کنید.

سفارش ساخت ربات تلگرام در کجا ثبت کنیم؟

اگر قصد داشتن یک ربات تلگرامی پیشرفته و سریع را دارید و می­خواهید تا بخشی از فعالیت­های کسب­وکار خود را به آن محول کنید، پیشنهاد می­کنیم که با تیم برنامه نویسی ابیام آشنا شوید.

این گروه برنامه­نویسی از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه­های طراحی ربات تلگرام، طراحی سایت، سئو و بهینه­سازی وب­سایت و ساخت اپلیکیشن­های موبایل تخصص دارد.

برای ثبت سفارش ربات تلگرام در تیم برنامه نویسی ابیام، نیاز به طی­کردن 4 مرحله خواهید داشت که مرحله اول مربوط به مشاوره رایگان می­شود.

در واقع اگر نیاز به صحبت با افراد متخصص دارید و نسبت به سفارش خود مطمئن نیستید، می­توانید به­صورت مستقیم با کارشناسان تیم برنامه نویسی ابیام ارتباط گرفته و ایده­های خلاقانه خود را با دانش 12 ساله آنها ترکیب کرده و به نتایج فوق­العاده­ای برسید.

بعد از مشاوره رایگان، می‌توانید اقدام به ثبت سفارش کنید. بعد از این مرحله، این تیم برنامه نویسی شروع به استارت پروژه کرده و طی مدت­زمان توافق­شده، سفارش­تان را با کیفیت بی نظیر حاصل تجربه چندین ساله طراحی ربات تلگرام خود تحویل خواهد داد.

جهت برقراری تماس با این تیم می­توانید با شماره تلفن 09010000814 09159320260 تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین امکان ثبت سفارش از طریق آی دی تلگرام @E_Developer نیز برای شما وجود دارد.

 

جمع­ بندی

طراحی ربات تلگرام یکی از فعالیت­های محبوبی شده که این روزها همه کسب­وکارها برای رشد بیزینس خود در بستر دیجیتال به­سراغ آن آمده­اند. به­طوری که افراد علاقه­مند به داشتن این ماشین­ های تلگرامی، نسبت به برقراری ارتباط با طراح ربات اقدام کرده و سفارش خود را نزد او به­ثبت می­رسانند.

ربات­های تلگرامی در انواع مختلفی موجود هستند که امکان طراحی ربات اختصاصی دقیقا نسبت به نیاز شما وجود دارد.

از جمله مهم­ترین قابلیت­های ربات تلگرام باید به ثبت محصولات، دسته ­بندی، مشاهده محصولات، سبد خرید، ایجاد تخفیف، پرداخت آنلاین، مدیریت سفارشات، مدیریت کاربران، ارسال پیام به کاربران، جذب بازاریاب، تعریف سوالات متداول، جستجو در محصولات فروشگاه، ویرایش محصولات، ثبت نظرات مشتری و پیگیری دقیق سفارش­ها اشاره کرد.

جدا از ربات­های فروشگاهی، ربات­های تلگرامی سرگرم­کننده نیز هستند که در آنها قادر به پیداکردن سوال جواب­های جذاب، گوش­دادن به موسیقی و انواع بازی­ها خواهید بود.

همچنین لازم به ذکر است که تلگرام ربات ­های مدیریتی زیادی برای حذف کاربران متخلف، نظرسنجی، ساکت­ کردن گروه و در نهایت ایجاد یک فضای امنیتی دارد که با بهره ­مندی از آنها، شرایط مدیریت ­کردن گروه برای شما ساده ­تر خواهد شد.

با توجه به صحبت­های گفته ­شده، درصورتی­که در دسته افراد علاقه­ مند به داشتن ربات تلگرام هستید، می­توانید با مراجعه تیم برنامه نویسی ابیام نسبت به دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش خود اقدام کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا