طراحی وبسایت فروشگاهی در اصفهان


دیگه هر کسی میدونه شبکه های اجتماعی اونجور که می خواهیم دائمی نیستند. این موضوع را فـــــیـــلتــــریــنــگ اینــستاگرام و تلگرام دیگر درک کرده ایم. کلا اگر بحث فـــــیـــلتــــریــنــگ هم نباشه، جای خود را به دیگری میدهند.

پس نمیشه برای یک کسب و کار دائمی روی آن حساب کرد.

و اما طراحی سایت اصفهان میتونه ریشه های کسب و کارمون را قوی کنه و ما میتونیم روی آن به شدت حساب بازکنیم.

وبسایت ها هیچ موقع از بین نخواهند رفت!

قبل از اینکه ما تصمیم به طراحی سایت در اصفهان کنیم باید ببینیم که ویژگی های طراحی سایت چیه اصلا؟

  • ما با وبسایت می تونیم برند شدن را تجربه کنیم.(فرض کنید هر جایی که مثلا اسم طراحی سایت میاد همه به فکر آژانس دیجیتال مارکتینگ وبسکو می افتند و به این میگند برندینگ، دیگه برو تا ته خط که چقدر میتونه روی فروشت تاثیر بگذاره.)
  • ما با وبسایت محدودیت مکانی نخواهیم داشت.(فرض کنید مغازه ای دارید در اصفهان، مشتری های شما نهایتا تا چند محله دورتر خواهند بود و یا دیگه خیلی معروف شده باشید از کل اصفهان هم مشتری هایی را داشته باشید. حالا اگر وبسایت داشته باشی اصفهان که هیچ، میتونی به کل ایران و یا جهان بفروشی.)
  • ما با وبسایت محدودیت زمانی نخواهیم داشت.(فرض کنید مغازه ای دارید، روز جمعه آیا کرکره مغازه را بالا میکشی؟ آیا ساعت 2 نصف شب هم مشتری داری؟ باید بگم اینطور نیست ولی وبسایت یک مغازه 24 ساعته اینترنتی خواهد بود که یهو ساعت 2 یکی ازت میخره و پیامک واریزش واسط میاد. .اقعا حس خوبیه و میخوام همه این حس را تجربه کنند.)
  • وبسایت ها هرگز از بین نخواهند رفت.(وبسایت دائمیه و خیالت از همه چیز راحت باشه)

گول افراد سودجو را نخورید (قیمت طراحی سایت)

می خوام یه چیز جالبی را بهتون بگم. دقت کردید که از وقتی اینستاگرام این مشکل براش پیش اومده، پیام های عجیبی واقعا عجیبی برامون میاد که طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی مثلا فقط با 500 هزار تومان. خنده داره.

بگذارید اینجوری بهتون بگم یه روز من رفتم یه رستوران، و طرف منو میشناخت گفت یه سایت خوب چقدر در میاد برامون من گفتم 6 تومن گفت اووو من سایت زدم 500 تومان. گفتم جدن دم هر کسی این سایتو زده گرم.

سایتشو باز کرد دیدم وبلاگ رایگان تحویلش داده. این کار ها واقعا منصفانه نیست. چون الان قیمت هاست و دامنه سایت فقط چیزی حدود یک میلیون تومان میشه.

حال بریم سراغ بحث خودمون و قیمت طراحی سایت. باید بگم نمیشه یک قیمت مشخصی برای طراحی سایت در نظر گرفت چون امکانات سایت ها با هم دیگر متفاوت هستند. ولی خب یک سایت خوب معمولا از 6 میلیون دیگه شروع میشه و زیر این قیمت واقعا به درد نمیخوره.

برای دریافت مشاوره رایگان میتونید با شماره 09139009341 تماس بگیرید.

به چه کسی برای طراحی سایت اصفهان اعتماد کنیم؟

بچه ها بعد از اینکه تصمیم به طراحی سایت اصفهان برای شغل خودت افتادی و تو ام می خواستی درآمدتو حداقل 3 برابر کنی، باید به فکر این باشیم که این پروژه را به چه کسی بسپاریم.

افراد زیادی هستند که این کار را انجام میدهند ولی خب آیا همه خوب و حرفه ای هستند؟ متاسفانه در ایران ما بیشتر از افراد متخصص افرادی را داریم که فقط ادعای حرفه ای بودن را می کنند.

  • شما باید سایت خودتون را به کسی و یا تیمی بسپارید که نمونه کار های خوبی را داشته باشه.
  • اگر من جای شما باشم حتی با چند نفر از مشتریان اون فرد هم تماس میگیرم که دیگه مطمئن بشم راضی بوده اند و یا خیر(ولی خب نمیشه روی این موضوع زیاد حساب باز کرد خیلی اوقات هم تقصیر کارفرماست یک سری چیز ها که بیهوده شروع میکنه به بد گفتن در مورد طراح سایتت ولی اینطور نیست. میدونی که چی میگم؟)
  • آن تیمی که برای شما سایت طراحی میکنه، بعد از طراحی سایت باید آموزش های لازم برای مدیریت سایت را بهت بده.
  • حتی آن شرکت باید روش هایی بهت یاد بده برای نوشتن محتوا و یا ایده هایی بهت بده که بتونی سریعا سایتت رو به درآمد برسانی.
  • اگر شرکت طراحی سایت تو شتیبانی نداره، از فکر اون شرکت بیا بیرون. چون ممکنه در طی این مسیر به باگ ها و مشکلاتی برخورد کنی، پس کی میخواد برات حل کنه؟
  • سایت تو باید تمامی استاندارد های گوگل را رعایت کنه.

چرا شرکت وبسکو را باید انتخاب کنیم؟

وقتی در اصفهان و یا هر جای دیگه حتی در اینترنت برای طراحی سایت جستجو کنی. میبینی که صحبت از وبسکو می باشد اما چرا؟

  • شرکت وبسکو به مدیریت مهندس جلال اسحاقیان تمامی استاندارد ها را رعایت میکنه.
  • وبسکو فقط یک شرکت طراحی سایت نیست و میتونه دوست و رفیق شما هم باشه.
  • اگر نمونه کار های وبسکو را نگاه کنی میبینی که حتی برای افراد و شرکت های خارج از کشور هم سایت طراحی کرده. پس تو منتظر چی هستی؟
  • این شرکت تمامی سعی خود را خواهد کرد که بهترین سایت را به شما عزیزان تحویل دهد.
  • تمامی آموزش های به درآمد رساندن سایت و یا مدیریت وبسایت بهتون داده میشه.
  • پشتیبانی 6 ماهه این شرکت رو دست نداره.

راه های ارتباطی شرکت طراحی سایت اصفهان وبسکو

اول از هرچیزی باید بگم فرقی نداره که شما اهل استان اصفهان هستید و یا یک استان دیگر از کشور عزیزمان و میتونی با خیال راحت کارت را به وبسکو بسپاری.

آدرس: اصفهان- درچه، میدان امام، مجتمع نیکان، طبقه سوم، آژانس دیجیتال مارکتینگ وبسکو

شماره تماس: 09139009341

چقدر این مطلب مفید بود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا