طرز تهیه ساندویچ لقمه ای، غذای حاضری برای مدرسه بچه‌ها!


طرز تهیه نان رول پسته ای خوشمزه و مجلسی مرحله به مرحله

طرز تهیه نان رول پسته ای نان رول پسته ای یکی از انواع نان های خوشمزه و خوش بافت است که به عنوان …

طرز تهیه ساندویچ تن ماهی با قارچ و سیب زمینی مرحله به مرحله

طرز تهیه ساندویچ تن ماهی ساندویچ تن ماهی از ساندویچ های ساده و فوری بین المللی است که با مواد متنوعی درست میشود، …

طرز تهیه عدسی، یک صبحانه مقوی و فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه عدسی عدسی یکی از صبحانه های معروف و سنتی ایرانی است که خواص بسیاری برای سلامتی بدن دارد، برای مشاهده آموزش …

طرز تهیه ساندویچ لقمه ای, دستور پخت ساندویچ لقمه ای برای مدرسه بچه‌ها

ساندویچ لقمه یکی از انواع پیش غذاهای خوشمزه و لذیذ است که خیلی راحت آماده می‌شود، ساندویچ لقمه‌ای برای پذیرایی و مهمانی‌ها به عنوان فینگر فود بسیار مناسب است، ساندویچ لقمه‌ای را می‌توانید به روش‌های مختلف و با مواد متنوعی درست کنید. برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله با طرز تهیه ساندویچ لقمه ای در ادامه با سایت آموزشی نکته‌چی همراه باشید.

مواد لازم مقدار مواد
تخم مرغ ۲ عدد
فلفل سیاه ۱ قاشق چای خوری
پول بیبر ۱ قاشق چای خوری
نمک به مقدار لازم
ژامبون ۳ تا ۴ ورق
پنیر پیتزا ۱ پیاله بزرگ
جعفری خرد شده ۱ پیاله کوچک
نان باگت ۲ عدد

طرز تهیه ساندویچ لقمه ای

مرحله ۱: تهیه مخلوط تخم‌مرغ و ادویه‌ها

برای تهیه ساندویچ لقمه ای خوشمزه ابتدا تخم مرغ‌ها را داخل یک ظرف بریزید با چنگال هم بزنید تا از لختگی خارج شوند و بافت آن‌ها یکدست شود بعد ادویه‌ها را که شامل نمک، فلفل سیاه و پول بیبر است به تخم مرغ‌ها اضافه کنید خوب هم بزنید تا کاملا با هم مخلوط و یکدست شوند.

مرحله ۲: خرد کردن ژامبون یا گزینه‌های جایگزین

سپس ژامبون‌ها را به شکل نگینی و ریز خرد کنید به جای ژامبون می‌توانید به دلخواه و سلیقه خودتان از سوسیس یا سینه و ران پخته شده مرغ یا گوشت چرخ کرده سرخ شده استفاده کنید، بعد از آن ژامبون‌ها را داخل مواد بریزید و با هم ترکیب کنید.

مرحله ۳: افزودن جعفری و پنیر پیتزا به مخلوط

بعد مقداری جعفری را که از قبل تمیز شسته‌اید و خشک شده‌اند ریز خرد کنید، داخل مواد بریزید، هم بزنید تا کاملا با هم مخلوط شوند سپس مقداری پنیر پیتزا روی مواد بریزید سپس با هم مخلوط کنید تا همه مواد کاملا به خورد هم بروند و یکدست شوند.

مرحله ۴: آماده‌سازی نان باگت و تابه

سپس نان باگت را در اندازه‌های کوچک‌تر و به عرض تقریباً ۴ تا ۵ سانتی متر برش بزنید بعد داخل تکه‌های نان‌ها را با چاقوی تیز خالی کنید سپس در یک تابه مقداری روغن مایع بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا روغن داغ شود.

مرحله ۵: پر کردن نان باگت و سرخ کردن

برش‌های نان باگت را به شکل خوابیده در روغن قرار دهید و سپس داخل نان‌ها را که خالی کردید با مخلوط مواد میانی پر کنید بعد اجازه دهید تا پنیر پیتزا ذوب شود و مواد خودشان را بگیرند و به دیواره‌های نان باگت بچسبند و طلایی رنگ شوند.

مرحله ۶: برگرداندن لقمه‌ها

بعد از این که یک طرف نان باگت‌ها طلایی شد آن‌ها را برگردانید تا طرف دیگر هم سرخ شود سپس برش‌های نان باگت را از داخل تابه بیرون بیاورید و در ظرف دیگری قرار دهید بعد تعدادی ساندویچ لقمه‌ای را داخل ظرف مناسب بچینید.

مرحله ۷: تزئین و سرو ساندویچ لقمه‌ای

سپس به دلخواه و با سلیقه خودتان می‌توانید روی ساندویچ‌ها مقداری سس کچاپ یا گوجه فرنگی بریزید بعد با چند برگ نعنا و ریحان تازه تزئین کنید می‌توانید یه گوجه را هم تمیز بشورید و به شکل حلقه‌ای خرد کنید، چند زیتون را هم کنار آن‌ها قرار دهید. در آخر ساندویچ لقمه‌ای را به عنوان یک پیش غذای خوش طعم همراه با انواع دورچین و مخلفات سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا