طرز تهیه کرم بیسکویتی، دسری جدید و خاص برای مهمانی!


طرز تهیه چیز کیک انبه، دسری شیک و فوق‌العاده با کلاس!

طرز تهیه چیز کیک انبه چیز کیک انبه یکی از انواع چیز کیک‌های خوشمزه و لذیذ است، این کیک پنیری بافتی سبک و …

طرز تهیه پودینگ شکلاتی ساده و خوشمزه مرحله به مرحله

طرز تهیه پودینگ شکلاتی پودینگ شکلاتی یکی از انواع دسرهای خوشمزه و بین المللی است که با ترکیبات مختلفی درست می شود، برای …

طرز تهیه همبرگر مرغ، با طعم رستورانی درستش کن!

طرز تهیه همبرگر مرغ همبرگر مرغ یکی از انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ است که خیلی راحت درست می‌شود، این نوع همبرگر عطر …

طرز تهیه کرم بیسکویتی طرز تهیه کرم بیسکویت پتی بور طرز تهیه کرم بیسکویت لوتوس طرز تهیه کرم بیسکویت ساقه طلایی کرم بیسکویت چیست کرم بیسکویت نی نی سایت با کرم بیسکویت چی درست کنم طرز تهیه کرم بیسکویت شف طیبه

کرم بیسکویتی یکی از انواع چاشنی‌های خوشمزه و لذیذ است که در وعده صبحانه استفاده می‌شود از کرم بیسکوئیتی می‌توانید همراه با نان تازه به عنوان یک میان وعده مقوی استفاده کنید کرم بیسکوئیتی خیلی راحت و با طعم‌های مختلف درست می‌شود.  برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله با طرز تهیه کرم بیسکویتی در ادامه با سایت آموزشی نکته‌چی همراه باشید.

مواد لازم مقدار مواد
بیسکوئیت ۱۲۰ گرم
شکر ۲ قاشق غذا خوری
دارچین نصف قاشق چای خوری
خامه صبحانه ۱۲۰ گرم
کره نرم ۱ قاشق غذا خوری

طرز تهیه کرم بیسکویتی

مرحله ۱: خرد کردن بیسکوئیت‌ها

ابتدا بیسکوئیت‌ها را داخل میکسر یا خرد کن بریزید و آن‌ها را کاملاً پودر کنید از هر نوع بیسکوئیتی و با هر طعمی می‌توانید به دلخواه خودتان استفاده کنید، مثلاً می‌توانید بیسکوئیت لوتوس یا بیسکوئیت مادر یا بیسکوئیت پتیپور را پودر کنید.

مرحله ۲: افزودن شکر و دارچین به بیسکوئیت‌ها

سپس مقداری شکر روی بیسکوئیت‌ها داخل میکسر بریزید، دوباره با هم میکس کنید تا بافت آن‌ها صاف و یکدست شود بعد مقدار کمی پودر دارچین را روی مواد بریزید و دوباره با هم خوب میکس کنید تا عطر و طعم دارچین کاملاً به خورد مواد برود.

مرحله ۳: تنظیم مزه

اگر از بیسکوئیت با طعم شکلاتی برای کرم بیسکوئیتی استفاده کردید می‌توانید از پودر دارچین کمتری استفاده کنید یا اصلاً پودر دارچین را داخل مواد نریزید به جای آن می‌توانید از مقداری پودر کاکائو یا شکلات خرد شده استفاده کنید و در مواد بریزید.

مرحله ۴: افزودن وانیل

اگر از بیسکوئیت‌های ساده یا وانیلی برای درست کردن کرم استفاده کردید می‌توانید مقدار کمی وانیل به مواد استفاده کنید و با هم میکس کنید تا عطر وانیل در مواد پخش شود به طور کلی طعم کرم بیسکوئیتی بستگی به ذائقه و سلیقه خودتان دارد.

مرحله ۵: مخلوط کردن کره با مواد

بعد از آن مقداری کره رو به ترکیب مواد اضافه کنید و دوباره با هم میکس کنید تا کاملاً با هم مخلوط شوند، ترکیب را به مدت تقریبا دو دقیقه با هم میکس کنید تا کره کاملا به خورد بیسکوئیت‌ها برود و بافت یکدست، نرم و لطیفی تشکیل شود.

مرحله ۶: اضافه کردن خامه به ترکیب

سپس خامه را به ترکیب مواد اضافه کنید و دوباره با هم میکس کنید تا بافت خمیر تشکیل شده کمی لطیف‌تر و سبک‌تر شود بعد از اضافه کردن خامه به مواد به مدت ۲ دقیقه دیگر همه مواد را با هم میکس کنید تا کاملاً به خورد همدیگر بروند.

مرحله ۷: نگهداری کرم در یخچال و سرو کردن

بعد از این که کرم تشکیل شده بافت مناسب و صافی تشکیل داد آن را داخل یک ظرف شیشه‌ای در دار بریزید و در آن را محکم ببندید سپس ظرف کرم را در یخچال قرار دهید و برای مدت طولانی تقریبا یک ماه، از آن در یخچال نگهداری کنید. در آخر کرم بیسکویتی را در وعده صبحانه یا به عنوان یک میان وعده مقوی همراه با نان تست، کره، عسل و مربا و چای داغ سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا