قفل فرمان بهتر است یا قفل پدال؟هرآنچه باید بدانید


قفل فرمان و پدال برای افزایش امنیت خودرو نصب می‌شوند؛ بااین‌حال هیچ‌کدام ضامن امنیت وسیله نقلیه شما نخواهند بود. این وسایل فقط در مواردی سرعت سارق را کاهش می‌دهند و به‌هیچ‌وجه بازدارنده نیستند. البته این نکته درمورد سارقین مبتدی کاملا صدق نمی‌کند؛ چراکه باز کردن انواع قفل پدال با ریسک بیشتری همراه است؛ بااین‌حال بستن قفل پدال و فرمان سرعت دزد را کمتر می‌کند. علاوه‌بر این، سارقین مبتدی را نیز از ماشین شما دور خواهد کرد. در این مقاله به بررسی تفاوت‌های دو قفل پدال و فرمان می‌پردازیم تا بدانید که «قفل پدال بهتر است یا فرمان؟» فقط کافی است تا انتهای این مطلب را برای پاسخ به این سوال مطالعه کنید.

قفل پدال؛ ابزاری با بازدارندگی بیشتر از سرقت خودرو

قفل پدال ابزاری بازدارنده از به سرقت رفتن ماشین است؛ این قفل در قسمت پایینی ماشین نصب می‌شود. ازاین‌رو سارق هنگام باز کردن این قفل کمی ترس بیشتری خواهد داشت؛ چراکه باید برای باز کردن قفل پدال به سمت پایین خم شود. قفل پدال برای موتور مناسب نیست و شکل‌های دیگری از قفل برای افزایش امنیت این وسیله نقلیه مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ بااین‌حال باز هم تاثیر بسیاری بر جلوگیری از سرقت نخواهند داشت.

برای افزایش امنیت ماشین و موتور سیکلت پیشنهاد می‌کنیم از انواع جی پی اس استفاده کنید. مدل‌های مختلف ردیاب موتور سیکلت و ماشین امکان شناسایی موقعیت را در نقاط جغرافیایی مختلف فراهم می‌کنند. همچنین امکانات دیگر این وسیله مثل شنود و نگهداری شارژ تا ۷۲ ساعت از مزایای دیگر استفاده از این وسایل ردیابی به شمار می‌رود.

دید کمتر برای باز کردن قفل پدال؛ یکی از تفاوت‌ها با قفل فرمان

در مصاحبه‌هایی که با سارقین مبتدی شده است، عموما اذعان کرده‌اند که با مشاهده قفل فرمان و پدال از سرقت منصرف می‌شوند؛ البته این نکته فقط درمورد سارقین آماتور صدق می‌کند. هنگام باز کردن قفل پدال سارق باید به پایین خم شود؛ بنابراین فضای بیرون را نمی‌بیند. این مسئله باعث افزایش احتمال گیر افتادن دزد می‌شود. به همین دلیل باز کردن قفل پدال ماشین با ریسک بیشتری همراه است.

بااین‌حال همچنان قفل پدال برای جلوگیری از به سرقت رفتن ماشین و موتور سیکلت مناسب نیست. در سال‌های اخیر استفاده از ردیاب کوچک و قوی برای افزایش امنیت ماشین و وسایل نقلیه دیگر افزایش یافته است. این ردیاب‌ها در قسمت‌هایی مثل زیر ماشین نصب می‌شوند تا در دید سارقین قرار نگیرند.

«قفل فرمان بهتر است یا پدال؟» هیچکدام؛ ردیاب نصب کنید

هیچ‌کدام از دو قفل پدالی و فرمان برای پیشگیری از به سرقت رفتن خودرو مناسب نیستند. هر دو نوع قفل به‌راحتی توسط سارقین باز می‌شوند؛ ازاین‌رو اگر به‌دنبال راهکاری برای افزایش امنیت ماشینتان هستید، از ردیاب‌ها استفاده کنید. انواع ردیاب امکان نصب روی خودرو را بدون جلب توجه دارند. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم حتما از انواع جی پی اس خودرو برای شناسایی موقعیت جغرافیایی خودرو استفاده کنید.

خرید انواع ردیاب از سایت جی پی اس خودرو؛ ضامن حفظ امنیت وسیله نقلیه

در این مقاله به بررسی ویژگی‌های قفل پدال و فرمان پرداختیم تا بدانیم که «قفل فرمان بهتر است یا پدال؟» واقعیت این است که هیچکدام ضامن امنیت خودروی شما نیستند. هر دو این قفل‌ها در سرقت‌های مختلف توسط سارقین باز شده‌اند؛ همچنین با گذشت زمان و تکرار تولید قفل‌هایی با ساختار گذشته باعث افزایش مهارت دزدها برای سریع‌تر باز کردن قفل شده است. ازاین‌رو اگر هنوز از قفل پدال یا فرمان استفاده می‌کنید، احتمال دزدید شدن خودرو شما وجود دارد.

با افزایش مهارت سارقین در دزدی و به کار بردن روش‌های جدید بهترین راهکار برای پیشگیری از سرقت استفاده از ردیاب است. ردیاب‌ها یا همان جی پی اس به شما امکان شناسایی موقعیت مکانی ماشین را می‌دهند تا در صورت مفقود شدن سریعا به پیدا کردن آن اقدام کنید. برای خرید جی پی اس خودرو به فروشگاه‌هایی با ارائه گارانتی مراجعه کنید. فروشگاه جی پی اس خودرو انواع ردیاب ماهواره‌ای و دزدگیر، مغناطیسی و آهنربایی است. ارائه مشاوره یکی از خدمات مهم سایت جی پی اس خودرو به شمار می‌رود؛ برای خرید انواع ردیاب با گارانتی و دریافت مشاوره به سایت gpskhodro.com مراجعه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا