معرفی انواع مارک حوله تن پوش خارجی و ایرانی


اگر از تعویض حوله تن پوش در فاصله زمانی کوتاه خسته شده‌اید، نوبت به استفاده از یک برند معتبر حوله رسیده است. برند‌های شناخته شده سعی دارند تا همواره با استفاده از الیاف با‌کیفیت، رضایت مشتریان خود را جلب کنند. علاوه‌بر کیفیت، تنوع حوله‌های برند نیز بسیار گسترده است. پس اگر شما نیز قصد دارید تا با خرید یک حوله همه انتظارات خود را از کالای حمامتان برطرف کنید، باید به برند آن توجه داشته باشید. به همین دلیل در این مطلب به معرفی ۶ برند ایرانی و خارجی تولید‌کننده حوله در ایران می‌پردازیم. بعد از مطالعه این مطلب، به‌راحتی می‌توانید برای خرید حوله حمام بعدی خود اقدام کنید.

پود‌ایران؛ برندی با تنوع بالا در منسوجات بهداشتی

برند حوله پودایران (poodiran) به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین نام‌های تجاری فعال در تولید حوله شناخته می‌شود که از سال 1359 فعالیت خود را آغاز کرده است. پود‌ایران در حال حاضر محصولات متنوعی را مثل حوله استخری، حوله تن پوش و حوله دستی به بازار عرضه می‌کند. لطافت بالا، دوام طولانی، بافت سبک و مواد ضد‌آلرژی از ویژگی‌های مهم محصولات پود‌ایران به‌شمار می‌روند. همچنین رنگ ثابت این محصولات بهداشتی بر اثر گذر زمان از بین نمی‌روند.

بیت‌پین

کیفیت حوله‌های تولید‌شده در این برند حوله مشابه با برند‌های خارجی بوده؛ بااین‌حال قیمت حوله تن پوش مردانه، تن پوش زنانه و بچگانه پودایران بسیار مناسب‌تر از نمونه‌های خارجی موجود در بازار است. پودایران با حفظ کیفیت و قیمت‌گذاری مناسب در تلاش است تا رضایت افراد بیشتری را جلب کند.

حوله برق لامع؛ از باکیفیت‌ترین برندهای ایرانی تولید حوله

برق لامع یکی از برند‌های ایرانی تولید‌کننده حوله است که در طی مدت فعالیتش توانسته جایگاه خوبی را میان مردم به‌دست آورد. خوشبختانه این برند به سبب فعالیت طولانی در تولید حوله، به استانداردهای کیفی بالایی در تولید منسوجات حمام رسیده است. پنبه به‌عنوان مواد اولیه حوله‌های برند برق لامع استفاده می‌شود؛ بافت لطیف حوله و جذب رطوبت بالا از ویژگی‌های حوله پنبه‌ای این برند است.

برند برق لامع در سال‌های اخیر با تولید محصولاتی هم‌تراز با محصولات رقبای خارجی، جایگاه ویژه‌ای را میان تولیدکنندگان حوله‌های تن‌پوش به خود اختصاص داده است. برای اطلاع از قیمت محصولات مختلف برند ایرانی برق لامع مثل قیمت حوله تن پوش زنانه و مردانه این برند، به سایت‌های معتبر مراجعه کنید.

بهترین حوله ضد‌حساسیت را از آذریس بخرید

محصولات آذریس، مناسب افرادی است که به الیاف مصنوعی حساسیت نشان می‌دهند. جنس محصولات حوله‌ای آذریس، از ۱۰۰ درصد پنبه بافته شده و در‌نتیجه استفاده از آن برای پوست‌های حساس مناسب است. حوله‌های برند آذر‌یس در تنوع بالایی به بازار عرضه می‌شود. رنگ ثابت محصولات، پرز ندادن و تنوع حوله‌های مردانه و زنانه این برند، از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است.

حوله هنر؛ اقتصادی‌ترین برند حوله ایرانی

برند هنر به سبب فعالیت مداوم در سالیان گذشته، از برترین برندهای عرضه‌کننده حوله‌های تن پوش به شمار می‌رود. ضدحساسیت بودن محصولات این برند، از ویژگی‌های مهم برند هنر محسوب می‌شود. به‌همین دلیل استفاده از حوله‌های برند هنر برای کودکان نیز مشکلی به‌وجود نمی‌آورد. آبگیری بالا و مخملی بودن حوله از دیگر ویژگی‌های حوله تن پوش هنر است. حوله‌های تن پوش هنر بعد از شست‌وشو شکل خود را از دست نمی‌دهند و رنگشان ثابت می‌ماند. تکنولوژی بافت حوله‌های برند هنر بسیار پیشرفته بوده و با مدرن‌ترین دستگاه‌های ژاکارد بافت انجام می‌شود.

تاچ؛ برند ترک پیشرو در تولید حوله تن پوش زنانه و مردانه

از برندهای پیشرو در زمینه تولیدات حوله تن‌پوش، برند ترکیه‌ای تاچ یا tac است. الیاف حوله‌های تن‌پوش برند تاچ صددرصد طبیعی و از بامبو، نخ پنبه و کتان تولید شده‌اند که دوام و کیفیت بالایی دارند. محصولات این برند، وزن مناسبی داشته و در صورت جذب رطوبت سنگین نمی‌شوند. ضخامت حوله‌های تن پوش برند تاچ نیز به جذب بالای آب کمک کرده تا در حین حال، وزن آن افزایش نداشته باشد.

قیمت محصولات برند تاچ در مقایسه با برندهای خارجی، اقتصادی‌تر است. البته برخلاف برخی از برند‌های تولید حوله ایرانی، محصولات تاچ ترکیه به حوله حمام ختم نمی‌شود؛ بلکه این برند کالای خواب، مانند روتختی و پتو مسافرتی را نیز تولید می‌کند. با‌این‌حال قیمت پتو مسافرتی و روتختی‌های این برند نسبت به مدل‌های ایران آن بسیار بالاتر است.

ازدیلک؛ پرطرفدارترین برند ترک حوله تن پوش

ششمین برند تولید حوله تن‌پوش در جهان، ازدیلک نام دارد که از پرطرفدارترین برندهای ترک حوله تن‌پوش محسوب می‌شود. حوله‌های تن‌پوش ازدیلک لطافت و ماندگاری بالایی دارند و همین موضوع، مهم‌ترین دلیل محبوبیت آن است. در ساخت این حوله‌ها از ۱۰۰ درصد الیاف طبیعی نخ پنبه استفاده می‌شود. حوله تن پوش برند ازدیلک، آبگیری بالایی داشته و پرزدهی ندارد.

خرید از صفاهوم؛ راهکار دسترسی راحت به بهترین محصولات بهداشتی

برندهای متعددی در زمینه تولید حوله‌های تن‌پوش فعالیت می‌کنند که در این مطلب به معرفی شناخته‌شده‌ترین این برندها پرداختیم. برندهای ترک ازدیلک، تاچ و همین‌طور برندهای ایرانی هنر و برق لامع از محبوب‌ترین و بهترین مارک حوله در بازار به‌شمار می‌روند.

فروشگاه‌های متعددی به عرضه بهترین منسوجات بهداشتی مشغول هستند؛ میان آن‌ها می‌توان به صفاهوم با طیف متنوعی از محصولات و برندها اشاره کرد. اگر قصد خرید از برندهای ایرانی فعال در زمینه تولید حوله تن پوش را دارید، خرید از نمایندگی‌های صفاهوم، بهترین انتخاب پیش روی شما محسوب می‌شود. تضمین کیفیت محصولات عرضه‌شده در کنار تنوع بالا و قیمت مناسب انواع کالای حمام، خواب و آشپزخانه صفاهوم باعث می‌شود تا در هر جای ایران، خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا