معرفی انواع پنیر پیتزا که مزه پیتزا را در ذهنتان ماندگار می‌کند


اگر طرفدار پیتزا باشید، محال است که پنیر آب شده روی آن را ببینید و هوس خوردن پیتزا نکنید. در حالی که بسیاری از علاقه‌مندان به پیتزا معتقدند که پنیر موزارلا بهترین پنیر پیتزایی است که مزه پیتزا را جذاب می کند، اما بعضی دیگر از پنیرها هم هستند که در ترکیب با پنیر موزارلا پیتزایی لذیذ و خوشمزه را ارائه می‌دهند. در ادامه چند مورد از بهترین انواع پنیر پیتزا آشنا خواهیم شد که مزه پیتزا را در ذهنتان ماندگار می‌کند.

1. موزارلا، پنیری که عطر و طعم پیتزا را رویایی می‌کند

موزارلا همان پنیر سفید رنگی است که معمولاً به صورت رنده شده داخل پیتزا استفاده می‌شود. این پنیر طعم ملایم و لطیفی دارد. اما چه چیزی باعث شده که موزارلا در فهرست بهترین پنیر پیتزا، رتبه 1 را به خود اختصاص دهد؟

موزارلا خاصیت ذوب بسیار خوبی دارد و بعد از ذوب شدن کش می‌آید. این پنیر به اندازه کافی رطوبت دارد تا در زمان پخت پیتزا، رنگ طلایی بگیرد و بدون سوختن حباب پیدا کند. از نظر طعم، موزارلا کاملاً شیری و ملایم است. موزارلا پایه بی‌عیب و نقصی برای هر پیتزایی است.

چه نوع موزارلا برای پیتزا بهتر است؟

بیت‌پین

سعی کنید برای پیتزا موزارلایی را انتخاب کنید که بعد از ذوب شدن، به خوبی کش بیاید. این پنیر می‌تواند به صورت موزارلای رنده شده باشد و یا آن را به صورت موزارلای توپی روی پیتزا قرار دهید. همچنین می‌توانید موزارلای توپی را رنده کنید و روی پیتزا بریزید. اگر یک شام رویایی و یک پیتزای لذیذ می‌خواهید، حتماً ترکیبی از موزارلای رنده شده و موزارلای توپی را امتحان کنید.

یکی از برندهایی که انواع موزارلا را تولید می‌کند، لبنیات کالین است. این برند پنیر موزارلا را هم به صورت پنیر پیتزای رنده شده و هم به صورت موزارلای تازه (موزارلای توپی، موزارلای گیس بافت، موزارلای مدادی، موزارلای پیچ) تهیه و تولید می‌کند. پنیر پیتزاهای این برند هم عطر و بوی بسیار خوبی دارند و هم بعد از پخت به خوبی کش می‌آیند.

برای خرید پنیر پیتزا می‌توانید به وبسایت کالین مراجعه کنید و یا محصولات این برند را از فروشگاه‌ها خریداری کنید.

2. چدار، پنیری خوشمزه و خوش‌رنگ برای پیتزا

پنیر چدار با آن رنگ زرد و زیبایش می‌تواند گزینه‌ای عالی برای دوست‌داران پیتزا باشد. اگرچه این پنیر انگلیسی بسیار خوشمزه است، اما توصیه می‌کنیم که از چدار به‌تنهایی به عنوان یک تاپینگ استفاده نکنید. چدار در مقایسه با موزارلا، به خوبی گرمای بالا را تحمل نمی‌کند و گرمای بیش از حد می‌تواند باعث جدا شدن چربی‌ها از دیگر مواد آن شود. علاوه بر این، طعم چدار نسبتاً شور است و نمی‌تواند مزه پیتزا را لذیذ کند.

اگر می‌خواهید چدار را به پیتزای خود اضافه کنید، توصیه می‌کنیم ابتدا موزارلا را روی پیتزا بریزید و سپس چدار را به میزان دلخواهتان و به‌عنوان مکمل روی موزارلا بپاشید. اگر چدار با پنیر موزارلا که طعم متعادلی دارد، ترکیب شود، طعم شور آن می‌تواند افزودنی عالی برای پیتزا باشد.

ضمن این که بعضی برندها این دو پنیر را به صورت از پیش مخلوط شده به فروش می‌رسانند. مخلوط پنیر موزارلا و پنیر چدار انتخابی جذاب و خوشمزه برای پخت پیتزا است.

3. پنیر پارمزان، پنیری با طعم دلنشین و مناسب پیتزا

استفاده از پنیر پارمزان روی انواع پاستا عجیب نیست، اما در مورد پیتزا چطور؟ پنیر پارمسان، پنیر ایتالیایی مشهوری است که مانند سایر پنیرهای سخت، بهتر است آن را روی پیتزا رنده کنید. به دلیل رطوبت کم پارمزان، می‌توانید پارمسان را بعد از پخت پیتزا روی آن رنده کنید تا طعم ملایمی بگیرد و پنیر نسوزد.

4. ریکوتا، پنیر سبک و خوشمزه برای پیتزا

ریکوتا یک پنیر سبک و در عین حال خامه‌ای است که به عنوان رویه پیتزا به طور عجیبی لذت‌بخش است. اگر می‌خواهید یک پیتزای لذیذ داشته باشید مخلوطی از ریکوتا و موزارلا را به نسبت برابر روی پیتزا استفاده کنید.

خرید پنیر پیتزا

اکنون که با بهترین پنیرهای پیتزا آشنا شدید، احتمالاً این سوال برایتان پیش بیاید که بهترین پنیر پیتزا را از کجا بخریم؟ از ویژگی‌های یک پنیر پیتزای خوب، کش آمدن مناسب و طلایی شدن در زمان پخت است. پنیرهای پیتزای کالین یکی از بهترین پنیرهای موجود در بازار است. این برند انواع پنیرهای پروسس و طبیعی را تولید می‌کند که می‌توانید با مراجعه به وبسایت calindairy.com تمامی محصولات این برند را مشاهده کنید.

و در پایان این که…

پنیر پیتزا می‌تواند از بین پنیرهای مختلف انتخاب شود. پنیر پیتزا اصلی که پایه تمام پیتزا هاست، پنیر موزارلا ست. شما می‌توانید از پنیر موزارلا در کنار انواع پنیرهای طبیعی مانند پنیر چدار، پنیر پارمسان، پنیر ریکوتا و دیگر پنیرها مانند پنیر گورگونزولا و پنیر گودا استفاده کنید.

شما می‌توانید انواع پنیرها را برای استفاده روی پیتزا از وبسایت کالین خریداری کنید (ویژه تهران). همچنین می‌توانید محصولات این برند را از فروشگاه‌ها به صورت حضوری خریداری کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا