معرفی بازی متاورسی دسنترالند – چطور


جهان در حال آماده شدن برای استقبال از متاورس است. متاورس دنیای ممکن‌شدن ناممکن‌هاست که توانسته است فناوری بلاکچین و رمز ارزها را در خود جای دهد. به‌بیان‌دیگر، متاورس ترکیبی از واقعیت مجازی، بلاکچین و شبکه‌های اجتماعی است که در آن کاربران در یک دنیای دیجیتال زندگی می‌کنند. جالب است که بدانید دنیای متاورسی در حال حاضر بسیار گسترده شده‌است و کاربران زیادی از آن استقبال می‌کنند. متاورس دنیای بازی‌های دیجیتالی را نیز تحت تأثیر خود قرار داده‌است. به‌نحوی‌که کاربران علاوه‌بر بازی کردن، می‌توانند از آن طریق کسب درآمد هم داشته باشند. بازی دسنترالند جزو یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بلاکچین است که در مدت‌زمان نسبتاً کوتاهی که عرضه شده‌است، رشد چشمگیری داشته است.

درواقع بازی decentraland چیزی بیش از یک بازی ویدئویی است. شما در این پلتفرم می‌توانید در کنار لذت بردن از این بازی املاک مجازی بخرید، فروشگاهی را راه‌اندازی کنید و یا حتی به خریدوفروش کالاهای دیجیتالی و NFT بپردازید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی دسنترالند و آموزش آن بپردازیم. با ما همراه باشید تا دربارهٔ این بازی جذاب و هیجان‌انگیز بیشتر بدانید:

 

معرفی بازی دیسنترالند

در معرفی بازی دیسنترالند، باید بگوییم که این بازی یک بازی سه‌بعدی است که جهانی مجازی را شبیه‌سازی می‌کند. پلتفرم این بازی، بلاکچین اتریوم است که توانسته است به‌خوبی جهان متاورس را به تصویر بکشد. در رابطه با سبک بازی باید بگوییم که به‌صورت آنلاین و چندنفره اجرا می‌شود و شباهت زیادی به بازی ماین کرافت دارد. تاریخچهٔ طراحی و تولید این بازی جذاب و هیجان‌انگیز به سال 2015 برمی‌گردد که طراحان آن دو شخص به نام‌های Ariel Meilich و Esteban Ordano بودند.

در سال ۲۰۱۷، این بازی به‌صورت اولیه عرضه شد و در همان زمان حدود 26 میلیون دلار سرمایه جمع کرد. پس‌ازآن در سال 2020، به‌صورت عمومی در دسترس مردم قرار گرفت. ازآنجایی‌که این بازی در دسته بازی های متاورس و در بستر بلاکچین قرار می‌گیرد، بنابراین ساختار خودمختار این پلتفرم‌ها، درنهایت کنترل بازی را به کاربران خود منتقل کرده‌است که این امر بسیار جذاب تلقی می‌شود. شاید بتوان دلیل فراگیرشدن آن را نیز همین عامل دانست.

بازی decentraland جایی است که بازیکنان می‌توانند بی‌محدودیت در آن خلق کنند، اتفاق‌های مختلف را رقم بزنند، در گسترش بازی شراکت کنند و درآمد کریپتویی کسب کنند. ارز دیجیتال مانا، ارز رسمی بازی است که می‌توانید آن را از طریق اجرای مأموریت‌های مختلف کسب کنید. البته این بازی دو رمز ارز دیگر با نام‌های LAND و ESTATE دارد که بیشتر برای معاملات درون بازی استفاده می‌شود. در اصل و در طی این بازی هیچ‌گونه محدودیتی برای شما به‌عنوان بازیکن وجود ندارد و می‌توانید انواع فعالیت‌های دلخواه خود را در قالب بازی انجام دهید و همچنین به گسترش و پیشرفت بازی کمک کنید. به‌علاوه این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید داستان بازی را به‌عنوان مهمان یا به‌عنوان یک بازیکن و با وصل کردن کیف پول خود تجربه کنید.

مطلب مرتبط : قیمت لحظه ای مانا

 


چرا بازی دسنترالند محبوب است؟

همان‌طور که در بخش معرفی بازی دیسنترالند اشاره شد، تکنولوژی این بازی بسیار پیشرفته‌ است و همین مورد باعث می‌شود که ظرفیت پویایی آن بی‌انتها و فوق‌العاده جذاب باشد. علاوه‌بر گرافیک جذاب و پرطرفدار این بازی، از دیگر دلایل محبوبیت آن در بین کاربران، می‌توان به برگزاری کنسرت‌ها و رویدادهای مختلف بر بستر بازی اشاره کرد. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بدون آن‌که به محیط خاصی بروید و درواقع در محیطی حضور فیزیکی داشته باشید، بلیت کنسرت، همایش یا رویداد مدنظر خود را تهیه کنید و تجربهٔ جالب و متفاوتی را برای خود رقم بزنید.

از دیگر دلایل محبوبیت این بازی می‌توان به آیندهٔ روشن آن اشاره کرد. ازآنجایی‌که این بازی در دسته بازی های متاورس قرار می‌گیرد و ارتباط مستقیمی با شبکهٔ بلاکچین اتریوم دارد، بسیاری از کاربران برای استفاده از آن ترغیب می‌شوند. به‌علاوه امکان استخراج ارز دیجیتالی NFT از طریق این پلتفرم وجود دارد که این بازی را بیش‌ازپیش جذاب می‌کند. جالب است که بدانید برخی از کارشناسان ارزهای دیجیتالی، بر این باورند که بازی دسنترالند در آینده می‌تواند محبوبیت زیادی در دنیای متاورس داشته باشد. به‌نحوی‌که بیشتر کاربران را به استفاده از آن ترغیب کند و به‌عنوان منبع درآمدی در متاورس شناخته شود.

چطور دیسنترالند بازی کنیم؟

در معرفی بازی دیسنترالند اشاره کردیم که این بازی یکی از بازی‌های بلاکچین است که در مدت کوتاهی توانسته است به محبوبیت زیادی در بین بازیکنان بازی های متاورس برسد. اگر علاقه‌مند به اجرای بازی دیسنترالند هستید، بهتر است که بدانید این بازی تحت وب اجرا می‌شود، اما به حداقل‌هایی سخت‌افزاری نیز برای اجرا نیاز دارد. بهتر است که برای اجرای بازی decentraland، یک کامپیوتر یا یک لپ‌تاپ با حافظهٔ ۴ گیگابایت، پردازندهٔ Intel Core i3 سری ۳ یا AMDFX-8310 و کارت گرافیک قوی داشته باشید. داشتن یک سیستم با گرافیک قوی به شما کمک می‌کند تا تجربهٔ بهتری از بازی را کسب کنید و سریع‌تر بازی کنید. به‌عبارت‌دیگر بازی کردن با یک سیستم سخت‌افزاری قوی شما را از شر مشکلاتی همچون کندی اجرای بازی رها می‌کند. علاوه‌بر داشتن یک سیستم خوب و حرفه‌ای، به اینترنت پرسرعت نیز نیاز خواهید داشت.

اگر قصد دارید که به‌عنوان یک بازیکن وارد دیسنترالند شوید، لازم است که برای شروع، ارز دیجیتال بازی را هم داشته باشید. داشتن ارز MANA به شما کمک می‌کند تا بتوانید اقلام پوشیدنی و تجهیزات موردنیاز را خریداری کنید. برای شروع بازی از طریق مرورگر کروم یا فایرفاکس به وب‌سایت رسمی بازی وارد شوید و بر روی گزینهٔ Get Started یا شروع کلیک کنید. با انجام این کار از شما خواسته می‌شود که به کیف پول بازی متصل شوید، اما اگر قرار است که به‌عنوان مهمان وارد بازی شوید، نیازی به اتصال به کیف پول نخواهید داشت. درصورتی‌که بعد از ورود به‌عنوان مهمان، به فضای بازی علاقه پیدا کردید، می‌توانید به کاربر حرفه‌ای بازی تبدیل شده و کیف پول خود را نیز فعال کنید، بنابراین هیچ‌گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد.

طبق پیشنهاد و معرفی بازی دیسنترالند، بهترین کیف پول‌ برای اتصال به بازی، کیف پول نرم‌افزاری متاتسک و والت سخت‌افزاری Ledger است. زمانی که کیف پول خود را به بازی متصل می‌کنید، این عمل مانند ساخت حساب کاربری است و دیگر نیازی به لاگین کردن و ساخت حساب کاربری ندارید. این کیف پول‌ها از ارز دیجیتال بازی و هم‌چنین ارز NFT پشتیبانی می‌کنند و همچنین از امنیت خوبی برخوردار هستند، به همین دلیل است که استفاده از آن‌ها توصیه شده‌است. در طی بازی و با خریدوفروش زمین، ابزار، اسم، لباس و NFT امکان کسب درآمد از طریق بازی وجود دارد.

برای نصب کیف پول متامسک، بهترین راه مراجعه به وب‌سایت رسمی این کیف پول است. در صفحهٔ اصلی این وب‌سایت، دکمهٔ Download Now شما را به صفحه‌ای هدایت می‌کند که از طریق آن می‌توانید نسخهٔ نرم‌افزار را انتخاب کنید. بعد از نصب نیز می‌توانید آن را به مرورگر خود اضافه کرده و استفاده از آن را آغاز کنید.

سخن پایانی

یکی از بازی‌های بلاکچین، دسنترالند است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. در بخش معرفی بازی دیسنترالند اشاره شد که امکان کسب درآمد از طریق این بازی وجود دارد. اگر به بحث بازی های متاورس و کسب درآمد NFT علاقه دارید، به سایت اینترنتی کریپتوباز سری بزنید. کریپتوباز توکن NFT را به شما معرفی کرده و نحوه کسب درآمد از آن را به شما آموزش داده است. همچنین از طریق این سایت می‌توانید با روش‌های بیشتری به جهت کسب ان اف تی آشنایی پیدا کنید. این سایت اینترنتی بزرگ‌ترین مرجع آموزش NFT و متاورس و ارزهای دیجیتال به همراه بازی‌های درآمدزا در ایران است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا