معرفی ترفندهای بازی پابجی موبایل


با هر بار آپدیت پابجی موبایل، تغییرات زیادی در این بازی به وجود می‌آید که پلیرها مجبور هستند خود را با آن وفق بدهند. شما باید همیشه مهارت‌های خود را ارتقا دهید تا با تغییرات بازی پیش بروید. هدف همه پلیرها پیروزی در مبارزات پابجی موبایل است؛ بنابراین کسب مهارت در استراتژی‌ها و دانستن ترفندهایی برای پیروزی در این مبارزات از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین جهت در این راهنما ترفندهای بازی پابجی موبایل که به شما کمک می‌کنند سریع‌تر در بازی به پیروزی برسید و از عملکرد بهتری در میدان مبارزه برخوردار باشید را برایتان شرح خواهیم داد.

علاوه‌بر دانستن ترفندها و استراتژی‌ها، با داشتن یوسی پابجی موبایل به اندازه کافی نیز می‌توانید پیشرفت زیادی در بازی داشته باشید. یوسی پابجی موبایل را می‌توانید از وبسایت فروشگاه ونوم با قیمت مناسب و با امکان تحویل آنی خریداری کنید.

ترفندهای بازی پابجی موبایل

در ادامه برخی از ترفندهای بازی پابجی موبایل که به شما کمک می‌کنند مانند یک حرفه‌ای در بازی عمل کنید را برایتان شرح خواهیم داد.

رونیکس

انتخاب نقطه مناسب برای فرود

زمانی‌که از هواپیما به بیرون می‌پرید، انتخاب نقطه مناسب برای فرود آمدن نقش مهمی را در چگونگی ادامه بازی شما ایفا می‌کند. بهتر است مکان‌هایی را انتخاب کنید که تجهیزات کافی برای لوت کردن دارند. همچنین باید از فرود آمدن در مناطق پرجمعیت که پلیرهای بیشتری در آن‌جا حضور دارند نیز خودداری کنید. زیرا در این مناطق تنها لحظاتی پس از فرود کشته می‌شوید. مناطق دورافتاده را نیز فراموش کنید زیرا تجهیزاتی برای لوت کردن پیدا نمی‌کنید.

هنگام فرود آمدن باید حواستان به پلیرهای دیگری که با شما فرود می‌آیند نیز باشد. بهتر است نقطه فرود خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که بتوانید بدون درگیر شدن در لحظات ابتدایی بازی، تجهیزات کافی را برای مبارزه بردارید. اولویت شما باید اسلحه، آرمور و تجهیزات پزشکی باشد. به این ترتیب می‌توانید شانس زنده ماندن خود را افزایش دهید.

لوت کردن و مدیریت تجهیزات

تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای به چیزی بیشتر از مهارت تیراندازی نیاز دارد. شما باید منابع کافی در اختیار داشته باشید و آن منابع را به خوبی مدیریت کنید. ساختمان‌ها را لوت کنید و اولویت خود را روی آیتم‌های باارزش و اتچمنت‌ها قرار دهید. اسلحه‌هایی را انتخاب کنید که مکمل یکدیگر باشند؛ برای مثال، اگر یک رایفل دور برد انتخاب می‌کنید، حتما یک شاتگان یا اس‌ام‌جی نیز برای شلیک به فواصل نزدیک نیز بردارید.

مدیریت تجهیزات و آیتم‌هایی که انتخاب می‌کنید برای پیشرفت شما در بازی نقش اساسی دارد. کوله‌پشتی خود را مرتب کنید و آیتم‌های حیاتی و مهم را در اولویت قرار دهید؛ کیت‌های پزشکی، نوشیدنی انرژی‌زا و مهمات ازجمله این آبتم‌های باارزش به‌شمار می‌روند. آیتم‌هایی را که نیاز ندارید از کوله‌پشتی خود خارج کنید تا فضای کافی برای منابع باارزش داشته باشید.

انتخاب اسلحه مناسب

در بازی پابجی موبایل، انتخاب اسلحه مناسب می‌تواند کیفیت گیم‌پلی شما را تعیین کند. هرکدام از اسلحه‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند و در موقعیت‌های مختلفی به کار می‌روند. شاتگان، تفنگ دستی و مسلسل‌ها برای نبردهای تن‌به‌تن و شلیک از فاصله نزدیک مناسبند. این در حالی است که اسالت رایفل‌ها یا تفنگ‌های تهاجمی در موقعیت‌های گوناگون استفاده می‌شوند.

انتخاب تجهیزات کاربردی

علاوه‌بر انتخاب اسلحه، یکی از ترفندهای پابجی موبایل انتخاب تجهیزات مناسب است. آیتم‌هایی مانند کلاه و کوله‌پشتی نقش اساسی در بقای شما ایفا می‌کنند. سعی کنید کلاه‌هایی را بردارید که دارای بالاترین درجه محافظتی هستند. کوله پشتی نیز برای برداشتن مهمات اضافی، پرتابه‌ها و دیگر آیتم‌های ضروری از اهمیت زیادی برخوردار است.

آشنایی کامل با مپ

پلیرهای حرفه‌ای پابجی موبایل همیشه به محیط اطراف خود اشراف دارند و بهترین استفاده را از مپ بازی می‌کنند. هنگام بازی باید مراقب کوچک‌شدن سیف زون یا منطقه امن بازی باشید و حرکات خود را بر این اساس پیش ببرید. در صورت امکان سعی کنید در مرکز منطقه امن قرار بگیرید تا هنگام کوچک‌ شدن سیف زون مجبور نباشید مسافت زیادی را طی کنید.

کسب مهارت در تیراندازی

تیراندازی دقیق و مهارت کافی در کار با اسلحه است که در پابجی موبایل، یک بازیکن حرفه‌ای را از آماتور متمایز می‌کند. بهتر است زمان زیادی را به آموزش کار با اسلحه اختصاص دهید و روی هدفگیری خود با اسلحه‌های مختلف کار کنید. از تنظیمات سنسیتیویتی که مناسب سبک بازی شما است استفاده کنید و با امتحان کردن اسکوپ‌های مختلف اسکوپ دلخواه خود را انتخاب کنید.

برای بهبود کنترل اسلحه، الگوی ریکویل تفنگ‌های رایج بازی را یاد بگیرید. همچنین باید سعی کنید روی هر دو نوع اسلحه برای شلیک‌های دور برد و نزدیک برد تسلط پیدا کنید. یکی دیگر از مواردی که باید هنگام تیراندازی به آن توجه کنید، حرکات‌تان است. بهتر است به جای دویدن به گونه‌ای راه بروید که هدف ساده‌ای برای بازیکنان انمی نباشید و یاد بگیرید حین حرکت هدفگیری دقیق‌تری داشته باشید.

هیل کردن منابع پزشکی

دمج گرفتن در پابجی موبایل یک واقعیت اجتناب‌ناپذیر است. اما شما می‌توانید با استفاده از منابع پزشکی که در اختیار شما قرار داده می‌شود، خود را هیل کرده و با به دست آوردن سلامت به بازی ادامه دهید. همیشه آیتم‌هایی مانند بانداژ، جعبه کمک‌های اولیه و نوشیدنی انرژی‌زا را برای بازیابی سلامت همراه خود داشته باشید. همچنین باید به خاطر داشته باشید که از این منابع با استراتژی صحیح و به صورت بهینه استفاده کنید؛ برای مثال در میانه مبارزه یا زمانی‌که خارج از منطقه آبی قرار دارید.

ارتقا هدفگیری با اسکوپ

اتچ کردن اسکوپ به اسلحه‌هایتان می‌تواند به طور قابل توجهی هدفگیری شما را ارتقا دهید. پابجی موبایل دارای اسکوپ‌های متنوعی است که دید هولوگرافیک، نقطه قرمز و زوم در درجات مختلف را برای شما فراهم می‌کنند. با اسکوپ‌های مختلف کار کنید تا اسکوپی که با سبک بازی شما همخوانی دارد را پیدا کنید. به این ترتیب با هدفگیری دقیق می‌توانید سریع‌تر انمی را از بین ببرید.

حرکت از زیر آب برای حملات مخفیانه

یکی از ویژگی‌های جالب این بازی که جزو ترفندهای بازی پابجی موبایل نیز به‌شمار می‌رود، قابلیت شنا در زیر آب است. از این ویژگی به نفع خود استفاده کنید تا انمی‌هایی که روی خشکی قرار دارند را از بین ببرید. با شنا در زیر آب می‌توانید بدون آنکه توجه کسی را جلب کنید به نقاط مختلف مپ حرکت کنید. گلوله‌ها و پرتابه‌های مختلف به داخل آب نفوذ نمی‌کنند و این خود به شما برتری بیشتری می‌دهد. به‌علاوه، به خاطر داشته باشید که هر چند ثانیه یک‌بار به روی سطح آب بیایید تا نفس بگیرید. البته این کار را باید بدون جلب توجه انجام دهید.

کار گروهی و ارتباط با هم تیمی‌ها

برقراری ارتباط موثر با هم تیمی‌های خود در پابجی موبایل یک امر ضروری برای پیشرفت در این بازی به‌شمار می‌رود. برای برقرار ارتباط با هم تیمی‌های خود می‌توانید از چت صوتی داخل بازی یا دیگر ابزار ارتباطی استفاده کنید. با صحبت کردن با هم تیمی‌های خود می‌توانید لوکیشن بازیکنان انمی را به اشتراک بگذارید و درباره استراتژی‌ها و لوت‌های باارزش نیز صحبت کنید.

به‌علاوه، آشنایی با سبک بازی هم تیمی‌هایتان و مهارت‌های آن‌ها نیز حس کار گروهی را در شما تقویت می‌کند. شما می‌توانید یکدیگر را هنگام لوت کردن یا حمله کردن پوشش دهید. تیمی که اعضای آن‌ها با یکدیگر ارتباط موثر داشته باشند نسبت به پلیرهای دیگر برتری داشته و شانس بیشتری برای پیروزی در مبارزات پابجی موبایل دارند.

کلام پایانی

پابجی موبایل یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ژانر بتل رویال است که گیمرهای زیادی را مجذوب خود ساخته است. مسلما در چنین بازی محبوبی که طرفداران زیادی دارد، هدف هر پلیر این است که به بهترین شکل خود در بازی ظاهر شود. به همین دلیل در این راهنما شما را با ترفندهای بازی پابجی موبایل که می‌توانند هر فردی را به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل کنند آشنا کردیم. با داشتن یوسی پابجی موبایل نیز می‌توانید سطح بازی خود را بیشتر ارتقا دهید و به امکانات بیشتری در این بازی دست پیدا کنید. یوسی پابجی موبایل را می‌توانید از وبسایت فروشگاه ونوم با قیمت مناسب خریداری کرده و به صورت آنی تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا