معرفی ۵ شیرینی فروشی گرگان که برایشان صف می‌کشند


 

گرگان یکی از شهرهای شمالی کشور ما است. سوغاتی‌های مختلفی در این منطقه وجود دارد که شیرینی‌های سنتی در میان آن‌ها قرار گرفته‌اند. از جمله سوغاتی‌های گرگان می‌توانیم به نان زنجبیلی، حلوای آماج، سرغربیلی، نان پادرازی، گلوچه، نان قندی، نان خرمایی، نان گلاج و … اشاره کنیم. برای خرید مدل‌های باکیفیت و تازه سوغاتی‌های گرگان باید به دنبال بهترین شیرینی فروشی‌ها باشید. با یک پرس و جوی ساده از بومیان این منطقه به راحتی می‌توانید این فروشگاه‌ها را پیدا کنید، اما ما هم در اینجا لیستی از بهترین شیرینی فروشی گرگان را به همراه شماره تماس و آدرس در اختیارتان قرار داده‌ایم.

شیرینی فروشی شهرام گرگان در نعلبندان

 

یکی از شیرینی فروشی‌های معروف در محله نعلبندان گرگان، با نام شهرام شناخته می‌شود. فروشگاهی که می‌توانید در آن انواع شیرینی خشک، تر و همچنین شکلات و کیک‌های فوندانت و خامه‌ای را پیدا کنید. ساعت کاری این فروشگاه تا 9 شب بوده و سوغاتی‌های مختلف شهر را نیز می‌توانید در آن پیدا کنید.

شماره تماس: 09111701337

آدرس: گرگان، خیابان شهدا، روبه روی لاله ی چهارم

شیرینی فروشی کندو گرگان در خیابان ولیعصر

 

این شیرینی فروشی در محله گرگانپارس و در خیابان ولیعصر قرار گرفته است. انواع مختلفی از شیرینی تر و خشک، رولت، کیک‌های مختلف، شیرینی‌های سنتی، حلوا، تخمه و آجیل همچنین گز و سوهان را می‌توانید از این فروشگاه خریداری کنید. شیرینی فروشی کندو در نزدیکی موزه زمین شناسی و پاساژ کوروش در گرگان واقع شده است.

آدرس: استان گلستان، گرگان، ولیعصر، بین عدالت 34 و 36

شماره تماس: 01732327181

شیرینی سرای تشریفات گرگان در محله بوعلی

 

یکی دیگر از انواع شیرینی فروشی‌های معروف در گرگان که در محله بوعلی واقع شده با نام تشریفات شناخته می‌‌شود. این شیرینی فروشی، پخت مخصوص روز داشته و کلیه محصولاتش تازه و باکیفیت است. در شیرینی فروشی گرگان می‌توانید انواع مختلفی از شیرینی‌های سنتی این شهر را پیدا کنید و برای سوغاتی خریداری نمایید.

آدرس: گرگان، ملاقاتی، خ. بهشتی، خ. شهید بهشتی

شماره تماس: 01732226654

شیرینی فروشی زیتون گرگان در بلوار گلشهر

 

نام شیرینی زیتون گرگان نیز در میان بهترین شیرینی فروشی گرگاندیده می‌شود. مکانی واقع در محله گلشهر که در آن انواع شیرینی، کیک، محصولات سنتی شهر و … قرار داشته و به صورت کاملا تازه و باکیفیتی بالا تهیه می‌شود.

آدرس: گرگان، بلوار گلشهر، بین 9 گلشهر و 7 گلشهر

شماره تماس: 01732558637

شیرینی بلوط گرگان واقع در زیباشهر

 

شیرینی فروشی بعدی در لیست ما در منطقه زیباشهر و نزدیکی بلواری به نام ناهارخوران واقع شده است. از نظر موقعیت مکانی می‌توانیم آن را نزدیک به مرکز تجاری تندیس ببینید. در این فروشگاه انواع مختلف کیک و شیرینی و همچنین سواغاتی‌های سنتی گرگان به صورت روزانه و تازه پخته شده و به فروش می‌رسد. برای خرید از آن کافی است از ساعت 8 صبح تا 23 به آن مراجعه کنید.

آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران

شماره تماس: 01732529194

سفارش آنلاین شیرینی گرگان

 

برای خرید شیرینی به عنوان سوغات یا مصرف شخصی نیازمند مراجعه به شیرینی فروشی‌ها خواهید بود که این موضوع در شهر پرتوریستی مانند گرگان نیازمند زمان زیادی است. منتظر ماندن در صف، ترافیک و حتی پیدا کردن آدرسی که شاید تا به حال به آن مراجعه نکرده‌اید، از جمله مشکلاتی است که ممکن است در این مسیر همراه شما باشد. امکان خوبی که در برخی از شیرینی فروشی‌ها وجود دارد، امکان سفارش آنلاین شیرینی گرگان از طریق سرویس اسنپ فود است که همه ما نام آن را شنیده‌ایم.

یک فرایند ساده که تنها با چند کلیک انجام شده و باعث صرفه جویی زیادی در زمان ما خواهد شد. شما می‌توانید با در نظر گرفتن هر یک از شیرینی فروشی‌هایی که در اینجا به آنها اشاره شد و در نهایت پیدا کردنشان در اپلیکیشن اسنپ فود به منوی آنها دست پیدا کنید. کلیه شیرینی‌ها و محصولاتشان را به همراه قیمت ببینید و در نهایت سفارش خود را نهایی کنید. محصول مورد نظر شما پس از ثبت سفارش و پرداخت، از طریق اسنپ فود دریافت شده و در نهایت، با همان کیفیت خرید حضوری بسته بندی و در کوتاهترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

سفارش آنلاین نه تنها صرفه جویی زیادی را در زمان شما خواهد داشت، بلکه به شما امکان استفاده از کدهای تخفیف را نیز می‌دهد.

دیگر شیرینی فروشی‌های شهر گرگان

5 مورد عنوان شده در بالا میان بهترین شیرینی فروشی‌های گرگان قرار گرفته‌اند، اما به جز این، جدول زیر نیز لیستی از شیرینی‌فروشی‌هایی که شاید کمی ناشناخته شده‌تر باشند، را به شما معرفی خواهد کرد:

شیرینی فروشی آدرس شماره تماس
قنادی پانیذ گرگان گرگان، زیر گذر گلشهر، خیابان ولیعصر 01732524815
شیرینی مرسا گرگان گرگان، محله پاسارگاد گرگان، بلوار ناهارخوران 01732547606
شیرینی شاهین گرگان گرگان، امام خمینی، آفتاب 21 01732222582
شیرینی ساج طلایی گرگان گرگان، خیابان شهدا، نبش چهارراه شهدا 01732237111
شیرینی سنتی گرگان گرگان، خیابان پنجم آذر، آذر پنجم،پشت پارک شهر 60073234017
شیرینی توسکا گرگان گرگان، بین آذر هفتم و نهم،خیابان پنج آذر 01732333993
شیرینیقندعسل گرگان گرگان، خيابان مطهري جنوبي بين مطهری 09113701051

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی چند شیرینی فروشی معروف در شهر گرگان پرداختیم و با نحوه سفارش آنلاین از اسنپ فود آشنا شدیم. تعداد شیرینی فروشی‌هایی که در این شهر وجود دارد بسیار بیشتر از آنهایی است که در اینجا به آنها اشاره کردیم.اگر قصد مراجعه حضوری دارید، آدرس کلیه این مراکز را برایتان قرار داده‌ایم، در غیر اینصورت اسنپ فود نیز انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.شما هم اگر تجربه خرید از مراکز دیگری را داشته‌اید، نام و آدرسشان را با ما به اشتراک بگذارید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا