معرفی 10 عطر مناسب فصل زمستان


«بو، قلعه خاطرات است» این نقل قول، جمله‌ای طلایی از مارسل پروست، نویسنده فرانسوی است. عطر دست مادر، بوی نوزاد تازه به دنیا آمده، رایحه خوش غذاهای محبوبمان و صدها مثال موثق دیگر درباره تاثیر رایحه‌ها بر یادآوری خاطرات وجود دارد. به شکلی که می‌توان گفت حس بویایی، طناب محکم اتصال خاطرات بر دنیای حال حاضر ما است. ویژگی منحصر به فردی که پایه و اساس طراحی و تولید عطر محسوب می‌شود. انتخاب عطر مناسب با توجه به زمان و فضا، راهکاری ساده و هوشمندانه برای جاودان ماندن است.

10 عطر جذاب برای روزهای زمستانی

همان‌طور که اشاره شد، انتخاب عطر مناسب نقش مهمی در تاثیر گذاری این محصول دارد. در این بین، فاکتور آب و هوا یکی از مهم‌ترین متغیرهای پیش‌رو در زمینه انتخاب عطر به شمار می‌رود. فصل زمستان، شروع فرمانروایی ملکه برفی و وزش بادهای اساطیری است. زمانی که تنها رام کننده رنج سرما، عطرهای گرم شرقی و چوبی هستند. پایه‌های ماندگار و پودری که ساعت‌های متمادی در کنار شما و لباس‌های گرمتان می‌مانند. اگر شما هم به دنبال تجربه‌ای متفاوت و ارزشمند از فرمانروایی عطرهای گرم زمستانی هستید، این پیشنهادها برای شما است:

1.      ادوپرفیوم تام فورد بلک ارکید

بلک ارکید، جادوی گرم شب‌های زمستان و حسی اسرار آمیز از ترکیب داستان‌های شبانه در کنار شومینه گرم کلبه‌های جنگلی است. عطری تند و اغوا کننده، که هاله‌ای از گرما را به استایلتان هدیه می‌دهد. نت کلیدی این ادوپرفیوم، عصاره منحصر به فرد ارکیده سیاه است که به همنشینی پاتچولی و ترافل سیاه در یک شب زمستانی دعوت شده. این عطر را می‌توانید برای مهمانی‌های مجلل و رویدادهای رسمی استفاده نمایید.

عطرهای مناسب فصل زمستان

2.      ادو پرفیوم باربری گادس

ادوپرفیوم گادس از برند باربری، شما را به الهه زیبایی زمستان بدل می‌کند. این ادوپرفیوم، بمبی فوق العاده‌ از تلفیق عطر وانیل و اسطوخودوس را در خود جای داده است. قلب عطر، رایحه‌ای لاکچری از خاویار وانیلی را به مشام می‌رساند. پایه عطر گادس نیز، مطلقا از عطر پودری وانیل تشکیل شده است. این عطر با ماندگاری بیش از 6 ساعت، انتخابی عالی برای گذراندن عصرهای زمستانی است.

3.      ادوپرفیوم والنتینو دونا بورن این روما اینتنس

والنتینو اینتنس، جوهره رومنس مدرن را به رخ می‌کشد. این عطر زنانه تضاد عطری تند کهربا با رایحه‌های گلی، یادآور زیبایی و زنانگی به سبک امروزی است. این ادوپرفیوم با ترکیبی جذاب از بوربون، نارنج، ترنج و انگور فرنگی سیاه به استقبالتان می‌آید. قلب عطر به یاس منتهی می‌شود و شما را از پلی عطرآگین و گلی به پایه گرم بنزوئین هدایت می‌کند. والنتینو اینتنس، انتخابی فوق العاده برای قرارهای عاشقانه و دیدارهای رسمی در فصل زمستان است.

4.      ادو پرفیوم دولچه گابانا دووشن

دولچه گابانا با طراحی ادوپرفیوم دووشن، تندیسی تمام عیار از زنانگی را به نمایش گذاشته است. این ادوپرفیوم با انفجاری تازه و انرژی بخش از عطر لیمو شیرین به پیشواز شما می‌آید. در نت میانی، رایحه ملیح و زنانه شکوفه پرتقال انتظار شما را می‌کشد. در نهایت نیز پایه وانیل ماداگاسکار، عطری شیرین و مخملی را در اختیارتان قرار می‌دهد.ا ین عطر، پیشنهاد هوشمندانه‌ای برای استفاده روزانه محسوب می‌شود. به خصوص مواقعی که دوست دارید بدون جلب توجه، در جمع‌ها و دورهمی‌ها بدرخشید.

5.      ادوپرفیوم کرید کارمینا

کارمینا، شاهکاری تکرار نشدنی از برند کرید است. نمایشی از درهم پیچیدگی سنتی رایحه‌های گلی، با پیچکی از عطر کم نظیر گیلاس. نت ابتدایی عطر با هنرنمایی گیلاس سیاه، فلفل صورتی و زعفران نمایش را آغاز می‌کند. با ورود قلب گلی کارمینا، شما به فستیوالی از رقص بنفشه و گل صد تومانی دعوت می‌شوید. در آخر نیز، پایه جذاب مشک و عنبر در کنار رزین و کندر، ماندگاری خارق العاده‌ای به این عطر می‌بخشند. ماندگاری بالا و رایحه خاص کارمینا، آن را به یکی از پرفروش‌ترین‌های دنیای عطر تبدیل کرده است.

6.      ادوپرفیوم تیفانی اند کو رزگلد اینتنس

عطر رزگلد اینتنس، رایحه‌ای خیره کننده از ترکیب گل و میوه را به نمایش می‌گذارد. با آستری گرم از پایه مخمل‌گون و پیچیده نت‌های ادویه‌ای. عطر تند فلفل صورتی در کنار ترکیبات مرکباتی، شروعی جنجال برانگیز را رقم می‌زند. در ادامه، کارناوال جذابی از شکوفه پرتقال، یاس و انگور شما را به قلب عطر هدایت می‌کند. در نهایت، نت‌های گرم پاتچولی، چوب و شکر صورتی با شکوهی غیر منتظره پدیدار می‌شوند.

عطر زمستانی

7.      ادو‌پرفیوم ورساچه کریستال نویر

کریستال نویر، یکی از پرطرفدارترین و خاص‌ترین انواع عطر ورساچه است. نت ابتدایی این ادوپرفیوم با ترکیبی گرم و متفاوت از هل، زنجبیل و فلفل آغاز می‌شود. سپس عطر گلی یاسمن، پیونی و شکوفه پرتقال در کنار گرمای رایحه نارگیل به مشام می‌رسد. پایه اصلی عطر نیز، تلفیقی کلاسیک و ماندگار از چوب صندل سفید، مشک و کهربا است.

8.      ادو‌پرفیوم گوچی گیلتی

ادوپرفیوم گیلتی از برند گوچی، احتمالا جذاب‌ترین و غیر منتظره‌ترین رایحه‌ای است که در تمام عمر خود آن را استشمام می‌کنید. نت ابتدایی عطر با رایحه مست کننده شاه توت شروع می‌شود و وایبی رمانتیک و اغوا کننده به وجود می‌آورد. در ادامه، حسی رمانتیک از ظرافت گل رز به خودنمایی می‌پردازد. اما سوپرایز اصلی گیلتی گوچی، پایه آن است که همنوازی گرمی از تلفیق چوب و چرم را به شما هدیه می‌دهد.

9.      ادوپرفیوم چای سفید بولگاری

ادوپرفیوم وایت تی یا همان چای سفید از برند بولگاری، یکی از محبوب‌ترین عطرهای زمستانی اخیر است. این رایجه خاص را می‌توان به عنوان پرتره‌ای از لطافت، جذابیت و گرما توصیف نمود. رایحه تسکین دهنده وایت تی، یادآور عطر خاص و کمیاب چای سفید از کوه‌های هیمالیا و نپال است. به همراه همنشینی ظریف و تکرار نشدنی فلفل سفید و درمنه که در کنار مشک و رایحه‌های چوبی به خوبی می‌درخشند. وایت تی بولگاری، عطری یونیسکس است و انتخابی عالی برای خاص پسندان به حساب می‌آید.

عطر مناسب زمستان

10.  ادوپرفیوم دیپتیک تام دائو

تام دائو، معروف‌ترین عطر برند دیپتیک با رایحه غالب چوبی است. در ترکیب رایحه‌های این عطر مینیمال و کم نظیر، تنها از نت‌های چوبی استفاده شده است. حتی در نت پایه نیز، خبری از ترکیبات ماندگار شرقی و ادویه‌ای نیست. این عطر با رایحه چوبی-جنگلی سرو آغاز می‌شود. با رسیدن به پایه، عطر چوب صندل به صورت غالب به مشام می‌رسد. تام دائو، عطری یونیسکس و جذاب برای قرارهای کاری و رسمی شما در فصل زمستان است.

ولی اگر به دنبال عطرهای اقتصادی با کیفیت قابل قبول و ماندگار هستید، می‌توانید به سراغ گزینه‌های ایرانی عطر برای زمستان مانند عطر نوید محمد‌زاده و همچنین عطر لیلا حاتمی بروید. این دو پیشنهاد، در کنار ماندگاری و کیفیت خوب، قیمت مناسب‌تری نیز دارند.

رپورتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا