مقایسه سری کتاب‌های ریاضیات تجربی خیلی سبز


ریاضی یکی از چالشی ترین و رتبه سازترین درس های کنکور رشته تجربیه. به احتمال زیاد از اهمیت درس ریاضی تو رشته تجربی خبر داری. اما شاید تا حالا تو درس ریاضی قوی عمل نکردی و یا به خاطر تنوع کتاب های کمک آموزشی ریاضی نتونستی مناسب ترین کتاب رو برای خودت انتخاب کنی. انتشارات خیلی سبز تو درس ریاضیات تجربی خیلی خوب عمل کرده و کتاب های متنوعی رو منتشر کرده. تو می تونی با انتخاب یه منبع آموزشی درست، این درس رو به یه فرصت خوب برای رسیدن به رتبه های برتر کنکور تبدیل کنی. پس با سنجاب بوک همراه باش تا ببینیم با این کتابا چند چندیم!

محتوا پنهان

کتاب ریاضیات تجربی جامع خیلی سبز


درسنامه کتاب ریاضیات تجربی جامع خیلی سبز

یکی از کامل ترین و پرطرفدارترین کتاب های انتشارات خیلی سبز، کتاب رياضي جامع خيلي سبز هست. درسنامه رياضي جامع تجربی خيلي سبز به صورت نکته و تسته و برای همین به عنوان منبع دوم کاملا مناسبه. اگه پایه خوبی تو درس ریاضیات تجربی نداری و بخوای این کتاب رو به عنوان اولین منبع آموزشی انتخاب کنی، احتمالا مجبور بشی نکته ها رو حفظ کنی و آخر هم نتونی تست ها رو خوب حل کنی. کتاب جامع ریاضی خیلی سبز بین نکات درسنامه، تمرین هایی هم گنجونده که چینششون از ساده به سخته. اینطوری موقع خوندن درسنامه میتونی سوال هم حل کنی و با کاربرد نکته تو خود سوال آشنا بشی.

تست کتاب ریاضیات تجربی جامع خیلی سبز

دکتر سارا بهروان

تعداد تست های ریاضیات جامع تجربی خیلی سبز حدود سه هزار تاست و تیپ های متنوع تستی رو خیلی خوب پوشش داده. به خاطر تعداد زیاد تست های کتاب بهتره که در طول سال تحصیلی حل و بررسی بشن. تست های کنکور سراسری داخل و خارج از کشور و حتی تست های آزمون های قلم چی هم بین تست های تالیفی وجود دارن.

برای چینش تست ها تلاش شده ترتیب ساده به سخت رعایت شه. تست ها میکرو طبقه بندی نیستن ولی کنار هر تست شکلکی وجود داره که تست ها رو سطح بندی میکنه. کنار بعضی از تست ها هم شکلک آبی وجود داره تا وقتی خواستی مرور کنی یا وقت کمی داشتی کارتو راه بندازه!


پاسخنامه کتاب ریاضیات تجربی جامع خیلی سبز

واقعا کامله و خیلی خوب مراحل حل سوال رو با حوصله بهت توضیح میده. اینطوری نبوده که فقط فرمول و راه حل ریاضی رو بگه و بره! برای بعضی از سوال ها هم روش حل سریع و روش حل دوم نوشته که این خودش یه مزیت دیگه برای کتاب ریاضیات تجربی جامع خیلی سبزه. این کتاب هم پاسخ کلیدی داره که تو جلد اوله و هم پاسخ تشریحی داره که تو جلد دومه.

کتاب ریاضیات تجربی جامع پیشرفته نردبام خیلی سبز

درسنامه کتاب ریاضیات تجربی جامع پیشرفته نردبام خیلی سبز

درسنامه های کتاب نردبام ریاضی تجربی جامع خلاصه‌ و کم حجم هستن. این کتاب حتی نسبت به کتاب جامع خیلی سبز که تو بخش قبلی بررسیش کردیم، درسنامه های خلاصه‌ تری داره. تو درسنامه ها توضیحات کوتاهی نوشته شده و تمرین های زیادی هم نداره. البته این به خاطر اینه که کتاب ریاضی تجربی جامع پیشرفته نردبام خیلی سبز یک کتاب مکمله و حتما قبل از اون باید خوب درس رو یاد بگیری و تمرین هم کرده باشی.

تست کتاب ریاضیات تجربی جامع پیشرفته نردبام خیلی سبز

همونطور که از اسم کتاب پیداست، تست های ریاضی جامع نردبام انتشارات خیلی سبز نسبت به کتاب های دیگه یه سطح بالاتره. البته باید این رو هم اضافه کرد که در واقع سه نوع تیپ تست در کتاب وجود داره که همه اون ها الزاما سخت نیستن.
تو دسته ی اول تست ها کتاب با طراحی تست های برگرفته از کتاب درسی، سعی کرده تا تمرین های مهم و ایده دار کتاب درسی رو به صورت خلاقانه ارائه کنه. سطح این دسته از تست ها خیلی بالا نیست و با تسلط رو مطالب و مفاهیم درس قابل حله. دسته دوم تست ها، سوالات کنکورهای سراسری اخیره که با مشخصاتش در کنار سوال، آورده شده. سطح این تست ها هم خیلی بالا نیست و متوسط ارزیابی میشه.

اما دسته سوم یعنی تست های تالیفی بخش اصلی کتاب ریاضی تجربی جامع کنکور نردبام خیلی سبزه. حل این سوال ها نیاز به ایده و فکر خلاقانه داره. سطحشون دشواره و دلیل اصلی تمایز این کتاب نسبت به بقیه کتاب های ریاضیات تجربیه. به خاطر حجم کمی که این کتاب نسبت به کتاب جامع خیلی سبز داره، طبیعتا تعداد تست هاش هم کمتر شده. اما به خوبی تونسته تنوع تستی رو حفظ کنه و از این بابت منبع تست زنی خوبی محسوب میشه.

پاسخنامه کتاب ریاضیات تجربی جامع پیشرفته نردبام خیلی سبز

کتاب ریاضیات تجربی جامع پیشرفته نردبام خیلی سبز، در آخر هر فصل پاسخ تشریحی داره. اینطوری دسترسی به پاسخنامه خیلی راحت تر شده. همچنین پاسخنامه کلیدی هم در آخر کتاب اومده. برای همه سوالات، توضیح فارسی نوشته شده تا فهم راه حل ها راحت تر بشه. البته به خاطر کم حجم کردن کتاب، همه محاسبات ریاضی تو پاسخنامه نوشته نشده. برای بعضی از سوال ها روش دوم و تستی هم ارائه شده که از مزیت های این کتاب محسوب میشه.

کتاب ریاضیات تجربی تکمیلی تست خیلی سبز

درسنامه کتاب ریاضیات تجربی تکمیلی تست خیلی سبز
کتاب ریاضیات تجربی تکمیلی تست خیلی سبز منبع مکمل کتاب ریاضیات تجربی جامع (دو جلدی) خیلی سبزه. این کتاب بانک تسته و درسنامه نداره. پس بهتره که بعد از مرور مطالب تو دوران جمع بندی ازش استفاده بشه.

تست کتاب ریاضیات تجربی تکمیلی تست خیلی سبز
خود کتاب ریاضیات تجربی تکمیلی خیلی سبز تست های متنوع و سر سختی داره. حالا وقتی کتاب تکمیلی ازش منتشر میشه طبیعتا باید سوال های چالشی تری داشته باشه. برای حل سوال های این کتاب لازمه که حتما از قبل مطالعه و تمرین کرده باشی تا با دیدن سوال ها نا امید نشی و اعتماد به نفست رو تو حل سوال ها از دست ندی.

اکثر تست های کتاب تکمیلی ریاضیات تجربی تست خیلی سبز تالیفی هستن، اما سوالات کنکور های چند سال اخیر هم بینشون پیدا میشه. این کتاب به کسایی پیشنهاد میشه که کتاب جامعی مثل کتاب ریاضیات تجربی خیلی سبز رو در طول سال کار کردن و تو دوران جمع بندی دنبال یه منبع مکمل می گردن.

پاسخنامه کتاب ریاضیات تجربی تکمیلی تست خیلی سبز
ریاضیات تجربی تکمیلی خیلی سبز هم مثل بقیه کتاب های خیلی سبز پاسخنامه تشریحی و کلیدی داره. پاسخنامه کتاب ریاضیات تجربی تکمیلی، کاملا تشریحیه و حتی برای بعضی از سوال ها چند روش حل نوشته که از مزیت های کتابه. معمولا روش حل اول آسون تره اما یاد گرفتن روش حل های دیگه برای افزایش سرعت تو تست زنی واجبه.

 

کتاب فصل آزمون ریاضیات تجربی خیلی سبز

 

درسنامه کتاب فصل آزمون ریاضیات تجربی خیلی سبز

کتاب فصل آزمون ریاضیات تجربی جامع خیلی سبز هم مثل کتاب تکمیلی خیلی سبز، درسنامه نداره.


تست کتاب فصل آزمون ریاضیات تجربی خیلی سبز

تست های کتاب فصل آزمون ریاضی تجربی خیلی سبز تو چندین مدل آزمون موضوعی و فصلی و جامع دسته بندی شدن. تست ها کاملا متنوع هستن و چندین سطح رو در بر گرفتن؛ برای همین دانش آموزها در هر سطحی که باشن، می تونن از کتاب فصل آزمون خیلی سبز برای جمع بندی و مرور استفاده کنن. همه تست های این کتاب تالیفی نیستن و در بینشون تست های کنکور های سراسری هم پیدا میشه. از مزیت های خیلی خوب کتاب ریاضیات تجربی فصل آزمون، آزمون های جامع مشابه کنکور هست که در پایان فصل ها اومده. با حل این آزمون ها به صورت زماندار و در شرایط مشابه کنکور میتونی آمادگی خودتو برای درس ریاضیات تجربی کنکور محک بزنی.

پاسخنامه کتاب فصل آزمون ریاضیات تجربی خیلی سبز

هر دو پاسخنامه تستی و تشریحی تو کتاب فصل آزمون ریاضی تجربی جامع کنکور خیلی سبز وجود داره. تو پاسخنامه تشریحی توضیح فارسی هم در کنار حل ریاضی نوشته شده تا درک اون راحت تر بشه.


کتاب جمع بندی ریاضی کنکور تجربی خیلی سبز

درسنامه کتاب جمع بندی ریاضی کنکور تجربی خیلی سبز

جمع بندی ریاضی کنکور تجربی خیلی سبز یکی دیگه از کتاب های ریاضیات تجربی خیلی سبزه که به درد جمع بندی می خوره. با این تفاوت که این کتاب جمع و جور کاملا با هدف جمع بندی تو ایام نزدیک به کنکور تالیف شده. درسنامه های این کتاب کاملا خلاصه و کوتاه‌ هستن و هم چنین برای تثبیت بهتر مطالب برای داوطلب ها از جدول استفاده شده.

تست کتاب جمع بندی ریاضی کنکور تجربی خیلی سبز



تعداد تست های جمع بندی ریاضی تجربی خیلی سبز حدود ۵۰۰ تاست که کاملا مناسب دوران جمع بندیه. برای جمع آوری تست ها از سوال های تالیفی و تمرین های کتاب درسی و کنکور های سراسری چند سال اخیر استفاده شده. در پایان کتاب ۳ تا آزمون جامع مشابه کنکور طراحی شده که حل کردن اون ها به صورت زماندار و تو شرایط مشابه کنکور، آمادگیت رو برای جلسه کنکور بیشتر میکنه.

پاسخنامه کتاب جمع بندی ریاضی کنکور تجربی خیلی سبز

بعد از تست های هر فصل، پاسخ تشریحی اون فصل قرار گرفته. پاسخنامه کتاب جمع بندی ریاضی تجربی کنکور خیلی سبز برخلاف درسنامه‌ش که خلاصه‌ست، واقعا کامله و از حل هیچ سوالی کم نکرده.

 

جمع بندی کتاب های ریاضیات تجربی خیلی سبز

درس ریاضی تو کنکور تجربی درس مهم و زمان گیری هست. قطعا عملکردت تو این درس سر جلسه کنکور میتونه تاثیر به سزایی رو حل سوالات درس های دیگه و در کل نتیجه کنکورت داشته باشه. کتاب های ریاضیات تجربی خیلی سبز همیشه جزء پرفروش ترین کتاب های کنکور تو درس ریاضی بودن. با توجه به نیاز و سطحت می تونی کتاب مناسب خودت رو انتخاب کنی و با درصد درس ریاضیت به رتبه های خیلی خوب برسی.
مرسی که با سنجاب بوک ( کتابفروشی سنجاب) همراهی کردی و این مطلب رو خوندی! اگه نظری داشتی خوشحال میشیم بشنویمش! 😊

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا