مقایسه 2 مدل از جارو شارژی های رباتیک S10 و Mop 2 Lite شیائومی


امروزه به دلیل افزایش مشغله های کاری، یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد، تمیز بودن خانه شان است. اما متاسفانه همه به قدری درگیر کار های بیرون از خانه خود هستند که به هیچ وجه به کار های خانه نمی رسند. و مهم ترین کار در خانه نیز تمیز کردن زمین خانه از گرد و غبار و آشغال های ریز و درشت است. بیشتر مردم برای تمیز کردن خانه از روش های متداولی مانند جارو های برقی استفاده می کنند، که این روش در کنار وقت گیر بودن بسیار پر سر و صدا است. اما چاره کار چیست؟ از چه روشی می توانیم برای تمیز کردن منزلمان استفاده کنیم که بدون دردسر و بدون کمک گرفتن از ما باشد!؟

جارو های رباتیک جزو جدید ترین تکنولوژی های پیشرفته کمپانی ها هستند که با فشردن یک دکمه تمامی محیط را به طور کامل تمیز می کنند. این دستگاه جارو شارژی هوشمند رباتیک جزو ربات های پیشرفته و کوچک بوده که از طریق اپلیکیشن ها می توانید آن ها را کنترل کرده و به راحتی از منزل خود خارج شوید، و زمانی که به خانه باز می گردید با محیطی تمیز و پاکیزه رو به رو خواهید شد. جارو رباتیک یکی از انواع لوازم خانگی هوشمند است که برای تمیز کردن محیط کاربرد دارد. این وسیله، صفحه ‌ای دایره ‌ای شکل است که تقریباً مسطح بوده و ارتفاع خیلی کمی از سطح زمین دارد.

 

رونیکس

مزایای جارو رباتیک

نیاز نداشتن به کاربر

بر خلاف جاروبرقی ‌های معمولی، جارو های رباتیک به کنترل و دخالت کاربر نیازی ندارند. در واقع فقط کافی است یک برنامه ابتدایی به این دستگاه هوشمند داده شود تا بتواند قدرت مکش خود را تنظیم کرده و هر سطحی را تمیز و مرتب کند.

اتوماتیک بودن

این ویژگی برای کسانی که با محدودیت ‌های فیزیکی رو به‌ رو هستند، بسیار مفید و کاربردی است. اتوماتیک بودن جارو رباتیک هوشمند به افراد کمک می ‌کند که در طول فرآیند تمیز کاری، از زمان خود نهایت استفاده را برده و به کار های دیگر بپردازید. اگر شاغل هستید، با خرید یک جاروبرقی هوشمند می توانید از زمان خود بهینه استفاده کنید.

نگهداری راحت

جارو های رباتیک به فضای زیادی نیاز ندارند. همچنین نگهداری از آن بسیار آسان بوده و در صورت عدم آسیب، می ‌‌‌تواند سال ‌ها برایتان کار کند. بعلاوه چون ارتفاع بسیار کمی دارد، به آسانی به مناطقی مثل زیر میز، تخت یا حتی زیر مبل دسترسی دارد و به دلیل نداشتن سیم، با محدودیت کوتاهی سیم نیز رو به ‌رو نخواهید شد.

تشخیص هوشمند

بیشتر مدل های جارو رباتیک به قابلیت تشخیص هوشمند سطوح مجهز هستند. به این معنی که جارو هوشمند شما تشخیص می ‌دهد که بر روی سرامیک و پارکت قرار دارد یا با فرش برخورد کرده است و می ‌تواند قدرت مکش خود را متناسب با نوع سطح، تغییر دهد.

سنسور تشخیص ارتفاع

اغلب جارو های رباتیک به سنسور تشخیص ارتفاع مجهز هستند و می ‌توانند در صورت نزدیک شدن به پله، خطر سقوط را حس کرده و متوقف شوند. البته امتیاز اصلی جارو های هوشمند این است که، می ‌توانید با برنامه ریزی و تغییر تنظیمات آن، یک دیوار مجازی برای جارو رباتیک تعریف کرده و ورود به برخی مناطق را برای او ممنوع کنید.

از چه برندی جارو رباتیک را خریداری کنیم؟

خرید جارو رباتیک جزو تصمیمات حساس است چرا که قیمت بسیار بالایی دارند، به همین دلیل باید در هنگام خرید حتماً به شرکت سازنده آن توجه کافی داشته باشید. یکی از معروف ترین شرکت هایی که در زمینه تولید جارو رباتیک فعالیت دارد، می توان به کمپانی بزرگ شیائومی اشاره کرد. شیائومی یک شرکت چینی طراحی و تولید محصولات الکترونیک است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت، از بزرگ ‌ترین شرکت ‌ها در زمینه طراحی، توسعه و فروش تلفن ‌های هوشمند، نرم ‌افزار تلفن همراه و لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم خانگی و ابزار است.

نکته: البته لازم به ذکر است که بگوییم، کمپانی شیائومی برای هر بودجه ای پیشنهادی دارد، به همین دلیل در ادامه قصد دارد به نقد و بررسی دو مدل از جارو رباتیک های ارزان خود بپردازد.

معرفی جارو رباتیک شیائومی مدل S10:

  • دارای قدرت مکش 4000 پاسکال
  • قدرت باتری 3200 میلی آمپر
  • قابلیت برنامه ریزی
  • میزان صدای بسیار کم
  • نقشه برداری هوشمند
  • قابلیت حرکت زیگزاگی و Y شکل
  • قابلیت اتصال بی سیم به منبع تغذیه

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Robot Vacuum S10 یک محصول هوشمند، زیبا و بسیار کار آمد بوده که فرآیند تمیز کردن سطوح مختلف را به‌ سادگی و به صورت کاملاً خودکار امکان ذیر می کند. این محصول از فناوری LDS جهت نقشه‌ برداری از محیط استفاده می ‌کند که دقت بسیار بالایی داشته و فرآیند اسکن محیط را در سریع ‌ترین زمان ممکن انجام می‌ دهد. جارو رباتیک S10 دارای دمنده فن مکنده قوی بوده که، می تواند انواع کثیفی ها را جارو بکشد. همچنین این محصول دارای مخزن آب هوشمند است که می تواند آب را به طور یکنواخت آزاد کند تا شما از رطوبت ثابت بدون خیس شدن کف مطمئن شوید.

طراحی و ظاهری جارو شارژی رباتیک شیائومی مدل S10

طراحی جاروبرقی رباتیک شیائومی، بیش از هر چیز نشانگر مدرن بودن و فناوری پیشرفته موجود در آن است.

جاروبرقی رباتیک شیائومی S10، از یک بدنه دایره‌ ای شکل تشکیل شده. در بخش جلویی دستگاه، یک سنسور قرار گرفته است که جاروبرقی رباتیک که برای تشخیص موانع از آن استفاده می کند. روی بدنه این جارو رباتیک، کلید خاموش و روشن و تنظیم وضعیت فعالیت دستگاه و سنسور LDS مشاهده می ‌شود. در بخش پشتی جاروبرقی نیز محل درگاه شارژر و هم ‌چنین محفظه مربوط به تهویه هوا تعبیه شده است. در زیر دستگاه نیز می ‌توانیم یک برس، حفره مربوط به مکش هوا و چرخ ‌های جاروبرقی را مشاهده کنیم.

معرفی جارو رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Lite:

  • ظرفیت باتری2600 میلی آمپر ساعت
  • ظرفیت مخزن زباله450 میلی لیتر
  • ظرفیت مخزن آب270 میلی لیتر
  • فیلتر قابل تعویض
  • اپلیکیشن انحصاری
  • قابلیت دادن برنامه
  • 3 حالت تنظیم آب

جارو رباتیک شیائومی Vacuum-Mop 2 Lite از با کیفیت ترین و قیمت مناسب ترین محصولات کمپانی شیائومی بوده، که دارای فرمی گرد با ضخامت تقریبا 8 سانتی ‌متر است. مکش 2200 پاسکالی، قابلیت تی کشی با مخزن 270 میلی ‌لیتری، 25 حسگر هوشمند و دقیق، قابلیت اتصال به اپلیکیشن و باتری 2600 میلی ‌آمپر ساعتی با شارژ خودکار از مزایای دستگاه است. جارو رباتیک شیائومی Mop 2 Lite از وای ‌فای داخلی برای اتصال به گوشی‌ و سایر دستگاه ‌های هوشمند سازگار استفاده می ‌کند. شما با استفاده از این جارو رباتیک به راحتی می توانید محیط خود را تمیز و اری از هر گونه آلودگی کنید. در قسمت بالایی دستگاه، مخزن جمع ‌آوری گرد و خاک تعبیه شده است که طراحی شفافی دارد و کاربر در هر لحظه می‌توانید میزان پر بودن آن را ببیند. این مخزن دارای ظرفیت 450 بوده، که برای بیش از یک بار نظافت کامل خانه کافی خواهد بود.

 

طراحی جارو رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Lite

جارو رباتیک شیائومی Mop 2 Lite یک دستگاه دو منظوره دارای قابلیت جارو کشی و تی کشی است. طراحی دستگاه جمع و جور است و ضخامت کم آن امکان جابجایی راحت در زیر مبلمان و میز و صندلی را فراهم می‌ کند. چرخ‌ هایی که در زیر این جارو رباتیک قرار گرفته‌ اند عملکرد بسیار خوبی دارند و امکان حرکت روان و بدون مشکل دستگاه را میسر می ‌کنند. همچنین طراحی هوشمندانه جارو رباتیک امکان عبور از روی موانعی با حداکثر ارتفاع 20 میلی ‌متر را دارند، فراهم کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا