مهاجرت به یونان: سرمایه‌گذاری ملکی، اوراق قرضه یا تمکن مالی؟


کشور‌هایی مانند یونان که از نظر اقتصادی در حال پیشرفت هستند، هرساله مهاجران زیادی را جذب می‌کنند؛ اما برای مهاجرت به یونان، روش‌های مختلف، پیش روی افراد قرار دارد. انتخاب هر یک از روش‌های مهاجرت به یونان به خود فرد بستگی دارد. سرمایه‌گذاری، جزو بهترین روش‌های مهاجرت به کشور یونان محسوب می‌شود. معمولاً افرادی که بودجه و سرمایه لازم را دارند، مهاجرت به یونان از راه سرمایه‌گذاری، خرید ملک و تمکن مالی را انتخاب می‌کنند. در ادامه، توضیحات لازم درباره مهاجرت از طریق روش‌های سرمایه‌گذاری در یونان، خرید ملک و تمکن مالی ارائه شده است تا راحت‌تر در زمینه انتخاب بهترین گزینه تصمیم بگیرید.

مهاجرت از راه تمکن مالی؛ بهترین مسیر برای اخذ اقامت یونان

از بهترین مسیر‌های مهاجرتی برای اخذ اقامت کشور یونان می‌توان به مهاجرت از طریق تمکن مالی اشاره کرد. در مقایسه با سایر روش‌ها، پروسه اخذ اقامت تمکن مالی یونان با سرعت بیشتری انجام می‌شود. به همین خاطر، آمار متقاضیان مهاجرت از راه تمکن مالی به یونان، روز به روز در حال افزایش است. آیا فکر می‌کنید که از تمکن مالی کافی برخوردار هستید؟ در این صورت، بهتر است نیم نگاهی به روش مهاجرت از راه تمکن مالی داشته باشید. منظور از تمکن مالی، این است که فرد بتواند مخارج زندگی خودش و خانواده‌اش را در یونان تأمین کند. در واقع، متقاضی مهاجرت از طریق تمکن مالی باید این را به اِثبات برساند که بدون کار کردن در یونان می‌تواند هزینه‌های خود و خانواده‌اش را پرداخت کند. درآمد مورد نیاز شما برای زندگی در یونان می‌تواند از طریق خرید سهام، سود بانکی یا حقوق ثابت و بازنشستگی تأمین شود.

شما باید حداقل به میزان ۲۰۰۰ یورو درآمد ماهیانه برای پرداخت هزینه‌های خود و خانواده‌تان را باشید؛ اما شاید برای شما جای سؤال باشد که اقامت یونان از طریق ویزای تمکن مالی، چند ساله است؟ شما می‌توانید تا مدت دو سال با مهاجرت از طریق تمکن مالی در یونان اقامت داشته باشید؛ در صورت نیاز، مجوز شما تا ۳ سال قابل تمدید است. بعد از گذشت ۷ سال می‌توانید جهت اخذ اقامت دائم یونان درخواست دهید. با دریافت دائم یونان می‌تواند تابعیت و شهروندی این کشور را نیز اخذ کنید. لازم به ذکر است که با مهاجرت از راه تمکن مالی نمی‌توانید در مشاغل دولتی کار کنید؛ با این حال می‌توانید شرکت، مغازه و بیزینس خودتان را در این کشور راه‌اندازی کنید.

رونیکس

مدارک لازم برای اخذ اقامت یونان از راه تمکن مالی

جهت شروع پروسه دریافت ویزا و اقامت از طریق تمکن مالی، باید مدارکی را تهیه کنید. همه این مدارک باید با دقت تکمیل شده و به زبان مقصد، یعنی یونانی، باشند. این مدارک اساسی را با دقت آماده کنید تا فرآیند درخواست ویزا و اخذ اقامت یونان بدون مشکل پیش برود. از مدارک لازم جهت دریافت اقامت یونان از طریق تمکن مالی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاسپورت دارای اعتبار
  • عکس پرسنلی جدید
  • بیمه‌نامه مسافرتی
  • مدرک عدم سوء‌پیشینه
  • فرم درخواست ویزا و پرداخت هزینه
  • مدرک سفر و محل اقامت
  • مدرک شغلی
  • گردش حساب

مهاجرت به یونان از طریق خرید ملک؛ با دریافت ویزای طلایی

یکی از بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت به یونان، از طریق تمکن مالی است. شما هیچ‌گونه محدودیتی در زمینه خرید املاک در این کشور ندارید و لازم نیست که سراغ خرید خانه در منطقه خاصی از یونان بروید. سرمایه‌گذاران می‌توانند برای مهاجرت از طریق خرید ملک در یونان، ویزای طلایی را اخذ کنند. ویزای طلایی از بهترین برنامه‌های مهاجرتی جهت اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. با دریافت ویزای طلایی یونان می‌توانید بدون محدودیت به کشور‌های مختلف سفر کنید و در آینده، شهروند دائم این کشور شوید.

جهت مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در زمینه خرید ملک در یونان باید بودجه‌ای به اندازه تقریباً ۲۵۰,۰۰۰ یورو به بالا داشته باشید. پروسه دریافت اقامت کشور یونان از طریق خرید ملک نیز به طور معمول بین ۴ الی ۶ ماه طول می‌کشد.

هنگامی که در زمینه خرید ملک سرمایه‌گذاری کنید، مجوز اقامت ۵ ساله به شما اعطاء می‌شود. لازم به ذکر است که این نوع مجوز اقامت قابلیت تمدید دارد؛ اما تا بازه زمانی تمدید باید ملک را در اختیارتان داشته باشید. در صورتی که هفت سال مقیم کشور یونان باشید، می‌توانید برای اقامت دائم نیز اقدام کنید.

خرید ملک در یونان را به وکلای مجرب بسپارید

اخذ اقامت کشور یونان از طریق خرید املاک می‌تواند با ریسک بالایی همراه باشد. به همین خاطر، هنگام مهاجرت از راه خرید ملک باید دقت لازم را داشته باشید. شما باید قیمت املاک را با یکدیگر مقایسه کنید و با بازار خرید خانه در یونان نیز آشنایی کافی را داشته باشید؛ اما همه افراد ممکن است که در این زمینه دارای تخصص و تجربه لازم نباشند. به همین خاطر، به منظور جلوگیری از متضرر شدن باید از وکلای حقوقی مجرب راهنمایی دریافت کنید.

اگر از وکلای حقوقی برای خرید ملک در یونان راهنمایی دریافت کنید، نه تنها ضرر نخواهید کرد، بلکه با خرید املاک در یونان سود بالایی را هم به دست خواهید آورد. بنابراین، استخدام وکیل مجرب برای کمک به شما جهت انجام پروسه مهاجرت از طریق خرید ملک، بهترین گزینه است.

مزایای مهاجرت به یونان از طریق خرید ملک

مهاجرت به یونان از طریق خرید ملک، بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال کسب سود و افزایش سرمایه خود هستند. به دلیل مناسب بودن نرخ املاک در یونان، با خرید خانه در این کشور سود بالایی را به دست خواهید آورد. همچنین، با خرید ملک در یونان، لازم نیست که هزینه‌ای را به عنوان مالیات بپردازید.

از مزایای دیگر مهاجرت به یونان از راه خرید ملک می‌توان به دریافت تابعیت این کشور اشاره کرد. شما بعد از گذشت هفت سال از زندگی در این کشور می‌توانید مقیم یونان شوید. به علاوه، با مهاجرت از راه خرید ملک و دریافت گلدن ویزا می‌توانید به کشور‌هایی سفر کنید که عضو منطقه شینگن هستند. با اخذ اقامت از راه تمکن مالی می‌توانید برای خود و خانواده‌تان، آینده‌ای درخشان را رقم بزنید.

مهاجرت به یونان از راه سرمایه‌گذاری و خرید اوراق قرضه

یکی از روش‌های دیگر برای مهاجرت به یونان، خرید اوراق قرضه است. شما می‌توانید با خرید اوراق قرضه شرکت‌های دولتی یونان، به این کشور از طریق سرمایه‌گذاری مهاجرت کنید. حداقل بودجه‌ای که برای مهاجرت از راه سرمایه‌گذاری نیاز دارید، حدود ۴۰۰,۰۰۰ یورو است.

تجربه مهاجرت آسان‌تر به یونان، با خدمات مؤسسه مهاجرتی النورا

یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد، این است که آسان‌ترین راه مهاجرتی را جهت اخذ اقامت یونان انتخاب کنند. اگر شما نیز به دنبال مهاجرت آسان‌تر به یونان هستید، باید از افراد متخصص در این زمینه کمک دریافت کنید. مشاورین حقوقی النورا با داشتن سال‌ها تجربه و مهارت لازم می‌توانند به شما در طی کردن آسان‌تر مسیر مهاجرت به یونان کمک کنند. اگر به فکر تجربه زندگی بهتر در کشوری پیشرفته از نظر اقتصادی هستید، حتماً دریافت راهنمایی از مشاورین حقوقی النورا را جهت اخذ اقامت یونان در برنامه‌تان قرار دهید. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، خرید ملک یا تمکن مالی، با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۹۶۳۳۹ تماس بگیرید. در صورتی که به دنبال اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به کشور‌های پیشرفته مانند یونان هستید، می‌توانید به وبسایت این مجموعه به آدرس https://elenoora.com نیز مراجعه کنید.

پذیرش تحصیلی، اقامت و مهاجرت با النورا – چطور

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا