مهدی قایدی | تکلیف مهدی قایدی و استقلال چه شد / مشتری قایدی زیاد است


مهدی قایدی (زادهٔ ۱۴ آذر ۱۳۷۷) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر مشغول به تمرین و بازی میباشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی قایدی یکی از بازیکنان جوان تیم ملی ایران میباشد که نگاه های خیلی از تیم ها را به خودش جلب کرده است و تمامی باشگاه ها به دنبال جذب او هستند مهدی قایدی اینک در تیم امارات مشغول به بازی میباشد مهدی قایدی در تیم استقلال به این اوج از شهرت رسید مهدی قایدی در بخش مهاجم مشغول به تمرین است که در ادامه به آن پرداخته ایم. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

قایدی دو سال دیگر در چنگال تیم سرخپوش

فصل گذشته به عنوان بازیکن قرضی در اتحاد کلبا حضور داشت و در ۲۵ بازی در لیگ امارات به میدان رفت و موفق شد ۱۲ گل به ثمر برساند و ۶ پاس گل بدهد تا یکی از بهترین بازیکنان لیگ امارات در این فصل باشد.

روزنامه الخلیج روز گذشته نوشته بود درخشش مهدی قایدی در فصل گذشته باعث شده تا از لیگ امارات، قطر و ایران پیشنهاد داشته باشد اما با این حال با توجه به اینکه دو سال قرارداد وی با الاهلی باقی مانده، هنوز چیزی درباره آینده او مشخص نیست.
روزنامه اسپورت ۳۶۵ اماراتقایدی فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت اما سرمربی جدید الاهلی کسی است که درباره قایدی تصمیم خواهد گرفت و باید دید که آیا او این بازیکن ایرانی را می‌خواهد یا نه؟

مهدی قایدی

مهدی قایدی

لازم به ذکر است با توجه به ناکامی الاهلی از قهرمانی در لیگ امارات، سرمربی کروات این تیم از سمت خود برکنار شده و این باشگاه هنوز سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است./ورزش سه

حقیقتی برای استقلال؛ این ستاره‌ها قابل جذب نیستند!

یکی از بازیکنانی که جواد نکونام روی حضورش در اردوی آبی‌ها تاکید دارد، مهدی قایدی است. بازیکنی که در دوره مربیگری ساپینتو قرضی برای استقلال بازی کرد اما با تغییر قانون مجبور به ترک تهران شد. به این خاطر که از این پس لژیونرها نمی‌توانند قرضی برای تیم‌های لیگ برتری بازی کنند و باید قطعی خریداری شوند.

مبلغ بالایی که باشگاه شباب الاهلی برای صدور رضایتنامه قطعی مهدی قایدی در نظر گرفته موجب شده تا باشگاه استقلال کلا نسبت به جذب این بازیکن بی خیال شود.
علیرضا جهانبخش که قراردادش با فاینورد به پایان رسیده و براحتی می‌تواند در اردوی آبی‌ها حاضر شود، اعلام کرده تصمیمی برای بازگشت به لیگ برتر ایران و مشخصا استقلال ندارد. محمد محبی هم به طور شفاف در مورد بازگشت به استقلال صحبت کرده و اعلام کرده از روستوف می‌خواهد وارد یک تیم قوی اروپایی شود و به تازگی هم الهیار صیادمنش خطاب به نماینده باشگاه استقلال اعلام کرده است؛ اصلا برنامه ای برای بازگشت به تهران و بازی در استقلال ندارد و ترجیح می‌دهد هم چنان در فوتبال اروپا به بازی اش ادامه دهد./خبر ورزشی

مشتری قایدی زیاد است

درخشش مهدی قایدی در فصلی که گذشت باعث شده است مشتریان زیادی در تابستان داشته باشد.

قایدی با الاهلی قرارداد پنج‌ساله امضا کرده است که دو فصل آن به صورت قرضی در استقلال و اتحاد کلباء به میدان رفته است.

پیش از این رسانه های اماراتی نوشتند که این احتمال زیاد است که باشگاه الاهلی با توجه به درخشش قایدی او را برای فصل بعد به تیم برگرداند./ایسنا

شروع فوتبال

به صورت جدی سال ۱۳۸۷ وقتی ۱۰ ساله بود از پایه های تیم فوتبال ایرانشهر بوشهر به میدان رفت. او بعد از هفت سال بازی در پایه های «ایرانجوان» سال ۱۳۹۵ وقتی وارد ۱۸ سالگی شد به رده بزرگسالان این تیم راه یافت.
۱۰ گل در اولین فصل

مهدی در اولین فصل حضور خود با «ایرانجوان» در لیگ دسته اول توانست با زدن ۱۰ گل عنوان پدیده لیگ یک را آن سال کسب کرده و در معرض توجه قرار بگیرد./صدا نیوز

استقلال

پس‌از درخشش وی در لیگ یک، باشگاه استقلال برای جذب وی دست به‌کار شد و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست

وی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر در فصل ۹۷–۱۳۹۶ مقابل استقلال خوزستان انجام داد. وی در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد. از این رو هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده‌اند.

بازگشت به استقلال

در این فصل با قراردادی قرضی و یکساله به استقلال بازگشت و در اولین بازی اش در مقابل ملوان توانست یک گل را به ثمر رساند و یک پنالتی هم کسب کرد که بهترین بازیکن زمین شد.قایدی در بازی یک‌هشتم جام حذفی توانست برای استقلال دو پنالتی بگیرد که یامگا توانست هر دو پنالتی استقلال برابر تراکتور را تبدیل به گل کند تا استقلال به مرحله ۱/۴جام حذفی صعود کند‌.وی در هفته ۲۶ لیگ برتر توانست دو پنالتی بگیرد و یک گل و یک پاس گل به ثمر برساند.وی به انتخاب کاربران خبرورزشی به عنوان برترین بازیکن هفته ۲۶ انتخاب شد قایدی با گرفتن این دو پنالتی برابر هوادار توانست با ۱۱ پنالتی برای استقلال در تاریخ لیگ برتر رکورد پنالتی گیر ترین بازیکن استقلال در تاریخ لیگ برتر خلیج فارس که در اختیار فرهاد مجیدی بود را بشکند.

استقلال در این فصل با هدایت ریکاردو ساپینتو، قهرمان سوپر جام شد و در رتبه سوم لیگ برتر قرار گرفت و در جام حذفی هم نایب قهرمان شد.

افتخارات مهدی قایدی

بهترین پاسور لیگ برتر فصل ۹۹–۱۳۹۸ (۸ پاس گل)

گلزن برتر لیگ برتر فصل ۰۲-۱۴۰۱(۱۲ گل)

بهترین بازیکن جوان فوتبال آسیا ۲۰۲۰

بهترین مهاجم سال ۱۳۹۷ از نگاه نوروز فوتبالی

بهترین وینگر چپ سال ۱۳۹۹ از نگاه نوروز فوتبالی

بهترین وینگر چپ سال ۱۴۰۱ از نگاه نوروز فوتبالی با آرای کارشناسان

بهترین وینگر چپ سال ۱۴۰۱ از نگاه نوروز فوتبالی با آرای مردمی

دیرترین گل تاریخ لیگ برتر خلیج فارس در دقیقه ۱۶+۹۰

بهترین بازیکن هفته ششم منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

تیم منتخب لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال برتر: ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹

بهترین بازیکن ماه دسامبر لیگ برتر امارات ۲۴ – ۲۰۲۳/صدانیوز

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا ، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 



Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا