نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد + زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد


نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1401 – 1402 بر روی سایت monada.medu.ir قرار می‌ گیرد. دانشجویان متقاضی که طبق آیین‌ نامه نقل و انتقالات شرایط مندرج را دارا می‌ باشند، دوبار در سال، یک بار در نیمسال اول و یک بار در نیمسال دوم، می‌ توانند برای ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اقدام نمایند. دانشجویانی که درخواست آن‌ ها ثبت شده است، در زمان اعلام  نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد باید منتظر نتیجه ثبت نام خود باشند. زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد دو هفته پس از پایان مهلت ثبت درخواست می باشد. 

توجه داشته باشید که نقل و انتقالات برای دانشجویان تنها یک‌ بار امکان‌پذیر خواهد بود. دانشجویانی که نتایج نقل و انتقالات را دریافت نموده اند و با درخواست آنها موافقت شده است، می‌ توانند در واحد مقصد ثبت نام نمایند. آن دسته از دانشجویان دانشگاه آزاد که برای ثبت درخواست انتقالی و مهمانی خود به صورت اینترنتی اقدام کرده‌ اند، می ‌توانند جواب درخواست خود را از سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد پیگیری کنند. چنانچه شما دانشجوی گرامی نیازمند دریافت راهنمایی در ارتباط با نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد هستید، می‌ توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان ما در مجموعه ایران تحصیل شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

تاریخ اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1401 – 1402

👈🏽دانشجویانی که برای ثبت درخواست انتقالی و مهمانی خود در سامانه منادا ثبت نام می کنند، می توانند پس از چند روز وارد سایت منادا به آدرس monada.medu.ir شده و نتیجه موافقت یا عدم موافقت با درخواست خود را مشاهده کنند. امکان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در هر سال تحصیلی دوبار فراهم است. به همین جهت دانشجویان می توانند نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1401 – 1402 را در دو زمان مختلف و با توجه به شروع نیمسال تحصیلی مشاهده کنند.

👈🏽افرادی که برای انتقالی در نیمسال دوم فرم درخواست انتقالی را از طریق سامانه منادا به آدرس monada.medu.ir را تکمیل کرده ‌اند، دو هفته پس از اتمام مهلت ثبت درخواست خود می ‌توانند از طریق این سایت با وارد نمودن اطلاعات درخواستی نتیجه ثبت نام خود را مشاهده کنند و چنانچه در مشاهد نتایج مشکلی پیش آید، می توانند از طریق تماس با پشتیبانی سایت منادا برای رفع آن اقدام نمایند.

تاریخ اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

چگونگی مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1401– 1402

👈🏽همانگونه که اشاره شد داوطلبان دانشگاه آزاد می توانند از طریق سایت منادا دانشگاه آزاد و بدون نیاز به مراجعه حضوری نتیجه درخواست خود را برای انتقال و مهمانی به یک از واحدهای مقصد مشاهده کنند و جواب خود را پیگیری نمایند. از آنجا که ممکن است بسیاری با روند مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد آشنایی نداشته باشند، در ادامه فرآیند مشاهده نتایج را در اختیار شما قرار می دهیم.

✔️ ابتدا وارد سایت منادا به آدرس monada.medu.ir شوید.

✔️  سپس با مطالعه شرایط و ضوابط نقل و انتقال و تدیید آن وارد بخش مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد شوید.

✔️ در مرحله بعدی اطلاعات درخواستی مانند کد ملی و شماره دانشجویی را وارد نمایید.

✔️  در پایان می توانید نتیجه موافقت یا عدم موافقت با درخواست خود را مشاهده کنید.

چگونگی مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

 راهنمای تصویری مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد  1401 – 1402

👈🏽برای مشاهده جواب درخواست انتقالی دانشگاه آزاد می توانید بر اساس راهنمای تصویری زیر اقدام نمایید.

✔️ ابتدا وارد سایت منادا به آدرس monada.iau.ir شوید و پس از مطالعه قوانین و تایید آن وارد مرحله بعد شوید.

گام اول مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

✔️ پس از ورود می توانید نتیجه درخواست خود را را مطابق با تصویر زیر مشاهده کنید.

گام دوم مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

📣 اطلاعیه 📣

چنانچه شما دانشجویان گرامی در هر کدام از مراحل مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1401 نیاز به راهنمایی داشته باشید، می توانید از طریق تماس با شماره 9099075307 با کارشناسان ما در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. 

 

نحوه پیگیری نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1401 – 1402

👈🏽پس از اینکه دانشجویان برای نقل و انتقال یا مهمانی از سوی دانشگاه آزاد در سامانه منادا اقدام می ‌کنند، تمام درخواست ‌های آنها توسط مرکز سنجش دانشگاه آزاد بررسی می ‌شود و درخواست دانشجویان برای انتقالی به واحد مقصد بررسی خواهد شد.

👈🏽در صورت عدم موافقت یکی از واحدهای دانشگاه، دانشجویان نمی توانند برای ترم پیشرو درخواست انتقالی و مهمانی بدهند.

👈🏽علاوه براین جواب درخواست برای نقل و انتقال و مهمانی دانشگاه آزاد 1401 – 1402 فقط از طریق سامانه منادا قابل مشاهده می باشد.

👈🏽مطابق با جدول همترازی دانشگاه آزاد، سطح بندی واحد‌های دانشگاهی بر اساس معیارهای نقل و انتقال شامل رشته ها، تعداد درخواست های دانشجو، حداقل نمره پذیرش و دوری از مرکز استان صورت می گیرد. از سوی دیگر تنها تفاوت در مهمانی دائم و انتقالی مربوط به صدور مدرک تحصیلی برای دانشجویان می باشد. در انتقالی مدرک از واحد مقصد و در مهمانی دائم از واحد مبدا صادر می شود.

👈🏽همچنین باید اشاره کرد که ثبت درخواست جهت نقل و انتقال و مهمانی برای دانشجویان زیر امکان‌پذیر نخواهد بود:

✔️دانشجویان مقطع دکترا به دلیل محدودیت در میزان پذیرش و ظرفیت دانشگاه ها

✔️دانشجویانی که بر اساس در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد پذیرفته شده اند.

 نحوه پیگیری نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه نقل و انتقالات ارشد وزارت بهداشت وارد شوید.

 

شرایط پذیرش نقل‌ و انتقالات دانشگاه آزاد 1401 – 1402

👈🏽دانشجویان متقاضی نقل‌ و انتقال به دلایل مختلفی ممکن است خواستار مهمانی و یا انتقال دائم در سایر واحدهای دانشگاه آزاد باشند. اما با وجود دلایل متفاوتی که دانشجویان برای مهمانی و یا انتقالی ثبت نام و یا درخواست می‌ دهند، تاز مانی که نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اعلام می‌ شوند، باید منتظر بمانند. در ادامه لازم است در مورد شرایط پذیرش نقل‌ و انتقالات دانشگاه آزاد نکاتی را بیان کنیم. با داشتن شرایط زیر در زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد، می توانید اطمینان بیشتری برای پذیرفته شدن درخواستتان داشته باشید:

✔️دانشجویانی که مشمول قانون خانواده‌ های شاهد و ایثارگران می باشند: دانشجویان آزاده، جانبازان 25 درصد و بالاتر، همسر و فرزندان خانواده شهدا و مفقود الاثران ، دانشجویان جانباز 5 درصد و همچنین همسر و فرزندان آن‌ ها، خواهر و برادر شهدا، رزمندگان که حداقل 6 ماه در جبهه حضور داشته‌ اند.

✔️دانشجویانی که بیماری صعب‌ العلاج، ناشنوا، نابینا، دیالیزی، سرطان و… بانوان باردار که مشمول قانون مربوط به دانشجویان بیمار، معلول و باردار می‌ باشند. می‌ توانند با ارائه مدارک خود، نسبت به ثبت انتقال و یا مهمان خود اقدام نمایند.

✔️دانشجویانی که پس از پذیرفته شدن  پدر و یا مادر  و یا همسر و فرزندان خود را از دست داده‌ اند، مشمول قانون مربوط به فوت والدین، همسر، فرزند می‌باشند.

✔️دانشجویانی که در خانواده خود بیش از یک نفر از اعضای خانواده خود در دانشگاه آزاد پذیرفته‌ شده‌ اند، مشمول قانون مربوط به چند دانشجویی می‌ شوند.

📣 اطلاعیه 📣

دانشجویان متقاضی که شرایط نقل و انتقالات دانشگاه آزاد را داشته باشند، برای نقل و انتقال و یا مهمانی در اولویت می باشند.

 

جدیدترین اخبار پیرامون نقل و انتقال دانشگاه آزاد 1401 – 1402

📌شرایط ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1401 – 1402 اعلام شد

دانشجویانی که قصد ثبت درخواست انتقالی یا مهمانی دانشگاه آزاد 1401 – 1402 را دارند، می توانند از طریق سایت منادا و بررسی آیین نامه مربوطه از شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت درخواست اقدام نمایند. 

📌زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در نیمسال دوم تحصیلی 1401

زمان ثبت درخواست نقل و انتقال و مهمانی دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم از تاریخ 15 لغایت 30 آذر ماه 1401 بود و داوطلبان می توانستند از طریق سایت منادا درخواست خود را ثبت کنند. 

 جدیدترین اخبار پیرامون نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

برای اطلاع از نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک نمایید. 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1401– 1402 پرداختیم. دانشجویان دو بار در سال، یک بار در نیمسال اول و یک بار در نیمسال دوم می توانند برای انتقالی یا مهمانی خود به واحد دیگر درخواست بدهند. چنانچه دانشجویان بخواهند نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1401 – 1402 را مشاهده کنند، می توانند دو هفته پس از اتمام مهلت ثبت درخواست انتقال از دانشگاه آزاد، برای پیگیری انتقالی خود اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که اگر با درخواست شما موافقت نشود، در ترم پیش رو نمی توانید برای دانشگاه دیگری درخواست انتقالی و مهمانی ثبت کنید. چنانچه در ارتباط با مطالب این مقاله نیاز به راهنمایی داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما در اکادمی ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا در اسرع وقت اطلاعات تکمیلی در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک نمایید. 

 

به این پست امتیاز دهید

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

 نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد چه تاریخی اعلام می شود؟

نتابج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد دو هفته پس از مهلت ثبت درخواست اعلام می شود. 

 نتایج درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد چگونه قابل مشاهده است؟

 نتایج درخواست نقل و انتقالات به صورت اینترنتی و از طریق سایت منادا اعلام می شود.

جهت مشاهده جواب نهایی درخواست انتقالی دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی لازم است؟

ارائه کد ملی و شماره دانشجویی دانشجو از موارد لازم برای مشاهده نتایج است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا