هتل های لوکس و اقتصادی ایروان را بشناسید


شهر ایروان با قدمت 3000 ساله‌اش یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین شهرهای قفقاز به‌شمار می‌رود. معماری باشکوه و چشم‌نواز ایروان آن‌قدر زیباست که گردشگران را به یاد پاریس می‌اندازد. ارمنستان یکی از مقاصد گردشگری نسبتا ارزان برای ما ایرانیان است. البته این علاقه زیاد، فقط به خاطر قیمت مناسب سفر به این کشور نیست. ارمنستان و شهر ایروان آن‌قدر جاذبه‌های گردشگری و تفریحی دارد که به‌راحتی می‌تواند به یکی از بهترین خاطرات سفر زندگی‌تان تبدیل شود. اما هرچقدر هم که سفر به یک شهر ارزان تمام شود، باز هم باید به فکر هزینه‌های آن باشید. بیشترین هزینه در هر سفری، مربوط به محل اقامت می‌شود. در این مطلب بهترین هتل های ایروان را از لوکس‌ترین تا اقتصادی‌ترین گزینه به شما معرفی می‌کنیم.

هتل رادیسون بلو؛ از لوکس‌ترین هتل‌های شهر

رادیسون بلو از آن دسته هتل‌هایی است که حتی رضایت سخت‌پسندترین افراد را هم جلب می‌کند. این هتل پنج ستاره آن‌قدر جذاب و کامل است که وقتی در آن اقامت کنید، شاید حتی دلتان نخواهد از هتل بیرون بروید. رادیسون بلو در یکی از بهترین نقاط ایروان با منظره‌ای استثنایی قرار دارد. این هتل دو رستوران باکیفیت دارد که در یکی از آن‌ها غذاهای سنتی ارمنی و در رستوران دیگر انواع ساندویج و برگر سرو می‌شود.

دکوراسیون این هتل کاملا ترکیبی از سنت و مدرنیته است. در اتاق‌های این هتل امکاناتی نظیر مبلمان لوکس، فرش‌های با طرح سنتی، اینترنت رایگان، تلویزیون، مینی بار، حمام اختصاصی و تهیه مطبوع وجود دارد. دیگر امکانات این هتل درجه یک شامل زمین تنیس، سالن آرایش، سالن ورزشی، استخر روباز، سونا، اسپا و ماساژ، تراس، باغ، اتاق بازی، اتاق عایق صدا، محل نگه‌داری کودکان، پارکینگ اختصاصی، صرافی، خشک‌شویی و… می‌شوند.

هتل گرند ایروان؛ بهترین امکانات و خدمات ممکن

یکی دیگر از هتل های ایروان که پنج ستاره دارد و کامل‌ترین خدمات ممکن را به مهمانانش ارائه می‌دهد، گرند هتل ایروان است. این هتل تجملاتی و بسیار شیک در مرکز شهر قرار گرفته است و فاصله کمی با میدان جمهوری، خانه اپرا، دژ اربونی، کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر و… دارد. اتاق‌های این هتل دکوراسیون دقیقی دارند و در طراحی آن‌ها هارمونی رنگی متضاد و بسیار دقیق به کار رفته است. امکانات این هتل بسیار کامل بوده و در اتاق‌های آن مواردی مانند حمام اختصاصی، اینترنت رایگان، تلویزیون هوشمند، تراس، لوازم آرایشی و بهداشتی، چای‌ساز و قهوه‌ساز و… وجود دارند.

رستوران‌های بسیار عالی این هتل، انواع غذاهای ارمنی، ایتالیایی و مدیترانه‌ای را در محیطی بسیار زیبا سرو می‌کنند. استخر روباز، استخر آب گرم، سولاریوم، سونا، سالن آرایش، پارکینگ اختصاصی،خشک‌شویی، صرافی و… از امکانات این هتل هستند.

هتل ماریوت؛ محبوب‌ترین هتل ایروان

اگر به‌دنبال خدمات عالی و باکیفیت هستید اما، نمی‌خواهید به اندازه هتل‌های پنج ستاره هزینه کنید، هتل چهار ستاره ماریوت بهترین انتخاب برای شما است. این هتل که در میدان جمهوریت قرار گرفته است، از محبوب‌ترین هتل های ایروان محسوب می‌شود. این هتل فاصله کمی با بسیاری از جاذبه‌های شهر دارد. این هتل قدیمی در سال 1958 افتتاح شد. اتاق‌های این هتل طراحی بسیار ساده و کلاسیکی دارند و امکانات آن‌ها شامل مواردی همچون مینی بار، مبلمان شیک، تلویزیون عالی و.. است.

استخر، اسپا، آرایشگاه، باشگاه بدن‌سازی، اینترنت رایگان، پنج رستوران باکیفیت عالی، کافه، خشک‌شویی و… از اصلی‌ترین امکانات این هتل هستد. هتل ماریوت 259 اتاق و سوئیت دارد. هتل ماریوت همچنین دارای پنج رستوران و کافه است که انواع غذاهای بین‌المللی در آن‌ها سرو می‌شود.

هتل شیرک ایروان؛ از ارزان‌ترین انتخاب‌های موجود

شیرک یک هتل سه ستاره در دل ایروان است. مطمئنا از نظر امکانات و خدمات در سطح پایین‌تری از هتل‌های چهار و پنج ستاره قرار دارند اما، باید به دو موضوع توجه داشته باشید. اول آن‌که شیرک یکی از ارزان‌ترین هتل های ایروان است. دوم آن‌که ستاره‌های کمتر به معنی بی‌کیفیت‌بودن این هتل نیست. موقعیت جغرافیایی این هتل دسترسی به مکان‌های مختلف شهر را ساده می‌کند. یکی از ویژگی‌های بسیار خاص این هتل، نمای زیبای اتاق‌هایش از چشم‌انداز کوه‌های آرارات است. این هتل دو رستوران دارد که انواع غذاهای ارمنی در آن سرو می‌شود.

هتل کامفورت؛ از بهترین هتل‌های اقتصادی ایروان

این هتل سه ستاره طبق نظرسنجی‌های سایت معتبر Booking، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های ایروان است. اگر به دنبال یک اقامت اقتصادی و ارزان می‌گردید، هتل کامفورت باید یکی از گزینه‌هایتان باشد. هتل کامفورت فاصله 1.5 کیلومتری با میدان جمهوری ایروان دارد. امکاناتی مانند اتاق چمدان، اینترنت رایگان، صرافی، دستگاه تهویه، تلویزیون باکیفیت و… از ویژگی‌های اصلی این هتل محسوب می‌شود. یک ویژگی جالب این هتل، تسلط کارمندان آن به زبان فارسی است. پس، گردشگرانی که با زبان‌های انگلیسی و ارمنی آشنایی ندارند، در این هتل به مشکل خاصی بر نمی‌خورند.

پیش‌از سفر به ایروان هتل خود را در فلای تودی رزرو کنید

اگر قصد سفر به ایروان را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که خدمت سفرتان را از فلای تودی تهیه کنید. امکان خرید بلیط هواپیما ایروان در سایت فلای تودی فراهم است. این سایت، تمام بلیط‌های موجود از همه ایرلاین‌ها را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید با مقایسه آن‌ها، بهترین و ارزان‌ترین گزینه را انتخاب و به‌سادگی خریداری کنید.

به غیر از این مورد، امکان رزرو هتل ایروان از سایت فلای تودی برایتان فراهم است. همچنین می‌توانید سایر خدمات سفر مثل ویزا، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و خدمات تشریفات را با تخفیف ویژه از فلای تودی بخرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا