هدیه ویژه دوستداران سفر با سفرکارت علی بابا


انتخاب و خرید هدیه سازمانی یکی از کارهای مهمی است که معمولا مدیران شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکارها با آن روبه‌رو هستند. اگر هدیه‌ای اشتباه را بخرند، نه‌تنها با هدردادن بودجه باعث تحمیل هزینه زیاد به شرکت شده‌اند بلکه مجبور به پرداخت مالیات با رقم بالا هم می‌شوند.

هدیه سازمانی باید هدیه‌ای رسمی باشد که تصویر خوبی از برندتان را به مخاطبان نشان دهد. هرچه تاثیرگذاری این هدیه بیشتر باشد، سرمایه‌گذاری پرسودتری به‌حساب می‌آید. بهترین ویژگی یک هدیه سازمانی جذاب، درگیرکردن احساسات مخاطب است. هرچه این هدیه بیشتر عواطف و احساسات را به چالش بکشد، بهتر است.

درمیان انتخاب‌های مختلفی که برای تهیه هدیه سازمانی وجود دارد، به‌جرات می‌توان سفرکارت را هدیه‌ای دانست که همه ویژگی‌های یک هدیه شگفت‌انگیز سازمانی را در خود گنجانده است. بازاریابان و متخصصان مارکتینگ سفرکارت را به‌عنوان هدیه‌ای رسمی، شیک، تاثیرگذار، منحصربه‌فرد، متمایز و خلاق می‌شناسند.

سفرکارت علی‌بابا

سفرکارت علی‌بابا نوعی کارت هدیه است؛ با این تفاوت که اعتبار آن را فقط می‌توان برای خرید محصولات سفر از سایت و اپلیکیشن علی‌بابا استفاده کرد. آن‌هایی که عاشق و دوستدار سفر هستند، از دریافت این هدیه به‌وجد خواهند آمد. حتی افرادی هم که سفر را اولویت خود نمی‌دانند، از دریافت این هدیه متمایز استقبال می‌کنند. سفر کارت برای خرید انواع بلیط و رزرو هتل، تور و اقامتگاه از وب‌سایت و اپلیکیشن علی‌بابا، برای سفرهای داخلی و گشت‌وگذار در سراسر جهان طراحی شده است.

حالم خوبه

این شما هستید که اعتبار سفرکارت را تعیین می‌کند. به بیانی دیگر برای سفارش کارت هدیه سفر نیازی به شارژ آن متناسب با کمترین یا بیشترین اعتبار ممکن نیست. همین ویژگی باعث شده بسیاری از کسب‌وکارها سفرکارت را انتخاب کنند؛ حتی آن‌هایی که بودجه کمی برای خرید هدیه سازمانی دارند.

در طراحی سفرکارت سیستمی به‌کار رفته که امکان نقدشدن را غیرفعال می‌کند. تنها راه استفاده از اعتبار سفرکارت، خرید یک یا چند محصول سفر از سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا است. گاهی افراد گمان می‌کنند با خرید از علی‌بابا و استرداد آن، امکان استفاده نقدی از سفرکارت را دارند. این راه هم شدنی نیست! بهتر است دربرابر سفرکارت مقاومت نکنید و برای یکبار هم که شده دغدغه‌ها را کنار گذاشته و راهی سفر و کشف چیزهای جدید شوید!

گیرنده هدیه سفرکارت از سازمان

چه کسانی مخاطب دریافت سفرکارت هستند؟ شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار یا مدیر یک شرکت می‌توانید این کارت هدیه سفر را برای مشتریان وفادارتان سفارش دهید. با این کار به آن‌ها نشان خواهید داد که حضورشان چقدر برایتان اهمیت دارد. مشتریان قدیمی با دریافت سفرکارت از انتخاب سازمانتان برای خرید به خودشان افتخار می‌کنند.

آیا می‌خواهید دایره مشتریانتان را گسترده‌تر کنید؟ دراین‌صورت می‌توانید پس از بررسی بازار و شناسایی مشتریان بالقوه، سفرکارت را به آن‌ها هدیه دهید. آن‌ها با تجربه حس شیرین سفر، نام سازمانتان را فراموش نمی‌کنند و درآینده حتما برای خرید سراغ برندتان می‌آیند. ارتباط خوب با همکاران یکی از راه‌های موفقیت سازمان در مسیر رشدی خود است. اگر می‌خواهید روابط با همکارانتان را گسترش دهید و به‌نوعی روی آن سرمایه‌گذاری کنید، بد نیست از یک هدیه سازمانی مانند سفرکارت کمک بگیرید.

شرکای تجاری یکی از مهم‌ترین مخاطبان هدیه سازمانی هستند. ارتباط خوب با این افراد، فرصت‌های زیادی را برای توسعه و گسترش سازمان خلق خواهد کرد. با نشان‌دادن حسن‌نیتتان به شرکای تجاری، آن‌ها را نسبت به پذیرش تصمیم‌های خود منعطف و همراه کنید.

محصولات علی بابا

اعتبار سفرکارت علی‌بابا روی محصولات مختلف این مجموعه قابل استفاده است. برای تجربه سفری سریع، ایمن و پر امکانات، بلیط پرواز داخلی یا خارجی را از علی‌بابا بخرید. اگر اولویت سفرتان ارزان‌بودن آن است، خرید بلیط اتوبوس را امتحان کنید. افرادی که از مسیر به‌اندازه مقصد لذت می‌برند، احتمالا از تجربه سفر با بلیط قطار علی‌بابا استقبال می‌کنند.

 

رزرو هتل‌های لوکس یا بدون ستاره یکی از اولین ایده‌هایی است که برای اقامت درطول سفر به ذهن مسافران می‌رسد. سفری دسته‌جمعی با خانواده یا دوستان را درپیش دارید؟ دراین‌صورت شاید اجاره ویلا با متراژ بالا و امکانات مختلف پیشنهاد بهتری برایتان باشد. آن‌هایی که از تجربه زندگی بومی مردم یک منطقه لذت می‌برند، حضور در اقامتگاه بومگردی را ترجیح می‌دهند. اگر حریم شخصی بیشتری در سفرتان می‌خواهید، می‌توانید با سفرکارت علی‌بابا سوئیت یا آپارتمان مبله را رزرو کنید.

استفاده از سفرکارت

اگر سفرکارت علی‌بابا را از شرکت یا سازمانی هدیه گرفتید، یادتان باشد استفاده از آن بسیار راحت است. در گام اول وارد سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا می‌شوید و محصول دلخواهتان را انتخاب می‌کنید. فیلترهای سایت کار انتخاب محصول را برایتان راحت‌تر خواهند کرد تا میان پیشنهادهای مختلف سردرگم نشوید.

پس از انتخاب سفارش، وارد حساب‌کاربری تان شوید و اطلاعات درخواستی را تکمیل کنید. در مرحله آخر وارد صفحه پرداخت هزینه سفارش می‌شوید. در این قسمت شماره سریال خرید اختصاصی را از روی کارت فیزیکی سفرکارت پیدا کنید و در کادر مربوط به کد هدیه بنویسید. حالا هزینه سفرتان از اعتبار سفرکارت کسر خواهد شد. ممکن است هزینه سفر کمتر از اعتبار سفرکارت باشد؛ دراین‌صورت می‌توانید از باقی‌مانده اعتبار برای سفر بعدی استفاده کنید. اگر اعتبار سفرکارت کمتر از هزینه‌هایتان شد، می‌توانید سفارشتان را تغییر دهید یا هزینه باقی‌مانده را خودتان بپردازید.

روی هر کارت سفر دو کد به‌نام‌های کد فعالسازی و شماره سریال اختصاصی نوشته شده است. کد فعالسازی پس از تسویه‌حساب سفارش‌دهنده به‌صورت اتوماتیک فعال می‌شود. برای دسترسی به شماره سریال اختصاصی باید پوشش روی کارت را بخراشید. اگر در مراحل سفارش یا استفاده از سفر کارت علی‌بابا به مشکل خوردید، با تیم پشتیبانی علی‌بابا تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا