هزینه لیزر فرکشنال در ایران


اگر به‌ دنبال بررسی هزینه لیزر فرکشنال هستید بهتر است به سامانه دکترتو کلینیک مراجعه کنید تا با لیستی از ارائه‌دهندگان این سرویس در شهرهای مختلف روبه‌رو شوید. با انجام این کار، فرآیند بررسی قیمت و مقایسه بسیار آسان خواهد شد.

لیزر فرکشنال به 2 صورت rf و co2 مورد استفاده قرار می‌گیرد. انتخاب بین این روش‌ها به میزان آسیب‌های پوستی بستگی دارد و سرویس‌دهنده پس‌از انجام معاینه، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای آگاهی بیش‌‌تر با این 2 روش و هزینه‌ کلی آن‌ها تا انتهای متن همراه ما باشید.

لیزر فرکشنال چیست

دکترتو کلینیک مراکز زیبایی مختلفی معرفی می‌کند که بسیاری از آن‌ها درزمینه لیزر فرکشنال فعالیت دارند. این روش لیزر چه کارایی دارد و کدام دسته افراد باید از آن استفاده کنند؟

به‌ طور کلی باید گفت پوست برای جوان ماندن به مراقبت و تغذیه اصولی نیاز دارد، اما گاهی مشکلاتی مانند لکه‌های تیره یا جای جوش، با روش‌های ساده که توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند مانند داشتن روتین‌ مراقبتی درمان نمی‌شوند.

در این شرایط افراد باید از روش‌های دیگر استفاده کنند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها درمان با لیزر فرکشنال است. این راه‌کار، به برطرف‌سازی عیب‌های جزئی مانند لک و چین‌وچروک‌ها کمک می‌‌کند و ازاین‌رو، محبوبیت زیادی به‌دست آورده است.

لیزر فرکشنال، از روش‌های غیرتهاجمی و درمانی محسوب می‌شود که در آن با استفاده از لیزر دی‌اکسید کربن، اقدام به ازبین ‌بردن لایه‌های آسیب‌دیده پوست می‌کنند. همچنین در این روش، کلاژن‌سازی پوست تحریک می‌شود و تاثیر زیادی در شادابی و جوانی آن دارد.

لیزر فرکشنال آثار مخرب یا دوره نقاهت طولانی‌مدت ندارد و این مورد را می‌توان یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از آن دانست. افرادی که دچار تغییر رنگ در برخی قسمت‌های پوست خود شده‌اند، می‌توانند با استفاده از این روش، یک‌دست بودن را به پوست خود برگردانند.

یکی از جذابیت‌های این روش لیزر، ماندگاری لایه اپیدرم است. در واقع باید گفت برخی افراد عدم بازتولید لایه بیرونی را دلیلی بر بی‌تاثیری لیزر فرکشنال می‌دانند، درحالی‌که این روش نسبت به سایر راه‌کارها تاثیر بهتری روی درمان لکه‌های پوستی می‌گذارد.

لیزر آر اف فرکشنال

در دکترتو کلینیک سرویس‌دهندگانی دیده می‌شود که لیزر آر اف فرکشنال را ارائه می‌دهند. اما این روش درمانی چیست و چه تفاوت‌هایی با لیزر فرکشنال co2 دارد؟ کدام دسته افراد باید از این روش درمانی استفاده کنند؟

افرادی که با مشکلاتی جزئی مانند بروز چین‌وچروک، افتادگی و اسکار آکنه مواجه هستند می‌توانند تحت درمان با لیزر آر فرکشنال قرار گیرند. در این روش، سرویس‌دهنده با استفاده از انرژی فرکانس رادیویی و تاباندن آن روی پوست، به ازبین ‌بردن مشکلات گفته‌شده کمک می‌کند.‌

به‌ طور کلی آر اف فرکشنال برای همه افراد با هر نوع پوستی که دارند مناسب است. بااین‌حال سرویس‌دهنده معمولا با بررسی میزان عمیق بودن مشکلاتی مانند اسکار آکنه و چین‌وچروک، یکی از روش‌های آر اف یا co2 را تجویز می‌کند.

لیزر آر اف فرکشنال باعث ازبین‌رفتن لایه پوستی نمی‌شود و تنها سوزن‌های دستگاه به عمق آن نفوذ می‌کنند تا باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین شوند. این کار در نهایت به رفع چین‌وچروک، اسکار آکنه و افتادگی پوست منجر خواهد شد.

در لیزر فرکشنال CO2 اشعه‌های قدرتمندی از دستگاه به بخش‌هایی از پوست که دارای مشکل هستند ساطع می‌شود و این فرآیند باعث ازبین ‌رفتن لایه و البته افزایش تولید کلاژن خواهد شد. به همین دلیل نیز دوران نقاهت این روش، بیش‌‌تر از آر اف فرکشنال است.

لیزر فرکشنال

تیره شدن پوست بعد از لیزر فرکشنال

یکی از معضلات استفاده از لیزر فرکشنال، تیره‌شدن پوست است. البته دکترتو کلینیک سرویس‌دهندگانی را معرفی می‌کند که با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و همچنین مهارت بالایی که دارند این مشکل را به‌حداقل رسانده‌اند.

با این‌ حال افرادی که قصد درمان لکه‌های پوستی با استفاده از لیزر فرکشنال را دارند باید با عوارض آن که یکی از مهم‌ترین آن‌ها تیره شدن پوست است آشنا شوند و از دلیل این اتفاق اطلاع پیدا کنند.

به ‌طور کلی باید گفت یکی از مهم‌ترین دلایل بروز تیرگی پس‌از لیزر، استفاده از دستگاه‌های قدیمی است. همچنین عدم مهارت سرویس‌دهنده باعث ایجاد عوارض مختلف مانند تیره شدن پوست می‌شود.

از طرف ‌دیگر، شدت و عمق مشکلات پوستی ممکن است روی بروز این مشکل تاثیر داشته باشند. در واقع زمانی که سرویس‌دهنده از دستگاه قوی با پرتوهای قدرتمند برای ازبین‌بردن لکه یا چین‌وچروک استفاده کند، احتمال بروز این مشکل افزایش می‌یابد.

ضمن این‌‌که حساسیت بخش‌هایی مانند گونه و چانه باعث تیرگی سریع‌ترین این قسمت‌ها می‌شود. در صورتی ‌که لکه یا چین‌وچروک روی نواحی حساس پوست ایجاد شده باشد، احتمال بروز تیرگی افزایش پیدا می‌کند.

شستشوی صورت بعد از لیزر فرکشنال

مراقبت بعد از لیزر فرکشنال باعث بهره‌مندی از تاثیرهای مثبت این روش درمانی می‌شود. از این‌رو باید پس ‌از رزرو نوبت در دکترتو کلینیک و درمان با استفاده از این روش، به نکات مراقبتی که سرویس‌دهنده ارائه می‌دهد گوش دهید و آن‌ها را به ‌طور کامل رعایت کنید.

یکی از مهم‌ترین راه‌کارهای مراقبتی پس‌از لیزر فرکشنال، شست‌وشوی صحیح پوست است. افرادی ک تحت درمان با این نوع لیزر قرار می‌گیرند، حداقل به‌مدت 24 ساعت نباید به صورت خود آب بزنند.

لیزر فرکشنال باعث ازبین‌رفتن بخشی از لایه اپیدرم می‌شود و این موضوع نازک و حساس‌شدن پوست را به‌همراه دارد. به همین دلیل نیز نباید با شستن غیراصولی به آن آسیب رساند.

در روزهای ابتدایی نباید از شوینده‌های قوی یا آب خیلی گرم و خیلی سرد استفاده کرد. در واقع محصولات شوینده قوی، تحریک پوست را به‌همراه دارند و استفاده از آن‌ها حداقل به مدت یک‌هفته ممنوع است.

افراد باید با آب ولرم صورت را بشویند و با استفاده از یک حوله تمیز، بدون اعمال هیچ‌گونه فشار، آن را خشک کنند. استفاده از مرطوب‌کننده و ضدآفتاب مناسب به ترمیم زودهنگام پوست کمک می‌کند.

هزینه لیزر فرکشنال در دکترتو کلینیک

به ‌طور کلی باید گفت لیزر CO2 به‌دلیل قدرت بالایی که دارد از هزینه بیشتری نیز برخوردار است. در مقابل تعداد جلسات لیزر آر اف فرکشنال معمولا طولانی‌تر خواهد بود. به همین دلیل نمی‌توان گفت کدام روش مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

دکترتو کلینیک سرویس‌دهندگانی را معرفی می‌کند که خدمات خود را با مناسب‌ترین قیمت و در بسیاری از موارد با تخفیف‌های جذاب ارائه می‌دهند. برای کاهش هزینه‌های لیزر فرکشنال، بهتر است به این سامانه مراجعه کنید.

جمع‌بندی

برای کسب اطلاعات بیش‌تر درخصوص هزینه لیزر فرکشنال و همچنین بهره‌مندی از پکیج‌های تخفیفی می‌توانید به سامانه دکترتو کلینیک مراجعه کنید. سرویس‌دهندگان این سامانه با کم‌ترین قیمت خدمات لیزر آر اف فرکشنال و CO2 را ارائه می‌دهند.

رپورتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا