ورود به سامانه شاد تحت وب + ورود مستقیم Web.shad.ir


ورود به سامانه شاد تحت وب
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

سامانه شاد وب آموزش و پرورش با نشانی Web.shad.ir برای تمامی دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی راه اندازی شده و کلیه دانش آموزان می توانند با مراجعه به برنامه شاد تحت وب، از آموزش معلم های خود استفاده کنند و از ادامه تحصیل عقب نمانند. این اپلیکیشن که توسط آموزش و پرورش طراحی شده دارای امکانات فراوانی بوده و مورد استقبال دانش آموزان و معلمان عزیز قرار گرفته است. البته دقت داشته باشید که قبل از هر گونه اقدامی برای ورود به سامانه شاد تحت وب مستیم باید از نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد تحت وب مستقیم در سایت web.shad.ir اطلاع حاصل کنید و اطلاعاتی را در این رابطه بدست آورید.

با توجه به این که کسب اطلاعاتی مفید در رابطه با نحوه و چگونگی ثبت نام در سامانه شاد تحت وب مستقیم برای هر یک از دانش آموزان الزامی و مهم به نظر می رسد در نتیجه کمک گرفتن از مشاوری خبره و آگاه برای آشنایی با نحوه ثبت نام در سامانه web.shad.ir می تواند بسیار مؤثر و مفید باشد. از این رو برای سهولت اطلاع از نحوه ورود و استفاده از سامانه شاد تحت وب مستقیم می توانید با تیم مشاوره خبره در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

متقاضیان گرامی دقت فرمایید کلیه امور مربوط به سامانه شاد تحت وب مستقیم اعم از ثبت نام، ویرایش اطلاعات و ثبت درخواست ها به صورت اینترنتی از طریق نشانی اینترنتی web.shad.ir انجام می گیرد.

در صورت وجود هرگونه سوال و ابهامی در روند انجام امور در این سامانه می توانید از مشاوران ایران تحصیل کمک بگیرید.جهت ارتباط با مشاوران کافی است از شماره تماس 9099075307 استفاده کنید.

محتوا پنهان

راهنما استفاده سامانه شاد تحت وب web.shad.ir

با شیوع گسترده ویروس کرونا دیگر تمامی مدارس کشور بسته شده است و امکان حضور در مدرسه ها چه دبستان و چه اول و دوم متوسطه برای هیچ یک از دانش آموزان امکان پذیر نیست.

از این رو بنا به تصمیم وزارت آموزش و پرورش سامانه شاد تحت وب مستقیم برای استفاده دانش آموزان راه اندازی شده است و دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت web.shad.ir از این برنامه استفاده کنند. 

امکان استفاده از برنامه شاد تحت وب مستقیم، از طریق گوشی تلفن همراه و یا کامپیوتر برای هر یک از دانش آموزان فراهم شده است.

البته متأسفانه هنوز امکان استفاده از برنامه شاد بر روی دستگاه کامپیوتر به صورت نصبی برای داوطلبان وجود ندارد و افراد تنها می توانند از برنامه شاد تحت وب استفاده کنند.

در نتیجه در صورتی که به گوشی اندروید برای استفاده از برنامه شاد دسترسی ندارید به راحتی می توانید از اپلیکیشن شاد تحت وب برای دریافت آموزش های درسی و شرکت در کلاس های درس استفاده کنید.

فقط توجه داشته باشید که کسب اطلاعاتی دقیق و درست در رابطه با نحوه ورود به سامانه web.shad.ir برای شما به عنوان یک دانش آموز الزامی و مهم است. 

مشاورین ما آماده پاسخگویی هستند

 

برای دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه وارد لینک مربوطه شوید.

راهنما ورود به سامانه شاد تحت وب web.shad.ir

آیا اطلاعی از نحوه ورود به سامانه شاد تحت وب یا web.shad.ir دارید؟ آیا می دانید چگونه می توانید برای ورود و ثبت نام در اپلیکیشن تحت وب اقدام کنید؟‌

در ادامه با ذکر مراحل لازم برای ورود به سامانه شاد تحت وب یا همان web.shad.ir به صورت تصویری در خدمت شما دوستان عزیز هستیم. ابتدا باید اپلیکیشن شاد را روی سیستم خوب نصب کنید.

شاد وب اموزش پرورش

برای ورود به اپلیکیشن شاد، باید آدرس اینترنتی web.shad.ir را در مرورگر خود تایپ بفرمایید. در ادامه نوبت به درج شماره تلفن همراه دانش آموز و یا والدین در فیلد مربوطه می رسد.

شاد تحت وب مستقیم

پس از درج شماره موبایل در اپلیکیشن شاد تحت وب نوبت به کلیک بر روی گزینه ای تحت عنوان مرحله بعد در صفحه نمایش داده شده می رسد.

در قدم بعدی پس از ورود به سامانه شاد تحت وب مستقیم به آدرس web.shad.ir نوبت به کلیک بر روی گزینه ای به نام ورود دانش آموز واقع در سمت راست اپلیکیشن شاد تحت وب می رسد.

سامانه شاد وب

مرحله بعدی مربوط به احراز هویت در سامانه شاد تحت وب است که هر یک از دانش آموزان باید با درج موارد مهمی همچون شماره شناسنامه و همین طور کد ملی و تاریخ دقیق تولد خود در فیلدهای مربوطه جهت احراز هویت در سامانه شاد تحت وب اقدام کنند و در انتها گزینه ورود به کلاس من را بزنند.

در آخر و با کلیک بر روی فیلد ورود به کلاس من، می توانید لیست کلیه درس های ترم تحصیلی خود را مشاهده بفرمایید و از آموزش های لازم بهره مند شوید.

اطلاعیه:

 اپلیکیشن شاد در نسخه اندروید تنها بر روی تلفن های هوشمند دارای نسخه اندروید 4.4 پشتیبانی می شود. از این رو افرادی که تلفن همراهشان این نسخه را پشتیبانی نمی کند، لازم است نسخه تحت وب را نصب نمایند.

نحوه ورود به شاد از طریق نسخه اندروید

در نسخه اندروید نیاز است قبل از ورود معلم یا دانش آموز، ابتدا فرایند ثبت نام از طریق سامانه سناد تکمیل شود که این کار توسط مدیر مدرسه انجام خواهد شد. قبل از این که مراحل ورود به سامانه شاد وب را بررسی کنیم، نیاز است بدانید که در این روش به نسخه 4.4 به بالا اندروید نیاز می باشد.

در صورتی که مراحل احراز هویت شما انجام شده باشد، می توانید مراحل زیر را جهت ورود طی کنید.

مرحله اول ورود دانش اموزان به برنامه شاد این است که شماره تلفن خود را در کادری مشابه تصویر ذیل درج کرده و دکمه “ورود” را بفشارید.

مرحله دوم ورود دانش اموزان به برنامه شاد این است که باید کد ارسال شده به شماره مذکور را در قسمت مربوطه ثبت و گزینه “ورود” را کلیک کنید.

خودتان هم می توانید مراحل احراز هویت را انجام دهید که طبق مراحل زیر خواهد بود:

برای احراز هویت نیاز است مراحل زیر را طی نمایید:

در ابتدا نیاز است بر روی گزینه “ورود به برنامه” کلیک کرده و سپس شماره موبایل خود را که مدیر مدرسه آن را در سایت سناد ثبت کرده است وارد کنید.

احراز هویت در شاد

حال باید کد فعال سازی ارسال شده را در بخش خواسته شده درج کرده وسپس از آن اطلاعات کاربری خود را که شامل نام و نام خانوادگی می باشد را وارد کنید.

ثبت کردن مشخصات در شاد

حالا برای برای احراز هویت در شاد، مانند تصویر نمونه  گزینه “ورود به مدرسه من” را انتخاب کنید.

اطلاعات هویتی در شاد

سپس از شما یک سری اطلاعات هویتی خواسته می شود که باید وارد کنید.

در صورت روبرو شدن با پیغام خطای سیستم در سامانه شاد تحت وب چکار کنم؟

شاید این مشکل برای دانش آموزان بسیاری نیز به وجود آید که در زمان ورود به سایت web.shad.ir و استفاده از برنامه شاد تحت وب، با مشکل خطای سیستم مواجه شوند.

با یک بار بستن اپلیکیشن شاد تحت وب و ورود مجدد به این سامانه، می توانید به راحتی این مشکل را حل کنید و تجربه استفاده آسان و خوبی را از برنامه شاد تحت وب داشته باشید.

برای دریافت راهنمای تصویری نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد وارد لینک مربوطه شوید.

آیا می توانم برای به روزرسانی اپلیکیشن شاد تحت وب اقدام کنم؟

شاید این پرسش در ذهن شما نیز ایجاد شود که آیا بعد از مدتی استفاده از برنامه شاد تحت وب امکان به روزرسانی سامانه شاد تحت وب نیز برای دانش آموز وجود دارد یا خیر؟

در پاسخ به این پرسش مهم باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که بله. هر یک از دانش آموزان در زمان ارائه نسخه جدید این اپلیکشن، می توانند برای به روزرسانی این برنامه اقدام کنند.

مزیت استفاده از سامانه شاد تحت وب چیست؟

استفاده از اپلیکیشن شاد تحت وب و نصب آن از طریق web.shad.ir می تواند برای هر یک از دانش آموزان مزیت های زیادی را به همراه داشته باشد.

از میان این مزیت ها می توان به ارتباط آسان تصویری دانش آموز با معلم ها و همین طور چک کردن مکرر تکالیف به وسیله معلم اشاره کرد.

از طرف دیگر، تمامی معلم ها با دانلود و استفاده از برنامه شاد تحت وب به راحتی می توانند کار حضور و غیاب دانش آموزان را انجام دهند.

 

برای اطلاع از نحوه نصب شاد در کامپیوتر بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

آیا به جز نسخه تحت وب و اندروید می توانم از نسخه IOS شاد نیز استفاده کنم؟

شاید برخی از دانش آموزان به گوشی های اندروید دسترسی نداشته باشند و امکان استفاده از اپلیکشن شاد نیز برایشان وجود نداشته باشد.

اینجاست که این پرسش برایتان پیش می آید که آیا می توانم از نسخه IOS نرم افزار شاد استفاده کنم یا خیر؟

در پاسخ باید عرض کنیم که خیر. هنوز این امکان برای دانش آموزان و معلم ها فراهم نشده و در حال حاضر تنها می توان از طریق کامپیوتر (برنامه شاد تحت وب) و همین طور گوشی های اندروید برای استفاده از برنامه شاد اقدام کرد.

آیا برای نصب و استفاده از سامانه شاد تحت وب باید هزینه ای را پرداخت کنم؟

شاید این سؤال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که آیا برای نصب و استفاده از سامانه شاد تحت وب باید هزینه ای را پرداخت کنم یا نصب و استفاده از این برنامه رایگان است؟

در پاسخ باید عرض کنیم که به هیچ وجه نیازی به پرداخت هزینه برای نصب و استفاده از سامانه شاد وب ندارید و می توانید بدون واریز هیچ پولی از اپلیکیشن شاد تحت وب استفاده کنید.

آیا از طریق تبلت نیز می توانم برای ورود به اپلیکیشن شاد استفاده کنم؟

ممکن است بسیاری از دانش آموزان به جای گوشی از تبلت استفاده کنند. اینجاست که این سؤال مطرح می شود که آیا می توان به جای گوشی، از تبلت برای ورود به اپلیکیشن شاد استفاده کرد؟

در جواب باید بگوییم که بله. البته به این شرط که سیستم عامل تبلت شما، اندروید باشد.

در غیراینصورت اپلیکیشن شاد بر روی دستگاه تبلت شما نصب نمی شود و نمی توانید آموزش دروس را از این نرم افزار داشته باشید.

برای ورود به سامانه شاد آموزش و پرورش وارد لینک مربوطه شوید.

معایب استفاده از برنامه شاد چیست؟

شاید تا دیروز که مجبور بودید صبح زود از خواب بیدار شده و خود را برای رفتن به مدرسه آماده کنید کلی غر می زدید و بی حوصلگی می کردید. اما حالا حاضر هستید هر چه دارید بدهید فقط یک روز به مدرسه بروید و در کنار دوستان و همکلاسی هایتان روزهای خوب و خوشی را سپری کنید.

حالا دیگر بعد از ورود کرونا به ایران و بسته شدن مدارس، رفتن به مدرسه برای بچه ها یک حسرت شده است.

بعد از گذشت مدت زیادی از تعطیلی مدارس، به دلیل طولانی شدن این زمان تصمیم به راه اندازی سامانه شاد گرفته شد.

سامانه ای که در عین داشتن کارایی و حل مشکل تدریس، مشکلات و معایب خاص خودش را نیز دارد.

از بزرگ ترین معایب استفاده از برنامه شاد چه نسخه نصبی و چه سامانه شاد تحت وب پایین بودن سرعت و قطع شدن مکرر آن، عدم امکان نصب نرم افزار بر روی کامپیوتر و همین طور گوشی آیفون اشاره کرد که واقعاً می تواند مشکلاتی را برای دانش آموزان به وجود بیاورد.

آیا مدارس در سال جاری امکان بازگشایی را دارند؟

همه می دانیم که دانش آموزان عزیز تا چه حد مشتاق حضور در مدارس و دریافت آموزش های حضوری برای یادگیری بهتر درس ها هستند. حتماً می خواهید بدانید که آیا تا پایان سال جاری مدرسه ها دوباره مثل قبل باز می شوند یا خیر؟

متأسفانه خبرهای خوبی برایتان نداریم و باید عرض کنیم که آمار مبتلایان و فوت شدگان ویروس کرونا در ایران روز به روز بالاتر می رود و در نتیجه با حضور در مدرسه و کلاس های درس، سلامت شما و حتی خانواده هایتان به خطر می افتد.

از این رو، نمی توان انتظار بازگشایی مدارس را در سال جاری داشت و برای سال آینده هم فعلاً تمهیداتی در این رابطه اندیشیده نشده و همچنان باید منتظر اعلام وزارت آموزش و پرورش در این رابطه ماند.

با این تفاسیر بهتر است فعلاً دلخوش به همان آموزش مجازی و برقراری ارتباط تلفنی و تصویری با دوستان خود در شبکه های اجتماعی باشید تا ببینیم چه می شود و تصمیمات گرفته شده در این رابطه چیست.

راهنمای تلفنی 24 ساعته

آیا امکان استفاده از اینترنت رایگان برای استفاده از سامانه شاد وجود دارد؟

با توجه به تصمیم مسئولین آموزش و پرورش و همچنین وزارت ارتباطات، تمامی دانش آموزان می توانند از اینترنت رایگان برای ورود به سامانه شاد استفاده کنند و این امکان برای همه آن ها به راحتی فراهم شده است.

فقط کافیست سیم کارتی را تهیه کرده و برای دریافت آموزش ها از سامانه شاد تحت وب اقدام کنید.

البته دقت داشته باشید که این اینترنت رایگان تنها برای استفاده از شبکه شاد است و به هیچ وجه برای ورود به سایت ها و یا دانلود و نصب اپلیکیشن های دیگر نمی توانید از این اینترنت استفاده کنید.

برای کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه استفاده از این اینترنت رایگان و حتی حجم این بسته های اینترنتی می توانید از کمک مشاوری آگاه و کاردان در این رابطه استفاده کنید.

فردی که بتواند اطلاعات مورد نیاز در رابطه با اینترنت رایگان جهت نصب و استفاده از اپلیکیشن شاد تحت وب را در اختیارتان قرار دهد.

آیا اتباع می توانند از سامانه دانش آموزی شاد استفاده کنند؟

بله اتباع نیز امکان استفاده از این سامانه را دارند و از این بابت ممنوعیتی برای آن ها وجود ندارد. البته تفاوت کوچکی در نحوه استفاده وجود دارد که مربوط به نحوه احراز هویت می شود.

افرادی که اتباع خارجی هستند باید به جای کد ملی کد اتباع خود را در فیلد مربوطه درج نمایند. لازم به ذکر است که اتباع نیازی به درج اطلاعاتی مانند شماره شناسنامه و شماره تماس ندارند و تنها با درج کد هویتی خود می توانند از امکانات این برنامه استفاده کنند.

پادکست صوتی مقاله


 

برای دانلود pdf مطلب کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

ما سعی کردیم در این مطلب به بررسی نحوه استفاده از سامانه شاد وب   web.shad.ir بپردازیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید با استفاده از این سامانه تمامی عملیات مربوطه را به راحتی انجام دهید. به علاوه نحوه احراز هویت در سامانه شاد وب اموزش پرورشنیز بررسی شد.

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

آیا امکان استفاده از سامانه شاد تحت وب برای دانش آموزان وجود دارد؟

بله. در صورت عدم دسترسی به گوشی اندروید می توانید از برنامه شاد تحت وب استفاده کنید.

برای دانلود اپلیکیشن شاد تحت وب به کدام سایت باید مراجعه کرد؟

دانلود اپلیکیشن شاد تحت وب در سایت web.shad.ir برای دانش آموزان امکان پذیر است.

مزیت استفاده از سامانه شاد تحت وب چیست؟

مزیت استفاده از سامانه شاد تحت وب این است که می توانید در برنامه ای با امکانات عالی آموزش های درسی را ببینید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا