پیش ثبت نام مدرسه خرد + شرایط 1402


پیش ثبت نام مدرسه خرد در سایت اصلی موسسه منظومه خرد برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در پایه پیش دبستانی، متوسطه اول و متوسطه دوم انجام می شود و اولیای محترم باید با در دست داشتن کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز و کد ملی هر دو ولی پیش ثبت نام فرزند خود را در سایت انجام دهند. توجه کنید که بدون کد ملی پدر و مادر و دانش آموز نمی‌توانید مراحل پیش ثبت نام را به درستی انجام دهید. همچنین برای پیش ثبت نام دانش آموزان دوازدهمی نیازی به کنکور علمی نیست و تنها مصاحبه علمی انجام خواهد شد. طبق اعلام این موسسه با متقاضیان در هفته اول تیرماه ۱۴۰۲ تماس گرفته می شود تا روز دقیق مصاحبه علمی و فرهنگی مشخص گردد.
در ادامه این نوشتار قصد داریم در خصوص شرایط ثبت نام برای مدرسه منظومه خرد و همچنین زمان و مدارک لازم برای تمامی پایه ها و مقاطع تحصیلی صحبت کنیم، همراه ایران تحصیل بمانید.

معرفی مدرسه خرد

مدارس خرد که تحت نظر موسسه منظومه خرد می باشند در سال ۱۳۹۷ تاسیس شده اند. در موسسه منظومه خرد واحد های زیادی فعالیت می کنند که از میان آنها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مدارس خرد
  • واحد توسعه سازمانی
  • واحد آزمون
  • خانه هنر خرد
  • انتشارات موسسه منظومه خرد
  • مجموعه ورزشی خرد
  • واحد مشاوره

این موسسه ۱۲ هزار متر مربع زیربنا دارد و دارای سه ساختمان و هفت طبقه می باشد که امکانات زیادی را در اختیار دانش آموزان خود قرار می دهد. از جمله این امکانات می توان به یک کتابخانه بزرگ مرکزی، اتاق کنفرانس، سالن غذاخوری، آکادمی سنجش سلامت، سالن همایش و فضای آموزشی مطلوب اشاره کرد.

روش پیش ثبت نام مدرسه خرد

پیش ثبت نام برای این مدرسه تنها از طریق سایت اینترنتی این مدرسه انجام می‌شود. برای انجام پیش ثبت نام شما باید مدارکی را که در در ابتدای این نوشتار گفته شد، در دست داشته باشید؛ زیرا تنها دانش آموزانی در این مدارس پذیرفته می‌شوند که همه مراحل پذیرش را انجام داده باشند و فرم پیش ثبت نام مدرسه خرد را به طور کامل و درست پر کرده باشند. اگر اطلاعات را ناقص یا نادرست توی این فرم ثبت کرده باشید، موسسه می تواند پذیرش دانش آموز را متوقف کند. در ادامه تمامی شرایط و زمان پیش ثبت نام مدرسه خرد را برای تمامی مقاطع بیان می کنیم.

روش پیش ثبت نام مدرسه خرد

سایت پیش ثبت نام مدرسه خرد

سایت موسسه منظومه خرد نشانی اینترنتی kheradschool.ir است و تمامی متقاضیان باید در زمان گفته شده به این سایت مراجعه کنند و مدارک گفته شده را کاملا به صورت غیرحضوری در اختیار این مدرسه قرار دهند.

شرایط پیش ثبت نام مدرسه خرد برای پایه پیش دبستانی

تمامی نوآموزانی که در نیمه دوم سال ۱۳۹۶ و نیمه اول سال ۱۳۹۷ متولد شده اند، می‌توانند در این مدرسه پیش ثبت نام کنند. اولیای محترم این دانش آموزان باید توجه کنند که فرزندشان حتماً در این گروه سنی قرار گرفته باشد و فرزندان کوچکتر نمی توانند در پیش دبستانی ثبت نام کنند.

متاسفانه مدارس خرد برای انجام مصاحبه و فعالیت های آموزشی خود ظرفیت محدودی دارند و به همین دلیل امکان این وجود دارد که شما فرم پیش ثبت نام را تکمیل کنید، اما با شما تماس گرفته نشود. اگر در هر کدام از مراحل ظرفیت پذیرش تکمیل شود موسسه منظومه خرد هیچ مسئولیتی را در قبال تمام متقاضیانی که فرم پیش ثبت نام را ارسال کرده‌اند، ندارد و پاسخگو نخواهد بود.

زمان پیش ثبت نام مدرسه خرد در پایه پیش دبستانی

برای پیش ثبت نام مدرسه خرد در پایه پیش دبستانی باید از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ وارد سایت شوید. پس از تکمیل فرم پیش ثبت نام گفتگوی اولیه با اولیا و نوآموزان آنها در نیمه دوم تیرماه انجام می‌شود. شما می توانید پس از انجام این مرحله از اواسط خرداد ماه پیش ثبت نام خود را پیگیری کنید و با استفاده از کد رهگیری خود پیام های ارسالی از طرف موسسه را بخوانید.

زمان پیش ثبت نام مدرسه خرد در پایه پیش دبستانی

مدارک لازم برای پیش ثبت نام مدرسه خرد

بعد از اینکه فرم پیش ثبت نام را پر کردید، مهلت معینی به شما داده می شود که مدارک زیر را برای مدرسه ارسال کنید. البته ارسال مدارک کاملاً اینترنتی و غیر حضوری انجام می‌شود و کافیست به بخش رهگیری پیش ثبت نام مراجعه کنید. مدارک لازم به شرح زیر است:

  • تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه فرزند که زیر هم در یک صفحه قرار گرفته باشد.
  • عکس نوآموز که در سه ماه اخیر گرفته شده باشد.
  • عکس شناسنامه های پدر و مادر که تا صفحه سوم و چهارم گرفته شده باشد.

شرایط پیش ثبت نام مدرسه خرد برای متوسطه اول

دانش آموزان برای پذیرش در این مقطع باید دو مرحله را طی کنند. در مرحله اول یک مصاحبه علمی با دانش آموز انجام می‌شود تا سطح مشخص شود و پس از قبولی در مرحله دوم با دانش آموز و اولیای او مصاحبه خواهند کرد. لازم به ذکر است که دانش آموزی که توانسته باشد، حد نصاب نمره لازم علمی را در مرحله اول به دست آورد، وارد مرحله دوم می‌شود. البته باید به این نکته توجه کنید که فقط دانش آموزان پایه هفتم می توانند در این مدرسه پذیرش بگیرند.

از آنجایی که ظرفیت محدودی برای پذیرش دانش آموزان وجود دارد زمان پیش ثبت نام بسیار مهم است؛ زیرا پذیرش دانش آموز با توجه به این زمان مشخص می‌شود. منظومه خرد در قبال متقاضیانی که فرم پیش ثبت نام را دیر ارسال کرده‌اند هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد.

شرایط پیش ثبت نام مدرسه خرد برای متوسطه اول

زمان پیش ثبت نام متوسطه اول مدارس خرد

دانش آموزان باید روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح پیش ثبت نام خود را انجام داده باشند. اگر از انجام کامل پیش ثبت نام اطمینان دارید می توانید از طریق بخش رهگیری پیش ثبت نام مدرسه فرد پیام های ارسالی موسسه را بخوانید.

مدارک لازم برای پیش ثبت نام متوسطه اول مدارس خرد

بعد از اینکه فرم پیش ثبت نام مدرسه خرد را پر کردید، مهلت معینی به شما داده می شود تا مدارک زیر را به وسیله بخش رهگیری پیش ثبت نام این مدرسه به صورت اینترنتی ارسال کنید:

  • اسکن صفحه اول شناسنامه
  • عکس دانش آموز با حجاب کامل و مربوط به یک سال گذشته
  • کارنامه ترم اول سال تحصیلی جاری( تا اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای ارسال اسکن کارنامه فرصت دارید.)
  • پس از ارسال مدارک یک رمز عبور توسط واحد ارزشیابی به شما داده می‌شود و اولیای محترم می‌توانند با لینک رهگیری از نیمه اول اردیبهشت ماه به بعد تمامی مراحل پذیرش فرزندشان را پیگیری کنند.

شرایط پیش ثبت نام مدرسه خرد برای متوسطه دوم

پذیرش دانش آموز در مقطع متوسطه دوم هم مانند مقطع متوسطه اول دو مرحله دارد. در مرحله اول به جای مصاحبه علمی یک آزمون ورودی برگزار خواهد شد و پس از اینکه دانش آموز رتبه و نمره قبولی را در مرحله اول کسب کرد، به مرحله دوم هم دعوت می شود. در این مرحله با دانش آموز و ولی او مصاحبه خواهد شد.

پیش ثبت نام مدرسه خرد برای مقطع متوسطه دوم در پایه ها و رشته های زیر امکان پذیر است:

  • پایه دهم رشته های ریاضی، تجربی، انسانی و گرافیک
  • پایه یازدهم رشته های ریاضی و انسانی (البته برای رشته های ریاضی و انسانی معدل بالای ۱۹ ترم اول دهم مهم است)
  • پایه دوازدهم رشته های ریاضی، تجربی و انسانی که دانش آموزان باید در هر سه رشته معدل بالای ۱۹ اول سال یازدهم را داشته باشند.

نکته مهم: اگر می خواهید برای پایه دوازدهم ثبت نام کنید نمی توانید رشته خود را تغییر دهید.

شرایط پیش ثبت نام مدرسه خرد برای متوسطه دوم

زمان و مدارک پیش ثبت نام متوسطه دوم مدرسه منظومه خرد

متقاضیان باید روز یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ پیش ثبت نام خود را انجام داده باشند و پس از پیش ثبت نام مدارک زیر را ارسال کرده باشند:

  • اسکن صفحه اول شناسنامه
  • عکس پرسنلی و با حجاب دانش آموز مربوط به یک سال اخیر
    کارنامه ترم اول سال تحصیلی جاری‌( برای پیش ثبت نام پایه دهم و یازدهم می توانید تا اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ و برای پیش ثبت نام پایه دوازدهم می‌توانید تا ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ تصویر کارنامه خود را وارد کنید)

پس از تایید تمامی مدارک ارسالی یک رمز عبور به اولیای دانش آموز داده می‌شود و آنها می توانند به راحتی به وسیله لینک رهگیری تمامی مراحل پذیرش فرزند خود را پیگیری نمایند. دانش آموزان برای ورود به پایه دوازدهم نیازی به دادن آزمون علمی یا همان کنکور این مدرسه ندارند و از ابتدای تیر ماه سال ۱۴۰۲ برای دعوت به مصاحبه علمی با آنها تماس گرفته می‌شود.

آدرس موسسه خرد

موسسه منظومه خرد تنها یک ساختمان مرکزی دارد که آدرس آن به شرح زیر است:
تهران، ولنجک، بلوار دانشجو، میدان یاسمن، بالاتر از میدان یاسمن
تلفن مجموعه: ۲۷۶ ۸۲ ۷۶۸

خلاصه مطلب

پیش ثبت نام مدرسه خرد با مراجعه به مکان به سایت kheradschool.ir با در دست داشتن کد ملی پدر، مادر، دانش آموز و شماره سریال شناسنامه او امکان پذیر است. تنها دانش آموزانی که دارای معدل بالای ۱۹ باشند، می توانند در این مدرسه درس بخوانند. بنابراین اگر معدل شما کمتر از ۱۹ است برای پیش ثبت نام این مدرسه اقدام نکنید؛ زیرا تنها دانش آموزی در مدرسه پذیرفته می شود که دارای سابقه تحصیلی خوب و پیش ثبت نام به موقع باشد. زیرا ظرفیت این موسسه محدود است و اولویت مصاحبه با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام کرده باشند.

اگر در روند پیش ثبت نام مدرسه خرد برای شما مشکلی به وجود آمده است و یا به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید با کارشناسان با تجربه ما تماس بگیرید و با آن‌ها مشورت کنید. کارشناسان ما با حوصله و صبر پاسخ شما عزیزان را خواهند داد.

 

برای دانلود فایل PDF مقاله «پیش ثبت نام مدرسه خرد» روی لینک کلیک کنید.

 

دانش آموزان از طریق چه سایتی می توانند در مدرسه خرد پیش ثبت نام کنند؟

از طریق سایت خود موسسه منظومه خرد به نشانی اینترنتی فلان می توانند پیش ثبت نام کنند.

پیش ثبت نام مدرسه خرد در سال آینده در چه مقاطع امکان پذیر است؟

امکان پیش ثبت نام برای تمامی پایه ها متوسطه اول دوم و پایه پیش دبستانی وجود دارد.

تاریخ پیش ثبت نام مدرسه خرد چه زمانی است؟

در این مقاله زمان پیش ثبت نام برای همه مقاطع را ارائه کرده ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا