چرا نرم‌افزار حسابداری سوپرمارکت هلو APEX را پیشنهاد می‌کنیم؟


نرم‌افزارهای حسابداری یک ابزار مهم در فرآیند حسابرسی شرکت‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ و همچنین مدیریت تراکنش‌های مالی برای کسب و کارهای مختلف هستند. بدون این نرم افزارها امکان مدیریت منابع مالی وجود ندارد و امکان بروز اشتباهات انسانی بسیار بیشتر از آن است که بتوان این تراکنش‌ها را به صورت دستی حساب کرد.

اگر سوپرمارکت داشته باشید حتما با چالش‌های این شغل آشنا هستید. تنوع بسیار زیاد اجناس، تغییر مداوم قیمت‌های خرید و فروش اجناس، دسترسی به موجودی و انبار به صورت لحظه‌ای، سفارش محصولاتی که در حال تمام شدن هستند و … همگی از چالش‌ها و سختی‌های داشتن سوپرمارکت است که با کمک نرم افزار سوپرمارکت به راحتی قابل حل هستند.

چرا باید از نرم‌افزار حسابداری برای مدیریت فروشگاه استفاده کنیم؟

مدیران شرکت‌ها باید بتوانند در هر لحظه از میزان موجودی حساب‌های شرکت، وضعیت انجام تراکنش‌ها و دیگر موارد مالی اطلاع داشته باشند، ولی بدون داشتن یک نرم افزار حسابداری که بتوان آن را روی هر سیستمی اجرا کرد، عملاً این امر غیر ممکن است.

مزایای داشتن نرم افزار حسابداری سوپرمارکت

1- دقت فوق‌العاده بالا

خطاهای انسانی چیزی است که هرگز نمی‌توان آنها را حذف کرد مگر اینکه کار را به سیستم‌های هوشمند بسپاریم. نرم‌افزارهای حسابداری تمام صورت حساب‌ها، موجودی‌های انبار و محاسبات پیچیده و داده‌های قیمت گذاری را بدون اشتباه انجام می‌دهند.

2- مدیریت موجودی

مدیریت دقیق موجودی از مزیت های اصلی نرم‌افزار حساب‌داری سوپرمارکت است. یک سوپرمارکت باید با انبوهی از محصولات مختلف سر و کار داشته باشد، به‌همین دلیل مدیریت موجودی اجناس یک کار چالش برانگیز است. علاوه بر این، پیگیری و سفارش درست محصولات فاسدشدنی، بسیار ضروری است. یک نرم‌افزار جامع حسابداری سوپرمارکت مانند نرم‌افزار سوپرمارکت هلو APEX، علاوه بر مدیریت موجودی سوپرمارکت، همه‌ی این کارها را انجام می‌دهد و همچنین نقش مهمی در پیگیری سفارشات و برنامه ریزی برای محصولات جدید دارد.

3- کمک به پیشرفت و فروش

با کمک یک نرم‌افزار سوپرمارکت هلو APEX می‌توانید از میزان فروش اقلام مختلف مطلع شوید و با سفارش اجناس پرطرفدار، فروش و سود بیشتری را تجربه کنید. همچنین می‌توانید با بررسی اجناس پرطرفدار، فضای بهتر و بزرگتری به آنها در فروشگاه اختصاص دهید تا بتوانید در هر خرید تعداد بیشتری سفارش دهید.

4- انباری داری ایمن

کم‌شدن موجودی انبار و دستبرد کارکنان سوپرمارکت به انبار یکی از مهم‌ترین مواردی است که ممکن است برای یک سوپرمارکت پیش بیاید. حفظ کردن و یا نوشتن آن همه جنس مختلف بسیار دشوار است یا حتی می‌توان گفت امکان‌پذیر نیست. با نرم‌افزار سوپرمارکت هلو APEX، تک تک اجناس موجود در سوپرمارکت و انبار به صورت دقیق ثبت می‌شوند و عملاً امکان دستبرد زدن کارکنان به اجناس از بین می‌رود.

5- مدیریت کارکنان

در نرم‌افزار حسابداری سوپرمارکت، با تعریف صندوق‌داران مختلف و تعیین سطح دسترسی برای آنها ، امکان مدیریت و کنترل میزان فروش هر صندوق‌دار را برای مالکین سوپرمارکت راحت‌تر می‌کند. همچنین امکان تخلف و کسری میزان مبلغ فروش به حداقل خود می رسد.

6- قابلیت اتصال به انواع سخت‌افزارها

از آنجایی که قابلیت اتصال سخت‌افزارهای مختلف به نرم‌افزار حسابداری و مالی باعث افزایش سرعت، کاهش خطای انسانی و اثر بخشی بیشتر در راندمان و بازدهی هر شغل و سازمانی میشود در نتیجه این قابلیت یکی از نیازها و دغدغه های مهم و اساسی کاربران استفاده کننده از نرم‌افزار حسابداری محسوب می‌شود.

نرم‌افزار حسابداری سوپرمارکت هلو APEX قابلیت اتصال و سازگاری به‌صورت یکپارچه با اکثر تجهیزات سخت‌افزاری فروشگاهی همچون بارکدخوان، فیش‌پرینتر، ترازوی دیجیتال و … را دارد و باعث مکانیزه و هوشمندشدن سیستم کسب‌وکار می‌شود.

ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری سوپرمارکت هلو APEX

شاید پیدا کردن نرم‌افزار حسابداری صنفی که به‌صورت تخصصی برای فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها طراحی شده باشد، کار چندان راحتی به نظر نرسد، اما نرم‌افزار سوپرمارکت هلو APEX همه‌ی ویژگی‌های مورد نیاز برای اداره یک سوپرمارکت را دارد. این نرم‌افزار به‌صورت تخصصی برای سوپرمارکت‌های کوچک، متوسط و حتی بزرگ طراحی شده است و قابلیت شخصی‌سازی برای سوپرمارکت شما را دارد.

برخی امکانات تخصصی نرم‌افزار سوپرمارکت هلو APEX

– صدور فاکتور فروش مختص سوپرمارکت

– مدیریت و نظارت بر فروش روزانه کاربران فروش

– گزارش از فروش روزانه به‌تفکیک کاربران و جمع فروش روزانه

– گزارش به‌صورت تیتری و جزئی از فروش روزانه کاربران صندوق

– امکان ثبت وقایع انجام شده توسط هر کاربر

– ارائه نمودارهای مالی

– دارای قابلیت مغایرت‌گیری بانکی برای بررسی دقیق تراکنش‌ها

– امکان ارائه نمودارهای روزانه، هفتگی، ماهانه و سالیانه و داده‌های حسابداری به‌صورت نموداری

– امکان ارائه صورت‌های مالی به‌صورت گزارش

– امکان تعریف سال مالی

– امکان اتصال به ترازوهای دیجیتال

– استفاده از سیستم تجمیع بارکدها در ترازوهای دیجیتالی (تجمیع چند کالا در یک بارکد)

– نسخه ویژه‌ی ترازوی دیجیتال (خواندن مستقیم وزن از ترازو و نمایش در فاکتورهای مختص سوپر مارکت)

– اتصال سایر سخت‌افزارهای فروشگاهی برای سهولت و راحتی کار، مانند صندوق فروشگاهی، کالرآیدی، فیش پرینت، بارکدخوان، کارتخوان و نمایشگر مشتری

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا