چرا کترینگ آتیسا برای جلسات و مراسم های شما مناسب است؟


در پاسخ به این سوال ابتدا به بررسی اینکه چرا انتخاب یک کترینگ برای مراسم های رسمی نیاز است، میپردازیم.

هنگام برنامه ریزی برای یک جلسه یا رویداد، تهیه غذا نباید به زمان دیگری موکول شود بلکه باید اولین قدم پس از انتخاب مهمانان باشد. به راحتی می توان از پرداخت هزینه کترینگ در رویدادها به عنوان یک هزینه اضافی صرف نظر کرد و برنامه ریزان رویداد وسوسه می شوند که برای صرفه جویی از پرداخت هزینه غذا صرف کنند. با این حال، این به ندرت نتیجه می دهد. به این دلیل است که غذا و نوشیدنی در رویدادها و جلسات به کل تجربه می‌افزاید.

در اینجا برخی از دلایل اهمیت انتخاب کترینگ آتیسا و تهیه غذا در جلسات و رویدادها آورده شده است. این دلایل از جمله ویژگی های کترینگ آتیسا است که بر منحصر به فرد بودن آن تاکید میکند.

حالم خوبه

تهیه غذا در پذیرایی یکی از جنبه های مهم هر رویداد است و کترینگ آتیسا بسته های استاندارد و همچنین گزینه های انعطاف پذیری را برای پذیرایی از مهمانان شما ارائه می دهد. از منوهای مناسب گرفته تا نوشیدنی های بر پایه قهوه و موکتل های هیجان‌انگیز، کترینگ آتیسا غذاهای خوشمزه و خلاقانه‌ای را سرو می‌کند که کام مهمانان شما را به وجد می‌آورد.

کترینگ آتیسا غذاهای متمرکز را در منوهای خود سرو می‌کند که به تیم شما کمک می‌کند. برنامه اختصاصی مورد نیاز شما از جمله کیک و شیرینی، به همراه نوشیدنی های مورد انتخاب شما و همچنین میان وعده های لذیذ و دوست داشتنی همه در کترینگ آتیسا ارائه میشوند. که به شرکت‌کنندگان مهمانی یا جلسات کمک می‌کند قبل، در حین و بعد از جلسات بهترین عملکرد خود را داشته باشند. از استراحت‌های قهوه گرفته تا پذیرایی، کترینگ آتیسا یک تیم آشپزی برجسته دارد که می‌تواند به راحتی رویداد آتی شما را پذیرایی کند.

ناهارها و شام های شیک ومیان وعده های به همراه قهوه در جلسات و رویدادها مهم هستند میان وعده ها مکث های لازم را در رویدادهای شما فراهم می کنند. همچنین به مهمانان شما فرصت می دهد تا انرژی های خلاقانه خود را تحریک کنند. علاوه بر این، اگر چیزهایی برای خوردن و هم زدن وجود داشته باشد، تجربه ملاقات با افراد جدید را بهتر می‌کند. مفهوم تقسیم یک وعده غذایی منجر به مکالمات، ایده ها و دوستی مشترک و جدید می شود.

شرکت کنندگان مراسم خود را با استراحت های خلاقانه و خدمات پذیرایی سفارشی کترینگ آتیسا پر انرژی نگه دارید. با کمک تیم حرفه ای آشپزی ما می توانید یک منوی سفارشی طراحی کنید که مناسب سلیقه شما و میهمانانتان باشد. مهمانان همچنین می توانند از غذاهایی که توسط تیم آشپزی با استعداد ما تهیه شده است لذت ببرند. در همین حال، جلسه یا رویداد خود را با منوهای خلاقانه و مواد اولیه محلی که توسط تیم آشپزی کترینگ آتیسا استفاده می‌شود، به جلسه ای زیباترارتقا دهند.

مردم در به خاطر سپردن غذای خوب عالی هستند. بنابراین چه رویداد شما یک جلسه باشد، یک کنفرانس یا حتی یک گردهمایی اجتماعی، غذا می تواند به شما در برندسازی آن کمک کند. خدمات کترینگ باعث می شود تا مهمانان تأثیر بسیار خوبی داشته باشند و به رویداد شما اجازه می دهد تا برجسته شود.

کترینگ آتیسا تنوع زیادی از منوها و تم ها را ارائه می دهد که بر سلامتی مهمانان شما تمرکز دارد. بسیاری از گزینه های سالم و در عین حال خوشمزه را از منوی ویژه ما کشف کنید. شما حتی می توانید یک منوی سفارشی را درخواست کنید که دقیقاً مطابق با نیازهای شما باشد. کترینگ آتیسا همچنین دارای متخصصان رویداد و سرآشپزهایی است که حضور آنها به بهترین تجربه ممکن کمک می کنند.

گرایش های غذا شناسی می آیند و می روند. تیمی متشکل از بیش از 3000 سرآشپز اجرایی، متخصصان آشپزی و میکسولوژیست ها به کار گرفته شده اند تا تازه ترین مفاهیم و مواد تشکیل دهنده را در کنار هم قرار دهند. کترینگ آتیسا از برداشت‌های فصلی از تولیدکنندگان محلی و همچنین مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می‌کند تا تجربه‌ای از مزرعه تا سر سفره را به ارمغان بیاورد. تنوع زیادی از غذاهای نوآورانه همراه با بشقاب‌هایی که میتوانید خودتان بسازید، با هدف ارائه غذای راحت و خوراکی‌های صنایع دستی که تجربه‌ای بی‌نظیر را ایجاد می‌کند.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که ببینیم کترینگ آتیسا چگونه غذاخوری را بازتعریف کرده است. کترینگ آتیسا دارای یک تیم پذیرایی از رویدادها است که می تواند به سازماندهی کنفرانس شما از ابتدا تا انتها کمک کند و به مهمانان شما اجازه دهد غذاها و نوشیدنی های عالی را بچشند. در همین حال، شما میتوانید شرکت کنندگان را در رویداد خود با منوهای پذیرایی سفارشی و استراحت های قهوه خلاقانه پر انرژی نگه دارید.

اکنون زمان آن است که دوباره با یکدیگر به روش های معنادار ارتباط برقرار کنیم. کترینگ و تهیه غذا شرکتی آتیسا دارای منو های متنوعی است که با آن میتوانید یکی از بهترین خاطرات را در ذهن میهمانان خود به جای بگذارید. اکنون رزرو کنید تا هنگام رزرو و برگزاری جلسات یا رویدادهای واجد شرایط خود از بهترین خدمات کترینگ آتیسا بهره مند شوید.

در کترینگ آتیسا که یک شرکت پذیرایی و سفارش غذای سازمانی مشهور است، ما انواع خدمات پذیرایی را ارائه می دهیم که شامل تهیه، تحویل، و ارائه غذا و نوشیدنی با کیفیت برای مشتریان است. ما همچنین خدمات اضافی را ارائه می دهیم که شامل تنظیم و تمیز کردن دکوراسیون رویداد، میز، صندلی، موسیقی و همچنین نورپردازی می شود. ما همچنین کامیون های مواد غذایی را ارائه می دهیم که افزودنی های هیجان انگیز و به یاد ماندنی برای هر رویدادی هستند!

پذیرایی با خدمات کامل ما در شامل چندین گزینه منوی شخصی شده برای انتخاب، تهیه غذا، و تنظیم غذاخوری، کارکنان حرفه ای برای کمک و خدمات تمیز کردن بعد از رویداد است.

کترینگ ها برای تهیه، تحویل و ارائه غذا برای هر رویداد یا مهمانی شناخته شده اند. با این حال، هنگامی که یک سرویس پذیرایی خبره را انتخاب می کنید، چندین سرویس دیگر مانند چیدن میز، دکوراسیون، نورپردازی، موسیقی و موارد دیگر به همراه خدمات پاکسازی بعد از رویداد را به شما ارائه می دهند تا شما بدون نگرانی از میهمانی خود لذت ببرید و این رویداد را با مهمانان خود به طور کامل برگزار کنید.

در ابتدایی ترین سطح خود، پذیرایی یعنی غذا خوشمزه و به یاد ماندنی. مهم نیست که محل برگزاری چقدر زیبا تزئین شده باشد یا تنظیمات مکان با دقت چیده شده باشد، اگر غذا افتضاح باشد، میهمانان خاطره ای بد از آن رویداد به یاد خواهند داشت. شما همچنین به تجربه آشپزی کافی برای جایگزینی دستور غذا، برنامه ریزی منوها و تهیه، گرم کردن مجدد و حمل و نقل مقادیر زیادی غذا نیاز دارید.

یک کیترینگ خوب (و کارکنان آنها) باید از به روزترین قوانین ایمنی مواد غذایی آگاه باشند و از آنها پیروی کنند. اداره غذا و دارو مسئول مقررات ایمنی غذا در سراسر کشور است و به شما اجازه می دهد آژانس دولتی خود را پیدا کنید. آموزش های بیشتر در این زمینه در بسیاری از موسسات آشپزی و کالج های محلی ارائه می شود.

کترینگ ها برای طراحی منو با مشتریان کار می کنند. ادب، درایت و دیپلماسی لازم است، زیرا ممکن است لازم باشد مشتری را متقاعد کنید که یک ماده را جایگزین کند یا یک غذا را عوض کند. ارتباط خوب و مهارت های مردمی نیز برای ایجاد مجموعه ای از مشتریان و برگزاری یک رویداد موفق حیاتی است. یک مشتری راضی بهترین توصیه است و تبلیغات شفاهی یکی از موثرترین تبلیغات موجود است.

ممکن است میهمانان نیاز به تنظیم دستور غذا برای مقابله با آلرژی های غذایی داشته باشد و روش های پخت و پز ممکن است برای انطباق با نیازهای غذایی مذهبی یا ترجیحات شخصی تغییر یابد. یک فرد انعطاف پذیر و سازگار می تواند در این موقعیت ها پیروز شود و در این فرآیند اعتماد به نفس را به مشتریان خود القا کند.

یک کیترینگ باید کارکنانی متشکل از آشپزها، نظافتچی‌ها و ماشین‌های ظرفشویی را مدیریت کند، در حالی که تیم آنها از برنامه‌ها، تنظیمات مکان، آداب و رسوم خدمات و مقررات ایمنی غذا آگاه هستند. همچنین ممکن است ارائه راهنمایی و مشاوره به مشتریان ضروری باشد.

کیترینگ ها باید مشتاق و فعال باشند تا خودشان را تبلیغ کنند و به تجارت بپردازند. در شلوغ ترین زمان های سال، یک غذاساز ممکن است ساعت های طولانی، هفت روز در هفته کار کند، که مستلزم استقامت است. همچنین برای کترینگ ها مهم است که در لحظاتی که تجارت کند است به کارمندان خود انگیزه بدهند (و خودشان با انگیزه بمانند).

کار نوسان بخشی از کار است. دوره‌های اغلب شلوغ، مانند تعطیلات آخر هفته و تعطیلات، باید با زمان‌هایی از سال که کسب‌وکار در حال فروپاشی است، متعادل شود. توانایی برنامه‌ریزی مالی و مقابله با کندی‌ها برای یک غذاساز بسیار مهم است.

بیش از آشپزی، خدمات پذیرایی باید یک تجارت سودآور باشد. وظایف اداری در کترینگ با قیمت گذاری خدمات، حسابداری، مالیات، مدیریت کارکنان، سفارش غذا و سازماندهی برنامه ها و بودجه سروکار دارد.

امکان بازدید از کترینگ آتیسا برای شما عزیزان فراهم شده است تا از میزان تمیزی و نحوه کارکرد پرسنل بازدید به عمل بیاورید همینطور هات باکس ها هوشمند ما را از نزدیک بررسی کنید. برای سفارش غذا می توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

91009949

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا