چگونه سامانه پیامکی درست کنیم؟ معرفی ابزارها و تکنیک های لازم


سامانه پیامکی یکی از روش‌های پربازده برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی است. بسیاری از کسب‌وکارها با استفاده از این روش ارسال پیام برای تعامل با مخاطبین و اجرای استراتژی‌های بازاریابی استفاده می‌کنند. برای استفاده از این کانال ارتباطی بسترهای مناسبی در فضای دیجیتال و آفلاین فراهم شده است. امکان ارسال اس‌ام‌اس هم در حالت آفلاین وجود دارد و هم در حالت اتصال اینترنتی. منظور از اتصال اینترنتی ارسال پیامک حین فعالیت کاربر روی سایت کسب‌وکار است. برای مثال پیامک خوشامدگویی، ثبت سفارش و رمز یکبار مصرف از موارد ارسال پیامک در حین فعالیت آنلاین به شمار می‌روند. در این مقاله قصد داریم طرز استفاده از سامانه پیامکی را برا یکسب‌وکارها با نصب افزونه توضیح دهیم. مطالعه این مطلب را از دست ندهید تا بدانیم «چگونه سامانه پیامکی درست کنیم».

استفاده از اسکریپت ارسال پیامک؛ روشی برای ایجاد سامانه پیامکی

یکی از روش‌های ایجاد سامانه پیامکی استفاده از اسکریپت آماده است. البته این روش هزینه بالایی برای کسب‌وکار به همراه خواهد داشت؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از روش‌های جایگزین سامانه پیامکی استفاده کنید. این روش همچنین نیازمند به عقد قرارداد مستقیم با اپراتورها است. به بیان دقیق‌تر حداقل هزینه برای این‌‌که بتوانید یک پنل پیامکی از این روش تهیه نمایید، حدود ده میلیون تومان است.

برای استفاده از اسکریپت ارسال پیامک ابتدا کاربران وارد این سیستم شده و سپس شروع به تبلیغات می‌کنند. در این حالت دو روش برای تبلیغات وجود دارد. روش اول استفاده از شماره دلخواه است. در این روش، لیست مخاطبین تعیین شده و خود کاربر آن را وارد سامانه می‌کند. البته انتخاب شماره تلفن توسط کسب‌وکار به ارسال پیامک به روش های دیگری مثل استفاده از افزونه پیامک وردپرس نیز کمک خواهد کرد.

رونیکس

چگونه سامانه پیامکی درست کنیم؟ با استفاده از سایت‌های ارسال اس‌ام‌اس

در برخی از سایت‌ها امکان ارسال پیامک انبوه وجود دارد. این سایت‌ها برای ارسال اس‌ام‌اس تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی انبوه با شماره ناشناس کاربرد دارند. با استفاده از این فضا امکان ارسال پیامک در بستر اینترنت فراهم خواهد شد. با ارسال پیامک از طریق اینترنت مزایای متعددی مثل ارسال پیامک با خط رند و تخصصی برای کسب‌وکارها ایجاد می‌شود.

استفاده از سایت‌های ارسال اس‌ام‌اس مثل سایت textfree by pinger مزیت‌های دیگری مثل ارسال رمز یکبار مصرف و ارسال پیامک منطقه‌ای و مکان محور را نیز فراهم می‌کند. این نوع خدمات برای اجرای برخی از استراتژی‌های بازاریابی مثل نیش مارکتینگ کاربرد دارند. امکان دسترسی به بانک جامعی از شماره تلفن‌ها نیز در این سایت‌ها وجود دارد؛ بنابراین مراجعه به سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامکی بهترین راه برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی است. البته استفاده از این سایت‌ها به‌سادگی و بدون محدودیت نخواهد بود. برای استفاده از این سایت‌ها باید اشتراک دلاری پرداخت کنید.

خرید سامانه پیامکی ازنمایندگی‌های معتبر؛ راهکاری ساده و کم دردسر برای ارسال sms

یکی از ساده‌ترین روش‌های استفاده از سامانه پیامکی مراجعه به سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامکی است. این سایت‌ها با ارائه شماره اختصاصی و عمومی برای ارسال انواع روش‌های پیامکی کاربرد دارند. هزینه استفاده از خدمات سامانه‌های پیامکی بسیار اقتصادی است؛ بنابراین برای استفاده در کسب‌وکارهای مختلف با طیف گسترده‌ای از بودجه‌ها مناسب خواهد بود. در استفاده از سامانه پیامک در نمایندگی‌های معتبر، امکان فیلتر کردن مخاطبین بر‌اساس مکان، جنسیت و سن نیز وجود دارد. به‌این‌ترتیب امکان اجرای تبلیغات هدفمندتر افزایش خواهد یافت.

کاربردهای پنل پیامکی چیست؟

استفاده از سامانه پیامکی برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات بسیار رایج و پر‌بازده است. البته این به معنای ارسال متن‌های تبلیغاتی صرف نیست. گاهی اجرای برخی از استراتژی‌های بازاریابی برای جلب رضایت و اعتماد مشتری نیز یک روش تبلیغاتی به شمار می‌رود. در ادامه برخی از خدمات سامانه پیامکی را معرفی می‌کنیم تا برنامه‌ای برای استفاده از این ابزار کاربردی را در برنامه‌های بازاریابی کسب‌وکارتان قرار دهید.

  • ارسال رمز otp: رمز otp یا همان رمز یکبار مصرف یکی از روش‌های جلب اعتماد مخاطبین به شمار می‌رود. این رمز باعث اعتماد مخاطب نسبت به امنیت سایت و اطلاعات درج شده در حساب کاربری دارد؛ بنابراین از ایجاد سامانه پیامکی برای ارسال رمز یکبار مصرف استفاده کنید.
  • ارسال پیامک پیگیری سفارش: تجربه خرید یک مشتری فقط به مراجعه کردن مشتری به کسب‌وکار و پرداخت پول برای محصول یا خدمات نمی‌شود. گاهی رها کردن مشتری بعد از ثبت خرید اینترنتی باعث نارضایتی، مخدوش کردن جایگاه برند و کاهش احتمال برگشت مشتری به کسب‌وکار می‌شود. با ارسال پیامک پیگیری سفارش به مشتری نشان دهید که اهمیت ویژه‌ای برای او قائل هستید.
  • ارسال پیامک مکان‌محور: پیامک‌های مکان‌محور در ۵ دسته مختلف برای ارسال sms تقسیم می‌شود. ارسال پیامک بر‌اساس نقشه گوگل، شهر و استان، bts، lbs و منطقه‌ای در دسته خدمات ارسال پیامک مکان‌محور قرار می‌گیرد. استفاده از هر یک از این روش‌ها برای کسب‌وکار مزایای متعددی به همراه دارد. افزایش آگاهی از برند و رسیدن به نزدیک‌ترین مخاطبان در لیست مزایای ارسال پیامک مکان‌محور قرار دارد.

خدمات ارسال پیامک به موارد گفته ختم نمی‌شود. این کانال ارتباطی برای تعامل با مشتری و بهبود قیف فروش استفاده می‌شود. علاوه‌بر این، برای بهینه کردن تجربه سفر مشتری را نیز به همراه خواهد داشت.

ایجاد سامانه پیامکی؛ بهترین روش برای استفاده از خدمات این کانال بازاریابی

در این مقاله به بررسی روش‌های ایجاد سامانه پیامکی پرداختیم تا بدانیم چگونه سامانه پیامکی درست کنیم. برای استفاده از خدمات متنوع و کاربردی سامانه پیامکی راهکارهای متعددی مثل استفاده از اسکریپت آماده در اختیار کسب وکارها قرار دارد. علاوه‌بر این روش، امکان ارسال پیامک از سایت‌هایی مثل textfree by pinger وجود دارد. البته هر دو روش معرفی شده محدودیت‌هایی مثل نداشتن فیلتر برای هدف قرار دادن مخاطبین خاص و هزینه بالا را شامل می‌شوند.

هر یک از روش‌های ایجاد سامانه پیامکی هزینه‌های مختلفی برای بیزینس به همراه خواهد داشت؛ بااین‌حال با فیلتر کردن نوع خدمات و انتخاب بهترین روش ارسال پیامک، امکان مدیریت بهتر بودجه بازاریابی را فراهم می‌کند. برای خرید سامانه پیامکی به سایت مدیانا مراجعه کنید. سایت مدیانا یکی از ارائه‌دهنده‌های خدمات پیامکی در زیرمجموعه‌های مختلف است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا