کتاب‌های ترم 1 پزشکی را با تخفیف از انتشارات جعفری نوین بخرید


زمانی که پای دانشجویان پزشکی برای اولین بار به دانشگاه باز می‌شود، گرفتار پیدا کردن رفرنس‌های رشته پزشکی می‌شوند که متاسفانه زمان و پول آن‌ها را به هدر می‌دهد؛ در چنین شرایطی بهترین کار برای جلوگیری از هدر رفتن زمان و پول که هر دو از مهم‌ترین معیارهای زندگی دانشجویی هستند، مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین کتاب است. یکی از بهترین و البته تخصصی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کتاب‌های پزشکی که مطمئنا گذر هر دانشوی پزشکی، حداقل یک بار هم که شده به آن افتاده است، فروشگاه اینترنتی انتشارات جعفری نوین است.

برای مثال یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های پزشکی که هر دانشجویی زمان زیادی را صرف پیدا کردن و خرید جدیدترین نسخه آن می‌کند، کتاب پزشکی هاریسون است. شما نه تنها می‌توانید با وارد شدن به فروشگاه اینترنتی انتشارات جعفری نوین، کتاب پزشکی هاریسون را به راحتی و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید، بلکه می‌توانید این کتاب را با تخفیف از انتشارات جعفری نوین بخرید؛ اینگونه برای پیدا کردن کتاب مهم و پرفروشی مانند کتاب پزشکی هاریسون و کتابهای بیوشیمی پزشکی مجبور نیستید زمان و هزینه زیادی صرف کنید.

برای مشاهده و خرید کتاب پزشکی اینجا کلیک کنید

حالم خوبه

 

اگر شما هم از دانشجویان رشته پزشکی هستید و دغدغه پیدا کردن کتاب‌ها و رفرنس‌های این رشته را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه آنلاین انتشارات جعفری نوین به نشانی www.jafaripub.com مراجعه کنید؛ شما در این فروشگاه تخصصی کتاب‌های پزشکی، نه تنها می‌توانید هر کتاب پزشکی را به راحتی پیدا کرده و خریداری کنید، بلکه می‌توانید انواع کتاب‌های ترم 1 پزشکی را نیز با تخفیف بخرید.

مهم‌ترین کتاب‌های ترم 1 پزشکی

از پرفروش‌ترین کتاب‌های ترم 1 پزشکی که می‌توان تک تک آن‌ها را به سادگی آب خوردن از فروشگاه اینترنتی انتشارات جعفری نوین خریداری کرد، می‌توان به کتاب‌های آسیب‌شناسی رابینز، آناتومی اسنل، فیزیولوژی گایتون و ایمونولوژی وجگانی اشاره کرد؛ در ادامه شما را با کلیات هر یک از این کتاب های ترم 1 پزشکی آشنا خواهیم کرد.

  • آسیب‌شناسی رابینز

معروف‌ترین کتاب پزشکی در زمینه پاتولوژی و آسیب‌شناسی که دانشجویان ترم 1 پزشکی باید آن را پشت سر بگذارند، کتاب آسیب‌شناسی رابینز است؛ این کتاب آسیب‌هایی که در تمامی سطوح از بافت گرفته تا سلول و مولکول به وجود می‌آیند را مورد بررسی قرار می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های کتاب‌های پزشکی پرفروش، نمایش مباحث مختلف در قالب تصاویر باکیفیت است که خوشبختانه کتاب آناتومی اسنل این ویژگی را دارد. شما می‌توانید در کتاب آناتومی اسنل، آناتومی بدن انسان را با تصاویر بسیار باکیفیتی مشاهده کنید.

  • فیزیولوژی گایتون

دانشجویان ترم 1 پزشکی که در قسمت کتاب های فیزیولوژی قرار داد برای فراگیری تمامی مباحث تئوری علم فیزیولوژی باید کتاب فیزیولوژی گایتون را مطالعه کنند؛ درواقع این کتاب، از آن دسته از کتاب‌های پزشکی است که از ابتدای زمانی که وارد رشته پزشکی می‌شوید تا انتهای این رشته همراه شماست.

  • ایمونولوژی وجگانی

و اما یکی دیگر از پرفروش‌ترین و مهم‌ترین کتاب‌های ترم 1 پزشکی که می‌توانید به راحتی آن را از فروشگاه انتشارات جعفری نوین خریداری کنید، کتاب ایمونولوژی وجگانی است؛ شما می‌توانید در این کتاب ساختار سیستم دفاعی بدن، ایمنی سلول‌ها، آنتی ژن‌ها، آنتی بادی‌ها و … را به صورت تخصصی بیاموزید.

خرید انواع کتاب‌های پزشکی با تخفیف از انتشارات جعفری نوین

همانطور که اشاره کردیم پول و زمان، دو اصل بسیار مهم در زندگی دانشجویی به ویژه دانشجویان رشته پزشکی که باید زمان و پول زیادی را صرف پیدا کردن و خریداری کتاب‌های خود بکنند، به حساب می‌آید؛ خوشبختانه فروشگاه اینترنتی تخصصی کتاب‌های پزشکی، یعنی فروشگاه انتشارات جعفری نوین توانسته است، این دو اصل را به خوبی برای دانشجویان پزشکی حفظ کند. به گونه‌ای که شما به عنوان یک دانشجوی پزشکی با وارد شدن به فروشگاه انتشارات جعفری نوین به آدرس www.jafaripub.com می‌توانید با کتاب های پزشکی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. از طرفی با جستجو خیلی راحت کتاب‌‌های مدنظرتان، به راحتی و در کمترین زمان ممکن آن‌ها را پیدا کرده و خریداری کنید. درنهایت هم در زمان خود و هم در هزینه‌های خود به صورت چشم‌گیری صرفه‌جویی کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا