کفش هوکا اصل رو فقط از بولگانو سفارش بده


هوکا به عنوان یکی از بهترین کمپانی‌های تولید کفش شناخته شده و با ارائه کفش‌های مرغوب و تخصصی توانسته جایگاه ویژه‌ای را در بازار کفش پیدا نماید. در صورتی که حتی یک‌بار هم از کفش‌های این برند استفاده کرده باشید، متوجه تفاوت آن با سایر کفش‌های موجود در بازار می‌شوید. تمامی کفش‌های تولید شده توسط برند هوکا از دوام و راحتی بسیاری برخوردار هستند. همچنین بهره‌گیری این کمپانی از تکنولوژی‌های پیشرفته در تولید کفش‌های خود منجر به ارائه محصولات تخصصی برای انواع ورزش‌ها شده است. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که برای استفاده از مزایای این کفش‌ها باید نوع اورجینال آن را تهیه نمایید اما متاسفانه خرید کفش اوجینال در ایران چالش های فراوانی دارد. در این میان فروشگاه های معتبری در ایران همچون بولگانو، کفش هوکا را با ضمانت اصل بودن ارائه میکنند که با خیال راحت میتوانید از آنها خرید کنید.

تاریخچه برند هوکا

نیکلاس مرمود و ژان لوک دو کارمند سابق در کمپانی سالومون بودند که در سال 2009 برند هوکا را راه‌اندازی کردند. این افراد قصد داشتند کفش‌هایی با عملکرد بهتر تولید کنند تا سرعت افراد را در زمان دویدن افزایش دهند؛ به همین خاطر از بالشتک‌های بیشتر در ساخت کفش‌های خود استفاده کرده‌اند. همچنین نام این برند نیز به معنای پرواز بر فراز زمین بوده و یادآور عملکرد بی‌نظیر این کفش‌ها در زمان دویدن است.

وجود بالشتک‌ و ثبات در کفش هوکا رضایت دوندگان اولترا مارتون را کسب کرد، اما طولی نکشید که دوندگان دیگر نیز از وزن کم و راحتی کفش‌های هوکا استقبال کردند. به‌کارگیری بالشتک‌ در کفش هوکا هرگز منجر به وزن اضافه این کفش‌ها نشد و این ویژگی اهمیت زیادی برای دوندگان داشت.

درباره کفش های تخصصی رانینگ هوکا

هوکا یکی از معروف‌ترین برندها در زمینه تولید تجهیزات ورزشی به ویژه کفش‌های رانینگ به شمار می‌رود. رویه کفش‌های رانینگ هوکا از جنس تور بوده و با برخورداری از منافذ ریز و درشت، تهویه مناسبی در داخل کفش ایجاد کرده است. در برخی از مدل‌های این کفش از فناوری open-engineered بهره گرفته شده است تا از تعریق پاها جلوگیری شود.

پاشنه کفش‌های هوکا خاصیتی دارد که منجر به راحتی در زمان پوشیدن و درآوردن کفش از پا می‌شود. این بخش می‌تواند راحتی در زمان دویدن را نیز دوچندان نماید.

زیره کفش‌های رانینگ هوکا دارای ساختاری پیشرفته بوده و احساس راحتی بیشتری را برای دوندگان فراهم می‌نماید. طراحی این زیره به صورتی است که به حفظ تعادل کمک کرده و به هیچ عنوان به پهلوها متمایل نمی‌شود.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه کفش هوکا، وزن آن است. بولگانو فروشگاه تخصصی کفش های رانینگ و روزمره در ایران است. از این جهت مدل های کفش هوکا در بولگانو از وزن بسیار کمی برخوردار هستند که اگر قصد خرید کفش رانینگ را دارید میتوانید به این فروشگاه سر بزنید.

با توجه به نکات گفته شده، متوجه می‌شویم که کفش رانینگ هوکا از ساختاری تخصصی بهره‌مند بوده و گزینه ایده‌آلی برای دویدن محسوب می‌شود. برای خرید کفش رانینگ هوکا اصل می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بولگانو اقدام کرده و کفش مورد نظر خود را با قیمتی مناسب سفارش دهید.

تشخیص کفش هوکا اورجینال

در ساخت کفش‌های هوکا از مواد باکیفیت و درجه یک استفاده می‌شود؛ به همین خاطر نیز کفش هوکا اصل از قیمت بالاتری نسبت به انواع فیک خود برخوردار است. با این حال قیمت پایین کفش‌های تقلبی نباید شما را وسوسه کند؛ زیرا این کفش‌ها از بی‌کیفیت‌ترین مواد و متریال ساخته شده و آسیب زیادی به پاهای شما وارد می‌نمایند.

در زمان خرید کفش هوکا اصل باید از فروشگاه معتبری اقدام به خرید نمایید. در خارج کشور میتوانید از سایت رسمی Hoka و Amazon و در داخل ایران از سایت دیجی کالا و بولگانو میتوانید کفش هوکا اصل را خریداری کنید. اما حتما توصیه میکنیم جهت آگاهی بیشتر هنگام خرید، روش های تشخیص کفش هوکا اصل را مطالعه کنید.

افراد سودجویی که اقدام به تولید کفش‌های تقلبی می‌کنند، برای محصولات خود هیچ ارزشی قائل نیستند. به همین علت نیز کفش‌های فیک در جعبه‌های بی‌کیفیت و نامناسب به مشتری تحویل داده می‌شوند. شما با بررسی جعبه کفش مورد نظر خود می‌توانید به اصل یا فیک بودن آن پی ببرید.

برند هوکا تمامی مشخصات کفش‌های خود را در سایت رسمی خود درج می‌نماید؛ بنابراین شما با بررسی جزئیات کفش مد نظر خود در سایت هوکا و مقایسه آن، می‌توانید از اصل بودن کفشی که انتخاب کرده‌اید اطمینان پیدا کنید.

بررسی شماره سریال کفش هوکا نیز از روش‌های دیگر تشخیص تقلبی بودن این محصول است. برای این منظور می‌توانید شماره سریال درج شده روی جعبه را با شماره داخل سایت مطابقت دهید.

یکی از ویژگی‌های مهم کفش هوکا، وزن سبک آن می‌باشد. با این وجود کفش‌ هوکا فیک به دلیل به‌کارگیری مواد نامرغوب در ساخت خود وزن بیشتری دارد. برای این کار به سایت رسمی هوکا مراجعه کرده و مشخصات مدل اصلی را بررسی نمایید.

معرفی محبوب ‌ترین مدل های کفش هوکا

۱. کفش هوکا clifton 8

این محصول به دلیل برخورداری از بیشترین میزان لژ یکی از پرطرفدارترین کفش‌های هوکا محسوب می‌شود. جنس رویه کفش هوکا clifton 8 از مخمل ساخته شده که تهویه هوای مناسبی را داخل کفش ایجاد می‌کند. بدین ترتیب پاها دچار تعریق نمی‌شوند و از تولید بوی نامطبوع نیز جلوگیری خواهد شد. قسمت جلوی کفش از فضای مناسبی برای انگشتان برخوردار بوده و ساختار آن به صورتی است که از تاول زدن جلوگیری نماید. کفش مذکور از گزینه‌های عالی برای دویدن در مسیرهای سنگی و سخت می‌باشد.

۲. کفش هوکا speedgoat 5

در صورتی که به دنبال کفشی عالی برای دویدن، طبیعت‌گردی و کوهنوردی هستید کفش هوکا speedgoat 5 گزینه مطلوبی برای شما خواهد بود. رویه این کفش از جنس مش بوده و به هوا اجازه نفوذ به داخل کفش را می‌دهد. این کفش با تکیه بر تکنولوژی mega grip به راحتی ضربه‌های وارده به پا را جذب کرده و با داشتن زیره ویبرام مانع از لغزش و سایش افراد می‌شود. وزن هر لنگه از کفش مذکور 230 گرم می‌باشد و به همین علت جزو کفش‌های سبک به شمار خواهد رفت.

۳. کفش هوکا m Kawana

کفش مذکور به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین کفش‌های هوکا شناخته شده و با تکیه بر فناوری m Kawana، از لیز خوردن افراد جلوگیری می‌کند. شما با پوشیدن این کفش می‌توانید بدون هیچ احساس خستگی به پیاده‌روی‌های طولانی‌مدت بروید.

تکنولوژی های کفش هوکا

همانطور که اشاره شد، به‌کارگیری بالشتک زیاد در کفش‌های هوکا از ویژگی‌های بارز این محصولات به شمار می‌رود. این بالشتک‌ها ضربه‌های وارده به پا را کاهش داده و وضعیت بسیار راحتی را برای آن فراهم می‌کنند. از طرفی هوکا توانسته بدون تغییری در افزایش وزن کفش‌های خود از این بالشتک‌ها بهره ببرد.

استفاده از تکنولوزی متا راکر در کفش‌های هوکا ایمنی مطلوبی برای آن‌ها فراهم کرده و امکان چرخش سریع را نیز در امنیت کامل برای پاها به وجود آورده است.

از دیگر ویژگی‌های مثبت کفش هوکا می‌توان به کفی ortholite اشاره کرد که از مواد قابل بازیافت ساخته شده و برای محیط‌زیست مفید هستند. این کفی تنفس‌پذیری بالایی دارد و با ایجاد راه عبور هوا از تعریق پاها و بوی نامطبوع آن جلوگیری می‌نماید.

فناوری J-Frame مانع ایجاد قوس پا شده و به حفظ تعادل شما در زمان انجام فعالیت‌های مختلف ورزشی کمک می‌نماید. این فناوری مدرن به بهبود عملکرد ورزشکاران نیز کمک خواهد کرد.

خرید کفش هوکا اصل از بولگانو

امروزه هوکا موفق شده است تا با طراحی و تولید کفش‌های تخصصی، به محبوبیت زیادی در جهان دست پیدا کند. کفش‌های هوکا از بهترین مواد ساخته شده است و از فناوری‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برد. اما برای برخورداری از مزایای کامل این محصول باید نوع اصل آن را تهیه نمایید. بولگانو از فروشگاه‌های اینترنتی معتبری است که انواع کفش هوکا اصل را با قیمتی عالی در اختیار شما قرار می‌دهد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا