۷ نکته حیاتی برای سفارش ساعت مچی اصل


فرض کنید مبلغ بالایی را برای خرید ساعت اصل پرداخت کرده‌اید، اما در مهمانی دوست شما می‌گوید ساعتی که خریده‌اید، اصل نیست و سرتان کلاه رفته است. چه احساسی پیدا می‌کنید؟ هم پولتان را از دست داده‌اید، هم دیگر ساعتتان را دوست ندارید. به ‌همین ‌دلیل باید پیش از خرید ساعت مچی اصل بدانید که چگونه اصالت کالا را تشخیص دهید. در این مقاله قرار است با بررسی مواردی ظریف کمک کنیم که بین این حجم از ساعت تقلبی، ساعت اصلی را تشخیص دهید و بخرید. به ‌همین ‌دلیل اگر برندپوش هستید و نمی‌خواهید سرتان کلاه رود، باید از راهنمای خرید ساعت مچی اصل که در ادامه برای شما گردآوری کرده‌ایم، استفاده کنید.

چک کردن قیمت جهانی و داخلی ساعت؛ تعیین‌کننده بودجه مورد نیاز شما

ساعت‌ها برندهای متنوعی دارند که برخی از آن‌ها به‌دلایل متفاوتی از جمله استفاده از سنگ‌های قیمتی، بندهای چرمی خاص و تکنولوژی‌های جدید گران‌قیمت هستند. بالا بودن قیمت برخی از برندها منحصر به ایران نیست و در جهان نیز گران‌قیمت هستند. به‌ همین ‌دلیل پیش از خرید ساعت اورجینال ابتدا باید قیمت مدل ساعت مد نظرتان را در بازار جهانی و بازار ایران بررسی کنید. به‌عنوان مثال، اگر ساعتی در بازار جهانی 2000 دلار است، در ایران باید بیشتر از 100 میلیون تومان قیمت داشته باشد.

شماره سریال حک‌شده روی ساعت؛ نکته‌ای مهم از راهنمای خرید ساعت مچی اصل

روی کلیه ساعت‌های برند برای تشخیص اصل یا فیک بودن کدی به‌عنوان سریال ثبت می‌شود. برای خرید ساعت زنانه اصل و مردانه اصل حتما باید سریال حک‌شده روی بدنه ساعت را بررسی کنید. برای بررسی شماره سریال کافی است آن را در سایت‌هایی چون آمازون یا سایت اصلی برند ساعت جستجو کنید. پس از پیدا کردن ساعت ویژگی‌هایی که برای آن ثبت شده است را با ساعتی که در دستانتان دارید، مطابقت دهید. اگر در زمان تطابق متوجه جزئیات متفاوتی شدید، مطمئن باشید که ساعت اصل نیست.

حالم خوبه

بررسی اصالت گارانتی؛ راهکاری برای اطمینان از اصالت ساعت

کلیه برندهای معتبر در صنعت ساعت‌سازی، برای محصولات عرضه‌شده برگه گارانتی در جعبه محصول قرار می‌دهند. روی برگه گارانتی شماره سریالی قرار دارد که با چک کردن آن متوجه خواهید شد که آیا ساعت اصل است یا فیک. بررسی این نکته در راهنمای خرید ساعت مچی اصل تا حد قابل‌توجهی به شما از اصالت کالا اطمینان می‌دهد.

صدای ساعت، اصل یا تقلبی بودن را نشان می‌دهد

ساعت‌های اورجینال با متریال خوبی ساخته می‌شوند و موتورهای بسیار قدرتمندی دارند. به‌ همین ‌دلیل زمانی‌که ساعت اورجینال را کنار گوش خود بگذارید، هیچ‌گونه صدای اضافی چون صدای نویز یا تیک‌تاک نمی‌شنوید. درواقع ساعت‌های اصل با دقت مونتاژ می‌شوند و قطعات بسیار ریزی در ساخت آن‌ها به‌کار‌ می‌رود که مکانیزم عالی داشته باشند. در مقابل ساعت‌های فیک از چنین کیفیتی برخوردار نیستند و عموما زمانی که کنار گوشتان قرار دهید، صدای تیک‌تیک می‌دهند. این راهکار یکی از راه‌های مهم برای تشخیص اصالت ساعت است، ولی به‌تنهایی کافی نیست و باید سایر موارد را نیز بررسی کنید.

کیفیت ساعت؛ عامل نشان‌دهنده اصالت ساعت

برای اینکه متوجه اصل یا فیک بودن ساعت شوید، باید از همه نظر به کیفیت ساعت دقت کنید. برای بررسی کیفیت باید ابتدا به لبه‌های ساعت نگاه کنید و مطمئن شوید که بی‌نقص هستند. سپس به جلای ساعت توجه کنید و مطمئن شوید که به شکل درستی جلا دیده است.

همچنین باید اطمینان پیدا کنید که هیچ‌گونه خط و خشی روی شیشه یا بدنه ساعت وجود ندارد. در واقع هرگونه خط و خش روی ساعت نشان می‌دهد در زمان ساخت از متریال مرغوب استفاده نشده و کالا فیک است. اگر قصد خرید ساعت ست اصل را دارید، حتما این موارد را در زمان خرید ساعت مچی زنانه اصل و مردانه اصل برای هر دو ساعت مورد بررسی قرار دهید.

علاوه‌بر ویژگی‌های ظاهری باید دکمه‌های ساعت را نیز از نظر عملکرد امتحان کنید. به‌هیچ‌وجه نباید این دکمه‌ها سخت کار کنند. اشتباه در اعداد، نام برند، لوگو متفاوت از جمله شواهد دیگری است که تقلبی بودن ساعت را نشان می‌دهد.

وزن ساعت اصل بیشتر از ساعت فیک است

ساعت‌های برند با سنگ‌های قیمتی و فلزات گران‌بها چون طلا، نقره یا فلزات سنگین ساخته می‌شوند. همچنین ساعت‌های اصیل از قطعات ریز متعددی تشکیل می‌شوند که عملکرد بهتری داشته باشند. این دو مورد باعث می‌شود وزن ساعت در زمان خرید ساعت مچی مردانه یا زنانه معیاری برای تشخیص اصالت باشد. ساعت فیک به هیچ‌وجه وزن بالایی ندارد. برای بررسی این مورد کافی است که وزن ساعت برند را از سایت آمازون یا سایت شرکت مادر ساعت پیدا کنید و مطابقت دهید.

بسته‌بندی؛ یکی از موارد متفاوت در ساعت اصل و فیک

بسته‌‌بندی یکی از مواردی است که برای اصل یا فیک بودن باید به آن نگاه کرد. زمانی که بسته‌بندی ساعت‌های اصل را باز کنید، متوجه کیفیت آن می‌شوید. برندهای معتبر ساعت به همه جزئیات بسته‌بندی دقت می‌کنند. علاوه‌بر این، ساعت اصل در بسته‌بندی محکم و قرص قرار گرفته است و به هیچ‌وجه ظاهر ضعیفی ندارد. پیش از خرید ساعت اصل حتما در سایت‌های معتبر عکس بسته‌بندی، ضمانت‌نامه و محتویات بسته را نگاه کنید.

خرید ساعت اصل با ضمانت‌نامه معتبر از واچ مارکت؛ فروشگاهی قابل‌اعتماد و متعهد

مطالعه راهنمای خرید ساعت مچی اصل کمک می‌کند تا گیر دام کلاهبرداران نیفتید. در این مطلب هر آنچیزی که برای تشخیص اصالت ساعت نیاز بود را بررسی کردیم. موارد مهم بررسی اصالت ساعت باید همگی در زمان خرید ساعت اصل چک شوند.

متاسفانه برخی از ساعت‌های تقلبی با ظرافت بسیاری شبیه به ساعت اصل ساخته می‌شوند. به‌همین‌دلیل تشخیص کپی بودن ساعت بسیار سخت خواهد شد. پیشنهاد ما به شما خرید از واچ مارکت است. واچ مارکت اصالت کالاها را تضمین می‌کند و در زمان خرید گارانتی معتبری در اختیارتان قرار می‌دهد که خیالتان از بابت اصالت ساعت راحت شود. برای خرید از واچ مارکت کافی است به آدرس watchmarket.shop سر بزنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا