راهنمای انتخاب پنل اس ام اس برای اطلاع‌رسانی یا نظرسنجی


در طول یک روز چند پیام تبلیغاتی به خط تلفن همراه شما ارسال می‌شود؟ آیا هیچ کدام از این پیامک‌های تبلیغاتی توجه شما را به خود جلب می‌کنند؟ شاید این‌گونه تصور کنید که با توجه به پیشرفت صنعت بازاریابی و تبلیغات دیگر هیچ کدام از کسب و کارها، روش ارسال پیام تبلیغاتی را دنبال نکرده و از روش‌های جدید برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند؛ اما تصور شما اشتباه است! در حال حاضر همچنان کسب و کارها، شرکت‌ها و سازمان‌ها از بهترین پنل اس ام اس برای اطلاع‌رسانی یا نظرسنجی استفاده می‌کنند.

انتخاب بهترین پنل اس ام اس

در انتخاب بهترین پنل اس ام اس باید به فاکتورهای متعددی توجه داشته باشیم. در واقع یک پنل پیامکی حرفه‌ای و خوب باید با ارائه بهترین خدمات و امکانات، مشتریان را از خود راضی نگه دارد. بهترین پنل اس ام اس باید از یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای برخوردار باشد که در طول مدت شبانه‌روز، پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

از دیگر ویژگی‌های بهترین پنل پیامکی می‌توانیم به امکان گزارش‌دهی، ارسال و دریافت پیامک، تیم فنی قوی، امکان ارسال پیامک انبوه، دارای نسخه وب و اپلیکیشن و… اشاره کنیم. شرکت آموت، یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه سامانه ارسال، دریافت و مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی است که در 6 سال متوالی جوایز و نشان‌های مختلفی را تحت عنوان برند برتر از آن خود کرده است.

پیامک آموت

برای انتخاب بهترین پنل اس ام اس و بهترین قیمت پنل اس ام اس در ایران، گزینه‌های متعددی در اختیار داریم اما بی‌شک پیامک آموت از بهترین‌ها در این حوزه محسوب می‌شود. آموت فعالیت رسمی خود را با هدف توسعه صنعت نرم‌افزار از سال 1386 شروع کرد. در حال حاضر آموت سه برند دیگر تحت عنوان‌های اوج، آوانک و آلاوان را نیز در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری، سامانه پیام صوتی و پلتفرم هوش مصنوعی، مدیریت می‌کند.

امکانات پیامک آموت

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در انتخاب بهترین پنل اس ام اس باید به آن توجه داشته باشیم، امکان ارسال پیامک به صورت انبوه است. به کمک این روش شما می‌توانید پیام‌های تبلیغاتی خود را در سطحی گسترده با صرف کوتاه‌ترین زمان ممکن به هزاران نفر ارسال کنید.

آموت شرایطی را فراهم کرده است تا شما بر اساس موقعیت جغرافیایی مخاطبان خود، پیام‌های تبلیغاتی را ارسال کنید. همچنین کاربران می‌توانند بدون محدودیت به بانک اطلاعات مشاغل ایران برای ارسال پیام تبلیغاتی نیز دسترسی داشته باشند.

انتخاب بهترین پنل اس ام اس همواره منوط به شرط‌هایی مهم و اساسی است. به کمک پنل پیامکی آموت شما می‌توانید پیام‌های تبلیغاتی خود را به شماره‌های بلک لیست نیز ارسال کنید. همچنین آموت این اطمینان را به شما می‌دهد که پیام به دست مخاطبان رسیده است. در صورتی که هر کدام از پیام‌های تبلیغاتی به هر دلیلی برای مخاطب ارسال نشود، هزینه آن به کاربر برگشت داده خواهد شد.

یکی دیگر از ویژگی‌های آموت که آن را به بهترین پنل اس ام اس تبدیل کرده است، قابلیت خرید خط اختصاصی جهت ارسال پیام تبلیغاتی است. خطوط اختصاصی آموت این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا علاوه بر ارسال پیام، در صورت نیاز از طرف مخاطب نیز پیام دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید بیشتر از یک خط اختصاصی برای خود تهیه کرده و از آن‌ها برای مصارف مختلف مانند اطلاع‌رسانی یا نظرسنجی استفاده کنید.

همانطور که اشاره کردیم، شرکت آموت برند دیگری تحت عنوان آوانک راه‌اندازی کرده است.

این سامانه اولین اپراتور پیام صوتی ایران محسوب می‌شود که به کمک زیرساخت‌هایی قوی، شرایط لازم جهت ارسال پیام صوتی به مخاطب را فراهم کرده است. شما می‌توانید با ارسال صدای خود تاثیر بیشتری بر روی مخاطب و جذب او داشته باشید.

بهترین پنل اس ام اس ایران، آموت، پنلی هوشمند طراحی کرده است تا مشتریان با شرایط آسان‌تری پیام‌های تبلیغاتی خود را ارسال کنند. این پنل هوشمند قابلیت انتخاب بهترین خط، بررسی کیفیت پیام پیش از ارسال، گارانتی، سازگاری با زبان‌های برنامه‌نویسی، دفترچه تلفن هوشمند و… را دارد.

همچنین طراحان و وب مستر های عزیز را به خواندن مطلب otp چیست دعوت می کنیم تا از این ویژگی جذاب مطلع شوند.

شما صاحب هر کسب و کاری که باشید، می‌توانید با استفاده از پیامک LBS در هر موقعیت جغرافیایی به مخاطبان خود پیامک ارسال کنید. به عنوان مثال این امکان وجود دارد که از پیامک LBS برای ارسال خوش‌آمدگویی به هتل یا مکانی زیارتی یا سیاحتی، استفاده شود. از مهمترین ویژگی‌های این سامانه می‌توانیم به امکان تفکیک شماره، عدم نیاز به پنل، انتخاب بازه زمانی ارسال و… اشاره کرد.

فراز اس ام اس

برای انتخاب بهترین پنل اس ام اس، گزینه‌های متعددی پیش رو داریم. فراز اس ام اس، یکی از پیشرفته‌ترین سامانه‌های پیامکی در ایران بوده که کاربران می‌توانند از طریق تلفن همراه، اپلیکیشن و اینترنت، پیام‌های تبلیغاتی خود را به مخاطبان ارسال کنند. فراز اس ام اس دارای چهار پکیج پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری با قیمت‌های مختلف بوده که کاربران بر اساس نیاز می‌توانند هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنند.

خدمات فراز اس ام اس

بهترین پنل اس ام اس باید از حداقل ویژگی‌های یک سامانه پیامکی برخوردار باشد که فراز اس ام اس از این قاعده مستثنی نخواهد بود. در ادامه به امکانات و خدمات مهم این سامانه پیامکی اشاره کوتاهی خواهیم داشت.

  • ارسال پیام به صورت تکی و از طریق فایل متن و اکسل
  • ارسال پیام به خارج از کشور
  • ارسال پیامک صوتی
  • ارسال پیام به بلک لیست
  • ارسال پیام به صورت انبوه بر اساس دسته‌بندی‌هایی همچون مشاغل، نقشه، کدپستی، دکل BTS و…

همچنین در این سامانه امکان تبریک تولد به مخاطبان دفترچه تلفن، ریمایندر یا یادآوری، دایورت پیامک، گزارش ارسال، پاسخ اتوماتیک به پیامک دریافتی و… نیز وجود دارد. به کمک فراز اس ام اس شما می‌توانید خطوط پیامکی رند را به منظور ارسال پیام‌های تبلیغاتی خریداری کنید. همچنین خط شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از خرید فعال خواهد شد.

ملی پیامک

بهترین پنل اس ام اس شرایطی را سبب می‌شود تا کاربران و صاحبان کسب و کار از این ابزار در جهت جذب بیشتر مخاطب و حفظ آن‌ها استفاده کنند. در صنعت تبلیغات، هدف اصلی تبدیل مشتری بالقوه به بالفعل بوده که به کمک بهترین پنل اس ام اس، این امر میسر خواهد شد.

خدمات ملی پیامک

شرکت ملی پیامک یکی دیگر از مجموعه‌های ارائه‌دهنده خدمات در جهت ارسال پیامک‌های تبلیغاتی در کشور بوده که در مدت زمانی کوتاه با سرعتی قابل توجه، پیام‌های شما را به صورت انبوه ارسال می‌کند. به کمک ملی پیامک امکان ارسال پیام به منظور اطلاع‌رسانی، نظرسنجی و… وجود داشته و همچنین شما می‌توانید پیام‌های خود را به مشاغل مختلف و بر اساس منطقه یا کدپستی، موقعیت جغرافیایی، سن، جنس و… به مخاطبان خود ارسال کنید.

یکی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط ملی پیامک، گزارشی کامل از تعداد پیامک‌های ارسال و دریافت شده است. در سامانه ملی پیامک، 5 اپراتور وجود دارد که کاربران به دلخواه می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. در این مجموعه امکان انتخاب و خرید خط اختصاصی برای کاربران وجود دارد.

بهترین پنل اس ام اس باید از ویژگی ارسال انبوه پیامک به تعداد زیادی مخاطب در یک زمان مشخص، برخوردار باشد. ملی پیامک نیز به این ویژگی مجهز بوده و شما می‌توانید در زمانی مشخص، پیام تبلیغاتی خود را به انبوهی از مخاطبان ارسال کنید.

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در ملی پیامک، افزونه پیامکی است. به واسطه این ویژگی امکان اتصال پیامک به اینترنت (وب‌سایت یا فروشگاه آنلاین) وجود دارد. همچنین به کمک وب‌سرویس ملی پیامک می‌توانید وب‌سایت، اپلیکیشن یا نرم‌افزار اختصاصی خود را به این سامانه متصل کنید. در این بخش ارسال پیام بر اساس پترن و همچنین ارسال پیامک صوتی امکان‌پذیر است.

از دیگر امکانات پنل پیامک‌ساز ملی پیامک می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • ارسال در زمان‌بندی مشخص
  • امکان برگزاری مسابقه پیامکی
  • امکان ارسال هوشمند پیام
  • آزمون ساز پیامکی
  • ارسال کارت ویزیت
  • پیامک سررسید
  • امتیازدهی به مخاطب و…

سامانه پیامکی sms.ir

بهترین پنل اس ام اس، پنلی است که شرایط ثبت‌نام و عضویت آسانی داشته باشد. سامانه sms.ir یکی از این شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پنل پیامکی است که خطوط خود را در چهار پلن رایگان، برنزی، نقره‌ای و طلایی به کاربران ارائه می‌دهد. هر کدام از این پلن‌ها دارای تعرفه قیمت متفاوتی بوده و همچنین امکانات آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

خدمات پنل پیامکی sms.ir

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سامانه پیامکی، امکان خرید شماره اختصاصی برای کاربران است. همچنین شما می‌توانید خطوط خود را به خط خدماتی تبدیل کنید. از دیگر امکانات این سامانه باید به موارد زیر نیز اشاره کنیم:

  • ایجاد دفترچه تلفن
  • امکان استفاده از وب‌سرویس
  • ارسال پیامک بر اساس نقشه و منطقه جغرافیایی
  • ارسال پیام به مشاغل مختلف
  • پیامک هوشمند
  • ارسال از دکل ایرانسل
  • امکان پاسخگویی اتوماتیک

در سامانه sms.ir امکان خرید خط با سرشماره‌های هزار، سه هزار، نه هزار، 021 و 50002 وجود دارد. همچنین شما می‌توانید پیامک تبلیغاتی خود را در قالبی متفاوت در زمانی کوتاه به مخطبان ارسال کنید. کد فعال‌سازی نیز با سرعتی بسیار بالا ارسال خواهد شد. در وب‌سایت sms.ir بخش تفریحی و جذابی نیز تحت عنوان سریع‌ترین تایپیست وجود دارد که شما می‌توانید دقت و سرعت خود در تایپ را با دیگران به اشتراک گذاشته و در این تست به رتبه بالا برسید.

پیام صوتی آوانک

آوانک اولین سامانه ارسال پیام صوتی در ایران است که شرایطی آسان جهت ارسال پیام‌های صوتی شما به مخاطبان را فراهم می‌کند. همچنین به کمک این اپراتور امکان ارسال پیام صوتی به صورت انبوه نیز وجود دارد.

امکانات اپراتور پیام صوتی آوانک

به کمک این اپراتور شما می‌توانید پیام‌های صوتی خود را به مخاطبان بلک لیست ارسال کنید. همچنین امکان ارسال پیام صوتی گروهی نیز وجود دارد. نکته قابل توجه دیگر در این اپراتور، ارسال پیام صوتی به خط تلفن ثابت مخاطبان است. آوانک شرایطی را فراهم کرده است تا مخاطبان شما به راحتی در نظرسنجی شرکت کنند. از دیگر امکانات این اپراتور می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

  • ارسال پیام صوتی منطقه‌ای
  • تبدیل متن به پیام صوتی
  • منشی هوشمند
  • وب‌سرویس
  • ابزار هوشمند ویرایش صدا

سیستم ارسال پیام‌های صوتی از طریق آوانک در سه حالت یک ماهه، سه ماهه، دوازده ماهه و دائمی با تعرفه‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در این سامانه هزینه ارسال پیام صوتی به نسبت هر پالس یا 30 ثانیه برابر با 780 ریال است. در آوانک امکان ارسال سریالی، تکی، تصادفی و سفارشی پیام صوتی نیز وجود دارد.

در این سامانه امکان گزارش‌گیری دقیق و کامل نیز وجود داشته و همچنین کاربران می‌توانند به منظور بررسی وضعیت ارسال پیام‌ها از دو گزینه نمودار وضعیت و نمودار اثربخشی نیز به شکلی بهینه استفاده کنند.

Manychat

در کنار اشاره به بهترین پنل اس ام اس، لازم می‌دانیم به یک پلتفرم ساخت چت بات نیز اشاره مختصری داشته باشیم. پلتفرم Manychat شرایطی را برای کاربران فراهم می‌کند تا با سخت چت بات در کانال‌هایی مانند اینستاگرام، مسنجر فیسبوک، مسیج یا ایمیل به مخاطبان خود پیامک ارسال کنند.

هزینه ارسال پیام تا 500 نفر در این پلتفرم رایگان بوده و در صورت ارسال پیام به تعداد بیشتری از مخاطبان، شما باید هزینه دلاری پرداخت کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این پلتفرم می‌توانیم به ارسال پیام از طریق ایمیل و همچنین مدیریت و سازماندهی مخاطبان اشاره داشته باشیم.

Podium

پادیوم یکی از پلتفرم‌های تخصصی در زمینه بازاریابی و تبلیغات است که بیشترین تاثیر مثبت را بر روی رشد و توسعه کسب و کارهای کوچک و محلی دارد. پادیوم دارای یک صندوق ورودی بوده که تمامی فعالیت‌ها از این صندوق شروع شده و در حال حاضر کسب و کارهای بسیاری به کمک این پلتفرم به شهرت قابل توجهی در بخش خدمات آنلاین رسیده‌اند.

پادیوم یکی از بهترین پلتفرم‌ها در زمینه تبلیغات بوده که از یک تیم پشتیبانی بسیار قوی تشکیل شده است. نکته‌ای که در خصوص استفاده از این پلتفرم باید به آن توجه داشته باشید، داشتن حساب شخصی در گوگل است. همچنین کاربران می‌توانند از طریق گوگل و فیسبوک وضعیت موجود را بررسی کنند.

Ez Texting

انتخاب بهترین پنل اس ام اس با توجه به تنوع اپراتورهای داخلی و همچنین پلتفرم‌های خارجی، کمی سخت خواهد بود. با این حال شما می‌توانید دانش خود در این زمینه را افزایش داده تا در نهایت به گزینه مناسبی در انتخاب بهترین پنل اس ام اس برسید. یکی از این پلتفرم‌های خارجی Ez Texting بوده که شرایط لازم جهت ارسال پیام‌های مسابقه، تخفیف، تراکنش و… را برای کاربران فراهم می‌کند.

ای زد، از بهترین پلتفرم‌ها جهت ارسال پیام‌های کوتاه تجاری بوده و جایگاه ویژه‌ای در ایالات آمریکا و همچنین کانادا به دست آورده است. سرعت بالای ارسال پیام در این پلتفرم و همچنین امکان فرستادن پیام کوتاه از طریق API، آن را به بهترین پنل اس ام اس تبدیل کرده است.

Text magic

سرویس Text magic بهترین پنل اس ام اس خارجی است که پیام‌های تبلیغاتی را به صورت انبوه به مخاطبان ارسال می‌کند. در این پنل امکان ارسال و دریافت پیام برای هر دو طرف یعنی فرستنده و دریافت‌کننده وجود دارد. عاملی که باعث تبدیل این سرویس به بهترین پنل اس ام اس شده، تبدیل ایمیل به پیام کوتاه و ارسال آن برای مخاطب است.

در این سرویس امکان ارسال انواع پیام تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی، یادآوری، اعلان و هشدار وجود دارد. تنها نقاط منفی این سرویس، هزینه بالای اشتراک و همچنین استفاده از آن تنها در کشورهای اروپایی است.

Slick text

یکی دیگر از پنل‌های پیامکی شناخته شده در جهان Slick text است که تخصص زیادی در ارسال پیامک به صورت یکجا و انبوه را دارد. این پنل دارای ویژگی‌های پیشرفته متعددی است اما به دلیل هزینه بالا برای بسیاری از کاربران قابل استفاده نخواهد بود.

Omnisend

افرادی که دارای مشاغل و کسب و کارهای تجارت الکترونیک هستند با پلتفرم Omnisen کاملا آشنایی دارند. این پلتفرم بیش از 70 هزار مشتری در جهان دارد و در گروه برنامه‌های بازاریابی برتر قرار دارد. تیم پشتیبانی این پلتفرم نیز به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت هستند.

TrueDialog

یکی دیگر از پنل‌های پیامکی خارجی TrueDialog است که برای کاربران خود یک اپلیکیشن نیز طراحی کرده است. اپلیکیشن با هر دو سیستم عامل اندروید و IOS سازگاری داشته و امکان ارسال اعلان یادآوری و همچنین ارسال هشدار به صورت انبوه نیز وجود دارد. به کمک این پلتفرم شما می‌توانید پیام‌ها را به شکل تکی و انبوه ارسال کنید. تمامی کسب و کارها می‌توانند بدون محدودیت از این پنل پیامکی استفاده کنند.

ActiveCampaign

این پلتفرم یکی از پیشرفته‌ترین پلتفرم‌های اتوماسیون در صنعت بازاریابی است که در بخش‌هایی مانند سی آر ام CRM، بازاریابی ایمیلی و اتوماسیون بازاریابی، خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد. این پلتفرم بهترین گزینه برای افرادی است که به تازگی کسب و کار خود را راه‌اندازی کرده‌اند. همچنین هزینه استفاده از خدمات این پلتفرم نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

Simple Texting

بهترین پنل اس ام اس، پنلی است که کاربری آسانی داشته و بیشتر افراد توانایی کار با آن را داشته باشند. Simple Texting یکی از این پنل‌ها با کاربری بسیار آسان بوده که امکان ارسال پیام به صورت انبوه را فراهم کرده است. البته برخلاف کاربری آسان، خرید و استفاده از امکانات این پنل با هزینه‌ای بالا همراه است.

نتیجه گیری و جمع بندی

در این مطلب به معرفی بهترین پنل اس ام اس ایرانی و خارجی پرداختیم. بهترین پنل اس ام اس باید به شکلی طراحی شود که کاربران بدون هیچ محدودیتی از امکانات آن به بهترین شکل استفاده کرده و در نهایت کسب و کار خود را توسعه دهند. به طور کلی پنل‌های پیامکی به منظور ارسال پیام‌های تبلیغاتی طراحی شده و تلاش می‌کنند تا با ارائه خدماتی مفید و کاربردی، تعداد کاربر بیشتری را به خود جذب کنند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا