فهرست گزینه‌های درجه‌یک برای رزرو هتل وان


برای کسانی که به دنبال یک گردشگری متفاوت هستند سفر به وان در ساحل شرقی دریاچه وان و در شرق استان وان ترکیه بهترین انتخاب محسوب می‌شود. چراکه قرار است پا به یکی از شهرهای قدیمی ترکیه بگذارید و از تماشای کتیبه‌های به خط میخی و قلعه‌های باستانی حسابی شگفت‌زده شوید. ازآنجایی‌که از طریق مرز زمینی هم می‌توان به کشور وان سفر داشت، این مسافرت تفریحی از سوی ایرانی ها بسیار مورد استقبال قرارگرفته است. بر همین اساس امروز می‌خواهیم برای رزرو هتل وان مطالبی را با شما در میان بگذاریم پس همراه ما باشید. شما می‌توانید هتل‌هایی که در نزدیکی خط ساحلی قرار دارد برای رزرو کردن استفاده کنید، یا هتل‌های که هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای شما فراهم می‌کند را با توجه به علاقه‌مندی و نیاز خود انتخاب کنید. برای خرید از مغازه‌های لوکس، گردشگری در طبیعت وان و یک سفر پر خاطر به کشور ترکیه همراه ما باشید.

چطور بهترین هتل را رزرو کنیم؟

شاید با خود تصور کنید که اقامت در هتل‌های وان ترکیه هزینه‌های سرسام‌آوری را قرار است در پیش روی شما قرار دهد. در پاسخ به این مشکل باید بگویم در وان ترکیه از اقامتگاه‌های گردشگری ارزان‌قیمت تا هتل‌های پنج ستاره لوکس برای شما مهیا شده است که بخشی از آن را در ادامه معرفی خواهیم کرد همراه ما باشید.

هتل رامادا بای ویندهام ۳ ستاره

برای شروع هتلی را به شما معرفی می‌کنیم که از سمت گردشگران بسیار مورد استقبال قرارگرفته است. از زمان ورود و پذیرایی از شما تا زمان خروج و خدمت‌رسانی متفاوت در این هتل همگی سبب شده است تا شما با رضایت‌مندی بسیار زیاد این هتل را ترک کنید. علاوه بر فضای داخلی هتل در فضای سبز و مخصوص هم می‌توانید به گشت‌وگذار بپردازید و از هوای بکر منطقه لذت ببرید. خوردن غذاهای بسیار باکیفیت ترکی در رستوران مجموعه و نوشیدنی یک چای و باقلوا در کافی‌شاپ آن بدون تردید اوقات خوشی را برای شما رقم می‌زند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سفر ایرانی ها به این هتل سبب شده است که کارکنان به‌خوبی به زبان فارسی تسلط داشته باشند و این امر کار شمارا برای رزرو هتل وان بسیار آسان کرده است. گردشگری در فضای مخصوص هتل تنها زمانی که در آن اقامت دارید برای شما فراهم است بعدازآن این شرایط تنها برای مهمان‌های مقیم هتل در نظر گرفته می‌شود.

رونیکس

هتل رویال میلانو ۴ ستاره

در هتل‌های چهار ستاره در کنار خدمات به خصوصی که همانند هتل‌های سه ستاره مهیا شده است. شما می‌توانید از صبحانه سلف‌سرویس هم به‌صورت رایگان استفاده کنید. در این هتل مجلل اینترنت به‌صورت بی‌سیم و رایگان در تمام محوطه هتل در اختیار شما قرار دارد. همچنین بااطلاع قبلی می‌توانید از ترانسفر رایگان برای رفت‌وآمد به فرودگاه بهره بگیرید. در هتل شرایط مهیا شده است که به شما خودروی را برای گشت‌وگذار در وان ترکیه بعد از رزرو هتل وان به‌صورت کرایه‌ای تحویل می‌دهند. از بخش خانه‌داری می‌توانید بخواهید که صبحانه و ناهار را در اتاق‌های خود نوش جان‌کنید. اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، سالن جلسات، دستگاه فکس، خدمات خانه‌داری، خدمات لاندری، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، خدمات تور و صرافی برای رفاه حال مسافران از دیگر مزایای اقامت در این هتل محسوب می‌شود. در هتل‌های چهار ستاره شاید خدمات هم‌سطح با هتل‌های لوکس پنج ستاره نباشد اما هیچ کم و کاستی را شما تجربه نخواهید کرد و هزینه کمتری را هم به نسبت متحمل می‌شوید.

هتل دابل تری هیلتون ۵ ستاره

برای کسانی که تنها به‌قصد لذت بردن از طبیعت بکر وان راهی این منطقه گردشگری شده‌اند. هیچ هتلی به‌اندازه دابل تری برای اقامت آن‌ها مناسب نیست. چراکه این هتل در نزدیکی وان ترکیه قرار دارد و تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. در این هتل پنج ستاره کارکنان تمام سعی خود را می‌کنند تا اوقات خوشی را برای شما فراهم سازند. از سمت دیگر مدیریت تدارکات لازم را برای خوش‌گذرانی شما مهیا کرده است؛ مثلاً می‌توانید بعد از گشت‌وگذار در اطراف دریاچه وان برای استراحت از خدمات اسپا و حمام ترکی هتل استفاده کنید. یا اینکه پیش از هر کاری به سالن بدن‌سازی مجموعه سری بزنید و روز خود را با ورزش شروع کنید. برای آخر شب‌ها هم می‌توانید تمامی غذاهای موردعلاقه ترکی و مدیترانه‌ای خود را سفارش دهید. تهویه مطبوع، میز آرایش، وسایل بهداشتی رایگان، کتری و قهوه ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و سایر ملزومات یک اقامت راحت در این هتل لوکس و زیبا برای شما فراهم‌شده است.

کلام آخر برای اقامت در وان ترکیه

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید هتل‌های ریزودرشت بسیاری برای اقامت شما در ترکیه وجود دارد. برخی سه ستاره، برخی هم چهار ستاره و پنج ستاره به شما خدمت‌رسانی می‌کنند. تعریف بهترین هم‌بسته به نیاز شما است که تفسیر می‌شود. بهترین هتل می‌توانید ارزان‌ترین باشد. بهترین هتل می‌توانید نزدیک‌ترین هتل به دریاچه وان باشد. بهترین هتل می‌تواند لوکس و گران‌قیمت باشد؛ یعنی شما بر اساس نیاز خود می‌توانید از میان هتل‌های معرفی‌شده بهترین را برای خود انتخاب کنید. امید است مطالب ارائه‌شده توانسته باشد نظر شمارا در راستای یک اقامت خاطره‌انگیز در وان ترکیه جلب کرده باشد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا