معرفی قابلیت پخش NFT در تلویزیون‌های جدید سامسونگ


ماجان

تجربه هنر دیجیتال در خانه

داشتن یک نمای داخلی شیک و زیبا در خانه، به شما احساس رضایت و آرامش بیشتری هنگام حضور در آن می‌دهد. بنابراین، در بسیاری از خانه‌ها توجه ویژه‌ای به استفاده از وسایل زیبا و چیدمان دقیق آن‌ها می‌شود. تابلوهای هنری نیز یکی از عناصری هستند که به زیبایی بیشتر خانه کمک می‌کنند. از همین رو احتمالاً در هر خانه‌‌ای یک یا چند عدد از آن‌ها را مشاهده کرده‌اید. حال تصور کنید یکی از ابزارهای کاربردی خانه به شما این امکان را دهد که در مواقع دلخواه تابلوها و آثار هنری را با کیفیتی مثال‌زدنی نمایش دهید و حتی امکان تغییر تصاویر و یا آن آثار را به شما بدهد تا تنوع بیشتری در اختیار داشته باشید.

قابلیت خرید و پخش NFT در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ دقیقاً این امکان را برای شما فراهم می‌کند. این تلویزیون‌ها به شما اجازه می‌دهد تا تابلوها و آثار هنری دلخواه خود را از بازار جهانی خرید کنید و با کیفیتی بالا در خانه نمایش دهید. در ادامه به معرفی بیشتر این قابلیت خواهیم پرداخت.

NFT چیست و چه کاربردی دارد؟

NFT مخفف عبارت «Non-Fungible Token» است و در معنا به توکن‌های غیرقابل تعویض اشاره دارد. بیت‌کوین و اکثر رمزارزها تعویض‌پذیر و همانند یکدیگر هستند اما NFT‌ها از طریق یک شناسه منحصربه‌فرد، توانایی مالکیت آثار هنری، مجموعه‌ای از داده‌ها و یا هر نوع دارایی دیگر را دارند. این شناسه تاریخچه معاملات و مالکیت این دارایی را نشان می‌دهد و از همین طریق ارزش بالای هنر دیجیتال را تضمین می‌کند. به طور ساده، یک NFT مثل یک بلیت یا گواهی برای مالکیت دارایی‌های دیجیتال است. این دارایی‌ها می‌توانند شامل تصاویر، ویدیوها، موسیقی، بازی‌ها و… باشند. بنابراین هنرمندان می‌توانند آثار خود را به صورت NFT عرضه کنند. از همین رو طرفداران هنر دیجیتال به خصوص آن افرادی که به جمع‌آوری و اصطلاحاً کلکسیون کردن آثار هنری علاقه دارند از این پس می‌توانند از طریق تلویزیون‌‌های هوشمند سامسونگ NFT مورد نظر خود را خریداری کنند و آن را در کیفیت‌هایی چون 4k نمایش دهند. با استفاده از قابلیت خرید و پخش NFT در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، شما می‌توانید دسترسی به دنیای هنر دیجیتال را داشته باشید و آثار هنری خود را به طور زنده و با کیفیت بالا در خانه تماشا کنید.

بیت‌پین

پلتفرم خرید و پخش NFT سامسونگ

Nifty Gateway نام پلتفرمی است که خرید و نمایش NFT را برای کاربران تلویزیون‌های سامسونگ انجام می‌دهد. این برنامه به کاربران امکان می‌دهد به راحتی دارایی‌های دیجیتال خود را در تلویزیون‌های سامسونگ تماشا کنند. با این پلتفرم کاربران در واقع می‌توانند به طور مستقیم به بازار NFT دسترسی پیدا کنند و آثار هنری دیجیتال را خریداری و پخش کنند. این قابلیت یا برنامه از نسخه‌های 2022 به بعد تلویزیون‌های QLED وNeo QLED سامسونگ قابل دسترسی است و با امکانات پیشرفته خود، فناوری NFT را به صورت یکپارچه به خانه‌های شما می‌آورد. این تلویزیون‌ها که از 43 تا 85 اینچ موجود هستند دارای کیفیت تصویر 4K و همچنین طراحی AirSlim هستند؛ بدین ترتیب با حاشیه و ضخامت بسیار کم و وضوحی خیره‌کننده می‌توانند بر زیبایی هرچه بیشتر خانه بیفزایند. وضوح تصویر در تلویزیون‌های Neo QLED 2023 سامسونگ حتی تا 8K افزایش یافته است و حاشیه تلویزیون نیز حذف شده است. تصور کنید این تلویزیون‌هایی که همچون یک برگه کاغذی ظریف هستند چه سطحی از کیفیت و زیبایی را از طریق هنر دیجیتال قابل پخش به شما هدیه می‌دهد. از نمونه تلویزیون‌های مناسب سامسونگ برای بهره‌مندی از این هنر دیجیتال می‌توان به تلویزیون‌های هوشمند QN800B ، QN800C، Q70C و Q80C اشاره کرد.

با استفاده از پلتفرم Nifty Gateway در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، شما قادر خواهید بود تابلوها، عکس‌ها، ویدیوها و سایر آثار هنری دیجیتال را به طور زنده و با کیفیت بالا روی صفحه تلویزیون خود اجرا کنید و تجربه‌ای جدید از هنر دیجیتال را در خانه خود به ارمغان آورید. نکته جالب اینجاست که این پلتفرم نه تنها به شما امکان می‌دهد تا از تابلوها و اثرهای هنری لذت ببرید، بلکه همچنین امکان خرید آن‌ها را نیز به شما می‌دهد تا در جهانی از هنر دیجیتال و تجارت NFT شرکت کنید.

چگونه از زیبایی یک NFT در خانه بهره‌مند شویم؟

برای دسترسی به برنامه Nifty Gateway کافیست به منوی برنامه‌ها (Apps menu) مراجعه کنید. این برنامه از پیش نصب شده است بنابراین نیازی به دانلود و نصب مجدد آن ندارید. پس از ورود به برنامه می‌توانید NFTهای منتخب یا به اصطلاح پروموت شده توسط برنامه را در همان صفحه اصلی مشاهده کنید. درون برنامه در سمت چپ صفحه نیز یک نوار دسترسی موجود است؛ این نوار دارای چهار علامت است که به ترتیب پروفایل شما، نوار جست‌وجو، مرورگر و حالت پخش را فراهم می‌کند. در نهایت NFTهای خریداری شده در بخش «NFTهای من» موجود است. همچنین شما می‌توانید نمونه‌های پروموت شده را به‌صورت رایگان مشاهده کنید اما توجه داشته باشید که برای پخش باید آن‌ها را خریداری کنید. ضمنا سعی کنید NFTهای خود را در حالت تمام صفحه مشاهده کنید که تجربه مشاهده را بدون هیچ محدودیتی فراهم می‌کند.

با پلتفرم NFT سامسونگ، می‌توان از دستگاه تلفن همراه خود و از طریق وبسایت Nifty Gateway نیز NFTها را خریداری کرد. کاربران می‌توانند بدون ثبت‌نام یا ورود به سیستم، بسیاری از NFT ها را به صورت رایگان مرور و مشاهده کنند. اما برای خریداری و نمایش آن‌ها کاربران باید در یک حساب تلویزیونی Nifty Gateway ثبت‌نام کنند و وارد آن شوند. برای خرید NFT از تلویزیون خود کافیست به برنامه Nifty Gateway بروید و کد QR نمایش داده شده در تلویزیون خود را با استفاده از دستگاه تلفن همراه اسکن کنید. سپس به صفحه پرداخت منتقل می‌شوید و پس از خرید گزینه پخش برای شما فعال می‌شود.

با این قابلیت جدید در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، تماشای هنر دیجیتال به یک تجربه فراگیر و هیجان‌انگیز تبدیل می‌شود. این ویژگی باعث افزایش تنوع و زیبایی در دکوراسیون داخلی خانه شما خواهد شد و زندگی درون زیبایی‌های هنر دیجیتال را برای شما در سطحی جدید فراهم می‌کند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا