هتل میلان با قیمت اکونومی


میلان شهری زیبا و دیدنی در کشور ایتالیا است که بسیاری از شما آن را به‌عنوان پایتخت مد جهان می‌شناسید. میلان هر ساله میزبان هزاران گردشگر از سراسر جهان است. حضور گردشگران در این شهر باعث شده که هتل‌های زیادی در میلان ساخته شوند؛ به‌طوری‌که انتخاب بهترین هتل میلان به‌هیچ‌وجه کار آسانی نیست.

بااین‌حال ما در این مطلب قصد داریم تعدادی از هتل‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه این شهر را به شما معرفی کنیم. هتل‌هایی که اقامت در آن‌ها به‌راحتی اقامت در هتل‌های پنج ستاره میلان نیست اما با توجه قیمتشان امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی را برای مسافرانشان فراهم کرده‌اند. اگر به فکر سفر به شهر شگفت‌انگیز میلان هستید؛ مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

هتل کلاب (Hotel Club de Milán)

هتل کلاب یک هتل سه ستاره در نزدیکی مرکز شهر میلان است. امکانات رفاهی بسیار خوب و واحدهای اقامتی تمیز و بزرگ از جمله خصوصیات هتل کلاب میلان هستند.

رونیکس

این هتل در نزدیکی ایستگاه مرکزی مترو قرار دارد بنابراین مسافران به‌راحتی می‌توانند به بخش‌های مختلف شهر رفت‌وآمد کنند. کلیسای جامع دوئومو و ورزشگاه سن سیرو هم در فاصله کمی تا هتل قرار گرفته‌اند. 53 واحد اقامتی با ظرفیت‌های مختلف در هتل کلاب وجود دارد. همه واحدهای اقامتی این هتل از امکاناتی مانند حمام، سرویس بهداشتی، یخچال، مینی بار و سیستم تهویه هوا برخوردار هستند.

دکوراسیون داخلی و چیدمان وسایل در اتاق‌ها بسیار ساده و مینیمال بوده و نقاشی‌های دیواری بسیار زیبایی در داخل لابی هتل نصب شده‌اند. در هتل کلاب یک رستوران بسیار خوب هم وجود دارد. خدمات خشک‌شویی، سرویس شاتل، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته و اتاق چمدان از دیگر خدماتی هستند که در اختیار مسافران هتل قرار می‌گیرند.

هتل نتونو (Hotel Nettuno)

هتل نتونو یک هتل کوچک و جمع‌وجور با 24 واحد اقامتی است. این هتل یک ستاره جزو هتل‌های ارزان و اقتصادی شهر میلان به‌حساب می‌آید به همین دلیل خیلی زود پر می‌شود. اگر قصد رزرو هتل نتونو را دارید باید از چند هفته قبل از سفرتان برای رزرو اتاق در این هتل برنامه‌ریزی کنید.

یکی دیگر از ویژگي‌های مثبت هتل نتونو نزدیکی آن به سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر میلان است. فاصله هتل تا ایستگاه مرکزی میلان کم‌تر از 10 دقیقه بوده بنابراین شما به‌راحتی می‌توانید به بخش‌های مختلف شهر دسترسی داشته باشید. واحدهای اقامتی هتل نیز از امکانات مناسبی برخوردار بوده و انتخاب خوبی برای سفرهای دسته‌جمعی به میلان محسوب می‌شوند. در اتاق‌های هتل امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، حمام، مبلمان، کمد لباس و سیستم تهویه هوا وجود دارد. همچنین مسافران می‌توانند در طول اقامتشان در هتل از خدماتی مانند خدمات خشک‌شویی استفاده کنند. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل آزاد بوده و منعی از این بابت وجود ندارد.

هتل سنترال استیشن (Hotel Central Station)

یکی دیگر از هتل‌های یک ستاره میلان است که کم‌تر از 20 اتاق دارد. هتل سنترال در فاصله دو دقیقه‌ای تا مترو قرار گرفته و بسیاری از جاذبه‌های دیدنی میلان مانند کلیسای دوئومو، خیابان مشهور کورسو بوئنوس آیرس و ایستگاه مرکزی میلان در نزدیکی هتل هستند.

 

اگر برای خرید به میلان سفر کرده‌اید؛ این هتل می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد زیرا فاصله کمی تا مرکز خریدهای مشهور شهر میلان دارد. ناگفته نماند که شما نباید انتظار ویژه‌ای از امکانات و خدمات رفاهی هتل سنترال داشته باشید. اتاق‌ها و وسایل داخل آن‌ها بسیار ساده و کاربردی هستند و امکانات حداقلی در همه واحدهای اقامتی این هتل وجود دارد. قیمت پایین هتل و موقعیت مکانی عالی از جمله دلایل محبوبیت هتل یک ستاره سنترال استیشن هستند.

هتل زامبالا لاکچری رزیدنت (Zambala Luxury Residence)

این هتل یک هتل دو ستاره است که 55 واحد اقامتی با ظرفیت‌های مختلف دارد. همچنین هتل زامبالا لاکچری رزیدنت یک هتل اقتصادی با امکانات رفاهی بسیار خوب است. مسافران می‌توانند از سالن ماساژ‌ و مرکز سلامتی هتل استفاده کنند. در اتاق‌های هتل علاوه بر امکانات رایجی مانند سرویس بهداشتی و سیستم تهویه مطبوع، یک آشپزخانه کوچک هم وجود دارد.

برخی از اتاق‌های این هتل هم فضای بزرگ‌تری دارند و برای اقامت خانوادگی مناسب هستند؛ شاید به همین دلیل است که مسافران زیادی این هتل را به‌عنوان بهترین و ارزان‌ترین هتل میلان انتخاب کرده‌اند. هتل زامبالا لاکچری رزیدنت همانند سایر هتل‌های اقتصادی در نزدیک وسایل حمل‌ونقل عمومی ساخته شده تا مسافران بتوانند در طول اقامتشان به‌راحتی به نقاط مختلف شهر رفت‌وآمد کنند.

هتل استرید (Hotel Astrid)

این هتل با 11 اتاق جزو هتل‌های کوچک شهر میلان به‌حساب می‌آید. نمای آجری و قرمز رنگ هتل باعث شده است که توجه بسیاری از گردشگران به هتل استرید جلب شود. در هتل دو ستاره استرید امکاناتی برای اقامت افراد ناتوان جسمی وجود دارد تا آن‌ها هم بتوانند خاطره‌های خوشی از سفر به شهر میلان و اقامت در هتل‌های این شهر را با خود به خانه ببرند.

ورود حیوانات خانگی به داخل هتل آزاد بوده و مانند بسیاری از هتل‌های دیگر شهر میلان، اتاق سیگار ممنوع هم در هتل وجود دارد. کارکنان هتل به چند زبان مسلط هستند تا مسافران بتوانند با آن‌ها به‌راحتی ارتباط برقرار کنند. نکته مهم دیگر اینکه اتاق‌های هتل استرید برای اقامت خانوادگی و اقامت زوج‌های جوان بسیار مناسب هستند. در همه اتاق‌های هتل مبلمان، تختخواب، کمد لباس، میز آرایش، سرویس بهداشتی و حمام مجهز وجود دارد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا